Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Wie was het die zei " we zullen moeten leren verliezen"
awel ze zijn goed aan het oefenen :D

24 Jul 2011, 11:31
Freak

oefenwedstrijden zijn er om te experimenteren,maar met ewen in de spits beginnen is toch niet meer normaal.en daar 9 euro voor vragen. :x

24 Jul 2011, 11:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Hopen op beterschap is het enige positieve dak kan bedenken :)
Kga hier geen spelers uitpakken ofzo , twas gewoon van de ganse ploeg nog niet goed.
En oiver Wouter Moreels ; of hij weggaat ofnie dat weet ik niet, maar hij liep voor de wedstrijd langs de lijn een beetje te manken dus ik verwacht dat het gewoon een lichte blessure is.

24 Jul 2011, 11:43
forumlegende

Leeftijd: 61
Wat heb je dan nog: Depoitre, wiens carrière weldra voorbij is.

?????

24 Jul 2011, 11:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... eigen-veld

24 Jul 2011, 12:33
Freak

Zeg mannekes,

We zijn 4oefenmatchen ver, waarvan er 2 tegen een eersteklasser als waardemeter niet meespelen.
Dan heb je 2 oefenmatchen, eerlijk is eerlijk ik heb ze niet gezien, waar ik afgaande op de commentaar mag stellen dat de ploeg niet helemaal volledig is en dat enkele spelers nog met wat kwaaltjes lopen.

Daarnaast heb ik de indruk, eveneens afgaande op de commentaar hier, dat BVR enkele zaken wil uittesten.
9euro voor een oefenmatch is inderdaad veel maar om dan BVR af te breken omdat hij eens iets wil proberen vind ik nogal straf, daar zijn oefenmatchen toch voor ?

Wat mij betreft 0/6 in de oefenmatchen, die eerste 2 zijn 'galamatchen'.
Zwaar gekocht hebben we niet gedaan, maar gelieve allemaal toch te onthouden dat we nog met schulden zitten.
Normaal gezien is de regel, dat als je een kampioenenploeg bij elkaar kan houden je niet al te veel versterkingen moet aantrekken. Akkoord, top 5 ga je er niet mee spelen. Maar is er hier iemand die dat effectief verwacht ??

Minimale uitgaven gedaan en proberen met de ploeg die je al had (+ een aantal versterkingen, vooral in de breedte) er proberen in te blijven om zodoende financieel gezond te worden lijkt mij een gezonde houding.
Of zouden jullie liever met toptransfers ergens de middenmoot spelen, want meteen meedoen voor de top zou absurd en zeer ongezond zijn, en dan op het einde van het jaar weer op de barricade moeten staan om de club te redden van een nieuwe financiele ondergang?

Laat ons eerst afwachten wat de komende oefenmatchen brengen. Laat Bart werken aan een typeploeg en laat de nieuwe spelers eens wennen aan de nieuwe club, nieuwe trainer en als ik het hier zo lees, het meest moeilijke, de enorm kritische supporters. En maak een balans op de eerste keer vlak voor de competitie en een tweede keer vlak voor nieuwjaar. Dat is zeker niet te laat, zie Brussels vorig seizoen.

24 Jul 2011, 12:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Probleem is dat de laatste jaren een plaats in de middenmoot nodig is om je te redden.. Met 40 punten was je vroeger uit de problemen, maar de laatste jaren niet meer...

En ik vrees dat ons ploegje op dit moment geen 40 punten in 2 de klasse waard is...
Ik hoop van harte van wel, maar ik heb geen goed gevoel eerlijk gezegd.. En als er dan nog wat financiele shit naar boven komt, zal het leuk worden... :(

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

24 Jul 2011, 15:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
De fotokes staan on-line van de oefenwedstrijd tegen Oudenaarde ;)

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=231

Afbeelding

24 Jul 2011, 17:19
Junior

Het was gisteren echt zwak, zelfs voor een oefenmatch die dan wel 9 euro kost...

Vraag me toch af wat de meerwaarde is van sommige aankopen zoals Van Renterghem, Balaj, ... Dat noemen dan aankopen in de breedte, kan goed zijn en niks op tegen maar voor tweede heb je toch wat meer nodig. Als ge dan ziet dan ne Ringoot moet blijven uit armoede eigenlijk (want we vinden niks anders?) heb ik serieus men twijfels over de transferpolitiek.

Om toch nog de eindigen met een positieve noot: Kestens!!! Toch ene die er nog voor gaat!

Maar soit, het is misschien nog te vroeg maar wel al: 12 goals binnen en 2 gemaakt daar maak ik me toch zorgen over.

Op naar beterschap :)

24 Jul 2011, 17:27
nieuw in de eerste ploeg

kreezie nonkeltje schreef:

?????

Ja en Al Qaeda heeft zijn bommen gericht op het PC-stadion :hmm:
Jonges toch, vorige maand waren we ver failliet en nu staan we met 1 been in 3e klasse als we hier iedereen mogen geloven :hmm:

24 Jul 2011, 18:13
forumlegende

?????

da was ne quote van mij en 't ging over wat witzwet schreef, maar 'k geef toe, 't was slecht gedaan, nu duidelijk ? Ik zou begot niet weten waarom Lolo zijn carrière weldra voorbij zou zijn, vandaar mijn vraagtekens.

24 Jul 2011, 18:17
nieuw in de eerste ploeg

?????

da was ne quote van mij en 't ging over wat witzwet schreef, maar 'k geef toe, 't was slecht gedaan, nu duidelijk ? Ik zou begot niet weten waarom Lolo zijn carrière weldra voorbij zou zijn, vandaar mijn vraagtekens.

ah ok ça va, excuses ;)

24 Jul 2011, 18:20
Ancien

Leeftijd: 46
waly 2 schreef:
oefenwedstrijden zijn er om te experimenteren,maar met ewen in de spits beginnen is toch niet meer normaal.en daar 9 euro voor vragen. :x

Op Hamme was het 7 EUR om te staan en EUR 10 om te zitten, dus ja ongeveer dezelfde prijzen hé... Soit, als ze nog wat geld willen vangen, zullen ze toch wat beter moeten spelen want veel volk zullen ze niet werven met wat er momenteel wordt opgedist.

Begrijp wel de kritiek niet goed op de startopstelling -> als Depoitre out is en Crispyn en Wouter rust kregen, heb je enkel Ode nog over. Die speelde donderdag al negentig minuten en ik denk dat BVR iedereen voldoende minuten wil geven - vandaar Balaj vooraan die bij Deinze al in de aanval stond. Bij gebrek aan een tweede spits, werd Ewen daar geposteerd die in ons eerste jaar terug in derde Thomas Troch goed verving op die positie. Alleen blijkt dat het allemaal niet mag baten voorlopig. Als dan Cousin en De Castro er ook niet bijlopen - waarvan de eerste er ook zeker nog niet staat - is het weer een stuk automatismen minder.

Ondanks dat het vroeg is, kan je moeilijk zeggen dat onze transfers aanwinsten zijn. Het enige punt van kritiek dat ik dan wel heb, is dat je de supporters niet voor ogen moet houden dat er echte versterkingen komen - lees de verschillende krantenartikels na de promotie er maar eens op na. Als uw inkomende spelers Balaj, Vervaeke, Thompson, TVR en Gbarsini zijn en je verliest Brecht Moreels, Glen Coppens, Ewout Denys, Preben Delclef en Pape Gueye dan zie ik enkel mannetjes voor mannetjes en niet noodzakelijk extra kwaliteit. Is een vaststelling. Bovendien zie ik minder ervaring dan een surplus eraan...

En wat ik vreesde lijkt uit te komen - de spelers die de stap meemaken naar tweede zijn grotendeels al 2 jaar aan boord met de constante druk om te promoveren. Dat einddoel werd bereikt en in principe moet je dan afscheid nemen van bepaalde mensen om de "decompressie" geen verlammend effect te laten hebben op de gehele ploeg. Uit de gehele ploeg blijkt voor mij die decompressie nu wel en de nieuwelingen hebben voorlopig niet de power om de sfeer te laten omslaan... Ik denk dat het mentaal eerst snor moet zitten, zodat de honger terugkomt... Buiten Filipovic hoor ik niemand roepen, coachen, aanjagen... het is gelaten... En dat was al het geval van tegen Westerlo en blijkbaar zit het er nog in...

Soit, het is aangegeven dat Gbarsini de laatste inkomende transfer was, dus zullen we deze kern echt wel het vertrouwen moeten geven en ze inderdaad nu nog niet afbreken... Een TVR moet je nu nog niet afbreken, zeker niet als je ziet wat uw "sterren" als Wouter Moreels, Cousin, je gehele middenveld, enz. nog maar hebben laten zien voorlopig... Ik vind wel niet dat je mag wijzen op hun leeftijd - Yombo, Van Damme, Ringoot, enz. zijn niet ouder dan TVR dacht ik en ook zij worden toch al eens op de korrel genomen... Met deze groep gaan we het moeten doen, dus laat ons ze steunen zodat ze er blijven willen voor gaan. We mogen nu niet gaan panikeren en blijven verder werken... Nu tegen de ploeg keren, kan nefast werken... Nog dit: als je Ode uitfluit bijvoorbeeld, zit je de kortste keren met een Lecompte-geval, dat garandeer ik u. En op Hamme was al duidelijk dat Ode heel licht ontvlambaar is...

Ook een tip naar de beloften toe: steek een tandje bij in jullie voorbereiding - er liggen kansen nu...ben ik rotsvast van overtuigd.

24 Jul 2011, 18:46
Freak

gisteren gezien hoe een van renterghem ,balaj en vervaeke werden weggezet door fysiek sterkere tegenstanders?dat belooft toch ook niet veel goeds voor 2 e klasse.als het zo moet zal het zo zijn,we zullen de ploeg niet laten vallen,al gaan ze naar 4e provinciale.het is alleen spijtig dat je naar 2e klasse gaat en er weer grote onzekerheid is.

24 Jul 2011, 19:02
forumlegende

Jules Destrooper schreef:

?????

ah ok ça va, excuses ;)

(y)

24 Jul 2011, 19:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 57