|
|
| Pagina 78 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Ex-spelers
SERRE schreef: zwawi schreef: Waar speelt Seminck komend seizoen eigenlijk? Bij RC Mechelen staat hij niet vermeld bij de kern. Hij mocht blijven van RCM maar vroeg blijkbaar een verbeterd contract. Dat wou RCM niet geven en dus zit hij zonder club momenteel. Waar heb ik da nog gehoord. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Jul 2011, 15:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
SERRE schreef: zwawi schreef: Waar speelt Seminck komend seizoen eigenlijk? Bij RC Mechelen staat hij niet vermeld bij de kern. Hij mocht blijven van RCM maar vroeg blijkbaar een verbeterd contract. Dat wou RCM niet geven en dus zit hij zonder club momenteel. Ik heb alvast een spelersmakelaar die ik iets of wa ken vandaag meermaals zijn naam horen zeggen aan de telefoon, kweet wel ni over hoe/wat/welke club het ging... Toen ik het hem vroeg kon hij het mij ni zeggen ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Jul 2011, 22:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
hansken schreef: SERRE schreef: zwawi schreef: Waar speelt Seminck komend seizoen eigenlijk? Bij RC Mechelen staat hij niet vermeld bij de kern. Hij mocht blijven van RCM maar vroeg blijkbaar een verbeterd contract. Dat wou RCM niet geven en dus zit hij zonder club momenteel. Ik heb alvast een spelersmakelaar die ik iets of wa ken vandaag meermaals zijn naam horen zeggen aan de telefoon, kweet wel ni over hoe/wat/welke club het ging... Toen ik het hem vroeg kon hij het mij ni zeggen ![]() Heeft een paar weken geleden bij ons aan tafel gezeten, maar waren een paar van het bestuur tegen een terugkeer ![]() |
| 18 Jul 2011, 9:11 |
|
|
Freak
De Ridder: "Jongensdroom die uitkomt"
Steve De Ridder heeft zijn droomtransfer beet. De aanvaller van De Graafschap trekt naar de Engelse Championship. Onze 24-jarige landgenoot gaf al een eerste interview weg. |
| 22 Jul 2011, 19:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Aalsters tintje bij Duffel (4de): Arnold, Dillen de meester-tacticus, Olivier Van Impe en Marijn Steurs.
die zal laatste zich denk ik ook al beklaagd hebben dat hij EA verliet: KVDH waarmee het niet klikte al rap ontslagen, hij een dubbele beenreuk bij Hamme en ons EA lekker kampioen... _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Jul 2011, 17:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Dani schreef: Still standing ! schreef: Bakkie schreef: Pape Gueye gaat naar Union voor 2 seizoenen. ik blijf er bij: van die gast valt een goeie spits te maken. potentieel is er, maar had lang niet meer in teamverband gespeeld, en dan is na Nieuwjaar er 'in' gesmeten worden heel moeilijk (cfr ook Amghar ea). maar er is idd nog werk aan. Laat me niet lachen...die jongen wist niet waar te lopen. De zoveelste transfer in het rijtje Iakovlevski, Lorenzo Wouter, Stolpa, Queré, Akinakimana, enz. Blij dat we daar vanaf zijn. Het rijtje vervolledigend : Bongumba (miste in 1999 de 2-2 gelijkmaker op Anderlecht in de slotminuut voor een lege goal op TWEE meter )Chikabala (aidspatient )Samardzjia 88-89 (of zoals Louis De Pelsmaecker hem ooit tijdens een verslag op de BRT noemde : "Samatzita" )_________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Jul 2011, 18:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
eintracht frankfurt schreef: Dani schreef: Still standing ! schreef: ik blijf er bij: van die gast valt een goeie spits te maken. potentieel is er, maar had lang niet meer in teamverband gespeeld, en dan is na Nieuwjaar er 'in' gesmeten worden heel moeilijk (cfr ook Amghar ea). maar er is idd nog werk aan. Laat me niet lachen...die jongen wist niet waar te lopen. De zoveelste transfer in het rijtje Iakovlevski, Lorenzo Wouter, Stolpa, Queré, Akinakimana, enz. Blij dat we daar vanaf zijn. Het rijtje vervolledigend : Bongumba (miste in 1999 de 2-2 gelijkmaker op Anderlecht in de slotminuut voor een lege goal op TWEE meter )Chikabala (aidspatient )Samardzjia 88-89 (of zoals Louis De Pelsmaecker hem ooit tijdens een verslag op de BRT noemde : "Samatzita" )Er is volgens u precies ook niet veel goeds meer aan he, aan onze club ? Groot contrast met uw posts van pakweg een maand geleden...Zoek u ginder een GOEDE club(ploeg)._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Jul 2011, 18:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
DavidSeal schreef: Er is volgens u precies ook niet veel goeds meer aan he, aan onze club ? Groot contrast met uw posts van pakweg een maand geleden...Zoek u ginder een GOEDE club(ploeg).Qua geld zal er tussen Abu Dhabi en Aalst inderdaad wel een enorm gat zijn ![]() |
| 25 Jul 2011, 18:52 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
DavidSeal schreef: eintracht frankfurt schreef: Dani schreef: Laat me niet lachen...die jongen wist niet waar te lopen. De zoveelste transfer in het rijtje Iakovlevski, Lorenzo Wouter, Stolpa, Queré, Akinakimana, enz. Blij dat we daar vanaf zijn. Het rijtje vervolledigend : Bongumba (miste in 1999 de 2-2 gelijkmaker op Anderlecht in de slotminuut voor een lege goal op TWEE meter )Chikabala (aidspatient )Samardzjia 88-89 (of zoals Louis De Pelsmaecker hem ooit tijdens een verslag op de BRT noemde : "Samatzita" )Er is volgens u precies ook niet veel goeds meer aan he, aan onze club ? Groot contrast met uw posts van pakweg een maand geleden...Zoek u ginder een GOEDE club(ploeg). Ja en Louis De Pelsmaecker kon ik ook nooit verdragen Edit : thanks for the pm. Bij deze uitgeklaard _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Jul 2011, 18:55 |
|
|
Lord heeft bij zijn eerste wedstrijd voor Hoek gelijk laten zien goed te kunnen voetballen, hij was meteen 2x trefzeker.. Ook al is hij een tijdje weg, kan iemand mij vertellen hoe hij bij jullie speelde ?
groeten uit nederland |
| 26 Jul 2011, 13:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
FanHsvHoek schreef: Lord heeft bij zijn eerste wedstrijd voor Hoek gelijk laten zien goed te kunnen voetballen, hij was meteen 2x trefzeker.. Ook al is hij een tijdje weg, kan iemand mij vertellen hoe hij bij jullie speelde ? groeten uit nederland Een Lord in vorm en die er zin in heeft, is echt superklasse. Hij is pijlsnel en hij was bij momenten werkelijk ongrijpbaar voor de tegenstander. Echter ... een Lord die er zin in heeft, daar wringt het schoentje al eens. Na een tijdje bij dezelfde club blijkt de motivatie te verdwijnen (bekijk maar eens bij hoeveel verschillende clubs hij al speelde) en een Lord die er geen zin in heeft, die speelt als ne natten dweil. Bovendien blijkt hij dan ook niet teveel zin te hebben om op de training op te dagen. Uiteindelijk hebben wij ongeveer anderhalf jaar echt wel van het talent van Lord kunnen genieten, maar het laatste jaar had hij er geen zin meer in en zo werd het een exit in mineur. Hopen voor jullie dat hij dus gemotiveerd blijft (als Lord er trouwens altijd zin in zou hebben, dan zou hij veel hoger spelen dan Aalst of Hoek). |
| 26 Jul 2011, 13:52 |
|
|
Het is dus voor ons te hopen dat hij gemotiveerd blijft..
in ieder geval bedankt voor de snelle reactie en mijn complimenten voor dit forum ! http://www.hsvhoek.nl/?PageName=Nieuws&NewsID=7211 hier bij foto 7 zijn 2e goal. |
| 26 Jul 2011, 13:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
FanHsvHoek schreef: Het is dus voor ons te hopen dat hij gemotiveerd blijft.. in ieder geval bedankt voor de snelle reactie en mijn complimenten voor dit forum ! http://www.hsvhoek.nl/?PageName=Nieuws&NewsID=7211 hier bij foto 7 zijn 2e goal. Amai, serieuze ex-Eendracht enclave bij jullie precies. Met Robbie De Moor, Sebastian Hermans en David Van Hoyweghen spelen er nog 3 andere ex-Eendrachters bij jullie. |
| 26 Jul 2011, 14:03 |
|
|
Daar was ik nog niet achter gekomen, weet u ook over deze spelers iets te vertellen ?
In vorige seizoen hebben we ook spelers met een verleden bij jullie gehad zoals Arnold Nquekam, Jurgen Landuyt, Lieven de Veirman, en nog een paar |
| 26 Jul 2011, 14:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: FanHsvHoek schreef: Het is dus voor ons te hopen dat hij gemotiveerd blijft.. in ieder geval bedankt voor de snelle reactie en mijn complimenten voor dit forum ! http://www.hsvhoek.nl/?PageName=Nieuws&NewsID=7211 hier bij foto 7 zijn 2e goal. Amai, serieuze ex-Eendracht enclave bij jullie precies. Met Robbie De Moor, Sebastian Hermans en David Van Hoyweghen spelen er nog 3 andere ex-Eendrachters bij jullie. En je vergeet de Gio nog ![]() |
| 26 Jul 2011, 14:11 |
|
| Pagina 78 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 215 Volgende |