|
|
| Pagina 69 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bericht Re: Wielrennen
jammen schreef: Dirk schreef: Onderkroiper schreef: Gilbert wint verrassend Na-tourcriterium ![]() Mé een ronde achterstand Twas hiejl goe, kém mé ferm geameseerd. Dankzoi de goei companie. Ja, de "wointjes" gingen goe binnen. ![]() zeker oeik in de vip gezeten? _________________ MCMXIX |
| 26 Jul 2011, 12:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
69 schreef: jammen schreef: Dirk schreef: Mé een ronde achterstand Twas hiejl goe, kém mé ferm geameseerd. Dankzoi de goei companie. Ja, de "wointjes" gingen goe binnen. ![]() zeker oeik in de vip gezeten? Bèlange ni, ik kon oeik op de stand van 't OLV goan stoan mor ik doeng veil liever "den toer". En die wointjes woaren in 't afzakken van de Meilestroat. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Jul 2011, 12:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
jammen schreef: Dirk schreef: Onderkroiper schreef: Gilbert wint verrassend Na-tourcriterium ![]() Mé een ronde achterstand Twas hiejl goe, kém mé ferm geameseerd. Dankzoi de goei companie. Ja, de "wointjes" gingen goe binnen. ![]() Ik emmet bé woaterkes g'aven.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Jul 2011, 14:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =G9F3DOVKV
ze komen er weer goed uit... Toch wel een schande. |
| 08 Aug 2011, 13:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=G9F3DOVKV ze komen er weer goed uit... Toch wel een schande. Zouden ze dat ook doen als ene zoiets moest voorhebben tijdens het profcriterium in Aalst? Dan vroegen ze misschien eerst naar handtekening in plaats van een SIS-kaart. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 08 Aug 2011, 14:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ronde Van Vlaanderen komt vanaf volgend jaar aan in Oudenaarde
Gaan ze nu alles kapot maken? Ze moesten massaal de Ronde boycotten, was al jaren ne vasten dag waar we met heel de bende naartoe gingen, awel vanaf nu ga ik werken dat week end! Geld maakt toch veel kapot ze... Ben diep ontgoocheld... Hopelijk komen er geen onderhandelingen om Parijs - Roubaix in Toulouse te laten aankomen want vanaf nu gaan we met de compagnie naar daar. _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 16 Sep 2011, 15:36 |
|
|
Ancien
Gio schreef: Ronde Van Vlaanderen komt vanaf volgend jaar aan in Oudenaarde Gaan ze nu alles kapot maken? Ze moesten massaal de Ronde boycotten, was al jaren ne vasten dag waar we met heel de bende naartoe gingen, awel vanaf nu ga ik werken dat week end! Geld maakt toch veel kapot ze... Ben diep ontgoocheld... Hopelijk komen er geen onderhandelingen om Parijs - Roubaix in Toulouse te laten aankomen want vanaf nu gaan we met de compagnie naar daar. De Muur van Geraardsbergen zou ook niet meer opgenomen worden in het parcours, de Patersberg op 10km van de streep zal nu de scherprechter moeten worden. Ze zullen daar ook ni content zijn in Giesbeirgen en in Meerbeke al zeker ni. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Sep 2011, 16:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Gio schreef: Ronde Van Vlaanderen komt vanaf volgend jaar aan in Oudenaarde Gaan ze nu alles kapot maken? Ze moesten massaal de Ronde boycotten, was al jaren ne vasten dag waar we met heel de bende naartoe gingen, awel vanaf nu ga ik werken dat week end! Geld maakt toch veel kapot ze... Ben diep ontgoocheld... Hopelijk komen er geen onderhandelingen om Parijs - Roubaix in Toulouse te laten aankomen want vanaf nu gaan we met de compagnie naar daar. Een andere aankomstplaats voor de RvV is erg, maar niet meer over de muur van Geraardsbergen, dat vind ik nog veel erger. En wat Parijs-Roubaix betreft, het ergste dat ze daar kunnen doen, is de kasseistroken asfalteren. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 16 Sep 2011, 16:13 |
|
|
Vaste Waarde
Gio schreef: Ronde Van Vlaanderen komt vanaf volgend jaar aan in Oudenaarde Gaan ze nu alles kapot maken? Ze moesten massaal de Ronde boycotten, was al jaren ne vasten dag waar we met heel de bende naartoe gingen, awel vanaf nu ga ik werken dat week end! Geld maakt toch veel kapot ze... Ben diep ontgoocheld... Hopelijk komen er geen onderhandelingen om Parijs - Roubaix in Toulouse te laten aankomen want vanaf nu gaan we met de compagnie naar daar. Tsjah. Wouter Vandenhautte kan wel goeie programmas laten maken, maar hier slaat hij den bal toch goed mis. Wat een bedrag met 5 nullen wel niet kan doen.. |
| 16 Sep 2011, 16:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Het criterium van Oudenaarde kan beginnen.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Sep 2011, 16:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
de Ronde, da's volk, veel volk,
de Ronde, da's feest maar ook drama op de fiets, de Ronde, dat zijn flandriens, hellingen, kasseien, de Ronde, da's de Muur, de Bosberg, Meerbeke, de Ronde is niet meer... _________________ Iendracht 4ever. |
| 16 Sep 2011, 17:02 |
|
|
Ancien
Misschien kan dan ook direkt de naam veranderd worden in: de Ronde van de Vlaamse Ardennen.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Sep 2011, 17:03 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Het criterium van Oudenaarde kan beginnen. ![]() dat is het woord voor de RVV van 2012, een criterium... dat je de meet gaat verleggen, tot daar aan toe. Maar dat je geen Muur en geen Bosberg aandoet, is ronduit schandalig. Drie keer over de Kwaremont en de Paterberg... Kwaremont is lastig, maar Paterberg ??? Als dat de scherprechter moet worden... ook de rvv voor wielertoeristen gaat met die drie toeren een soep worden. ik doe er niet aan mee wegens veel te druk, maar ze gaan "klanten" verliezen vrees ik |
| 16 Sep 2011, 17:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Het criterium van Oudenaarde kan beginnen. ![]() dat is het woord voor de RVV van 2012, een criterium... dat je de meet gaat verleggen, tot daar aan toe. Maar dat je geen Muur en geen Bosberg aandoet, is ronduit schandalig. Drie keer over de Kwaremont en de Paterberg... Kwaremont is lastig, maar Paterberg ??? Als dat de scherprechter moet worden... ook de rvv voor wielertoeristen gaat met die drie toeren een soep worden. ik doe er niet aan mee wegens veel te druk, maar ze gaan "klanten" verliezen vrees ik Het beste van de ronde is eruit,als je den bosberg en de muur niet aandoet,dan stel ik mij de vraag of het binnen 5 jaar nog Vlaanderens mooiste koers gaat zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Sep 2011, 17:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Teken een kloteparcours uit en smijt er veel geld tegen en je krijgt dit
![]() |
| 16 Sep 2011, 18:12 |
|
| Pagina 69 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 113 Volgende |