Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Die mannen waren veel te rap!!. :lol: Klasse te sterk!! Achteraan blijven we een probleem hebben, ook centraal niemand die dirigeert, ma soit onzen eersten competitie match winnen en we praten terug anders!
Hopelijk kan Laurent nog wat match ritme opdoen tegen de competitiestart!!

27 Jul 2011, 0:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
England4ever schreef:
Die mannen waren veel te rap!!. :lol: Klasse te sterk!! Achteraan blijven we een probleem hebben, ook centraal niemand die dirigeert, ma soit onzen eersten competitie match winnen en we praten terug anders!
Hopelijk kan Laurent nog wat match ritme opdoen tegen de competitiestart!!

Laurent raakt niet speelklaar voor de competitiestart..! :wadde:

27 Jul 2011, 5:59
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Ge kunt het raar vinden maar deze reacties vind ik hoopvol. Sommige ploegen zen nu gewoon eenmaal beter dan onzen Iendracht eh en dat zullen we in 2de ook wel tegenkomen... zolang het spelbeeld er wa beter begint uit te zien bennek content. Laat ons hopen dat we de eerste competitiematch winnend kunnen afsluiten :EA:

27 Jul 2011, 7:36
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
eindhoven mag dan wel zeker een goeie tegenstander gebleken zijn, wat de ploeg weeral op de mat bracht, dat is toch om schrik van te krijgen eerlijk gezegd. passing zal toch een ferm pak beter moeten. amper 3 kansjes op een hele match en voor de rest gewoon achter de feiten aangehobbeld. ik vond het alleszins weinig hoopvol.

naar volgend jaar toe misschien die galamatchen zo laten en een normale voorbereiding op poten zetten waar iedereen fris zit en wa meer "goesting" heeft. 't was precies weer tegen hun gedacht, bij sommigen.
lichtpunten: potjes en de invalbeurt van ringoot.

de rest matig tot zwak

en als ze van die 6 nog vanaf kunnen geraken... ni twijfelen!

27 Jul 2011, 8:24
Scholier

Ringoot heef mij gisteren positief verrast!
Hopelijk kan hij eens enkele maanden zonder blessures spelen en zo matchritme opdoen.
Wel jammer dat hij wegmag, hopelijk denkt het bestuur daar nog eens goed over na...

27 Jul 2011, 8:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
SERRE schreef:
Gbarssin is zeker een aanwinst maar zijn fysieke conditie is nog niet optimaal.

Dat is ook het eufemisme van het jaar :D . Ik had de indruk dat die na een vijftal minuten al geen stap meer vooruit raakte. Tis misschien nog vroeg om te oordelen, maar ik vond die jongen vrij dramatisch spelen en alleszins niet beter dan wat we al hebben. Bovendien had ik gehoopt op een middenvelder die ook eens de beslissing kan forceren, maar als ge enkel aan den bal komt op 80 meter van het vijandelijke doel wordt het wel heel moeilijk om eens een beslissende pas te geven. Ik hoop alleszins dat het niet de bedoeling is om nu plots Van Damme in de rol van spelmaker te gaan duwen.

27 Jul 2011, 8:33
forumlegende

Tja, de voorbereiding wordt stilaan dramatisch. Nauwelijks kansen, weinig motivatie, een pak goals binnen en het spelpeil dat gewoon lager ligt dan vorig jaar. Het angstig gevoel vergroot bij mij meer en meer. Komt er nog een ommezwaai? Velen bekijken het nog altijd optimistisch, maar de tijd begint toch serieus te dringen.

27 Jul 2011, 8:43
Iendracht.be - beheer

Om toch even proberen ook de positieve zaken eruit te halen, dan onthou ik toch dat Podevijn na zijn zware blessure terug volledig op niveau lijkt te zitten. Was gisteren met kop en schouders onze beste speler en als Jens zo blijft spelen, moet hij zeker ten koste van Cousin of Gallucci in de basisploeg.
En ook Wouter Moreels vond ik gisteren echt een goeie eerste helft spelen. Het zal waarschijnlijk het komende seizoen weer hopen worden dat Wouter er ons regelmatig eens doorsleurt.

27 Jul 2011, 8:48
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
SERRE schreef:

Dat is ook het eufemisme van het jaar :D . Ik had de indruk dat die na een vijftal minuten al geen stap meer vooruit raakte. Tis misschien nog vroeg om te oordelen, maar ik vond die jongen vrij dramatisch spelen en alleszins niet beter dan wat we al hebben. Bovendien had ik gehoopt op een middenvelder die ook eens de beslissing kan forceren, maar als ge enkel aan den bal komt op 80 meter van het vijandelijke doel wordt het wel heel moeilijk om eens een beslissende pas te geven. Ik hoop alleszins dat het niet de bedoeling is om nu plots Van Damme in de rol van spelmaker te gaan duwen.

Volgens verschillende bronnen bij de Royal Antwerp FC is Gbarssin een typische verdedigende middenvelder - vooral verdedigend denkend en regulerend, eerder dan de lijnen uitzettend. Af en toe een aanvallende impuls of een poging uit de tweede lijn, maar zeker niet iemand die de boel aanvallend gaat dirigeren/orchestreren... Afgaande op die commentaren en degene die ik hier al heb gelezen (heb hem nog niet zien spelen), naar mijn mening dus een type Tidiany Coulibaly...

27 Jul 2011, 9:02
Iendracht.be - beheer

DT schreef:
Bartos schreef:
SERRE schreef:

Volgens verschillende bronnen bij de Royal Antwerp FC is Gbarssin een typische verdedigende middenvelder - vooral verdedigend denkend en regulerend, eerder dan de lijnen uitzettend. Af en toe een aanvallende impuls of een poging uit de tweede lijn, maar zeker niet iemand die de boel aanvallend gaat dirigeren/orchestreren... Afgaande op die commentaren en degene die ik hier al heb gelezen (heb hem nog niet zien spelen), naar mijn mening dus een type Tidiany Coulibaly...

Mja, zou wel kunnen, want gisteren kwam hij de bal altijd zowat tussen de twee centrale verdedigers halen en hoger dan enkele meters voor de verdediging reikte zijn actieradius niet. Maar ik vraag me persoonlijk toch echt wel af of het dat is wat we nodig hebben en vooral of ze dan Ken of Ewen als andere centrale middenvelder zien. Ik zag alleszins liever een centrale middenvelder komen die ook offensief zijn mannetje kan staan en eens voor wat creatieve ideeën kan zorgen op ons middenveld. Het is alleszins duidelijk dat Van Damme zich een pak minder in zijn sas voelt in de rol die hij gisteren moest spelen. Ken is een typische breker die je de ruimte moet laten om zijn kilometers af te leggen, maar als je hem zoals gisteren in de rol van spelmaker, met een verdedigende middenvelder in de rug, duwt, dan mist hij ten eerste de vrijheid om overal ballen te recupereren en ten tweede, blijkt hij absoluut niet over de kwaliteiten te beschikken om offensief voor de creativiteit te zorgen. Als je hem zoals gisteren uitspeelt, speel je hem volgens mij volledig naast zijn kwaliteiten uit.

27 Jul 2011, 9:14
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
DT schreef:
Bartos schreef:
SERRE schreef:

idd, dus gewoon al qua profiel ook geen échte versterking in mijn ogen. en da gevoel werd gisteren nog eens versterkt door toch geen beklijvend optreden van de speler in kwestie hoor.
voor die CM had ik toch ook een ander type speler in gedachten

27 Jul 2011, 9:18
Ancien

Leeftijd: 38
Winst FC Eindhoven in oefenduel tegen SC Eendracht Aalst: 1-3
FC Eindhoven heeft in het Belgische Aalst de oefenwedstrijd tegen SC Eendracht Aalst met 1-3 gewonnen. Halverwege stond de ploeg van trainer Ernest Faber met 0-2 voor via treffers van Josemar Makiavala en Rob van Boekel. Na rust liep FC Eindhoven via een eigen doelpunt verder uit. In het laatste kwart van het duel scoorden de Ajuinen tegen en miste Rob van Boekel een strafschop.

Het was snel bekeken in Aalst. De thuisploeg had weinig in te brengen tegen een sterk spelend FC Eindhoven. Na elf minuten profiteerde Josemar Makiavala (foto) van een te korte bal op doelman Kevin Van den Noortgaete. De aanvaller maakte beheerst af. Enkele minuten later vond Ruud van der Rijt met een lange bal Rob van Boekel. De aanvallend ingestelde middenvelder controleerde de bal met zijn borst, kwam alleen voor doel en maakte met een lobje 0-2.

SC Eendracht Aalst kwam slechts enkele malen voor het doel van Brahim Zaari. Het grootste gevaar kwam toen Zaari een bal keerde en de rebound via de lat naast zag gaan.

Na rust was de wedstrijd vrij snel beslist. Niels de Schutter liep tegen een voorzet van Serhat Koç en passeerde daarmee invaller-doelman Kevin Kempeneer. Ruim een kwartier voor tijd redde Jens Podevijn de eer voor de thuisploeg.

Rob van Boekel (foto) kreeg twaalf minuten voor tijd een uitgelezen mogelijkheid de stand naar 1-4 te tillen. Na een overtreding op Serhat Koç kende scheidsrechter Snoeck FC Eindhoven een penalty toe. Van Boekel schoot de bal tegen de paal.

Donderdag speelt FC Eindhoven opnieuw tegen een Belgische tegenstander. In Dessel is KFC Dessel Sport gastheer van onze blauwwitten. Het duel begint om 19.00 uur.

SC Eendracht Aalst - FC Eindhoven 1-3 (0-2) 11. Josemar Makiavala 0-1, 14. Rob van Boekel 0-2, 54. Niels de Schutter 0-3 (eigen doelpunt), 73. Jens Podevijn 1-3. Scheidsrechter: Kenny Snoeck.
Bijzonderheden: 78. Rob van Boekel mist strafschop (paal).

SC Eendracht Aalst: Van den Noortgaete (46. Kempeneer); De Schutter, Kestens, Filipovic, Van Renterghem (46. Ringoot); Gallucci, Van Damme (60. Verheyden), Gbarssis, Podevijn; Thompson (60. Crispijn), Moreels (46. Yombo).
FC Eindhoven: Zaari; Tahapary, Van der Rijt, Rossen, Vanbelle; Van Son, Van Boekel, Lucius; Koç (84. Van Kruijssen), Makiavala (84. Vansimpsen), Bah (78. Kindo Kamara).

27 Jul 2011, 9:28
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
DT schreef:

Een type Coulibaly al bestreek Coulibaly toch veel meer dan wat ik Gbarssin gisteren heb zien belopen.
Bovendien was Coulibaly bijzonder sterk in de recuperatie, maar was zijn inspelen zijn zwak punt.
Dat lijkt bij Gbarssin net omgekeerd. Hij heeft echt wel een goeie pas in de voeten, maar in duel gaan of een bal recupereren heb ik hem amper zien doen.

27 Jul 2011, 9:45
forumlegende

Leeftijd: 69
Voor al diegene die hier Gbarssin als één van ons beschouwen heb ik slecht nieuws want hij heeft nog geen contract.
Bron:iemand van de vzw!

27 Jul 2011, 10:32
Ancien

Leeftijd: 46
Stijn schreef:
DT schreef:

Een type Coulibaly al bestreek Coulibaly toch veel meer dan wat ik Gbarssin gisteren heb zien belopen.
Bovendien was Coulibaly bijzonder sterk in de recuperatie, maar was zijn inspelen zijn zwak punt.
Dat lijkt bij Gbarssin net omgekeerd. Hij heeft echt wel een goeie pas in de voeten, maar in duel gaan of een bal recupereren heb ik hem amper zien doen.

Oei... Als ik dan de bevindingen van Bartos hier naast leg, zitten we voorlopig met een probleem wat al bij al eigenlijk makkelijk zou moeten kunnen worden opgelost...

Ken zat blijkbaar in een rol als sturende middenvelder wat zijn dada niet is en hij dus tegen zijn natuur speelt.
Marco stond op een positie als pure verdedigende middenvelder - zoals ze hem bij den Antwerp ook zagen -maar blijkbaar heeft hij er de kwaliteiten niet echt voor, maar heeft hij wel kwaliteiten op een ander gebied die we wel kunnen gebruiken???

Simpele oplossing: draai de rollen gewoon om. Stuur Marco het veld in met de opdrachten van Ken en vice versa. Ken heeft de motor om de ballen op te halen bij Filipovic/Kestens, bij Marco in te leveren en ook nog eens het breken en storen voor zich te nemen. Marco heeft blijkbaar wel de techniek en passing in de benen om aanvallend iets te brengen, maar beperkt zich voorlopig tot Bigliaanse activiteiten. Op basis van de beschrijvingen lijkt me er wel een mouw aan te passen en dat beide dan toch wel een complementair duo kunnen vormen...

Het is maar gissen hé...

In het verleden hadden we wel eens iemand die alles moest doen en de andere niks (Franck en Van Mieghem) wat faliekant afliep of hadden we net iets teveel van hetzelfde (Coulibaly en Ewen) of hadden we een redelijk complementair duo waar het soms niet tegelijk uitkwam of indien tegen een sterker duo, helemaal niet uitkwam (Ewen en Ken)... Moet nu toch wel iets van te maken zijn als je zou kunnen kiezen uit Gbarssin, Ewen en Ken. En ook Ringoot zou ik toch niet uit het oog verliezen op die positie...

27 Jul 2011, 10:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 57