Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Eerste oefenmatch dat ik zag na Westerlo en Brugge. Het was absoluut niet goed, en onze competitiestart halen zal nu al zeer moeilijk zijn. Toch had ik het nog erger verwacht na wat hier allemaal al geschreven stond.
Wat mij toch vooral op viel is dat er zelfs puur op het fysiek vlak een gigantisch verschil was tussen ons en Eindhoven. Laat ons dan maar hopen dat dit door het hoge trainingsritme (en stage) is dat er wat op hun tandvlees zitten. In ieder geval stond Eindhoven fris aan de aftrap en leken ze de hele wedstrijd door hun ritme te kunnen aanhouden. Over die Gbarssin sluit ik mij aan bij Bart, kan misschien wel iets maar fysiek staat hij mijlenver achter op al de rest. Opvallend trouwens hoe een Jens Podevijn gisteren er bovenuit stak, na zijn blessure en alles van kritiek dat hij toch kreeg staat hij ondertussen toch wel mooi scherp voor het nieuwe seizoen, Cousin kan beginnen zweten. Dan tot slot die verdediging, dat is op dit moment toch wel echt een wankel kaartenhuisje :hmm: De Schutter die er toch wel opzichtig met zijn klak naar smijt - en dan is die owngoal nog het minste -, centraal waar de communicatie mank liep, uiteindelijk moet ge zelfs zeer blij zijn dat Ringoot hier nog loopt want was gisteren ook alles behalve slecht ingevallen. We hebben nog 3 weken maar er is nog zeer veel werk.

27 Jul 2011, 11:26
toevallige voorbijganger

Ik ben PSV supporter maar volg FC Eindhoven ook en kom er regelmatig. Ik was eigenlijk verbaasd dat FC Eindhoven won van Eendracht Aalst. Lucius wordt hier genoemd. Hij is een prima speler en zou in de Eredivisie in mijn ogen ook nog bij veel clubs mee kunnen. Ook buiten het veld om is Lucius een goeie vent. Een echte Brabander en geen praatjesmaker.

Ik wens jullie heel veel succes dit seizoen. Eendracht Aalst is een grote naam en hoort weer in de Eerste Klasse te spelen.

27 Jul 2011, 13:23
Nationale Ploeg

Brabander schreef:
Ik ben PSV supporter maar volg FC Eindhoven ook en kom er regelmatig. Ik was eigenlijk verbaasd dat FC Eindhoven won van Eendracht Aalst. Lucius wordt hier genoemd. Hij is een prima speler en zou in de Eredivisie in mijn ogen ook nog bij veel clubs mee kunnen. Ook buiten het veld om is Lucius een goeie vent. Een echte Brabander en geen praatjesmaker.

Ik wens jullie heel veel succes dit seizoen. Eendracht Aalst is een grote naam en hoort weer in de Eerste Klasse te spelen.

(y)

noig sympathiek maar ik peis da we ons pijlen voorlopig best richten op braafkes in 2de te blijven, beste Brabanter. Denk dat dat dees seizoen op sportief vlak zowat de limiet zal zijn. hopelijk kan de club ook op extra-sportief vlak upgraden.

27 Jul 2011, 14:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
De fotokes staan on-line van de match tegen FC Eindhoven

Afbeelding

27 Jul 2011, 14:11
Scholier

Leeftijd: 41
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Voor al diegene die hier Gbarssin als één van ons beschouwen heb ik slecht nieuws want hij heeft nog geen contract.
Bron:iemand van de vzw!

Kan een verklaring zijn waarom er nog geen aankondiging op de website staat natuurlijk.

27 Jul 2011, 14:24
Junior

Dit Eindhoven was een maatje te sterk!!! Volgens mij kunnen die mannen zelfs mee in eerste klasse, wat een verschil kwa tempo, balcirculatie, communicatie. Zegt veel over ons belgisch voetbal eigenlijk.

Tegen oudenaarde was het gewoon zwak, hier konden we gewoon niet beter tegen. Sjans dat die mannen zich in den 2de time nog wat hebben ingehouden. Moet wel zeggen dat het met Crispijn precies beter vlot dan met Ode. Schutter op rechts toch paar keer serieuze valling gepakt, dat is natuurlijk wel zen plaats niet maar toch.

En onze nieuwe aanwinst heeft wel een paar goede passen in de voet maar is toch zeer verdedigend ingesteld hoor. Had liever iemand die het spel wat kon dirigeren en een aktie maken.

Op naar de volgende ;)

27 Jul 2011, 15:21
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Brabander schreef:

Bedankt Brabander, we hopen ooit toch ook weer die stap te maken... maar zijn realistisch genoeg om te weten dat we dit jaar al tevreden kunnen zijn met een verlengd verblijf in 2de. We hebben de voorbije jaren al genoeg problemen gekend en snakken eigenlijk naar een rustig seizoen.

27 Jul 2011, 15:29
Ancien

Leeftijd: 47
Gbarssin heeft inderdaad nog geen contract, maar van mij mag die tekenen.Je voelt dat die gast iets kan, ma ja die mankeert nog ritme en uithouding. Jammer genoeg is het NIET voldoende. Je hebt eigenlijk een nummer 10 nodig, een spelverdeler. Gbarssin naast een goeie spelverdeler, Ken en Ewen uit de ploeg zou al veel beter zijn. (Enkele Heilige huisjes ingetrapt).

Al 100 000 keer gezegd en ik zal het nog 100 000 keer zeggen, wa doet Ewen hier in godsnaam nog?

Jammer genoeg is er geen geld dus komt ofwel Gbarssin ofwel nog nen anderen als Gbarssin onvoldoende krijgt.

Zet aub De Schutter weer centraal en start met De Castro en Ringoot op de backs. Zou zelfs Podevijn durven links zetten om Cousin te zetten, want die maakt wel af wat Potjes gisteren tot 2keer toe liet liggen.

Jongens, ben gisteren na 60 minuten weggegaan. Het elftal staat nog nergens.

27 Jul 2011, 17:18
toevallige voorbijganger

Fanatix schreef:
Brabander schreef:

Bedankt Brabander, we hopen ooit toch ook weer die stap te maken... maar zijn realistisch genoeg om te weten dat we dit jaar al tevreden kunnen zijn met een verlengd verblijf in 2de. We hebben de voorbije jaren al genoeg problemen gekend en snakken eigenlijk naar een rustig seizoen.

Laten we hopen dat de stap dan later gezet kan worden. De toekomst zal het uit gaan wijzen. Wie weet over flink wat jaren Europees naar Aalst voor ons ;)

27 Jul 2011, 17:27
Nationale Ploeg

witzwet schreef:
Gbarssin heeft inderdaad nog geen contract, maar van mij mag die tekenen.Je voelt dat die gast iets kan, ma ja die mankeert nog ritme en uithouding. Jammer genoeg is het NIET voldoende. Je hebt eigenlijk een nummer 10 nodig, een spelverdeler. Gbarssin naast een goeie spelverdeler, Ken en Ewen uit de ploeg zou al veel beter zijn. (Enkele Heilige huisjes ingetrapt).

Al 100 000 keer gezegd en ik zal het nog 100 000 keer zeggen, wa doet Ewen hier in godsnaam nog?

Jammer genoeg is er geen geld dus komt ofwel Gbarssin ofwel nog nen anderen als Gbarssin onvoldoende krijgt.

Zet aub De Schutter weer centraal en start met De Castro en Ringoot op de backs. Zou zelfs Podevijn durven links zetten om Cousin te zetten, want die maakt wel af wat Potjes gisteren tot 2keer toe liet liggen.

Onze nieuwe manager = de spelermakelaar van Ewen.

27 Jul 2011, 17:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
ze hebben eindelijk gezien dat jens een flankspeler is en geen back, we zitten daar nu met balaj en vervaeke.

de schutter heeft op 5 matchen weer op 4 verschillende posities gespeeld. dan vragen ze zich af hoe het komt dat hij zonder vertrouwen speelt :hmm:
vorig seizoen een sterkhouder centraal achteraan , maar nee mr kestens moet daar spelen.
16 doelpunten tegen maar mr mag daar 4.5 matchen op 5 blijven staan

hoe dat ze nu bezig zijn ,met spelers laten bij te tekenen die niet mee kunnen in 2de en middenmoters voor derde binnen te halen, hebben ze op 3 maanden tijd een kampioenen ploeg volledig naar de kloten gemaakt.

27 Jul 2011, 17:40
Ancien

Leeftijd: 46
witzwet schreef:

Enkele kleinere opmerkingen:

* Iemand een contract geven omdat hij "iets" kan, is nog iets anders dan effectief een versterking blijken te zijn. Als ik hier de meningen wat lees, lijkt Gbarssin toch nog geen verpletterende indruk nagelaten te hebben. In het wilde weg mannen aantrekken omdat jij dan niet meer op Ewen of Ken moet kijken, is gelukkig geen agendapunt bij ons bestuur. Ik breek hiermee Gbarssin niet af maar als het enen is die voorlopig maar hetzelfde brengt als Ken en Ewen zou ik toch voorzichtig zijn (een verdedigende middenvelder die bijvoorbeeld niet in duel gaat en aanvallend niks brengt, is toch ook niet je dat). Is in alle kranten aangegeven: de LAATSTE transfer van den Iendracht moet er bonk op zijn, dan mag je gerust wat voorzichtig zijn. Als hij nu geen ritme heeft en geen uithouding, in het begin van de voorbereiding nota bene, voorspelt dat alvast weinig goeds over zijn fysieke paraatheid en dan speur je misschien beter de markt af tot en met 31 augustus - want iemand met een fysieke achterstand op minder dan drie weken top krijgen in een nieuwe ploeg/omgeving: begin er maar aan. Van Mieghem was ook zo enen die zonder ritme binnen kwam waaien en het zou in de competitie ook wel beteren... Klopt: anderhalf jaar later is hij eindelijk wat niveau beginnen halen bij Deinze...

Ik dacht niet dat Ewen gisteren startte - bovendien heb je het stadion verlaten op het moment dat hij inviel - dus waarom jij hem afbreekt na de match van gisteren, is me een volslagen raadsel. Als we slecht draaien, zal het dan toch niet alleen door de schuld van Ewen zijn me dunkt, maar het is natuurlijk gemakkelijk om steeds dezelfde namen naar voor te schuiven. Dat onze "aanwinsten" stuk voor stuk tekortschieten voorlopig, haal je nauwelijks aan, terwijl ik dat toch een groter probleem vind...

Uiteraard zou BVR willen starten hebben met De Castro op back rechts - als die geblesseerd is, moet je wel iemand anders opstellen natuurlijk tenzij je liever met tien aan de match was begonnen?

Waarom De Schutter plots weer centraal moet opduiken, snap ik ook niet. Op dit moment - en niet alleen afgaand op 1 mindere match gisteren - is het centrale duo Kestens - Filipovic nog altijd beter dan De Schutter - Filipovic. De Schutter is absoluut ook niet in grote doen deze voorbereiding, ongeacht de plaats waar hij staat, dat zal hij zelf ook wel beseffen denk ik. Om dan Kestens bij 1 mindere prestatie de boter te laten fretten ook al was hij zowel tegen Westerlo, Club, Hamme en Oudenaarde een van de betere, vind ik dan ook een brug te ver. Maar Kestens zou je liever ook zien verdwijnen veronderstel ik?

De giller hou ik voor het laatste: iedereen vond Podevijn de beste op het plein gisteren, maar toch zou je Cousin erin willen ten koste van Jens? Ten eerste, dat is moeilijk want is geblesseerd en ten tweede, met de Cousin van tegen Westerlo, Brugge en Hamme kan je geen fluit aanvangen - verdedigend heb je er geen bal aan en aanvallend/opbouwend compleet onmondig. Geraakte nauwelijks in de vijandige zestien dus de kansen afmaken die Jens liet liggen, zal dan toch ook niet deze week gelukt hebben... Ik hoop alleen dat de mindere prestaties van Cousin te wijten waren aan de nu geconstateerde blessure... Indien niet, gaan we ons peren nog zien.

Ik had het qua aankopen misschien ook anders willen zien en had ook gewild dat de nieuwkomers meteen witte merels zouden blijken te zijn... Alleen: nog voor de kampioenstitel een feit was, waren de meeste contracten al verlengd dus moet je niet Ewen, enz. afschieten maar het bestuur indien het toch verkeerd zou uitpakken... Alleen moet er nu nog niet gepanikeerd worden - de eerste match met inzet is op 17 augustus, dat is dus nog 3 weken... Wacht gewoon af...

En ne positieven om af te sluiten: wie had durven dromen dat Ringoot stilaan als onmisbaar werd geacht. Ik stond hier toch wel redelijk alleen om die gast nog een kans te geven...

27 Jul 2011, 17:58
nieuw in de eerste ploeg

Dat transferbeleid van ons is toch om het vliegend sch... te krijgen.Nog 3 weken eer de competitie begint en blijkbaar begint men nu een CM te testen.
Voor de rest een paar meelopers uit derde en Ode die blijkbaar niet past in het systeem en dus kans maakt om Denijs achter na te gaan.
Doelgericht kopen is toch iets anders.

27 Jul 2011, 18:06
Ancien

Leeftijd: 38
DT schreef:
wie had durven dromen dat Ringoot stilaan als onmisbaar werd geacht. Ik stond hier toch wel redelijk alleen om die gast nog een kans te geven...

Proficiat, pluim op de hoed en een bank vooruit?

Ringoot heeft hier nooit overtuigd en is altijd geblesseerd geweest. Ik ben blij voor die jongen dat hij er nu wat doorkomt maar het bestuur had absoluut gelijk om hem te laten vertrekken hoor op basis van het vorige jaar. Als hij blessurevrij is en hij haalt wat niveau, heb je een degelijke speler erbij. Afwachten of hij fit blijft.

27 Jul 2011, 18:06
Ancien

Leeftijd: 38
lolo4ever schreef:
Dat transferbeleid van ons is toch om het vliegend sch... te krijgen.Nog 3 weken eer de competitie begint en blijkbaar begint men nu een CM te testen.
Voor de rest een paar meelopers uit derde en Ode die blijkbaar niet past in het systeem en dus kans maakt om Denijs achter na te gaan.
Doelgericht kopen is toch iets anders.

Ik denk dat we ons allemaal moeten verzoenen met het feit dat er maar één doel is dit jaar: ons redden. Ik vind ons transferbeleid ook verschrikkelijk want ik vind ons niet versterkt tov vorig seizoen. Maar we gaan het hiermee moeten doen hoor, ik hoop gewoon dat we niet in de problemen komen en dat het degradatiespook hier geen heel jaar gaat rondhangen. Ik zal tevreden zijn op het moment dat we mathematisch gered zijn, niks meer, niks minder.

27 Jul 2011, 18:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 57