Eerste klasse - Pagina 350 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 348 349 350 351 352 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
Bericht Re: Eerste klasse
Bakkie schreef:
Chelsea legt gevraagde transfersom neer voor Lukaku

Het geduld van Anderlecht lijkt succes te gaan hebben. De club wou minstens 20 miljoen euro voor Lukaku en Chelsea zou nu een bod van 20,5 miljoen ingediend hebben. Een voorstel dat door Anderlecht waarschijnlijk zal aangenomen worden.

Dan zou RSCA toch nog chance hebben. Stel dat de transfer niet doorgaat deze zomer, zal Loekakoe veel minder gemotiveerd zijn om voor Anderlecht te spelen. Tis een beetje hetzelfde verhaal als Courtois, Loekakoe wil persé weg en zal dan ook vertrekken, voor gelijk hoeveel €

29 Jul 2011, 9:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Voor Anderlecht is de verkoop van Lukaku toch wel noodzakelijk om hun nog te wapenen voor dit seizoen. Als hun contacten met de spelers die zij willen nu rap terug aangehaald worden kunnen ze misschien nog iets of wat van een ploeg op de been brengen.

29 Jul 2011, 11:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik weet toch niet of dit gerucht klopt hoor. De laatste weken was te horen dat Chelsea geen spits meer zou halen. Villas Boas hoefde Lukaku ook niet noodzakelijk. Bovendien heeft Lukaku aangegeven enkel naar Chelsea te willen. Waarom zou Chelsea dan plots zijn bod verhogen? Als Lukaku alle andere boden afwijst en absoluut naar Chelsea wil, zal Anderlecht toch moeten buigen voor een lager bedrag. Lukaku is een goede speler, maar momenteel toch geen 20 miljoen waard.

29 Jul 2011, 11:58
forumlegende

Bakkie schreef:

Het geduld van Anderlecht lijkt succes te gaan hebben. De club wou minstens 20 miljoen euro voor Lukaku en Chelsea zou nu een bod van 20,5 miljoen ingediend hebben. Een voorstel dat door Anderlecht waarschijnlijk zal aangenomen worden.

Een grote strik rond en gaan afzetten.

29 Jul 2011, 11:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Dani schreef:
Bakkie schreef:

Da peis kik er oeik af!

29 Jul 2011, 13:53
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Dani schreef:
Bakkie schreef:

Dat ze hem moeten verkopen aan die prijs is overduidelijk maar dit is toch weer een typische reactie van een Belg :D

Overal willen ze zo een spelers zo lang mogelijk houden en hier zouden ze hem nog met de velo ergens gaan afzetten. Kompany was ook zo een voorbeeld.

29 Jul 2011, 15:28
toevallige voorbijganger

Sven KSK Opwijk schreef:
Brabander schreef:
Gilles schreef:

Ge gaat hier direct veel vrienden maken kameraad. :D

Jaren terug speelden we (PSV) eens tegen Anderlecht. Daar ging het er weinig vriendschappelijk aan toe. Anderlecht met zijn banden met ajax (de supporters dan, want de oud-voorzitters van PSV en Anderlecht konden het dan weer goed met elkaar vinden) werd en wordt hier weinig op prijs gesteld. Met PSV ben ik verschillende keren naar België geweest en verders nog een paar wedstrijden gezien in Bels:

- Lommel - PSV
- Lommel - KV Mechelen
- Genk - PSV (afscheidwedstrijd van één van de beste PSV'er allertijden, die notabene voor RSCA heeft gespeeld, Luc Nilis).
- Turnhout - PSV (met RSCA supporters die ook op bezoek kwamen)

Bij Lommel was het ook erg gezellig en het is een mooi clubke (en in de eigen streek dus dichtbij, zelfde dialect en goei bier).

Maar v.w.b. de Eerste Klasse hoop ik dat het niveau weer omhoog gaat. Een bekercompetitie net zoals in Engeland met de beste teams uit de Eerste Klasse en de Eredivisie zou ik wel zien zitten (soort League Cup). En voor de winnaar dan een plaats in de voorronde Champions League of een plaats in de 1e ronde UEFA League.

Is dat al van 2000-2001 geleden? Goh, de tijd vliegt snel...

Ja inderdaad, alweer 10/11 jaar geleden... Het vliegt inderdaad.

29 Jul 2011, 17:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bomber schreef:
Citeer:
Jeurissen ziet in Gumienny opvolger De Bleeckere

Scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen, die gisteren enkele nieuwe richtlijnen voor refs presenteerde, schat de toekomst van de Belgische arbitrage positief in, ook al stopt onze nummer één Frank De Bleeckere eind december. Dat schrijft de krant Het Laatste Nieuws.

"Als voorzitter kan ik niet blij zijn met een verlies van een topref, maar ik ben ervan overtuigd dat we dat opvangen. In de play-offs vorig seizoen floot Frank maar één of twee keer, en de andere refs deden het behoorlijk goed in de toppers. Internationaal vallen we wel in een serieus vacuüm: volgend jaar op het EK zal er geen Belg fluiten, ook voor het WK 2014 schat ik de kans miniem in."

"We hopen wel dat Serge Gumienny een rang opschuift en zijn plek inneemt in de Europese eliteklasse. Hij staat in principe eerste in lijn. Maar die beslissing hangt af van de Uefa, die in december de ranking opmaakt." Jeurissen gelooft ook in de doorgroeikansen van jongere refs: "Virant, Delferrière en Dierick krijgen internationaal goede rapporten." (hln/adv)

:crazy: :crazy:

Diene moet ook niet gezopen hebben om zever te verkopen zeg :wow: .

29 Jul 2011, 19:21
Freak

Leeftijd: 35
Bartos schreef:
Bomber schreef:
Citeer:
Jeurissen ziet in Gumienny opvolger De Bleeckere

Scheidsrechtersbaas Robert Jeurissen, die gisteren enkele nieuwe richtlijnen voor refs presenteerde, schat de toekomst van de Belgische arbitrage positief in, ook al stopt onze nummer één Frank De Bleeckere eind december. Dat schrijft de krant Het Laatste Nieuws.

"Als voorzitter kan ik niet blij zijn met een verlies van een topref, maar ik ben ervan overtuigd dat we dat opvangen. In de play-offs vorig seizoen floot Frank maar één of twee keer, en de andere refs deden het behoorlijk goed in de toppers. Internationaal vallen we wel in een serieus vacuüm: volgend jaar op het EK zal er geen Belg fluiten, ook voor het WK 2014 schat ik de kans miniem in."

"We hopen wel dat Serge Gumienny een rang opschuift en zijn plek inneemt in de Europese eliteklasse. Hij staat in principe eerste in lijn. Maar die beslissing hangt af van de Uefa, die in december de ranking opmaakt." Jeurissen gelooft ook in de doorgroeikansen van jongere refs: "Virant, Delferrière en Dierick krijgen internationaal goede rapporten." (hln/adv)

:crazy: :crazy:

Diene moet ook niet gezopen hebben om zever te verkopen zeg :wow: .

Op internationaal vlak heeft hij anders wel gelijk,maar nationaal presteren ze idd niet.

29 Jul 2011, 20:15
Nationale Ploeg

Hoe raak je het snelst weg bij RSCA, als je met je hoofd al bij Chelsea zit?

1) Meteen op de openingsspeeldag een penalty missen. ;)
2) ...

29 Jul 2011, 20:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Iendrachter90 schreef:
Op internationaal vlak heeft hij anders wel gelijk,maar nationaal presteren ze idd niet.

Die Gumienny is toch gewoon een debiel zeg, amai merci als die ons internationaal moet vertegenwoordigen.

29 Jul 2011, 20:55
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:

Die Gumienny is toch gewoon een debiel zeg, amai merci als die ons internationaal moet vertegenwoordigen.

Heeft al 10 kaarten ofzo getrokken nu :hmm:

29 Jul 2011, 21:24
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
6 blijkbaar...

Gumienny die wordt al jaren een hand boven het hoofd gehouden.
Het aantal blunders dat die al begaan heeft is werkelijk onvoorstelbaar.

29 Jul 2011, 21:34
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Ik herinner mij bijv. nog dat Gumienny degene was die de match tegen Dender indertijd stillegde voor oerwoudgeluiden, terwijl niemand in het stadion die had gehoord.

Ik herinner mij ook nog dat hij ooit eens in een match van Anderlecht een strafschopgoal afkeurde, omdat er iemand te vroeg in het strafschopgebied was gedoken. Hij liet de strafschop echter niet hernemen!

29 Jul 2011, 21:37
Nationale Ploeg

Jules Destrooper schreef:
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:

Heeft al 10 kaarten ofzo getrokken nu :hmm:

Ik heb van de week de nieuw regels een gelezen in de krant en dan weet je meteen hoe laat het was.
Ik snap niet waarom er bij het voetbal ieder jaar andere regels moeten zijn ivm het geven van gele/rode kaarten. En het gevolg hiervan is dat er ieder jaar bij het begin van de competitie veel kaarten worden gegeven, maar na enkele weken (en bakken kritiek op de leiding) betert dat wel.

29 Jul 2011, 21:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 348 349 350 351 352 500