|
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 189 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
witteken schreef: Bakkie schreef: witteken schreef: das toch normaal , vroeger was het alleen maar om daar te zitten ja knikken , nu moeten er eens serieuze vragen gesteld worden en mogen we plots mee. ![]() Dan was je vroeger ook bij de ja knikkers als ik je post hierboven lees "vroeger genoeg naar die vergaderingen geweest toen dat iedereen nog mocht komen" Is het dan ook daarom dat je nu niet meer gaat voor dat je iets verstaat . nu zijn het alleen nog de ja knikkers.ik heb hier genoeg gevraagd hoe het kwam dat we allemaal niet meer mochten gaan , omdat ik er graag zou bij geweest zijn. toen werd je hier uitgelachen . waarom moet je meegaan er komt toch een verslagje op ons forum. laat die 30 echte maar gaan Als je zelf al uw eigen post niet meer begrijpt,dan is het ook maar normaal dat je niet WIL meegaan. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jul 2011, 13:19 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
waly 2 schreef: gweninho schreef: witteken schreef: das toch normaal , vroeger was het alleen maar om daar te zitten ja knikken , nu moeten er eens serieuze vragen gesteld worden en mogen we plots mee. ![]() Serieuze vragen? In het genre van : waar blijft NOG een middenvelder , ne linksback en wanneer gaan Ewen , Kestens en Ringoot weg? Echt serieus vraag het anders eens aan orlans welke vragen er toen werden gesteld.daar was jij nog niet bij zeker? Ik was daar toen altijd bij En op financieel vlak was het altijd rozegeur en maneschijn We know how it ended... En deze keer is het financiele zelfs geen agendapunt... Interesting... 9 euro voor oefenmatchkes, transfers waaruit duidelijk blijkt dat we geen geld op overschot hebben... En als de info juist is dat er net voor Westerlo maandenlange achterstallige betalingen werden gesettled, dan is het plaatje toch wel duidelijk he. Wil niet negatief doen, maar ook niet naief zijn... Naief was ik in de jaren 90 tot ik in 2000 uit de droom ontwaakte. En als het water aan de lippen staat, zal dat gerucht over Moreels naar Mons wel wat waarheid hebben, kwestie van geld in de (blijkbaar bodemloze) kas te hebben. Ten tijde van Orlans moesten basisspelers ook regelmatig plots onverwachts weg wegens allerhande redenen maar nadien was het duidelijk. Gewoon de kas opvullen. Bon, hopelijk heeft er daar iemand de ballen om door te blijven drammen over het financiele, zodat de juiste situatie duidelijk is voor iedereen. Want dit begint mij serieus de keel uit te hangen. Dat we weer failliet zijn, is onbegripelijk, maar dat het bestuur het stilzwijgt, is de supporters niet serieus nemen. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 24 Jul 2011, 15:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: waar is die vergadering juist? Normaal gezien in kantine naast de fanshop ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Jul 2011, 13:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Onderkroiper schreef: Bomber schreef: waar is die vergadering juist? Normaal gezien in kantine naast de fanshop ![]() Mag iedereen daar vrij naartoe nu uiteindelijk, of hoe zit da? ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Jul 2011, 14:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ajoin54 schreef: Onderkroiper schreef: Bomber schreef: waar is die vergadering juist? Normaal gezien in kantine naast de fanshop ![]() Mag iedereen daar vrij naartoe nu uiteindelijk, of hoe zit da? ![]() Enkel de genodigden via de supportersclubs ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Jul 2011, 14:18 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: Bomber schreef: waar is die vergadering juist? Normaal gezien in kantine naast de fanshop ![]() De supportersvergadering gaat morgen om 10u door in het clubcafé. Dat is inderdaad de kantine naast het secretariaat en de fanshop. |
| 29 Jul 2011, 17:32 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Op ander forum korte samenvatting gelezen.
Men heeft pas op het einde van het seizoen opgemerkt dat er gemiddeld slechts 1600 betalende fans waren... Weet men dat dan niet onmiddellijk na de match als men de centjes telt??? Dan ziet men toch direct dat er een discrepantie is? Vind ik maar een heel raar verhaal... Bovendien hebben de nieuwe bestuursleden een financiele raming tegen eind augustus aangevraagd.... Weten de huidige leden dat dan niet? Dacht dat we een financieel verantwoordelijke hadden?? Met andere woorden : we blijven in het duister qua : - schuldenstand - financieel plan op korte en lange termijn - reden van achterstallige betalingen net voor Westerlo. Maar goed, ik zal weer negatief zijn zeker ![]() En versterkingen komen er niet, eventueel een gehuurde speler uit eerste klasse als ze geen ploeg vinden. Bestuur zegt dat we met de huidige ploeg niet degraderen. I hope so very much... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 30 Jul 2011, 16:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Verslag ook hier:
http://www.iendracht.be/Supportersverga ... g-30072010 Veel nieuw lees ik daar toch ook niet hoor... |
| 30 Jul 2011, 16:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Eigenlijk was het niet echt een supportersvergadering deze keer maar eerder de voorstelling van onze nieuwe manager. Dit wou men doen omdat deze binnenkort eerst vakantie neemt.
Beetje jammer want op de vragen rond de storm in het bestuur van vorige maand wou/kon men nu geen antwoord geven omdat dit pas op de volgend bestuursvergadering (volgende week ? ) zou verder uitgeklaard worden. 't was in ieder geval snel duidelijk dat het thema nog gevoelig ligt ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Jul 2011, 16:11 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: Eigenlijk was het niet echt een supportersvergadering deze keer maar eerder de voorstelling van onze nieuwe manager. Dit wou men doen omdat deze binnenkort eerst vakantie neemt. Beetje jammer want op de vragen rond de storm in het bestuur van vorige maand wou/kon men nu geen antwoord geven omdat dit pas op de volgend bestuursvergadering (volgende week ? ) zou verder uitgeklaard worden. 't was in ieder geval snel duidelijk dat het thema nog gevoelig ligt ![]() De berg heeft dus een muis gebaard... Bedankt voor het verslag op deze site _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 30 Jul 2011, 16:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Op 2 matchen na gemiddeld 1600 betalenden(abbo inbegrepen),
Niet te verwonderen dat men zo niet uit de misserie geraakt. |
| 30 Jul 2011, 16:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Als er een steward voor 2 bier bonnetjes u binnen laat
schandalig aan de mensen die zo binnen proberen te geraken,dat is pas je club steunen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jul 2011, 17:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
chunga schreef: Op 2 matchen na gemiddeld 1600 betalenden(abbo inbegrepen), Niet te verwonderen dat men zo niet uit de misserie geraakt. 1600 per match ???man man man, wat een cinema is dat nu weer, 1600??? waar is da geld naartoe? van die andere 1500? per thuismatch ??? ONGELOOFLIJK en ja, begin maar al te schelden op mij en vragen mij te bannen. tot volgend seizoen in 4de dan maar weer boeh _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 30 Jul 2011, 17:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
ajoin54 schreef: chunga schreef: Op 2 matchen na gemiddeld 1600 betalenden(abbo inbegrepen), Niet te verwonderen dat men zo niet uit de misserie geraakt. 1600 per match ???man man man, wat een cinema is dat nu weer, 1600??? waar is da geld naartoe? van die andere 1500? per thuismatch ??? ONGELOOFLIJK en ja, begin maar al te schelden op mij en vragen mij te bannen. tot volgend seizoen in 4de dan maar weer boeh op het ander forum staat er : 1. op het einde van vorig seizoen was de verbazing groot toen ze opmerkten, aan de inkomsten van de ticket verkoop, dat ze op het gehele seizoen aan amper 1600 betalenden gemiddeld kwamen (abbo's en de laatste 2 thuismatchen niet meegerekend)! er gaan hier dus verschillende versies rond; alleszinds eigenaardig _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 30 Jul 2011, 17:05 |
|
|
borre31 schreef: ajoin54 schreef: chunga schreef: Op 2 matchen na gemiddeld 1600 betalenden(abbo inbegrepen), Niet te verwonderen dat men zo niet uit de misserie geraakt. 1600 per match ???man man man, wat een cinema is dat nu weer, 1600??? waar is da geld naartoe? van die andere 1500? per thuismatch ??? ONGELOOFLIJK en ja, begin maar al te schelden op mij en vragen mij te bannen. tot volgend seizoen in 4de dan maar weer boeh weet U wat: da ze goe mi de sups hun kloeijten ont rammelen zen op het ander forum staat er : 1. op het einde van vorig seizoen was de verbazing groot toen ze opmerkten, aan de inkomsten van de ticket verkoop, dat ze op het gehele seizoen aan amper 1600 betalenden gemiddeld kwamen (abbo's en de laatste 2 thuismatchen niet meegerekend)! er gaan hier dus verschillende versies rond; alleszinds eigenaardig _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 30 Jul 2011, 17:07 |
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 189 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |