|
|
| Pagina 33 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Dani schreef: Het blijft wachten op Laurent ... hij is de enige die ons uit de problemen kan halen, de ontbrekende schakel. Ik kan je begrijpen. Ma hoe zijn we dan kampioen gespeeld? Ook zonder Laurent en toen ging het wel tegen ploegen zoals Dessel, Oudenaarde, Koksijde. |
| 02 Aug 2011, 21:29 |
|
|
Reserve
Alleen Laurent gaat dat niet oplossen, ons middenveld blijft een pijnpunt. We gaan kracht en lengte missen.
|
| 02 Aug 2011, 21:37 |
|
|
Freak
zelfs tegen een 4e klasser.
![]() |
| 02 Aug 2011, 21:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Ik heb nog niet veel oefenwedstrijden gezien, maar zou het niet kunnen dat spelers als een Thompson en Moreels die hogerop kunnen of hogerop gespeeld hebben zich niet meer moe maken voor oefenwedstrijden tegen mindere goden en hun hoop vestigen op de competitie? Het is onbegrijpelijk dat een ploeg die met 20 ptn voorsprong kampioen werd in 3e niet eens meer kan winnen van een kersverse 4eklasser. Dan kan het toch gewoon niet anders dan aan motivatie liggen en niet aan intrinsieke kwaliteit? Ik hoop ook dat het daaraan ligt, want die motivatie zal er dan wel komen in de competitie en kan je nog aanwakkeren, maar kwaliteit (of een gebrek eraan) is iets blijvends. Het is echt een raadsel
![]() |
| 02 Aug 2011, 21:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: zelfs tegen een 4e klasser. ![]() Tot vandaag samenvatting van de oefenwedstrijden: 4-17 doelpuntensdaldo geen enkele overwinnig kommentaar; 't zijn maar oefenmatchen. kandidaat zakkers Eupen en Aalst en komen jullie niet zeuren dat ik negatief ben hé als je ginder was vanavond was het om in de grond te zakken kommentaar van de supps van Lede: wadesda jong, das tot op vandaag de zwakste ploeg die hier al komen spelen is (tes wel 4de klas hé jong!!!) man man man ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 02 Aug 2011, 21:56 |
|
|
toevallige voorbijganger
Een triestige vertoning. Lange gezichten, geen goesting,...in de 2de helft kwam er iets meer druk. Al is dat relatief tegen, met alle respect, Jong Lede. Goal van Aalst, volgens mij, onterecht afgekeurd wegens buitenspel. Flippo kon er met een mooie vrije trap toch nog 1-1 van maken. Enig lichtpuntje was voor mij Gbarssin die, ondanks hij fysiek tekort komt, enkele mooie crosspasses verstuurde. Die jongen heeft volgens mij potentieel.
Samengevat: We staan nog mijlenver van een redelijk 2de klasse-niveau. Maar 17 augustus moeten we er echt staan, even wachten dus. Ik probeer positief te blijven ![]() |
| 02 Aug 2011, 21:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Jules Destrooper schreef: Ik heb nog niet veel oefenwedstrijden gezien, maar zou het niet kunnen dat spelers als een Thompson en Moreels die hogerop kunnen of hogerop gespeeld hebben zich niet meer moe maken voor oefenwedstrijden tegen mindere goden en hun hoop vestigen op de competitie? Het is onbegrijpelijk dat een ploeg die met 20 ptn voorsprong kampioen werd in 3e niet eens meer kan winnen van een kersverse 4eklasser. Dan kan het toch gewoon niet anders dan aan motivatie liggen en niet aan intrinsieke kwaliteit? Ik hoop ook dat het daaraan ligt, want die motivatie zal er dan wel komen in de competitie en kan je nog aanwakkeren, maar kwaliteit (of een gebrek eraan) is iets blijvends. Het is echt een raadsel ![]() 20 punten voorsprong ?!? nie goe wakker zekerst? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 02 Aug 2011, 22:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Voor de match zei ik dat ik hoopte dat we een degelijke match konden koppelen aan een goed resultaat om zo wat vertrouwen op te doen. Jammer genoeg werd het het tegenovergedtelde...
Amper 1 kans in een zwakke eerste helft toen Cousin op de paal trapte. We waren dan wel al 41 minuten bezig... Na de pauze kregen we iets meer mogelijkheden maar het spel kon je zeker niet beter noemen. Lede kwam kort na de rust op voorsprong. Ben Ayad zette voor vanop links en Ndikumana duwde binnen. In de 86e minuut maakte Filipovic gelijk door een vrije trap in doel te schilderen. Er werd ook nog een doelpunt afgekeurd van ons voor buitenspel, volgens mij onterecht maar da maakt eigenlijk weinig uit. Als ge tegen zo een ploeg (met alle respect voor Lede) niks meer kunt brengen, dan ziet et er somber uit hoor. |
| 02 Aug 2011, 22:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
zwetzat schreef: Jules Destrooper schreef: Ik heb nog niet veel oefenwedstrijden gezien, maar zou het niet kunnen dat spelers als een Thompson en Moreels die hogerop kunnen of hogerop gespeeld hebben zich niet meer moe maken voor oefenwedstrijden tegen mindere goden en hun hoop vestigen op de competitie? Het is onbegrijpelijk dat een ploeg die met 20 ptn voorsprong kampioen werd in 3e niet eens meer kan winnen van een kersverse 4eklasser. Dan kan het toch gewoon niet anders dan aan motivatie liggen en niet aan intrinsieke kwaliteit? Ik hoop ook dat het daaraan ligt, want die motivatie zal er dan wel komen in de competitie en kan je nog aanwakkeren, maar kwaliteit (of een gebrek eraan) is iets blijvends. Het is echt een raadsel ![]() 20 punten voorsprong ?!? nie goe wakker zekerst? Bij wijze van spreken. Dat verandert ook niets aan de rest van mijn bericht. Vervang die 20 punten dan maar gerust door "met ruime voorsprong". |
| 02 Aug 2011, 22:04 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
1-1...wie niet horen wil moet voelen!
Gbarssin mag gerust tekenen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Aug 2011, 22:26 |
|
|
Ancien
suppo schreef: Alleen Laurent gaat dat niet oplossen, ons middenveld blijft een pijnpunt. We gaan kracht en lengte missen. We zien dit reeds twee seizoenen en toch kopen ze weer lilleputters. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Aug 2011, 22:47 |
|
|
Nationale Ploeg
We gaan ons toch niet druk maken over het resultaat van een oefenwedstrijd zeker?
Als ze er half augustus klaar voor zijn, is het toch tijd genoeg. Nu kan je nog altijd iets bijsturen, leren uit de gemaakte fouten, maar binnen een week of 2 dan is het pas money-time. Dus nog efkes op de tanden bijten. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 02 Aug 2011, 23:14 |
|
|
Vaste Waarde
Oook ik ben steeds een positivist over den eendraccht maar wat ik vandaag gezien heb tegen Lede?!?!?!?!
SCHANDALIG!!!!!!!!!!!! En dit is nog zeer zacht uitgedrukt!!!!!!! Geen enkele maar dan ook Geen enkele deftige kans tegen een , met alle respect, 4 klasser?! Dit is met de supporters lachen als spelersgroep en volgens mij willen duidelijk maken dat het ondanks de ambitie van redding in tweede klasse zo niet verder kan en zelfs dit te veel gevraagd is !!! Shame on you eendracht Aalst en ik ben , samen met velen andere zotten, de enige die dit publiek zou zeggen! Maar als zelfs een de schuttter het na de match in de kantien het oppakt van:" eej jongens ni zo kort door de bocht, het zit ook niet mee é " . Nee das waar MR de schutter we hebben vandaag geen enkele deftige kans bijeen gevoetbald en toch een bal op de paal , maar" het zit niet mee" Chapeau met deze mentaliteit ga je nog ver geraken! getekend: 1 van de zovele teleurgestelde abonnees ! |
| 02 Aug 2011, 23:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Misschien is er wel een reden waarom ze zich niet ten volle inspannen hé...
| 02 Aug 2011, 23:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Het zijn maar oefenmatchen hoor... Als ze 9 op 9 pakken in de competitie zijn 't ineens de beste voetballers van de wereld...
Laat ons na 5 matchen in de competitie een eerste conclusie trekken. Er zijn in het verleden al genoeg voorbeelden geweest van rampzalige voorbereidingen maar een super seizoensbegin (en vice versa). Als ik het mij goed herinner was de voorbereiding op ons laatste seizoen in eerste ook rampzalig, maar we pakten toen wel 16 op 18 waarna we de topper tegen RSCA speelden in een eivol Pierre Cornelisstadion (daar kregen we wel slaag en voor de rest van 't seizoen wonnen we niet meer ) |
| 02 Aug 2011, 23:50 |
|
| Pagina 33 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 57 Volgende |