|
|
| Pagina 34 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Misschien kunnen we die flankspelers van Lede halen. Die kunnen tenminste een deftige voorzet trappen. Als je onze ballen van de flank vandaag weer ziet
Ik snap niet hoe het komt, maar sinds de voorbereiding zit er niks in. Geen motivatie, geen wil om te winnen, gewoon "je m'en fous". Zelfs nen deftige pas geven is al een hele opgave. |
| 02 Aug 2011, 23:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Tot vandaag had ik zoiets van "het is maar voorbereiding". Maar nu ben ik toch ook wel wat ontgoocheld. Lede eindigt vorig jaar zesde in 1e prov (groot deel van die spelers deden vandaag ook mee) en je kan amper kansen creëren.
We zullen ons maar vastklampen aan het feit dat ze er pas moeten staan binnen 2 weken zeker? |
| 03 Aug 2011, 0:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gruunwit schreef: We gaan ons toch niet druk maken over het resultaat van een oefenwedstrijd zeker? Als ze er half augustus klaar voor zijn, is het toch tijd genoeg. Nu kan je nog altijd iets bijsturen, leren uit de gemaakte fouten, maar binnen een week of 2 dan is het pas money-time. Dus nog efkes op de tanden bijten. ![]() Sorry ze man, maar dat slaat werkelijk nergens op. Volgens jouw logica mag je dan allicht ook tegen een 4e provincialer verliezen? Resultaat in een oefenmatch is inderdaad niet alles, maar als je al onze oefenmatchen op een rij zet, zowel naar facetten spelbeeld, mentaliteit, goals voor, goals tegen, enzovoort, dan ga je heel moeilijk een lichtpunt vinden, en dan is het hoog tijd dat er aan de alarmbel getrokken wordt. Je speelt tegen een 4e klasser, die vorig jaar 6e was in 1e provinciale. We voetbalden geen enkele uitgevoetbalde kans bij elkaar, en de mentaliteit zat ver onder het vriespunt. Op het ogenblik dat we 1-0 achterstaan zie je spelers voor een inworp nog op het gemak naar een bal sloffen... Een beetje eergevoel mag toch wel denk ik. |
| 03 Aug 2011, 0:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik moet het me dus niet beklagen dat ik moest werken deze avond
Wie gaat er vrijdag nar Gent-Zeehaven ? Ik ben thuis, maar ik heb géén vervoer, dus stuur me een PB indien er nog willen gaan kijken natuurlijk ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Aug 2011, 0:32 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Resultaten van oefenmatchen zijn inderdaad niet belangrijk, maar de manier waarop des te meer, hé jongens ... De hoeveelste oefenmatch was dit? En ze moeten hun eerste echte kans van de voorbereiding nog creëren ...
Hadden ze vorig seizoen gespeeld zoals nu, dan stonden ze op het einde van de rit met moeite boven de degradatieplaatsen. Talent en voetballend vermogen zit er in deze groep meer dan genoeg, om een rustig seizoen te spelen, maar tweede is wel een reeks waarin elke match geknokt wordt voor elke morzel grond, hé mannekes, nog veel meer dan in derde ... Er lopen op dit moment veel te veel mannen met vedettenmanieren op het veld, die denken dat het allemaal wel vanzelf zal gaan. Deze zullen wel snel van een kale reis terugkomen, net zoals diegenen die denken dat er in tweede geen ploegen rondlopen zoals F.C. Eindhoven of consoorten. De supporters die zowaar nog denken dat ge met deze manier van voetballen ook maar één punt haalt in tweede, denken maar beter snel iets anders. En de trainer, die lijkt er zich ook niet al te erg aan te storen. Hij zou nochthans moeten weten wat het is, starten in tweede met een 0/12 of een 0/15 (hoeveel was het ook alweer meneer Van Renterghem, met SK Ronse??). Het wordt hoog tijd dat ze allemaal eens voor de spiegel gaan staan, nadat ze eerst een goeie stamp onder hun kl... gekregen hebben van het bestuur, want het begint nu wel stillaan 5 voor 12 te worden. Een degelijke start is van onschatbaar belang, als je er niet met kop en schouders bovenuit steekt. Ik ben nu meestal ook niet de grootste panikeur bij de eerste de beste nederlaag, maar op deze manier kunnen we beter gewoon een jaartje rusten en volgend jaar terug in derde herbeginnen. Zinloze uitleg tussen pot en pint van spelers of trainer hoef ik nu echt niet meer te krijgen. Dat ze maar antwoorden op het veld. |
| 03 Aug 2011, 1:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jules Destrooper schreef: Ik heb nog niet veel oefenwedstrijden gezien, maar zou het niet kunnen dat spelers als een Thompson en Moreels die hogerop kunnen of hogerop gespeeld hebben zich niet meer moe maken voor oefenwedstrijden tegen mindere goden en hun hoop vestigen op de competitie? Het is onbegrijpelijk dat een ploeg die met 20 ptn voorsprong kampioen werd in 3e niet eens meer kan winnen van een kersverse 4eklasser. Dan kan het toch gewoon niet anders dan aan motivatie liggen en niet aan intrinsieke kwaliteit? Ik hoop ook dat het daaraan ligt, want die motivatie zal er dan wel komen in de competitie en kan je nog aanwakkeren, maar kwaliteit (of een gebrek eraan) is iets blijvends. Het is echt een raadsel ![]() Als dat het is, mogen ze thuis blijven van mij en dat ook meteen kenbaar maken aan de trainer die hun verdorie om 7u 's morgens op den Osbroek zou moeten doen lopen tot ze erbij neervallen. Als de meneren sterren het zo oppakken en blijven teren op wat ze vorig seizoen hebben bereikt of in het geval van Ode 10 jaar geleden op een blauwe maandag eens hebben meegemaakt, dan mogen ze het gerust zo laten. Het is niet omdat het competitie gaat zijn op 17 augustus (we zijn nu 3 augustus btw) dat bij dat eerste fluitsignaal de vorm er meteen gaat zijn... Aan vorm moet/kan je werken, maar in de kop moet het ook goed zitten en als ze na dergelijke prestaties nog steeds gerust zijn in een goede afloop, dan maak ik me alvast nog iets meer zorgen. Antwerp won afgelopen zaterdag tegen het eerste team van Getafe met 3-1 ondanks dat ze na 35 min met 10 vielen: dat zijn prestaties die uw vertrouwen kunnen opkrikken - totaal niet domineren tegen een vierdeklasser (Lede) of derdeklasser (Hamme) en bij momenten zelfs compleet overspeeld worden tegen al de rest van uw oefenpartners is dat zeker niet... Ook al snap ik de startopstelling opnieuw niet - dat een duo Ewen-Kestens niet zou marcheren zou Dillen zelfs weten - het spelpeil is gewoon bedroevend. Geen tempo, geen ideeën, geen beleving, niks... 80% van deze kern speelt al meer dan een jaar samen, de meesten starten zelfs hun derde jaar samen, dan is dat toch onvoorstelbaar?? Enkel Filipovic vond ik constant spelen over de 90 minuten en de enige die 90% haalt qua geslaagde passes. Voor rust zag ik Van Renterghem zijn beste match in het Eendrachtshirt spelen en na rust hadden we met Gbarssin, Podevijn en Yombo toch al iets te vertellen op het middenveld. Met alle respect, maar voor rust (zelfs tot aan minuut 60 eigenlijk) stond op Kempeneer, Ode en Van Renterghem wel uw kampioenploeg van vorig seizoen op het veld hé qua spelers en dat is dan alles wat je kan brengen??? Ode moet je bovendien al feliciteren met elke bal die hij kan raken, zoals een Galluci en De Castro continue doen, dan mag je echt trots zijn! Ik dacht dat ik naar een match van de Duiveltjes aan het kijken was?? Plaatsvervangende schaamte ja... Kan er mij iemand vertellen hoe we met dit niveau (voor de zesde opeenvolgende keer hé mensen!!!) een uitgespeelde kans gaan creëren met flanken die - op Jens na - hopeloos uit vorm zijn, niet weten waar ze moeten lopen (Cousin ging na 20 minuten gewoon even op de nummer tien gaan spelen omdat hij geen poot aan de grond kreeg op links) en geen bal voor doel kunnen krijgen, een "spits" als Ode die meer in de middencirkel staat dan in de zestien (en bovendien zelfs geen 10 cm van de grond gaat) en een middenveld dat niet in staat is zich te meten met godbetert een neo-vierdeklasser (zonder zes geblesseerden dan nog) die eind vorige week een zware stage hebben gehad, zondagmorgen nog zwaar hebben getraind, zondagnamiddag een bekermatch hebben gespeeld (een kansloos met 3-0 verloren) en gisteren 90 minuten lang ook fysiek makkelijk mee konden met onze eerste ploeg. Sorry mensen, maar het was gewoon schandalig en ik denk dat het hoog tijd is dat iedereen die betaald wordt door de club Eendracht Aalst eens voor de spiegel gaat staan want dit is onaanvaardbaar. Wat een boodschap stuur je uit naar uw beloften als er voor de zesde opeenvolgende keer zo'n prestaties worden weggegeven door uw A-ploeg, met transfers die absoluut niks, maar dan ook niks extra brengen (integendeel - wat stak Vervaeke allemaal uit zeg, controles, passes van twee meter, de geboden ruimte niet benutten maar samen met Galucci tegen de zijlijn wat gaan breien, enz.) en dat het gedrag blijkbaar door alles en iedereen wordt getolereerd zonder in te grijpen want de grootste klungelaars staan de match nadien steevast opnieuw in de basis. Hoe leg je dat uit?? Op Gent Zeehaven zou BVR zijn tanden eens mogen laten zien en Cousin, Galucci, Ode enz. gewoon eens thuislaten of - zoals hij vorig jaar deed - een paar van die gasten meesturen met de beloften en ze daar ook op de bank laten starten. De beloften spelen tenminste voetbal en gaan voor goals te maken, de eerste ploeg gaat voor een wandeltempo - dat ze zelf opleggen dan nog - maar bij de eerste tempowisseling of versnelling van de tegenstander (of dat nu Club Brugge is of Jong Lede) valt nagenoeg iedereen door de mand... Gezien hoe die Ben Ayad De Schutter wegblies bij de center van het doelpunt??? Dat is toch godgeklaagd??? Ik panikeer ook niet snel, maar het is duidelijk dat het gesukkel en de instelling van tegen Westerlo er een dikke maand later nog steeds inzit... En dan moeten wij verwachten dat dit even op 14 dagen gaat keren "omdat het dan voor echt is"??? Komaan hé, tegen een counterploeg pur sang??... In tweede is 40 punten halen al niet meer voldoende om erin te blijven... met het huidige spelniveau haal je nog niet de helft en dan zouden de supporters niet stilaan mogen beginnen morren??? We hebben 18 man of zoiets laten opdraven gisteren denk ik en ik zou op dit moment zelfs niet weten welke spelers ik zou moeten opstellen om een competitief elftal voor tweede te hebben. En dat is geen cynisme, geen sarcasme, maar echt de realiteit... Waar is de Wouter Moreels van vorig seizoen naartoe bijvoorbeeld? Gbarssin kan iets maar is er wel niet bij voor de komende drie oefenmatchen dus dat belooft ook opnieuw... Neen, op deze manier gaat het niet lukken en blijkbaar beseffen ook de echte die-hard supporters het stilaan, nu de spelers, bestuur en technische staf nog... |
| 03 Aug 2011, 7:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
zwetzat schreef: waly 2 schreef: zelfs tegen een 4e klasser. ![]() Tot vandaag samenvatting van de oefenwedstrijden: 4-17 doelpuntensdaldo geen enkele overwinnig kommentaar; 't zijn maar oefenmatchen. kandidaat zakkers Eupen en Aalst en komen jullie niet zeuren dat ik negatief ben hé als je ginder was vanavond was het om in de grond te zakken kommentaar van de supps van Lede: wadesda jong, das tot op vandaag de zwakste ploeg die hier al komen spelen is (tes wel 4de klas hé jong!!!) man man man ... Die supporters zouden zich beter bezig houden met hun eigen ploeg, als ze mor amper kunnen gelijk spelen tegen een ploeg die voor hun 'de zwakste is da hier al komen spelen is' dan gaan die ook een tof seizoen tegemoet. De match was inderdaad slecht maar ik blijf erin geloven, het kan niet dat we vorig jaar kampioen spelen met die ploeg en nu amper kunnen winnen tegen (met alle respect) janneke & mieke. Spelers hebben er OF nog geen zin in OF zitten in vormcrisis... ik hoop dat ze er tegen 't begin van het seizoen toch uitgeraken. Wat mij wel opviel was dat BVR amper van zich liet horen, ik zou mij doodergeren als trainer eerlijk gezegd. Aja en die voorzetten... daar mogen ze wel nekeer werk van maken ze. _________________
Laatst gewijzigd door Fanatix op 03 Aug 2011, 7:59, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 03 Aug 2011, 7:54 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik kan mij toch echt ni van den indruk ontdoen dat de totale malaise binnen de spelersgroep zowat gelijkloopt met de ooverzienbare chaos op het bestuurlijk vlak. Beiden lopen zowat gelijk. 't is alsof ze na de talloze (overdreven veel) kampioenenvieringen ne kater opgelopen hebben op de club waar ze gewoon niet meer uit geraken.
In het begin was ik enorm content met het idee dat we ons 'kampioenen'-ploeg konden samenhouden, en wel om 3 redenen: de kwaliteit is er, het vertrouwen is er, de automatismen zijn er. En om één of andere (voor mij onverklaarbare) reden heb ik mij daar precies neig in vergist. Soit, ik zag het drama op Jong Lede al aankomen, en ik heb de kelk gisteren toch vriendelijk aan mij laten passeren. Naar een ploeg die wedstrijden lang met zo'n ingesteldheid speelt kom ik niet kijken, dat doet te veel zeer aan de ogen, en daar geef ik genen euro nimeer aan uit. Op den duur ga je nog hopen dat ze eens een goe pak slaag krijgen 'als 't voor echt is'... die arrogantie moet er echt uit, want die is redelijk ongepast. Met hun ocharme 4 goalkes en maarliefst 17 in het netje. een resultaat van een oefmatch zegt inderdaad niets... maar als je dit allemaal meemaakt, dan wete hoe laat het is. Hoog tijd om eens serieus in te grijpen ist. onbegrijpelijk dat men zo weinig doet met het succes van vorig jaar. ze smijten alles gewoon weg... triestig |
| 03 Aug 2011, 7:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Fanatix schreef: zwetzat schreef: waly 2 schreef: zelfs tegen een 4e klasser. ![]() Tot vandaag samenvatting van de oefenwedstrijden: 4-17 doelpuntensdaldo geen enkele overwinnig kommentaar; 't zijn maar oefenmatchen. kandidaat zakkers Eupen en Aalst en komen jullie niet zeuren dat ik negatief ben hé als je ginder was vanavond was het om in de grond te zakken kommentaar van de supps van Lede: wadesda jong, das tot op vandaag de zwakste ploeg die hier al komen spelen is (tes wel 4de klas hé jong!!!) man man man ... Die supporters zouden zich beter bezig houden met hun eigen ploeg, als ze mor amper kunnen gelijk spelen tegen een ploeg die voor hun 'de zwakste is da hier al komen spelen is' dan gaan die ook een tof seizoen tegemoet. De match was inderdaad slecht maar ik blijf erin geloven, het kan niet dat we vorig jaar kampioen spelen met die ploeg en nu amper kunnen winnen tegen (met alle respect) janneke & mieke. Spelers hebben er OF nog geen zin in OF zitten in vormcrisis... ik hoop dat ze er tegen 't begin van het seizoen toch uitgeraken. Dat is ook het enige wat wij kunnen doen uiteraard. Maar na zes lamentabele prestaties zou een serieuze klop op tafel toch wel al eens mogen denk ik, want dat braaf zijn voor elkaar, mekaar blijven oppeppen door de prestaties van vorig jaar te blijven aanhalen, lijkt toch ook niet voor beterschap te zorgen, integendeel het lijkt eerder berusting teweeg te brengen of erger nog, geeft aanleiding tot uitspraken zoals hierboven al geciteerd door bepaalde spelers... Reactie van het merendeel van de beloften vorige zaterdag nadat ze een 0-3 uit handen hadden gegeven tegen de eerste ploeg van een 2de provincialer: verdorie, dit mag niet - die opdrachten werden niet meer uitgevoerd, die liet die in de steek, dit moet besproken worden, dit kan niet... Mannen van 18 jaar max. Vergelijk dat dan eens met de uitspraken die gisteren blijkbaar door spelers zijn gedaan in de kantine en je ziet meteen waar het grootste probleem ligt... |
| 03 Aug 2011, 8:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Fanatix schreef: zwetzat schreef: waly 2 schreef: zelfs tegen een 4e klasser. ![]() Tot vandaag samenvatting van de oefenwedstrijden: 4-17 doelpuntensdaldo geen enkele overwinnig kommentaar; 't zijn maar oefenmatchen. kandidaat zakkers Eupen en Aalst en komen jullie niet zeuren dat ik negatief ben hé als je ginder was vanavond was het om in de grond te zakken kommentaar van de supps van Lede: wadesda jong, das tot op vandaag de zwakste ploeg die hier al komen spelen is (tes wel 4de klas hé jong!!!) man man man ... Die supporters zouden zich beter bezig houden met hun eigen ploeg, als ze mor amper kunnen gelijk spelen tegen een ploeg die voor hun 'de zwakste is da hier al komen spelen is' dan gaan die ook een tof seizoen tegemoet. De match was inderdaad slecht maar ik blijf erin geloven, het kan niet dat we vorig jaar kampioen spelen met die ploeg en nu amper kunnen winnen tegen (met alle respect) janneke & mieke. Spelers hebben er OF nog geen zin in OF zitten in vormcrisis... ik hoop dat ze er tegen 't begin van het seizoen toch uitgeraken. Wat mij wel opviel was dat BVR amper van zich liet horen, ik zou mij doodergeren als trainer eerlijk gezegd. Aja en die voorzetten... daar mogen ze wel nekeer werk van maken ze. met "hoop" alleen kom je niet ver! _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 8:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Onderkroiper schreef: Ik moet het me dus niet beklagen dat ik moest werken deze avond Wie gaat er vrijdag nar Gent-Zeehaven ? Ik ben thuis, maar ik heb géén vervoer, dus stuur me een PB indien er nog willen gaan kijken natuurlijk ![]() amaai, da gij in het licht van de gespeelde oefenmatchen nog naar Gent-Zeehaven gaat kijken! _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 8:08 |
|
|
Junior
Na vijf nederlagen knopen we nu aan met een gelijkspel.
We moeten met iets beginnen hé jongens. |
| 03 Aug 2011, 8:26 |
|
|
forumlegende
zwetzat schreef: Onderkroiper schreef: Ik moet het me dus niet beklagen dat ik moest werken deze avond Wie gaat er vrijdag nar Gent-Zeehaven ? Ik ben thuis, maar ik heb géén vervoer, dus stuur me een PB indien er nog willen gaan kijken natuurlijk ![]() amaai, da gij in het licht van de gespeelde oefenmatchen nog naar Gent-Zeehaven gaat kijken! Dat noemen ze supporteren zeker, ook als het slecht gaat! |
| 03 Aug 2011, 8:37 |
|
|
Freak
het word tijd dat ze nog enkele gerichte versterkingen aantrekken.back links,aanvallende middenvelderen grote centrale verdediger.
|
| 03 Aug 2011, 9:02 |
|
|
waly 2 schreef: het word tijd dat ze nog enkele gerichte versterkingen aantrekken.back links,aanvallende middenvelderen grote centrale verdediger. ik weet ni of da ge het al gelezen hebt, maar de versterkingen zijn definitief voorbij! er is geen money meer dus gedaan, stop. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 9:05 |
|
| Pagina 34 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 57 Volgende |