|
|
| Pagina 35 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Hoi vrienden van Aalst,
Het blijkt niet te vlotten bij jullie in de oefenwedstrijden. Hopelijk keert het tij tijdens de competitie. ik zie hier heel veel gelijkenis in als bij ons de afgelopen 2e jaar. KRBFC speelde in 3e iedereen van het kastje naar de muur (ook Aalst remember !). Tot plots op 't einde het niet meer ging. Hoe kwam dit ? Spelers die al met gedachten bij andere clubs zaten, contracten nog niet getekend enz. Heist werd kampioen en wij maar weer eens een eindronde. Plots ging alles terug van zelf (en dit dan zonder onze top spits Glouftsis). Een super eindronde en hop naar 2e. En dan... de malaise. Een bestuur dat bijna geen ervaring had met 2e en wat daar allemaal extra bij komt kijken. Te weinig goede vervangingen gedaan voor de vertrekkers zoals Lavaert, Glouftsis, enz. Daarbij vertrekt dan ook onze succes trainer Urbain Spaenhoven naar Malinwa juist voor de competitie. Wat kregen we in de plaats, juist 2 trainers de revue zien passeren die statisch naast het veld staan of meestal op de bank zatten. Ze kregen de motor die zo gesmeerd liep in 3e niet meer aan de praat in 2e.Nochtans konden we soms zeggen dat er goed gespeeld werd maar daar koop je g een punten mee. Eens je in de degradatiezone terecht komt (bij ons na nieuwjaar), geraak je er bijna niet meer weg. Tenzij je Johan Vermeersch en Brussels noemt Gevolg : nu terug in 3e. Ik hoop van harte dat dit niet gebeurd met Aalst. Zie wel als supporters dat je steeds achter de ploeg blijft staan. Een 12e man kan veel meer dan je denkt (zie onze resultaten maar tegen OH Leuven) Hopelijk keert het tij snel ![]() |
| 03 Aug 2011, 9:11 |
|
|
Freak
zwetzat schreef: waly 2 schreef: het word tijd dat ze nog enkele gerichte versterkingen aantrekken.back links,aanvallende middenvelderen grote centrale verdediger. ik weet ni of da ge het al gelezen hebt, maar de versterkingen zijn definitief voorbij! er is geen money meer dus gedaan, stop. ik weet het,maar ze spraken over spelers op overschot uit eerste die ze dan gratis zouden kunnen huren.waarom maken ze daar dan geen gebruik van? |
| 03 Aug 2011, 9:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
waly 2 schreef: zwetzat schreef: waly 2 schreef: het word tijd dat ze nog enkele gerichte versterkingen aantrekken.back links,aanvallende middenvelderen grote centrale verdediger. ik weet ni of da ge het al gelezen hebt, maar de versterkingen zijn definitief voorbij! er is geen money meer dus gedaan, stop. ik weet het,maar ze spraken over spelers op overschot uit eerste die ze dan gratis zouden kunnen huren.waarom maken ze daar dan geen gebruik van? Kijk, die 5 nieuwe spelers die we gekocht hebben zijn toch ook niet gratis gekomen? Om die mannen binnen te halen was er dan toch wel geld? Mijn punt: het ziet er naar uit dat ons transferbeleid een regelrecht fiasco gaat worden... |
| 03 Aug 2011, 9:26 |
|
|
Freak
elfahem schreef: waly 2 schreef: zwetzat schreef: ik weet ni of da ge het al gelezen hebt, maar de versterkingen zijn definitief voorbij! er is geen money meer dus gedaan, stop. ik weet het,maar ze spraken over spelers op overschot uit eerste die ze dan gratis zouden kunnen huren.waarom maken ze daar dan geen gebruik van? Kijk, die 5 nieuwe spelers die we gekocht hebben zijn toch ook niet gratis gekomen? Om die mannen binnen te halen was er dan toch wel geld? Mijn punt: het ziet er naar uit dat ons transferbeleid een regelrecht fiasco gaat worden... is... |
| 03 Aug 2011, 9:27 |
|
|
forumlegende
En niet alleen ons transferbeleid...erremet in derde vrees ik...wonderbaarlijke heropstanding hoop ik...
|
| 03 Aug 2011, 9:58 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Als ik de spelers zo ongeïnteresseerd over het plein zie tsjokken, kan ik mij toch niet van de indruk ontdoen dat er wat meer aan de hand is. Vaak is dat een vorm van protest (uitblijven van loon, e.d.) naar het bestuur toe. Dat er een paar spelers uit vorm zijn, ok, maar een ganse ploeg op het zelfde moment
? Een beetje serieus blijven hé. |
| 03 Aug 2011, 10:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: zwetzat schreef: waly 2 schreef: het word tijd dat ze nog enkele gerichte versterkingen aantrekken.back links,aanvallende middenvelderen grote centrale verdediger. ik weet ni of da ge het al gelezen hebt, maar de versterkingen zijn definitief voorbij! er is geen money meer dus gedaan, stop. ik weet het,maar ze spraken over spelers op overschot uit eerste die ze dan gratis zouden kunnen huren.waarom maken ze daar dan geen gebruik van? huren is gelijk als lenen: da kost ook geld ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 10:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Kan iemand bevestigen of dit de ploegopstelling was?
Start: Kempeneer Castro / Schutter / Flippo / Renterghem (45' Potjes) Gallucci / Kestens / Verheyden / Cousin Thompson / Moreels 60': Kempeneer Vervaeke / De Schutter / Flippo / Ringoot Gallucci / Yombo / Gbarssin / Potjes Balaj / Crispijn |
| 03 Aug 2011, 10:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Urzua schreef: Als ik de spelers zo ongeïnteresseerd over het plein zie tsjokken, kan ik mij toch niet van de indruk ontdoen dat er wat meer aan de hand is. Vaak is dat een vorm van protest (uitblijven van loon, e.d.) naar het bestuur toe. Dat er een paar spelers uit vorm zijn, ok, maar een ganse ploeg op het zelfde moment ? Een beetje serieus blijven hé.het bestuur zou moeten reageren, en de feedback naar sups toe is weeral eens 0,0 met het gekende gevolg: speculaties alom, van horen zeggen, hopen op ... enz ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 10:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Het enige goede dat ik gisteren heb gezien was het feit dat er eindelijk eens een ploeg doorhad dat als Aalst op bezoek komt je centjes kan verdienen. Toog binnen, toog buiten, DJ in de kantine en een zeer vlotte bediening. Dit alles voor een inkom aan 6euro. Chapeau Lede
Op het veld heb ik mijn best gedaan iets leuks te zien, helaas. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Aug 2011, 10:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: Kan iemand bevestigen of dit de ploegopstelling was? Start: Kempeneer Castro / Schutter / Flippo / Renterghem (45' Potjes) Gallucci / Kestens / Verheyden / Cousin Thompson / Moreels 60': Kempeneer Vervaeke / De Schutter / Flippo / Ringoot Gallucci / Yombo / Gbarssin / Potjes Balaj / Crispijn Inderdaad, met dien verstande dat de opstelling van de spitsen in het veld wat wijzigde alsook de plaatsing van Yombo als tweede centrale middenvelder |
| 03 Aug 2011, 10:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Urzua schreef: Als ik de spelers zo ongeïnteresseerd over het plein zie tsjokken, kan ik mij toch niet van de indruk ontdoen dat er wat meer aan de hand is. Vaak is dat een vorm van protest (uitblijven van loon, e.d.) naar het bestuur toe. Dat er een paar spelers uit vorm zijn, ok, maar een ganse ploeg op het zelfde moment ? Een beetje serieus blijven hé.Yup, da zou ik ook al WEER beginnen denken ! T'zou in ieder geval ni den eerste keer zijn en eigenlijk is het nog niet zo lang geleden. T'is erg als ge ze de voorbije oefenwedstrijden er zien bijlopen hebt. Geld zal sowieso het grootste probleem zijn op deze moment, alhoewel ik dat soms niet echt begrijp na zo een schitterend seizoen in 3de (veel inkomsten van supp's, drank, etc.) en meer sponsoring nu in 2de. ![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 03 Aug 2011, 10:36 |
|
|
Freak
zwetzat schreef: waly 2 schreef: zwetzat schreef: ik weet ni of da ge het al gelezen hebt, maar de versterkingen zijn definitief voorbij! er is geen money meer dus gedaan, stop. ik weet het,maar ze spraken over spelers op overschot uit eerste die ze dan gratis zouden kunnen huren.waarom maken ze daar dan geen gebruik van? huren is gelijk als lenen: da kost ook geld ![]() stond nochtans in de krant gisteren.dus zal er wel nog geld zijn zeker? ![]() |
| 03 Aug 2011, 10:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ondanks alles ga ik vrijdag toch kijken naar Gent-Zeehaven. Maar om welk uur begint het ginder feitelijk? Op de site van Gent en op deze van den bond staat 20 uur. Op den onze staat weeral ne keer iets anders: 19 uur 30.
|
| 03 Aug 2011, 11:12 |
|
|
zwawi schreef: Ondanks alles ga ik vrijdag toch kijken naar Gent-Zeehaven. Maar om welk uur begint het ginder feitelijk? Op de site van Gent en op deze van den bond staat 20 uur. Op den onze staat weeral ne keer iets anders: 19 uur 30. tja, wie wetj da jong ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 11:15 |
|
| Pagina 35 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 33 34 35 36 37 … 57 Volgende |