|
|
| Pagina 36 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
zwetzat schreef: Urzua schreef: Als ik de spelers zo ongeïnteresseerd over het plein zie tsjokken, kan ik mij toch niet van de indruk ontdoen dat er wat meer aan de hand is. Vaak is dat een vorm van protest (uitblijven van loon, e.d.) naar het bestuur toe. Dat er een paar spelers uit vorm zijn, ok, maar een ganse ploeg op het zelfde moment ? Een beetje serieus blijven hé.het bestuur zou moeten reageren, en de feedback naar sups toe is weeral eens 0,0 met het gekende gevolg: speculaties alom, van horen zeggen, hopen op ... enz ... Er is gezegd op die vergadering dat als de kans zich voordoet dat een eersteklasseploeg een speler aan ons wil uitlenen en hij past in de ploeg dan zullen we niet nee zeggen. |
| 03 Aug 2011, 11:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Iendrachter90 schreef: zwetzat schreef: Urzua schreef: Als ik de spelers zo ongeïnteresseerd over het plein zie tsjokken, kan ik mij toch niet van de indruk ontdoen dat er wat meer aan de hand is. Vaak is dat een vorm van protest (uitblijven van loon, e.d.) naar het bestuur toe. Dat er een paar spelers uit vorm zijn, ok, maar een ganse ploeg op het zelfde moment ? Een beetje serieus blijven hé.het bestuur zou moeten reageren, en de feedback naar sups toe is weeral eens 0,0 met het gekende gevolg: speculaties alom, van horen zeggen, hopen op ... enz ... Er is gezegd op die vergadering dat als de kans zich voordoet dat een eersteklasseploeg een speler aan ons wil uitlenen en hij past in de ploeg dan zullen we niet nee zeggen. idd, als als als ...tes gelèk as wachten op de doiven die gon vallen _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 11:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwetzat schreef: Iendrachter90 schreef: zwetzat schreef: het bestuur zou moeten reageren, en de feedback naar sups toe is weeral eens 0,0 met het gekende gevolg: speculaties alom, van horen zeggen, hopen op ... enz ... Er is gezegd op die vergadering dat als de kans zich voordoet dat een eersteklasseploeg een speler aan ons wil uitlenen en hij past in de ploeg dan zullen we niet nee zeggen. idd, als als als ...tes gelèk as wachten op de doiven die gon vallen 99procent komt er niemand niet meer bij dus rekent er gwn niet op é zeg ,jaawatte ![]() |
| 03 Aug 2011, 11:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Iendrachter90 schreef: zwetzat schreef: Iendrachter90 schreef: Er is gezegd op die vergadering dat als de kans zich voordoet dat een eersteklasseploeg een speler aan ons wil uitlenen en hij past in de ploeg dan zullen we niet nee zeggen. idd, als als als ...tes gelèk as wachten op de doiven die gon vallen 99procent komt er niemand niet meer bij dus rekent er gwn niet op é zeg ,jaawatte ![]() haha, dus toch nog 1% kans _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 11:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Alweer een zoethoudertje van het bestuur zeker.
Enfin, men is toch eerlijk over één ding: redding is en blijft de enige doelstelling. Laten we hopen dat het ons meezit en we ons inderdaad redden. Op deze manier wat vertrouwen kweken om nieuwe sponsors en spelers te kunnen aantrekken. Want heb toch de indruk dat Aalst achtervolgd blijft door het dubieuze en onstabiele verleden... _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 03 Aug 2011, 11:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
witzwet schreef: Alweer een zoethoudertje van het bestuur zeker. Enfin, men is toch eerlijk over één ding: redding is en blijft de enige doelstelling. Laten we hopen dat het ons meezit en we ons inderdaad redden. Op deze manier wat vertrouwen kweken om nieuwe sponsors en spelers te kunnen aantrekken. Want heb toch de indruk dat Aalst achtervolgd blijft door het dubieuze en onstabiele verleden... Voeg daar maar het heden aan toe. |
| 03 Aug 2011, 11:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Ik zag enkel de match tegen Brugge, en daar wil ik nog nuanceren met te zeggen, ze trainden nog niet lang en het(was) is tegen Brugge. Ondertussen hoor en lees ik niets goed, financieel: hoor ik schuldenberg is opgelopen, sponsors haken af (ipv bij te komen) lonen wéér niet gestort
...op bestuurlijk vlak hoor ik dat de ruzie's nog LANG niet zijn bijgelegd en volgens sommige GERUCHTEN zal dit niet meer in orde KUNNEN komen. Sportief tja...ik zal die nieuwkomers niet vlug afvallen, maar naar wat ik hoor van sommige nochtans anders heel nuchtere maar positieve supporters, is het erg gesteld.En nee, ik ben iemand die geruchten altijd met een korrel(tje) zout neemt, maar nu zie ik zelfs geen lichtpunten. Ik hoop dat ze daarboven beseffen dat aan àlles een einde kan komen, dus ook aan het geduld van echte supporters. En hopelijk weten ze ook dat als het nog eens fout mocht lopen, dat er geen zotten gaan blijven de boel weer recht te trekken.Een nochtans anders altijd positief ingestelde supporter ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Aug 2011, 11:34 |
|
|
Knaap
Was gisteren in Lee & ja t'was zwak, ok oefenmatch en misschien vermoeid van het zware trainingsritme maar zoals eerder aangehaald;
-nagenoeg geen uitgespeelde kansen wat toch verontrustend is. -spitsen a la Thompson die hun man niet voorbij geraken en geen enkel duel winnen laat staan een kopduel -het ontbreken van een spelbepalende speler, als we het met ewen en kestens gaan moeten doen in tweede zal het te weinig zijn vrees ik. -Filipovic was veruit de beste weeral bij aalst, inzet, coaching, beleving wat een verschil met sommige anderen -Lede voetbalde aardig mee maar zaten op het einde ook door hun krachten heen -Eigenlijk hebben we bijna geen kansen kunnen creeren & abraj die vooraan achter elke bal licht te crossen zoals een kip zonder kop, dat is toch niks voor tweede klasse. Nog veel werk aan de winkel maar er is nog tijd maar toch beter eens enkele wedstrijden winnen voor de competitie start. De trainer gaf niet thuis blijkbaar gisteren, van coaching was geen sprake. |
| 03 Aug 2011, 11:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: zwetzat schreef: Urzua schreef: Als ik de spelers zo ongeïnteresseerd over het plein zie tsjokken, kan ik mij toch niet van de indruk ontdoen dat er wat meer aan de hand is. Vaak is dat een vorm van protest (uitblijven van loon, e.d.) naar het bestuur toe. Dat er een paar spelers uit vorm zijn, ok, maar een ganse ploeg op het zelfde moment ? Een beetje serieus blijven hé.het bestuur zou moeten reageren, en de feedback naar sups toe is weeral eens 0,0 met het gekende gevolg: speculaties alom, van horen zeggen, hopen op ... enz ... Er is gezegd op die vergadering dat als de kans zich voordoet dat een eersteklasseploeg een speler aan ons wil uitlenen en hij past in de ploeg dan zullen we niet nee zeggen. Ik wil na ni de negativist gaan uithangen mor op dit moment is dat dus inzake dit criterium nagenoeg elke jeugdspeler uit eerste want d'er scheelt voorlopig in elke linie wel iets bij ons waar we iets qua versterking kunnen bezigen... en aangezien ik nog geen ploeg op dat veld zie staan, ligt alles dus open wat mij betreft... |
| 03 Aug 2011, 11:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
jamie schreef: Was gisteren in Lee & ja t'was zwak, ok oefenmatch en misschien vermoeid van het zware trainingsritme maar zoals eerder aangehaald; -nagenoeg geen uitgespeelde kansen wat toch verontrustend is. -spitsen a la Thompson die hun man niet voorbij geraken en geen enkel duel winnen laat staan een kopduel -het ontbreken van een spelbepalende speler, als we het met ewen en kestens gaan moeten doen in tweede zal het te weinig zijn vrees ik. -Filipovic was veruit de beste weeral bij aalst, inzet, coaching, beleving wat een verschil met sommige anderen -Lede voetbalde aardig mee maar zaten op het einde ook door hun krachten heen -Eigenlijk hebben we bijna geen kansen kunnen creeren & abraj die vooraan achter elke bal licht te crossen zoals een kip zonder kop, dat is toch niks voor tweede klasse. Nog veel werk aan de winkel maar er is nog tijd maar toch beter eens enkele wedstrijden winnen voor de competitie start. De trainer gaf niet thuis blijkbaar gisteren, van coaching was geen sprake. Zal ook verschoten zijn van de prestatie zeker?? Als uw kampioenenploeg zo staat te spelen, ik zou d'er ook stil van worden... Bovendien mag hij zijn spelers nu niet gaan afvallen want hij weet dat hij het met deze kern zal moeten doen - ik zou nu meer dan ooit, niet in zijn plaats willen zijn... Tenslotte zijn het die kerels die ook zijn job op het spel zetten hé... |
| 03 Aug 2011, 11:41 |
|
|
DT schreef: Iendrachter90 schreef: zwetzat schreef: het bestuur zou moeten reageren, en de feedback naar sups toe is weeral eens 0,0 met het gekende gevolg: speculaties alom, van horen zeggen, hopen op ... enz ... Er is gezegd op die vergadering dat als de kans zich voordoet dat een eersteklasseploeg een speler aan ons wil uitlenen en hij past in de ploeg dan zullen we niet nee zeggen. Ik wil na ni de negativist gaan uithangen mor op dit moment is dat dus inzake dit criterium nagenoeg elke jeugdspeler uit eerste want d'er scheelt voorlopig in elke linie wel iets bij ons waar we iets qua versterking kunnen bezigen... en aangezien ik nog geen ploeg op dat veld zie staan, ligt alles dus open wat mij betreft... er komt NIEMAND meer bij, jongens, zijn jullie wakker of just terug oit congé mss? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 11:44 |
|
|
Urzua schreef: Als ik de spelers zo ongeïnteresseerd over het plein zie tsjokken, kan ik mij toch niet van de indruk ontdoen dat er wat meer aan de hand is. Vaak is dat een vorm van protest (uitblijven van loon, e.d.) naar het bestuur toe. Dat er een paar spelers uit vorm zijn, ok, maar een ganse ploeg op het zelfde moment ? Een beetje serieus blijven hé.Kvind niet dat ge spelers als kestens,podevijn,ringoot en nog é paar inzet kunt verwijten,dus dan zijn sommige spelers betaald en andere niet alé,serieus blijven hé . ![]() |
| 03 Aug 2011, 11:50 |
|
|
Freak
met inzet alleen gaan we er niet komen.
|
| 03 Aug 2011, 11:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
waly 2 schreef: met inzet alleen gaan we er niet komen. Kwaliteit is er sowieso he, als je met ruime voorsprong (nu goed, zwetzat?) kampioen wordt in 3e en je verliest in oefenmatchen van 3eklassers en je speelt maar gelijk tegen een 4eklasser, ligt het niet aan de kwaliteit, maar aan de ingesteldheid. |
| 03 Aug 2011, 11:55 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
waly 2 schreef: zwetzat schreef: waly 2 schreef: ik weet het,maar ze spraken over spelers op overschot uit eerste die ze dan gratis zouden kunnen huren.waarom maken ze daar dan geen gebruik van? huren is gelijk als lenen: da kost ook geld ![]() stond nochtans in de krant gisteren.dus zal er wel nog geld zijn zeker? ![]() Zelfs als ge ze gratis moogt gebruiken van een eersteklasser, dan nog moet ge doorgaans wel hun "pré'ke" betalen en dat is meestal wel een keer of vier zoveel als dat van een gemiddelde tweedeklassespeler. In 't voetbal moet ge, tenzij ge Real Madrid of Barcelona zijt, af en toe eens kunnen rekenen op de kunde van uw trainer om er iets van te maken. Ge kunt zo blijven geld over de balk smijten. Deze groep heeft talent genoeg om rustig mee te draaien in tweede, maar ge moet ze wel een beetje sturen natuurlijk. Ge kunt zo nog 10 versterkingen aantrekken, als ze niet anders gaan spelen, zult ge geen punt pakken. Op deze manier kan iedereen trainer zijn .... Ik heb de indruk dat BVR denkt zoals vorig jaar in de tweede helft van het seizoen: rustige en afwachtende houding, op het middenveld vooral niet te strak spelen ... en op 90 minuten valt er wel een appel uit de kast, met aanvallend talent à là Cousin, Moreels ... en consoorten. In derde kwam je dan meestal tegen ploegen te staan die aanvallend toch niks voorstelden en inderdaad vroeg of laat toch iets weggaven. Die paar keer dat de zwakke tegenstander dan tòch bij toeval een goal kon komen maken, hebben we het resultaat gezien, remember Sint-Niklaas, Izegem, Torhout, Brakel ... (die laatste drie waren toch allesbehalve dooddoeners in derde). Dat zal nu echter niet meer het geval zijn. Als ge in tweede op 20 minuten twee potten in uw kas krijgt en ge weigert dan nog van over de middellijn te komen (zoals tegen Eindhoven), dan spelen die ploegen gewoon simpel 70 minuten het balleke rond. Hoog tijd om aan diegenen die er zijn hun oren te trekken. Iets anders zal niet helpen. Ge kunt beter uw geld door de WC spoelen in plaats van in volle paniek nog een "versterking" binnen te halen. De betaalbare die ge nu nog vindt zijn doorgaans toch diegenen die nergens anders nog aan de bak komen. |
| 03 Aug 2011, 11:56 |
|
| Pagina 36 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 34 35 36 37 38 … 57 Volgende |