Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 37 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
Scholier

Leeftijd: 41
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Persoonlijk maak ik mij nog geen zorgen over onze ploeg. Resultaten vallen tegen ok maar zoals al eerder werd aangehaald, we moeten er staan tegen midden augustus ! Oefenmatchen winnen is goed voor de moraal van de spelers, supporters zijn er echter ALTIJD !

Verder vraag ik mij ook af op er wel degelijk wordt geëxperimenteerd door onze trainer.
Ik heb enkel de match tegen Brugge gezien en daar liep zo goed als iedereen op zijn gekende plaats. Was dit ook zo tijdens de andere oefenmatchen ? Werden er verschillende spelers op voor hen ongebruikelijke posities uitgespeeld ? Positief of negatief voor bepaalde spelers ?

Indien dit wél gedaan werd, dan wordt de voorbereiding optimaal benut, ongeacht het resultaat. Zo niet, dan is het geen ideale voorbereiding, vallen de resultaten effectief tegen en zal de motivatie/prestatie beter moeten.

Iemand een input ivm spelers - posities ? Positief - negatief ?

Cruciaal worden de eerste wedstrijden. Ik citeer Jan Ceulemans :
“We hopen zoals elk jaar op een probleemloos seizoen. Vorig jaar is dat goed gelukt. We zijn op geen enkel moment in de problemen gekomen. Maar het kan een moeilijk seizoen worden, want we hebben een moeilijke kalender. De eerste wedstrijden zijn heel belangrijk. Daar moet je punten kunnen pakken.”

03 Aug 2011, 12:00
nieuw in de eerste ploeg

Iendracht02 schreef:
waly 2 schreef:
zwetzat schreef:

huren is gelijk als lenen: da kost ook geld :plat:

stond nochtans in de krant gisteren.dus zal er wel nog geld zijn zeker? :wadde:

Zelfs als ge ze gratis moogt gebruiken van een eersteklasser, dan nog moet ge doorgaans wel hun "pré'ke" betalen en dat is meestal wel een keer of vier zoveel als dat van een gemiddelde tweedeklassespeler.

Een jeugdspeler uit eerste klasse zijn loon is echt niet hoog ze en meestal worden zulke jongeren uit eerste klasse wel degelijk zo goed als volledig gratis uitgeleend.

03 Aug 2011, 12:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
waly 2 schreef:
met inzet alleen gaan we er niet komen.

Dat is waar, maar daar moet ge wel mee beginnen. Inzet is wel het voornaamste dat ontbreekt op dit moment. De gemiddelde verdediging van tweede is niet sterker dan de onze en de ploegen die aanvallend een Cousin, Moreels, Depoitre, Podevijn, Thomson ... rondlopen hebben in tweede, kunt ge op uw één hand tellen. Het middenveld, daar kunt ge misschien nog van zeggen, dat er eigenlijk nog iets bij mag, maar uiteindelijk spelen we dit jaar niet voor de eindronde, tenzij ik het echt helemaal verkeerd begrepen heb ....

03 Aug 2011, 12:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Jules Destrooper schreef:
Iendracht02 schreef:
waly 2 schreef:

stond nochtans in de krant gisteren.dus zal er wel nog geld zijn zeker? :wadde:

Zelfs als ge ze gratis moogt gebruiken van een eersteklasser, dan nog moet ge doorgaans wel hun "pré'ke" betalen en dat is meestal wel een keer of vier zoveel als dat van een gemiddelde tweedeklassespeler.

Een jeugdspeler uit eerste klasse zijn loon is echt niet hoog ze en meestal worden zulke jongeren uit eerste klasse wel degelijk zo goed als volledig gratis uitgeleend.

Misschien niet zò hoog ... maar denk je dat je daarmee iets gaat oplossen? Met een jongen die nog nooit in een eerste ploeg gespeeld heeft? De jeugd van den Iejndracht is ggoed genoeg. Dat is in het verleden al genoeg gebleken en al genoeg benadrukt geweest door allerlei "labels" die ze kregen. Ge kunt dan dus even goed iemand van die gasten een kans geven. Ge moet daar echter niet van verwachten dat die uw ploeg gaan dragen op het moment dat het minder gaat. Dat zijn gasten die mee verzuipen als de routiniers het laten afweten.
Akkoord, van dergelijke spelers gaat ge niet failliet gaan, maar ze kosten ook geld en dat is op dit moment echt de oplossing niet meer ...

03 Aug 2011, 12:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
waly 2 schreef:

Kwaliteit is er sowieso he, als je met ruime voorsprong (nu goed, zwetzat?) kampioen wordt in 3e en je verliest in oefenmatchen van 3eklassers en je speelt maar gelijk tegen een 4eklasser, ligt het niet aan de kwaliteit, maar aan de ingesteldheid.

oeik rap op aa tienen getorren zekerst?
wat de ingesteldheid betreft: daarin heb je meer dan groot gelijk, die is al enkele matchen 0,0
en het zal altijd aan iets liggen, zij zullen het wel weten, wij de supporters niet, die tellen niet mee momenteel

03 Aug 2011, 12:09
Freak

Leeftijd: 35
zwetzat schreef:
waly 2 schreef:

Kwaliteit is er sowieso he, als je met ruime voorsprong (nu goed, zwetzat?) kampioen wordt in 3e en je verliest in oefenmatchen van 3eklassers en je speelt maar gelijk tegen een 4eklasser, ligt het niet aan de kwaliteit, maar aan de ingesteldheid.

wat de ingesteldheid betreft: daarin heb je meer dan groot gelijk, die is al enkele matchen 0,0
en het zal altijd aan iets liggen, zij zullen het wel weten, wij de supporters niet, die tellen niet mee momenteel

Gohja,mss dat dat voor u telt,maar om meteen in de "wij"vorm gaan te spreken is nu toch overdreven.

03 Aug 2011, 12:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Iendrachter90 schreef:
zwetzat schreef:

Gohja,mss dat dat voor u telt,maar om meteen in de "wij"vorm gaan te spreken is nu toch overdreven.

(y)

03 Aug 2011, 12:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Jan schreef:
Tot vandaag had ik zoiets van "het is maar voorbereiding". Maar nu ben ik toch ook wel wat ontgoocheld. Lede eindigt vorig jaar zesde in 1e prov (groot deel van die spelers deden vandaag ook mee) en je kan amper kansen creëren.

We zullen ons maar vastklampen aan het feit dat ze er pas moeten staan binnen 2 weken zeker?
Idem, maar gisteren begon bij mij het besef toch ook pas goed te komen dat het wel eens een heel lang seizoen zou kunnen worden. Als zou het met deze ingesteldheid eerder een zeer kort maar pijnlijk seizoen kunnen worden.
Er zat gisteren nu toch wel eens 2 keer niets in die ploeg. Het enige lichtpunt uit de hele voorbereiding is dus Podevijn hé mensen. En ik zet nu al 10 euro in dat die er de eerste competitiewedstrijd zelfs niet zal bijlopen!
Toppunt was gisteren toch wel het middenveld, als je zelfs tegen Jong Lede 3-4 keer rond uw as moet draaien vooraleer ge een opening ziet, tja dan wordt het moeilijk zeker. En om deze ploeg nu nog om te scholen tot een typische counterploeg, daarvoor komen we ook rijkelijk te laat.... Ik zou niet in BVR zijn schoenen willen staan, want ik zie niet direkt een manier om het tij te doen keren.

03 Aug 2011, 12:54
forumlegende

Bram schreef:
Jan schreef:
Tot vandaag had ik zoiets van "het is maar voorbereiding". Maar nu ben ik toch ook wel wat ontgoocheld. Lede eindigt vorig jaar zesde in 1e prov (groot deel van die spelers deden vandaag ook mee) en je kan amper kansen creëren.

We zullen ons maar vastklampen aan het feit dat ze er pas moeten staan binnen 2 weken zeker?
Idem, maar gisteren begon bij mij het besef toch ook pas goed te komen dat het wel eens een heel lang seizoen zou kunnen worden. Als zou het met deze ingesteldheid eerder een zeer kort maar pijnlijk seizoen kunnen worden.
Er zat gisteren nu toch wel eens 2 keer niets in die ploeg. Het enige lichtpunt uit de hele voorbereiding is dus Podevijn hé mensen. En ik zet nu al 10 euro in dat die er de eerste competitiewedstrijd zelfs niet zal bijlopen!
Toppunt was gisteren toch wel het middenveld, als je zelfs tegen Jong Lede 3-4 keer rond uw as moet draaien vooraleer ge een opening ziet, tja dan wordt het moeilijk zeker. En om deze ploeg nu nog om te scholen tot een typische counterploeg, daarvoor komen we ook rijkelijk te laat.... Ik zou niet in BVR zijn schoenen willen staan, want ik zie niet direkt een manier om het tij te doen keren.

Het truitje nat maken, Laurent recupereren en de zwakke schakels uit de ploeg zetten en je staat al een stuk verder.

03 Aug 2011, 12:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Moet ge aan geen 7 man komen om te starten ? ;)

03 Aug 2011, 12:58
Freak

wie zijn de zwakke schakels en wie zet je in de plaats?

03 Aug 2011, 12:59
forumlegende

Bram schreef:

Ge gaat ervanuit dat er dus vele zwakke schakels zijn ;-)

03 Aug 2011, 12:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
Het truitje nat maken, Laurent recupereren en de zwakke schakels uit de ploeg zetten en je staat al een stuk verder.

Moest het zo simpel zijn ... Het zou al een geruststelling zijn, moest het enkel aan de inzet liggen, maar ik zie toch ook een pijnlijk gebrek aan kwaliteit. En het transferbeleid, tja, tis misschien nog vroeg om het al af te schieten, maar die nieuwkomers zijn toch niet beter dan wat ge bij uw eigen jeugd rondlopen hebt zeg. Als ge een groot stuk van uw beschikbaar budget gaat steken in ne spits die op 6 matchen nog geen enkel duel gewonnen heeft, die niet kan lopen, gene man voorbij kan en geen goal kan maken ...

03 Aug 2011, 13:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
Bram schreef:

Ge gaat ervanuit dat er dus vele zwakke schakels zijn ;-)

Op basis van de voorbije matchen zijn enkel de keepers, Podevijn en pak er misschien nog Filipovic en bij vlagen Wouter Moreels bij geen zwakke schakels hoor.

03 Aug 2011, 13:05
Freak

ze konden evengoed coppens en brecht gehouden hebben.die waren niet slechter als wat we erbij gehaald hebben.

03 Aug 2011, 13:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 57