|
|
| Pagina 38 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap Lid geworden op: 24 Mar 2010, 16:44 Berichten: 88 Leeftijd: 32 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Ik kijk net zoals 80% vant forum met lede (;) ogen toe hoe onzen iendracht enorm zwak oefent, maar toch is het nu nog te vroeg om grondige conclusies hier aan vast te knopen
Een dijk van een voorbereiding is trouwens ook niet altijd een garantie op succes; Anderlecht speelde bijv. een mooie voorbereiding, maar vrijdag verloren ze toch mooi tegen OHL. 2 jaar geleden speelden we een schitterende voorbereiding mét zeges tegen o.a. Lommel en een bijna-stunt tegen Anderlecht ( 3-4). Iedereen weet dat een desastreuse competitiestart volgde met het ontslag van VDH... Het is juist jammer dat het dure matchkes zijn die oefenmatchen, maar afwachten tot de eerste speeldag dus ... |
| 03 Aug 2011, 13:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
tante oilsjt schreef: Ik kijk net zoals 80% vant forum met lede (;) ogen toe hoe onzen iendracht enorm zwak oefent, maar toch is het nu nog te vroeg om grondige conclusies hier aan vast te knopen Een dijk van een voorbereiding is trouwens ook niet altijd een garantie op succes; Anderlecht speelde bijv. een mooie voorbereiding, maar vrijdag verloren ze toch mooi tegen OHL. 2 jaar geleden speelden we een schitterende voorbereiding mét zeges tegen o.a. Lommel en een bijna-stunt tegen Anderlecht ( 3-4). Iedereen weet dat een desastreuse competitiestart volgde met het ontslag van VDH... Het is juist jammer dat het dure matchkes zijn die oefenmatchen, maar afwachten tot de eerste speeldag dus ... ² Ik wacht ook met (harde) conclusies tot de match tegen Tubize. |
| 03 Aug 2011, 13:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dani schreef: Bram schreef: Jan schreef: Tot vandaag had ik zoiets van "het is maar voorbereiding". Maar nu ben ik toch ook wel wat ontgoocheld. Lede eindigt vorig jaar zesde in 1e prov (groot deel van die spelers deden vandaag ook mee) en je kan amper kansen creëren. We zullen ons maar vastklampen aan het feit dat ze er pas moeten staan binnen 2 weken zeker? Er zat gisteren nu toch wel eens 2 keer niets in die ploeg. Het enige lichtpunt uit de hele voorbereiding is dus Podevijn hé mensen. En ik zet nu al 10 euro in dat die er de eerste competitiewedstrijd zelfs niet zal bijlopen! Toppunt was gisteren toch wel het middenveld, als je zelfs tegen Jong Lede 3-4 keer rond uw as moet draaien vooraleer ge een opening ziet, tja dan wordt het moeilijk zeker. En om deze ploeg nu nog om te scholen tot een typische counterploeg, daarvoor komen we ook rijkelijk te laat.... Ik zou niet in BVR zijn schoenen willen staan, want ik zie niet direkt een manier om het tij te doen keren. Het truitje nat maken, Laurent recupereren en de zwakke schakels uit de ploeg zetten en je staat al een stuk verder. Ik ontken niet dat Laurent een grote impact zal kunnen hebben, maar in onze start onder VDH twee seizoenen geleden stond hij wel in de basis vanaf match 2 hé maar hij kon ook niet verhinderen dat we onze start compleet misten en BVR moest overnemen in oktober... Ik wil maar zeggen: we moeten Lolo ook niet met alle druk van de wereld opzadelen van bij het begin. Die ziet ook lijdzaam toe en kan zich nauwelijks intomen om zelf dat plein op te stormen. Maar nogmaals: ik zou hem liever brengen als er 0,0 risico is dan hem nu al voor de leeuwen te gooien. Bovendien: als hij vooraan sleurt, is dat inderdaad een pluspunt maar als ze centraal achter hem verdedigend noch aanvallend in het stuk voorkomen, de flanken al een hele voorbereiding - met uitzondering van Jens - geen deuk in een pak boter stampen en er verdedigend in elke match wel een groot cadeau wordt gegeven, dan gaat het heus niet alleen Laurent zijn die het gaat doen zenne. Herinner je de match tegen Boom in de eindronde nog ginder? Heeft geen bal getokt en de ploeg zat nochtans in bloedvorm toen... Ook heeft het niet alleen met inzet te maken, sommigen kunnen gewoon niet meer beter bij momenten, zeker niet op bepaalde dragende posities. Maar ik vind wel dat BVR voor vrijdag degene die wel zouden moeten meekunnen in tweede maar die compleet niet thuis geven in de voorbereiding eens met de beloften mag opsturen. Op links vind ik de tandem Ringoot en Podevijn trouwens heel goed werken zowel aanvallend als verdedigend, dus kan je Cousin al even prikkelen. Op rechts zie ik helaas geen mogelijkheden nu want zowel Galucci als Vervaeke spelen ondermaats... Maar Vervaeke bewijs je misschien wel eens een dienst door hem eens 90 minuten te laten staan op rechtsmidden. De Castro vind ik persoonlijk normaal bezig dus die zou ik laten staan. Aanvallend zou ik Ode echt toch eens twee matchen ernaast zetten want ik zie die meer en meer evolueren naar een tweede geval Lecompte (en ja met hetzelfde incident ook). Ook Wouter verliest enorm van zijn pluimen als Ode met hem speelt... Ga voor Sam + Wouter en maak het jezelf en het team gemakkelijk. Als Wouter ook in die tandem zijn draai nog niet vindt, dan mag Yombo gerust eens de punt zijn van een vijfmansmiddenveld. Marco trekt wel het spel naar zich toe, maar is er niet meer bij tot de competitie begint, dus blijft het centrale middenveld een pijnpunt... Ik zou toch overwegen om eens bij de beloften te speuren. En inderdaad, het blijven oefenwedstrijden dus oppassen met conclusies maar er zijn evenveel voorbeelden van slechte voorbereidingen die evenzeer leidden tot een slecht seizoen als van een slechte voorbereiding dat uitmondde in een goed seizoen. Ook VDH wist immers niet helemaal te overtuigen in die bewuste voorbereiding (ondanks die 3-4 tegen Anderlecht), tegen ditzelfde Lede werd er bijvoorbeeld ook maar op het nippertje gewonnen en ook de andere matchen tegen de lager geklasseerde ploegen zoals Terjoden was altijd kantje boord. Ik zie persoonlijk een identieke voorbereiding als degene die we hadden onder Limpens' laatste passage. Kater na de gemiste eindronde tegen Wezet maar voldoende kwaliteit behouden (Lord - die schitterde in die eerste zes maanden -, Arnold, Boto, Dessaer, Vandenbrande, Coulibaly, Seminck) en op papier versterkt met Van Mieghem en Franck tov Verheyden/Troch maar toch een ramp van begin tot - helaas - het einde van dat seizoen... Toen gingen we ook de boot in tegen ploegen als Ternat, Bornem en was het zwoegen en wroeten tegen Terjoden, enz. Dat leken we in de eerste helft van de eerste competitiematch inderdaad weg te kunnen spelen - aanvaardbaar niveau tegen Wetteren en zelfs 0-1 voorsprong... dan een discutabele rode kaart voor Couly, penalty tegen en boenk om ons oren met een 4-1 nederlaag tot gevolg en daar zijn we nooit meer van bekomen dat seizoen... Toen lagen we ook al uit de beker nadat we thuis gewipt werden door Leopold-Ukkel... Gekruid met wat paniekaankopen en drastische maatregelen oa door het aantrekken van supertrainer Dillen ging het van kwaad naar erger... En laat dat ook net een seizoen zijn geweest waar er al van in het seizoensbegin bestuursperikelen waren... Ook onze laatste passage in tweede is zo begonnen... Het woord is nu aan de spelers of BVR zou wel eens - let wel, voor mij compleet onterecht! - met het mes op de keel aan het seizoen moeten beginnen |
| 03 Aug 2011, 13:28 |
|
|
forumlegende
We moeten rustig blijven en keihard blijven werken/trainen.
Het is wel opvallend dat we, eens op achterstand, het moeilijk hebben om dit terug recht te trekken. En net daar wringt inderdaad het schoentje : te weinig kwaliteit. Daarom dat ik persoonlijk in Laurent onze verlossing zie : met zijn aanwezigheid krijg je een enorme kwaliteitsinjectie en daar trekken de anderen zich ongetwijfeld aan op. Hij is trouwens ook veruit de enige die kopbalkracht heeft bij stilstaande fasen : héél erg belangrijk in tweede. Ik vind het dan ook echt onbegrijpelijk dat men geen kopbalsterke spelers heeft aangetrokken... Al verschillende jaren blijkt onze wedstrijd tegen Terjoden-Welle een perfecte waardemeter te zijn. We kenden steevast moeilijke seizoenen wanneer we ondermaats presteerden tegen onze buren (en omgekeerd). Dus naar het verleden kijken is echt wel nuttig hoor zoals DT aanhaalt. Ben eens benieuwd naar de wedstrijd tegen Tubize : dan moet en zal iedereen er wel staan en voor vechten ! |
| 03 Aug 2011, 13:48 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
03-08-2011 -SC Eendracht Aalst - Waasland Beveren afgelast
De thuiswedstrijd van dinsdag 9 augustus tegen Waasland-Beveren wordt afgelast door gebrek aan inzetbare politie in Aalst omwille van de vakantieperiode. Er wordt uitgekeken naar een vervangingswedstrijd die op verplaatsing zal worden gespeeld. Bron: eendracht-aalst.be _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 03 Aug 2011, 14:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Iendrachtzot schreef: 03-08-2011 -SC Eendracht Aalst - Waasland Beveren afgelast De thuiswedstrijd van dinsdag 9 augustus tegen Waasland-Beveren wordt afgelast door gebrek aan inzetbare politie in Aalst omwille van de vakantieperiode. Er wordt uitgekeken naar een vervangingswedstrijd die op verplaatsing zal worden gespeeld. Bron: eendracht-aalst.be Tis misschien maar best, alle dagen trainen en fysiek opdoen, dat we er staan onzen 1sten competitie match. |
| 03 Aug 2011, 14:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Ik zie persoonlijk een identieke voorbereiding als degene die we hadden onder Limpens' laatste passage. Kater na de gemiste eindronde tegen Wezet maar voldoende kwaliteit behouden (Lord - die schitterde in die eerste zes maanden -, Arnold, Boto, Dessaer, Vandenbrande, Coulibaly, Seminck) en op papier versterkt met Van Mieghem en Franck tov Verheyden/Troch maar toch een ramp van begin tot - helaas - het einde van dat seizoen... Toen gingen we ook de boot in tegen ploegen als Ternat, Bornem en was het zwoegen en wroeten tegen Terjoden, enz. Ik heb al een paar keer net hetzelfde gedacht |
| 03 Aug 2011, 14:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachtzot schreef: 03-08-2011 -SC Eendracht Aalst - Waasland Beveren afgelast De thuiswedstrijd van dinsdag 9 augustus tegen Waasland-Beveren wordt afgelast door gebrek aan inzetbare politie in Aalst omwille van de vakantieperiode. Er wordt uitgekeken naar een vervangingswedstrijd die op verplaatsing zal worden gespeeld. Bron: eendracht-aalst.be Toch wel triest dat een stad als Aalst niet genoeg inzetbare politie heeft voor een stomme oefenmatch, maar Lede bijvoorbeeld gisteren wel een match tegen Aalst in perfecte banen kan leiden. |
| 03 Aug 2011, 14:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachtzot schreef: 03-08-2011 -SC Eendracht Aalst - Waasland Beveren afgelast De thuiswedstrijd van dinsdag 9 augustus tegen Waasland-Beveren wordt afgelast door gebrek aan inzetbare politie in Aalst omwille van de vakantieperiode. Er wordt uitgekeken naar een vervangingswedstrijd die op verplaatsing zal worden gespeeld. Bron: eendracht-aalst.be Misschien FC De Kampioenen ofzo. Dan kunnen we misschien toch nog eens een deftige match en een goed resultaat spelen in de voorbereiding. |
| 03 Aug 2011, 14:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Volgende oefenmatch is op RC Gent Zeehaven - EA op 5/8/2011 om 19:30 h.
|
| 03 Aug 2011, 14:52 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Iendrachtzot schreef: 03-08-2011 -SC Eendracht Aalst - Waasland Beveren afgelast De thuiswedstrijd van dinsdag 9 augustus tegen Waasland-Beveren wordt afgelast door gebrek aan inzetbare politie in Aalst omwille van de vakantieperiode. Er wordt uitgekeken naar een vervangingswedstrijd die op verplaatsing zal worden gespeeld. Bron: eendracht-aalst.be Misschien FC De Kampioenen ofzo. Dan kunnen we misschien toch nog eens een deftige match en een goed resultaat spelen in de voorbereiding. Ge moet FC De Kampioenen ni onderschatte ze ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 03 Aug 2011, 14:53 |
|
|
Iendrachtzot schreef: Smetje schreef: Iendrachtzot schreef: 03-08-2011 -SC Eendracht Aalst - Waasland Beveren afgelast De thuiswedstrijd van dinsdag 9 augustus tegen Waasland-Beveren wordt afgelast door gebrek aan inzetbare politie in Aalst omwille van de vakantieperiode. Er wordt uitgekeken naar een vervangingswedstrijd die op verplaatsing zal worden gespeeld. Bron: eendracht-aalst.be Misschien FC De Kampioenen ofzo. Dan kunnen we misschien toch nog eens een deftige match en een goed resultaat spelen in de voorbereiding. Ge moet FC De Kampioenen ni onderschatte ze ![]() Met de cadeaukes die we deze voorbereiding al weggegeven hebben, zou ik er zelfs niet van verschieten moest Marcske tegen ons scoren En Xavier zal de 0 wel kunnen houden aangezien we toch genen deftigen aanval kunnen opzetten. |
| 03 Aug 2011, 15:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Smetje schreef: Iendrachtzot schreef: Smetje schreef: Misschien FC De Kampioenen ofzo. Dan kunnen we misschien toch nog eens een deftige match en een goed resultaat spelen in de voorbereiding. Ge moet FC De Kampioenen ni onderschatte ze ![]() Met de cadeaukes die we deze voorbereiding al weggegeven hebben, zou ik er zelfs niet van verschieten moest Marcske tegen ons scoren En Xavier zal de 0 wel kunnen houden aangezien we toch genen deftigen aanval kunnen opzetten.mss eens proberen op FC Wieze; die hebben zondag verloren met 9-0 van Terjoden Welle ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 16:01 |
|
|
Nationale Ploeg
allemaal rustig blijven aub.
met Nieuwjaar evalueren (moet zowieso want overgroot deel vd spelers is einde contract na dit seizoen) en gericht ingrijpen, outgoing en incoming. tegenwoordig is de belangrijkste transferperiode toch die van de winterstop. ze hebben gelijk dat ze nu niet beginnen geld te vergokken aan dure vogels of twijfelgevallen. tot in de kist !_________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Aug 2011, 16:23 |
|
|
forumlegende
En met Nieuwjaar is er wel geld?
Of gaan we dan weer 4 of 5 Brazilianen ergens van 't straat halen waarvan er ene iet of wat deftig kon sjotten? Als ik vertel aan collega's over de geld- en de sportieve problemen van de ploeg, dan vraagt iedereen zich af hoe dat mogelijk is voor zo een ploeg die dan nog zo veel supporters heeft. Ik snap het ook niet meer eigenlijk... Peterprincipe voor veel van onze bestuursmensen? Voor enkelen van de eerste ploeg geldt het zeker en vast, maar daar kunnen die jongens zelf niets aan doen. Ik ben nog niet pessimistisch, maar nog altijd hoopvol. |
| 03 Aug 2011, 16:30 |
|
| Pagina 38 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 57 Volgende |