|
|
| Pagina 40 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
man die negativiteit hier. en oweee als ge een 'dissidente' mening hebt zenne...
hoop echt dat ze op EA tegen de spelers melden dat ze best nooit op dit forum kijken. _________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Aug 2011, 17:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: Bartos schreef: [Dat zegt ge toch voor te lachen, hoop ik . Ja, we hebben de voorbije jaren gezien wat voor sterren ge tijdens de winterstop nog kunt halen . De winterstop is misschien belangrijk in eerste klasse, omdat de punten daar tot maart maar voor de helft meetellen (en ge ook ploegen hebt met de financiële middelen om nog iets deftig te gaan halen), maar tot nader order moeten wij geen play offs afwerken en tellen de punten vanaf de eerste match volledig mee.ik refereerde uiteraard niet specifiek naar onze eigen transferpolitiek de laatste jaren. haal er van de laatste jaren eens de stand met nieuwjaar en de eindstand in 2de eens bij. daar moet geen tekening bij.[/quote] Ik heb een andere tekening - als je nu geen geld hebt om degelijke transfers te doen nadat je net kampioen bent geworden, je ongelooflijke mediacoverage hebt gekregen en je ideale troeven had om sponsors aan te werven en dat allemaal niet lijkt te lukken, waar ga je dan met Nieuwjaar het geld halen als je in de achterste regionen van tweede zal ploeteren??? Dan zal het geld er plots wel zijn of zo? |
| 03 Aug 2011, 17:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Still standing ! schreef: man die negativiteit hier. en oweee als ge een 'dissidente' mening hebt zenne... hoop echt dat ze op EA tegen de spelers melden dat ze best nooit op dit forum kijken. Rijp voor Lee ze. Mogen de heren voetballers geen trap onder hun kont krijgen als ze er hun voeten aanvegen? Het zijn wij wel die het grootste deel van hun (riante) pree betalen. Als ze dan geen kritiek kunnen verdragen moeten ze maar een andere sport zoeken. |
| 03 Aug 2011, 17:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Gilles schreef: Still standing ! schreef: man die negativiteit hier. en oweee als ge een 'dissidente' mening hebt zenne... hoop echt dat ze op EA tegen de spelers melden dat ze best nooit op dit forum kijken. Rijp voor Lee ze. Mogen de heren voetballers geen trap onder hun kont krijgen als ze er hun voeten aanvegen? Het zijn wij wel die het grootste deel van hun (riante) pree betalen. Als ze dan geen kritiek kunnen verdragen moeten ze maar een andere sport zoeken. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Aug 2011, 17:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: man die negativiteit hier. en oweee als ge een 'dissidente' mening hebt zenne... hoop echt dat ze op EA tegen de spelers melden dat ze best nooit op dit forum kijken. Mag ik u dan in alle objectiviteit vragen waar jij u aan optrekt momenteel uit wat we tot nu toe gezien hebben om te besluiten dat alles goed komt?? Het gezegde "een slechte generale belooft een goeie première" is helaas niet goed genoeg meer voor mij.. |
| 03 Aug 2011, 17:48 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Still standing ! schreef: DT schreef: Still standing ! schreef: allemaal rustig blijven aub. met Nieuwjaar evalueren (moet zowieso want overgroot deel vd spelers is einde contract na dit seizoen) en gericht ingrijpen, outgoing en incoming. tegenwoordig is de belangrijkste transferperiode toch die van de winterstop. ze hebben gelijk dat ze nu niet beginnen geld te vergokken aan dure vogels of twijfelgevallen. tot in de kist !Hola, we zijn augustus en er wordt al aangemaand om rustig te blijven en te evalueren in januari... Tuurlijk waarom niet... De grote evaluatie moest in maart 2011 al zijn gemaakt en je kon toen al weten dat bepaalde spelers het moeilijk gingen krijgen een trapje hoger en dat waren/zijn zeker niet alleen de steeds weerkerende namen. Blijkbaar was het bestuur er redelijk gerust in dat ze die bewuste spelers in de breedte konden houden en dat er echte sterkhouders voor een appel en ei naar hier zouden komen... Dat is helaas niet gebeurd, waardoor die vraagteken-spelers alsnog uw sterkhouders moeten worden... Dan zit er niks anders op dan dat ze dat ook daadwerkelijk bewijzen en daar slagen ze voorlopig absoluut niet in... Als uw echte toppers het dan ook nog eens laten afweten, dan wordt het echt moeilijk. Als het tegenvalt, mag het bestuur het dus zichzelf ook aanrekenen... Ze hebben min of meer het vertrouwen uitgesproken in de kern van vorig seizoen, dus aan hen om dat vertrouwen om te zetten in prestaties. Maar ik geef u dit op een blaadje - als er gespeeld wordt zoals in de voorbereiding, oogst je twee keer niks en zal het gat met Nieuwjaar al zo groot zijn dat je niet meer moet evalueren en dat je beter het volgende seizoen plant... Maar gezien de evaluatie dit seizoen, heb ik daar nu zelfs al geen goed oog in... mail opgeslagen, zullen hem rond Nieuwjaar nog eens bovenhalen. ![]() Sla deze post ook maar op : het zal niet tot nieuwjaar duren. Ten laatste in oktober zullen de alarmbellen bij de laatste positievelingen wel rinkelen. Met "het zal wel loslopen" zullen we het niet lang trekken in 2de. Boom achterna. We zongen het in 1988 al en de geschiedenis herhaalt zich blijkbaar steeds : WOAR IS ONS GELD NORTOE? (verschil : toen waren we een goede 2de-klasser) _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 03 Aug 2011, 20:00 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Still standing ! schreef: man die negativiteit hier. en oweee als ge een 'dissidente' mening hebt zenne... hoop echt dat ze op EA tegen de spelers melden dat ze best nooit op dit forum kijken. Nee, hopelijk kijken ze naar een video van hun match tegen Lede en co.... Dan gaan ze het misschien doorhebben... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 03 Aug 2011, 20:04 |
|
|
Vaste Waarde
dat het maar oefenmatchen zijn wil toch nie zeggen da ge
ze allemaal moet verliezen zeker?ne voetballer met de juiste instelling wil altijd winnen zelfs op training dat weet toch iedereen die heeft gevoetbald,de vraag is aan wat ligt het?? |
| 03 Aug 2011, 20:11 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Binnen 2 weken ist competitie dus moet ge stilaan in vorm komen. Maar wat ze gisteren in Lede terug lieten zien (en vooral niet lieten zien), verontrust mij toch ook. Ik ben er wel van overtuigd dat deze groep veel beter kan (wat nodig zal zijn). Tegen eind augustus gaan we een pak wijzer zijn.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 03 Aug 2011, 20:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Onze kern kan veel beter en ik blijf hopen dat ze vanaf 17augustus hun niveau van vorig jaar terugvinden!
|
| 03 Aug 2011, 20:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Als ik dit alles lees stel ik mij enkele vragen:
1) Ligt dit aan het bestuur(financiële perikelen, ruzie binnenkamers) en protesteren de spelers of kiezen ze partij? 2) Is er onderling iets aan het gebeuren in de kern zelf? 3) Kan BVR zijn groep niet meer motiveren? 4) of ligt het aan de spelers zelf( zoja: dan moet er is serieus gesnoeid worden in de kern) 5) ... Ik kan niet geloven dat als alles op sportief en financieel gebied in orde is dat de ploeg geen match meer kan winnen of plots niet meer kan shotten en al zeker niet als BVR zegt in een artikel (02/08): We trainden de voorbije weken vooral op volume. We wachten nu op de resultaten van de labotesten, maar de kinesisten bevestigden me al dat de spelers fysiek op punt staan. Vanaf nu kunnen we ons dus nog meer richten op ritme en explosiviteit. Er rest ons nog 2,5 weken tot aan de competitiestart en we zitten op schema. Dan is voor mij de logica volledig zoek tenzij er dan toch meer aan de hand is... _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 03 Aug 2011, 21:42 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
gweninho schreef: Onze kern kan veel beter en ik blijf hopen dat ze vanaf 17augustus hun niveau van vorig jaar terugvinden! Och, geen man overboord, als ze tegen dan hun niveau nog niet halen, zenne... Als de 17e augustus plots blijkt dat er voor de match tegen Tubize niet voldoende politie is, dan vervangen we die match toch door een oefenpotje tegen Fc Huppeldepup? Weg probleem! |
| 03 Aug 2011, 21:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Iendrachtzot schreef: 03-08-2011 -SC Eendracht Aalst - Waasland Beveren afgelast De thuiswedstrijd van dinsdag 9 augustus tegen Waasland-Beveren wordt afgelast door gebrek aan inzetbare politie in Aalst omwille van de vakantieperiode. Er wordt uitgekeken naar een vervangingswedstrijd die op verplaatsing zal worden gespeeld. Bron: eendracht-aalst.be Toch wel triest dat een stad als Aalst niet genoeg inzetbare politie heeft voor een stomme oefenmatch, maar Lede bijvoorbeeld gisteren wel een match tegen Aalst in perfecte banen kan leiden. Misschien kunnen ze er bijvermelden dat die match niet aangevraagd was bij de politie en die konden op enkele dagen tijd idd niet meer aan genoeg manschappen geraken.(al vragek mij af ofdat wel nodig was maar soit). |
| 03 Aug 2011, 22:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: Iendrachtzot schreef: 03-08-2011 -SC Eendracht Aalst - Waasland Beveren afgelast De thuiswedstrijd van dinsdag 9 augustus tegen Waasland-Beveren wordt afgelast door gebrek aan inzetbare politie in Aalst omwille van de vakantieperiode. Er wordt uitgekeken naar een vervangingswedstrijd die op verplaatsing zal worden gespeeld. Bron: eendracht-aalst.be Toch wel triest dat een stad als Aalst niet genoeg inzetbare politie heeft voor een stomme oefenmatch, maar Lede bijvoorbeeld gisteren wel een match tegen Aalst in perfecte banen kan leiden. Misschien kunnen ze er bijvermelden dat die match niet aangevraagd was bij de politie en die konden op enkele dagen tijd idd niet meer aan genoeg manschappen geraken.(al vragek mij af ofdat wel nodig was maar soit). Of het nodig is, doet er niet toe vind ik. Als het effectief klopt dat ze het gewoon niet gemeld hebben, is het weeral eens een staaltje van organisatietalent of beter het gebrek daaraan... |
| 03 Aug 2011, 22:14 |
|
|
Nationale Ploeg
als de gemiddelde forummer hier op iendracht.be staat voor de mentaliet vd gemiddelde èchte iendracht-supporter, wel, dan verdienen we idd allicht niet beter dan 3de of 4de.
jongens, zo'n depressieve zenuwpezen seg. altijd dezelfde 2-3 forumhelden hier (die duidelijk te veel tijd hebben, stel me vragen bij die hun beroepscarriere en privé leven) die de rest vd meute op sleeptouw richting gekreft en gezaag en ik-weet-het-allemaal-beter. djiezes, we hebben een paar slechte oefenmatchen gespeeld zeg. ge moet da hier eens horen. weet ge wat: laten we ons bestuur standrechterlijk executeren of zoiets. precies of sommigen gaan dan pas content zijn. allez, laat het maar komen. dikke kus _________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Aug 2011, 22:22 |
|
| Pagina 40 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 57 Volgende |