Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 41 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
eintracht frankfurt schreef:
Still standing ! schreef:
man die negativiteit hier. en oweee als ge een 'dissidente' mening hebt zenne...
hoop echt dat ze op EA tegen de spelers melden dat ze best nooit op dit forum kijken.

Nee, hopelijk kijken ze naar een video van hun match tegen Lede en co.... Dan gaan ze het misschien doorhebben...

rustig blijven, Ronny. da gaat u beter af :cool:

03 Aug 2011, 22:24
forumlegende

Leeftijd: 45
als de gemiddelde forummer hier op iendracht.be staat voor de mentaliet vd gemiddelde èchte iendracht-supporter, wel, dan verdienen we idd allicht niet beter dan 3de of 4de.

jongens, zo'n depressieve zenuwpezen seg. altijd dezelfde 2-3 forumhelden hier (die duidelijk te veel tijd hebben, stel me vragen bij die hun beroepscarriere en privé leven) die de rest vd meute op sleeptouw richting gekreft en gezaag en ik-weet-het-allemaal-beter.

djiezes, we hebben een paar slechte oefenmatchen gespeeld zeg. ge moet da hier eens horen.
weet ge wat: laten we ons bestuur standrechterlijk executeren of zoiets. precies of sommigen gaan dan pas content zijn.

allez, laat het maar komen. dikke kus :wave:

die het wel tenminste op een normale manier kunnen zeggen
:wave:

03 Aug 2011, 22:25
Nationale Ploeg

acrid schreef:
als de gemiddelde forummer hier op iendracht.be staat voor de mentaliet vd gemiddelde èchte iendracht-supporter, wel, dan verdienen we idd allicht niet beter dan 3de of 4de.

jongens, zo'n depressieve zenuwpezen seg. altijd dezelfde 2-3 forumhelden hier (die duidelijk te veel tijd hebben, stel me vragen bij die hun beroepscarriere en privé leven) die de rest vd meute op sleeptouw richting gekreft en gezaag en ik-weet-het-allemaal-beter.

djiezes, we hebben een paar slechte oefenmatchen gespeeld zeg. ge moet da hier eens horen.
weet ge wat: laten we ons bestuur standrechterlijk executeren of zoiets. precies of sommigen gaan dan pas content zijn.

die het wel tenminste op een normale manier kunnen zeggen
:wave:

met mijn excuses voor de schrijffouten. :kiss:

03 Aug 2011, 22:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Jean schreef:
zwetzat schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik moet het me dus niet beklagen dat ik moest werken deze avond :wow:
Wie gaat er vrijdag nar Gent-Zeehaven ?
Ik ben thuis, maar ik heb géén vervoer, dus stuur me een PB indien er nog willen gaan kijken natuurlijk ;)

amaai, da gij in het licht van de gespeelde oefenmatchen nog naar Gent-Zeehaven gaat kijken!

Dat noemen ze supporteren zeker, ook als het slecht gaat!

Ik wil erbij zijn als de spelers opnieuw een dijk van een match spelen ;)

Stel je voor dat je er niet bij was toen het wel lukt om te voetballen, wie zou dan verslag uitbrengen als er géén supporters van ons aanwezig waren. :)

PS: Ik zoek nog steeds vervoer voor vrijdag en ....jawel ook dinsdag :wow:

04 Aug 2011, 0:40
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39

Volledig terecht, degenen die hier ongelooflijk zitten te kreften hebben waarschijnlijk niks beters te doen en voor hun is den Iendracht wss het licht in hun bestaan. Ik ben ook al van kleins af aan supporter van den Iendracht en de resultaten van de ploeg raken mij ook, maar er bestaat nog iets anders dan den Iendracht ook eh seg. Probeer nu gewoon te relativeren en als het seizoen effectief begint en er al meerdere matchen gespeeld zijn kunde nog uw conclusies trekken. Daarbij het doel is dat we eind april boven de degradatieplaatsen staan en tussen begin augustus en eind april ligt nog een behoorlijke tijdspanne zenne.

04 Aug 2011, 8:36
Ancien

Leeftijd: 38
Fanatix schreef:

Volledig terecht, degenen die hier ongelooflijk zitten te kreften hebben waarschijnlijk niks beters te doen en voor hun is den Iendracht wss het licht in hun bestaan. Ik ben ook al van kleins af aan supporter van den Iendracht en de resultaten van de ploeg raken mij ook, maar er bestaat nog iets anders dan den Iendracht ook eh seg. Probeer nu gewoon te relativeren en als het seizoen effectief begint en er al meerdere matchen gespeeld zijn kunde nog uw conclusies trekken. Daarbij het doel is dat we eind april boven de degradatieplaatsen staan en tussen begin augustus en eind april ligt nog een behoorlijke tijdspanne zenne.

Dit is allemaal volledig naast de kwestie. Mijn (ik spreek voor mijzelf) leven bestaat niet enkel uit EA alleen. EA is een deel van mijn leven en de club van mijn hart maar het blijft uiteraard maar voetbal. Wat ik en ik denk velen met mij willen zeggen is dat wij er niet gerust in zijn voor komend seizoen, de kern kwalitatief niet versterkt is, de versterkingen die er zijn bijgekomen, geen versterkingen zijn, er geen geld meer is om nog iets te doen, waarom zou er dan met nieuwjaar plots wel geld zijn om de boel eventueel nog recht te trekken? Hun huiswerk had moeten afzijn na het seizoen. We wisten dat we een heel goede kans hadden om kampioen te spelen, dan moet je je contacten al gelegd hebben, al gesproken hebben met spelers en eventueel een voorlopige overeenkomst afsluiten. Waar zijn die mannen als Serebrennikov? Die jongen is 'ter beschikking gesteld' door Cercle aan Roeselare als speler/trainer maar EA kon hem blijkbaar niet halen. Komaan seg.

Het zal een lang en zwaar seizoen worden en ik hoop uit de grond van mijn Eendracht-hart dat we niet degraderen of tot de laatste seconden moeten bibberen over de redding. Meteen een ticketje retour naar 3e lijkt me niet het ideale scenario, financieel, sportief, sponsorsgewijs...

Er loopt te veel mis bij EA, op bestuursvlak niets dan ruzie, scouting hebben we niet, organisatie en structuur is op amateurniveau, spelers gooien er met hun klak naar,... weinig hoopgevende signalen en ik hoop dat ik VOLLEDIG mis ben en we een goed seizoen spelen maar ik vrees er een beetje voor.

Hebben jullie onze tegenstanders al eens bekeken, we spelen niet meer tegen -met alle respect- Wielsbeke, Izegem,... maar tegen Antwerp, Beveren, Charleroi en consoorten. Ik vrees dat je het met deze kern, deze ingesteldheid en alle andere 'kinderziektes' niet gaat halen tegen deze formaties.

Negativisme? Ik denk eerder realisme.

04 Aug 2011, 8:47
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Gilles schreef:
Fanatix schreef:

Dit is allemaal volledig naast de kwestie. Mijn (ik spreek voor mijzelf) leven bestaat niet enkel uit EA alleen. EA is een deel van mijn leven en de club van mijn hart maar het blijft uiteraard maar voetbal. Wat ik en ik denk velen met mij willen zeggen is dat wij er niet gerust in zijn voor komend seizoen, de kern kwalitatief niet versterkt is, de versterkingen die er zijn bijgekomen, geen versterkingen zijn, er geen geld meer is om nog iets te doen, waarom zou er dan met nieuwjaar plots wel geld zijn om de boel eventueel nog recht te trekken? Hun huiswerk had moeten afzijn na het seizoen. We wisten dat we een heel goede kans hadden om kampioen te spelen, dan moet je je contacten al gelegd hebben, al gesproken hebben met spelers en eventueel een voorlopige overeenkomst afsluiten. Waar zijn die mannen als Serebrennikov? Die jongen is 'ter beschikking gesteld' door Cercle aan Roeselare als speler/trainer maar EA kon hem blijkbaar niet halen. Komaan seg.

Het zal een lang en zwaar seizoen worden en ik hoop uit de grond van mijn Eendracht-hart dat we niet degraderen of tot de laatste seconden moeten bibberen over de redding. Meteen een ticketje retour naar 3e lijkt me niet het ideale scenario, financieel, sportief, sponsorsgewijs...

Er loopt te veel mis bij EA, op bestuursvlak niets dan ruzie, scouting hebben we niet, organisatie en structuur is op amateurniveau, spelers gooien er met hun klak naar,... weinig hoopgevende signalen en ik hoop dat ik VOLLEDIG mis ben en we een goed seizoen spelen maar ik vrees er een beetje voor.

Hebben jullie onze tegenstanders al eens bekeken, we spelen niet meer tegen -met alle respect- Wielsbeke, Izegem,... maar tegen Antwerp, Beveren, Charleroi en consoorten. Ik vrees dat je het met deze kern, deze ingesteldheid en alle andere 'kinderziektes' niet gaat halen tegen deze formaties.

Negativisme? Ik denk eerder realisme.

Ik heb het vooral over mensen die bij elke scheet die gelaten wordt er meteen opspringen. Het seizoen is nog niet begonnen of ze het is al volop paniek. Ok het draait niet en de transfers brengen niet wat ze moeten brengen maar we gaan hier nog geen rampscenarios beginnen uitdokteren terwijl er nog geen match met inzet gespeeld is. Ik hoop ook dat gij en al de rest hier volledig mis is :D

Dat de ploeg nu slecht speelt is realistisch (op zen minst), dat de ploeg slecht gaat spelen als het seizoen begint is nog afwachten.

04 Aug 2011, 9:09
Nationale Ploeg

http://www.youtube.com/watch?v=Hf76Bwii6zA :plat:

04 Aug 2011, 9:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Waar ik kop noch staart aan krijg is ons transferbeleid. Er is zogenaamd geen geld voorhanden om transfers te doen maar toch worden 5 spelers aangetrokken. 5 spelers die tot dusver nota bene geen enkele meerwaarde lijken te zullen brengen. Integendeel, door Coppens die mocht vertrekken, lijkt onze ploeg wel verzwakt.

Nu, laat ons even een bestuursvergadering voorstellen waarop wordt gediscussieerd over het te volgen transferbeleid:
X: er is geen geld om transfers te doen!
Y: is er niet nog ergens een zwart potje? We moeten toch iets doen!
Z (van Financiën): d'er kan wel iets worden geregeld. Wat dacht je hiervan (fluistert een bedrag).
Y: oh, toch nog een mooi bedragje. Als we daar nu eens 5 middelmatige spelers mee kochten.
X: schitterend idee!
Y: en we proberen naast die 5 middelmatige spelers ook nog Van Nieuwenhuyze te strikken. Die wil toch weg bij Waregem? Maar prioriteit blijft die 5 middelmatige spelers, kwantiteit is belangrijker dan kwaliteit (*was dat niet vanaf volgend seizoen dat we met 15 mochten spelen of pas vanaf 2014? Shit, mijn kiekes, die hebben nog geen eten gehad.*)
Z: prachtig, wel opletten dat we niet direct in de prijzen vallen, om te promoveren naar eerste is het nog te vroeg!
X: ok, go for it!

Hoe het had moeten zijn:
X: er is geen geld om transfers te doen!
Y: is er niet nog ergens een zwart potje? We moeten toch iets doen!
Z (van Financiën): d'er kan wel iets worden geregeld. Wat dacht je hiervan (fluistert een bedrag).
Y: oh, toch nog een mooi bedragje. Maar daar kopen we nog altijd geen 3 sterkhouders mee. Een aanvaller, centrale middenvelder en verdediger die ons een meerwaarde geven vind je niet voor die prijs. Laat ons voor dat bedrag gewoon wat middelmatige spelers kopen.
X: nee, dat is een manneke voor een manneke, dat brengt geen zoden aan de dijk, dan kunnen we evengoed uit ons jeugd putten of hoeven we Coppens en Brechtje niet van de hand te doen. Maar inderdaad, we zullen sowieso water bij onze wijn moeten doen, dat staat buiten kijf, 3 toppers zijn niet haalbaar. Wat dachten jullie hiervan: als we nu 's in de eerste plaats het hart van onze ploeg versterkten, een stevige centrale middenvelder, type Van Nieuwenhuyze. Wou die niet weg bij Waregem? Het mag gerust ook iemand anders zijn, maar best iemand die zijn strepen al heeft verdiend en de ploeg op sleeptouw kan nemen. Zo'n type is in de eerste plaats centrale middenvelder maar is ook de eerste aanvaller en de eerste verdediger. Drie voor de prijs van één! Hoe beter het hart van onze ploeg marcheert, hoe beter ook de aders zullen werken die er naartoe stromen.
Y: mja, niet slecht (*prachtig idee, waar ben ik al die jaren mee bezig geweest, gewoon keep it simple, schitterend. Shit, mijn kiekes, die hebben nog geen eten gehad.*)
Z: dat lijkt me wel wat.
X: ok, go for it!

Laatst gewijzigd door elfahem op 04 Aug 2011, 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.

04 Aug 2011, 10:16
Ancien

Leeftijd: 38

Alweer een constructieve bijdrage van uw kant. Iedereen nuanceert zijn mening, zowel positief als negatief en gij post een onnozel filmke. :hmm:

04 Aug 2011, 10:26
Nationale Ploeg

Gilles schreef:

Alweer een constructieve bijdrage van uw kant. Iedereen nuanceert zijn mening, zowel positief als negatief en gij post een onnozel filmke. :hmm:

http://www.youtube.com/watch?v=14njUwJUg1I

dees beter ? :D

04 Aug 2011, 11:12
Miniem

Amaai jongens, als Rupel-Boom fan kijk ik veel op jullie forum daar er met de jaren een vriendschap is gegroeid met enkele Aalst supporters en ik de ploeg ook altijd graag heb zien spelen en vooral hoe positief de grote supportersclan achter zijn ploeg staat. Ik herinner mij de match tegen jullie nog Aalst-KRBFC. Dit was kippevel moment, ondanks verlies tegen ons, hoe jullie toen bleven zingen en achter de ploeg bleven staan.
En nu........... :?
Ik denk dat er hier op 't forum enkele van hun "ivoren toren" moeten komen hoor.
In 3e lukte alles, nu niet meer. Jongens toch, je zit nu wel in 2e hé.
Het belangrijkste is jullie spelers vertrouwen te geven door positieve steun want dat gaan ze goed kunnen gebruiken hoor.
Je gaat dit jaar waarschijnlijk (ik hoop van niet) tegen degredatie spelen en dus veel verliezen. Blijf daarom positief of je trekt de ploeg nog verder in een negatieve spiraal.
ik hoop dat jullie je kunnen redden in 2e want dat blijft enkel het doel hé. Aan de top spelen dit jaar moet je zeker niet aan denken hé. Voetjes op de grond en hopen dat je beter doet dan Rupel Boom.

04 Aug 2011, 12:31
Nationale Ploeg

Patje schreef:
Amaai jongens, als Rupel-Boom fan kijk ik veel op jullie forum daar er met de jaren een vriendschap is gegroeid met enkele Aalst supporters en ik de ploeg ook altijd graag heb zien spelen en vooral hoe positief de grote supportersclan achter zijn ploeg staat. Ik herinner mij de match tegen jullie nog Aalst-KRBFC. Dit was kippevel moment, ondanks verlies tegen ons, hoe jullie toen bleven zingen en achter de ploeg bleven staan.
En nu........... :?
Ik denk dat er hier op 't forum enkele van hun "ivoren toren" moeten komen hoor.
In 3e lukte alles, nu niet meer. Jongens toch, je zit nu wel in 2e hé.
Het belangrijkste is jullie spelers vertrouwen te geven door positieve steun want dat gaan ze goed kunnen gebruiken hoor.
Je gaat dit jaar waarschijnlijk (ik hoop van niet) tegen degredatie spelen en dus veel verliezen. Blijf daarom positief of je trekt de ploeg nog verder in een negatieve spiraal.
ik hoop dat jullie je kunnen redden in 2e want dat blijft enkel het doel hé. Aan de top spelen dit jaar moet je zeker niet aan denken hé. Voetjes op de grond en hopen dat je beter doet dan Rupel Boom.

Beste Patje, je hebt uiteraard gelijk. Daarom stel ik aan een paar 'kritische' geesten hier voor om hun bezwaarde geesten te verlichten door het gezamenlijk zingen van http://www.youtube.com/watch?v=1jjcxFGE ... re=related :juij: ambiance !

04 Aug 2011, 12:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik had sowieso al het gedacht dat tweede een moeilijke reeks wordt en dat het behoud het enige doel is. Maar als je ziet wat er allemaal gebeurt binnen het bestuur, als je ziet wat ze aankondigden qua transfers en wat er dan uiteindelijk bijkomt, als je ziet dat het in de voorbereiding zelfs niet lukt om een deftige aanval op te zetten (zelfs tegen een vierdeklasser) is het toch logisch dat men openlijk zijn zorgen uit. Beter nu dan te laat.

En dat heeft niets te maken met niet achter de ploeg staan of alles negatief zien.Ik heb ook een abonnement en zal er, net als velen die nu hun bezorgdheid uiten, elke week staan om de ploeg volop aan te moedigen, zelfs al bengelen we gans het seizoen onderaan.

04 Aug 2011, 12:54
Freak

ik heb 5 van de 6 oefenwedstrijden gezien.2 goede passs na elkaar lukt bijna niet en een goede voorzet van de flanken al helemaal niet.nog 2 weken voor het begin van de competitie en we mogen ons geen zorgen maken?

04 Aug 2011, 13:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 39 40 41 42 43 57