Champions League - Pagina 119 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 161
 Champions League 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: Champions League
Bram schreef:
Zal ze punten kosten, maar de kern van Genk is nu kwalitatief gezien al 2 keer zo sterk als die van Anderlecht, Standard (en zeker Gent). Enkel Brugge is een vraagteken, maar om een verbeterde versie van de kampioen van vorig jaar te kloppen zullen ze toch ook nog eerst meer dan 1 match moeten winnen.
Als er in Genk niemand vertrekt en er zelfs nog een dikke speler bijkomt (wat het scenario wel zal zijn, bij het behalen van de poules CL) dan zie ik toch niemand in hun buurt komen.

???

Neem de twee basisploegen en de banken en vergelijk bij fitte ploegen. Om daar nu van te zeggen dat Genk twee keer beter is, is toch wel zot ze :D

--------------------------------------------Proto------------------------------------
-------Odoi--------------Juhasz-----------------Samuel------------Safari---
----------------------------Biglia------------------Kouyaté-----------------------
-------Suarez-------------------------Vargas----------------------Jovanovic-
------------------------------------------Lukaku-------------------------------------
Bank: Schollen, Mazuch, Wasilewski, Gillet, Diogo, Deschacht, Marecek, Kljestan, Legear, Molins, Iakovenko, Reynaldo, Fernando Canesin, Chatelle, De Sutter, Veselinovic, Bulykin

--------------------------------------------Koteles------------------------------------
-------Anele--------------Nadson-----------------Joneleit------------Pudil---
----------------------------Hubert------------------Tozser-----------------------
-------VD Borre (of Buffel)----------Vossen----------------------De Bruyne-
------------------------------------------Ogunjimi-------------------------------------
Bank: Lentz, Durwael, Masuero, Simaeys, VD Borre of Buffel, Barda, Kennedy, Limbombe

Ik heb diegene die duidelijk beter zijn schuin gedrukt.

Dat het dicht bij elkaar ligt, ok. Maar dat ge die kern twee keer zo sterk noemt is toch wel te onnozel ;) . Bij Anderlecht veel brol, maar ook veel spelers op de bank die bij de meerderheid van de andere eersteklassers zo op het veld zouden staan.

bij Genk ben ik alleen jaloers op bankzitters als Vanden Borre (en niet Buffel :D), Barda en Limbombe.

04 Aug 2011, 0:07
forumlegende

Typisch Anderlecht : de zogezegde "grote namen" allemaal in één ploeg droppen.

Ze hebben nog steeds niet door in Brussel dat het zo niet werkt..

04 Aug 2011, 10:08
Vaste Waarde

Gruunwit schreef:
Genk overtreft voorlopig mijn verwachtingen. Een 2-1 voorsprong uit de heenmatch was alles behalve geruststellend om naar Belgrado te gaan. En om met die jonge garde daar overeind te blijven, je moet het maar doen. Een Vossen die zijn verantwoordelijkheid neemt om die strafschop te nemen. (y)

Met Bram ben ik het wel niet helemaal eens, als Genk Europees sterk blijft presteren, dan gaat ze dat toch punten kosten in de competitie. Ik verwacht die in de competitie eerder rond plaats 5 of 6;

Die impact van dat puntenverlies is niet zo groot dan vroeger sinds de punten gehalveerd worden.

04 Aug 2011, 13:37
Nationale Ploeg

Urzua schreef:
Gruunwit schreef:
Genk overtreft voorlopig mijn verwachtingen. Een 2-1 voorsprong uit de heenmatch was alles behalve geruststellend om naar Belgrado te gaan. En om met die jonge garde daar overeind te blijven, je moet het maar doen. Een Vossen die zijn verantwoordelijkheid neemt om die strafschop te nemen. (y)

Met Bram ben ik het wel niet helemaal eens, als Genk Europees sterk blijft presteren, dan gaat ze dat toch punten kosten in de competitie. Ik verwacht die in de competitie eerder rond plaats 5 of 6;

Die impact van dat puntenverlies is niet zo groot dan vroeger sinds de punten gehalveerd worden.

Dat ga ik niet onkennen, maar dat betekent ook dat je nog sterke play-offs moet spelen, wil je hoog eindigen. Momenteel is de kern van Genk niet echt ruim, zodat ik niet vermoed dat ze, net als Standard vorig seizoen, tegen het einde van de reguliere competitie enkele sterkhouders kunnen laten rusten om dan sterk voor de dag te komen tijdens de play-offs. Natuurlijk is het zo, als Genk zich kan kwalificeren voor de CL, ze wel extra financiële middelen hebben om hun kern verder uit te bouwen.Dan kan je misschien wel gelijk krijgen. ;)

04 Aug 2011, 13:58

Dani schreef:
Typisch Anderlecht : de zogezegde "grote namen" allemaal in één ploeg droppen.

Ze hebben nog steeds niet door in Brussel dat het zo niet werkt..

Is toch gewoon de basisploeg normaal gezien?

04 Aug 2011, 16:28
Vaste Waarde

Club Brugge stream:

http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=idmanaz

04 Aug 2011, 18:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
England4ever schreef:

Na 60minuten nog steeds 0-0

04 Aug 2011, 19:22

gweninho schreef:
England4ever schreef:

Buiten het feit dat dit Europa League is, was de eindstand 1-0. Toch lastig om in die hitte te gaan spelen. Ik weet nog dat Anderlecht Baku thuis versloeg met 5-0 om daar ook met 2-1 te gaan verliezen.

Knap dus van Club. Op naar de poules!

04 Aug 2011, 20:29
Freak

Leeftijd: 35
Bram schreef:
Bij Standard was het nu wel een kwestie van timing wanneer ze er zouden uitliggen hé. Garantie dat die de volgende voorronde niet overleefd hadden, alsook de daaropvolgende eerste ronde van de uefa-league....
't is misschien beter voor hun competitiestart dat ze er helemaal vanaf zijn.

Voor Genk is het net het omgekeerde, eens ze deze horde over zijn, zie ik ze enkel groeien ... als de loting gunstig is en ze kwalificeren zich voor de CL is, is de kampioen 2011-2012 ook direkt gekend.

Helemaal vanaf tis te zeggen,ze zitten morgen gewoon in de pot voor de laatste voorronde van de europa league.

05 Aug 2011, 0:46
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Sven KSK Opwijk schreef:
gweninho schreef:
England4ever schreef:

Buiten het feit dat dit Europa League is, was de eindstand 1-0. Toch lastig om in die hitte te gaan spelen. Ik weet nog dat Anderlecht Baku thuis versloeg met 5-0 om daar ook met 2-1 te gaan verliezen.

Knap dus van Club. Op naar de poules!

Ja ok, begrijpelijk maar langs de andere kant toch weer zonde dat er tegen dergelijke tegenstander geen extra punten gepakt worden voor het belgische coëfficiënt.

05 Aug 2011, 8:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
telt dat in de voorrondes al ?

05 Aug 2011, 12:10
Freak

Leeftijd: 42
Genk in de laatste voorronde tegen Haifa.

05 Aug 2011, 12:11
nieuw in de eerste ploeg

Kwam die Arbeitman van Gent en die Refaelov niet van daar? Als dat het niveau van de competitie is, moet dit toch haalbaar zijn?

05 Aug 2011, 12:22
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Bram schreef:

Tuurlijk, we doen eigenlijk al een slechte zaak doordat Zurich en Bern twee Belgische clubs "uitschakelen" (zet het tussen haakjes want Standard is nog niet volledig uitgeschakeld).
Zwitserland is namelijk onze eerste achtervolger op de ranking.

05 Aug 2011, 12:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bart Van den Neste schreef:
Bram schreef:

Tuurlijk, we doen eigenlijk al een slechte zaak doordat Zurich en Bern twee Belgische clubs "uitschakelen" (zet het tussen haakjes want Standard is nog niet volledig uitgeschakeld).
Zwitserland is namelijk onze eerste achtervolger op de ranking.

Inderdaad. Maar het kan nog beterenzijn als Genk zich plaatst voor groepsfases en RSCA/Club een eindje ver raken in Europe League.

05 Aug 2011, 12:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2415 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 161