Oefenwedstrijden 2011-2012 - Pagina 45 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 57
 Oefenwedstrijden 2011-2012 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
geen balaj en ringoot , waren ze gekwetst ?

06 Aug 2011, 11:10
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
witteken schreef:
geen balaj en ringoot , waren ze gekwetst ?

Nee, ze waren aan het warmlopen met de rest, maar ze hebben gewoon geen speelgelegenheid gekregen.

06 Aug 2011, 11:22
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
vantjen schreef:
Jan schreef:
Stijn schreef:

Wat een belacheljike reactie. Was die prestatie dinsdag misschien zo hoopgevend? Mocht het niet gezegd worden dat het toen niet goed was?

Idd belachelijk. Dinsdag was het gewoon slecht...

Vergeet niet dat het verleden jaar ook geen goeie voorbereiding was en er toch een goed seizoen volgde.
Zodus,meer zeg Ik er niet meer over en ga gewoon mijn seizoen BOLLEN zoals altijd,liever een goed dan een slecht natuurlijk!

En mag het daarom niet gezegd worden als het slecht is?
Om nu vorig jaar van geen goede voorbereiding te spreken dat is toch ook overdreven.
Misschien niet sprankelend, maar slecht kon je die toch niet noemen, en dat is nu wel degelijk het geval.
En het is niet met een 1-4 winst tegen een 4e klasser dat ineens alle problemen opgelost zijn.

06 Aug 2011, 11:24
Ancien

Leeftijd: 47
Kom kom ...zet hier es een matchverslagsken...vooral middenveld, hoe deden die het?

06 Aug 2011, 11:26
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Na tien minuten en 0-3 was de match gespeeld zeker. Ik vond het middenveld goed spelen. En Marco wordt zeker een versterking. Goede balcontrole en goede pass.
De verdediging maakte wel paar concentratiefouten, maar we kwamen twee keer goed weg in eerste helft.
Er was nog een afstandsschot op de lat van Van Renterghem en nog een tweetal goede kansen voor Aalst.
Tweede helft twee grote missers van Thompson die duidelijk nog wat zelfvertrouwen mist.
In de laatste minuut een penalty, Kevin VDN die te laat kwam.
Uitblinkers waren zeker een goed opzittende Moreels, Marco en Podevijn.
Maar iedereen speelde wel zijn match. Paar goede combinaties ook. Wanneer er doorgeduwd werd kwam Gent altijd stapje te laat.

06 Aug 2011, 11:35
Ancien

janos schreef:
Na tien minuten en 0-3 was de match gespeeld zeker. Ik vond het middenveld goed spelen. En Marco wordt zeker een versterking. Goede balcontrole en goede pass.
De verdediging maakte wel paar concentratiefouten, maar we kwamen twee keer goed weg in eerste helft.
Er was nog een afstandsschot op de lat van Van Renterghem en nog een tweetal goede kansen voor Aalst.
Tweede helft twee grote missers van Thompson die duidelijk nog wat zelfvertrouwen mist.
Maar iedereen speelde wel zijn match. Paar goede combinaties ook. Wanneer er doorgeduwd werd kwam Gent altijd stapje te laat.

voila ze, tegen Hoek zou ik dan opteren om te starten met deze 11. (of is Marco al weg?) en hiervan mss de typeploeg? En geloof me jongens, het zal beter draaien zonder Van Damme, Kestens én Verheyden.

06 Aug 2011, 12:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
eintracht frankfurt schreef:
Is hoopgevend, ja. Maar het is wel maar tegen Rac. Gent he... 2de klasse heeft andere ploegen hoor.
Maar goed, elk sprankeltje hoop kunnen we gebruiken, dus laat ons hopen dat de ploeg zich hier aan optrekt en deze lijn doortrekt.

Ik schat Gent-Zeehaven dan toch iets hoger in dan Lede, waar ze niet tegen konden winnen.

06 Aug 2011, 12:07
Ancien

Zienaa schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Is hoopgevend, ja. Maar het is wel maar tegen Rac. Gent he... 2de klasse heeft andere ploegen hoor.
Maar goed, elk sprankeltje hoop kunnen we gebruiken, dus laat ons hopen dat de ploeg zich hier aan optrekt en deze lijn doortrekt.

Ik schat Gent-Zeehaven dan toch iets hoger in dan Lede, waar ze tegen verloren.

Twas 1-1 in Lei.

06 Aug 2011, 12:09
forumlegende

janos schreef:

Klopt, ik vond de combinatie Marco-Van Renterghem goed. Marco zeer sterk in het verleggen van het spel en Van Renterghem zeer beweeglijk en snel - ze vullen mekaar goed aan.
Misschien wordt dit het duo om mee te starten?

06 Aug 2011, 12:45
Nationale Ploeg

vantjen schreef:
Jan schreef:
Stijn schreef:

Wat een belacheljike reactie. Was die prestatie dinsdag misschien zo hoopgevend? Mocht het niet gezegd worden dat het toen niet goed was?

Idd belachelijk. Dinsdag was het gewoon slecht...

Vergeet niet dat het verleden jaar ook geen goeie voorbereiding was en er toch een goed seizoen volgde.
Zodus,meer zeg Ik er niet meer over en ga gewoon mijn seizoen BOLLEN zoals altijd,liever een goed dan een slecht natuurlijk!

(y)

06 Aug 2011, 15:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
zoal gezegd één zwaluw maakt de lente niet. Na 20' hervielen we in ons oud patroon van slordigheid, concentratieverlies, met 2 reuzekansen voor G-Z tot gevolg. Tegen een 4-de klasser kom je daar weg mee, tegen een 2-de klasser niet. Nadien goed herpakt. Zuiver voetballend waren voor mij de laatste 10' van de eerste helft de beste, we leken, voor zij die de wedstrijd hebben gezien, Eindhoven wel. Bal snel rondtikken, wachten op het juist moment en dan plots de versnelling. Na de rust een pak minder, mss logisch maar toch. Over de invallers kan je kort zijn, brachten niet echt een meerwaarde, met één zeer opvallende, maar vooral pijnlijke invalbeurt van De Castro. Totaal tegen zijn zin, dit wordt binnen de korste keren een probleemgeval als hij niet start. Vond trouwens Vervacke, vooral op de rechtsachter een sterke wedstrijd spelen. Marco speelde dan vooral een mindere tweede helft met vrij veel balverlies, maar daar zal de stand niet vreemd aan geweest zijn. Enfin deugdoend, maar toch nog niet wat het moet zijn. ;)

06 Aug 2011, 16:44
forumlegende

Leeftijd: 43
We begonnen goed aan de wedstrijd en na tien minuten stond het reeds 0-3 via een zuivere hattrick van Wouter Moreels (tzal hem deugd doen vermoed ik). Ik vond wel dat ze bij Gent-Zeehaven nie te nijg wakker waren bij het begin van de match op verdedigend gebied want nijg moeilijk maakten ze het ons niet bij die goals. Maar goed, we gingen door en kregen nog een aantal kansen. Crispyn knalde op de vuisten van de doelman, Van Renterghem schoot op de lat en eens voorlangs. De 0-4 kwam er na een kortgenomen hoekschop. Cousin naar Podevijn, Podevijn met de voorzet en Gbarssin die aan de eerste paal binnenkopt. De thuisploeg kreeg zelf ook twee reuzekansen. Twee keer door het hart van onze verdediging en alleen voor onze keeper. De eerste keer dook Van Den Noortgaete gepast in de voeten en bij de tweede poging ging de bal over.
Na de rust was het allemaal wat minder en zagen we meer slordigheden. We kregen dan ook maar twee kansen denk ik. Cousin die eens voorlangs mikte en Thompson die overhaast over trapte nadat Vervaeke de doelman op zijn weg vond. Gent-Zeehaven kreeg ook enkele kansen om te scoren (waaronder ook een poging op de lat) en dat lukte uiteindelijk in de slotminuten via een penalty nadat Van Den Noortgaete een speler onderuit haalde.
Mijn conclusie is dat het zeker niet wervelend was maar toch al stukken beter dan op Lede. Ik weet nu wel niet in hoeverre de thuisploeg met hun basiself speelde want die spelen zondag alweer voor de beker en misschien kregen sommigen wel rust. Maar kom, de overwinning zal deugd doen op mentaal gebied. Nu bevestigen in de oefenduels tegen Hoek en Terjoden-Welle en het degelijke voetbal van de beginfase op Gent-Zeehaven wat langer doortrekken. En dan hopen dat het volstaat voor de competitiestart he.

06 Aug 2011, 19:13
Scholier

Hier in Ninove zojuist gehoord dat EA op KVK Ninove komt spelen op dinsdag 09/08.

Het zijn wel de beloften die komen spelen aangezien de 1e ploeg In Hoek speelt.

Na wat zoekwerk deze link gevonden:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... tcode=9400

06 Aug 2011, 21:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
zwawi schreef:
We begonnen goed aan de wedstrijd en na tien minuten stond het reeds 0-3 via een zuivere hattrick van Wouter Moreels (tzal hem deugd doen vermoed ik). Ik vond wel dat ze bij Gent-Zeehaven nie te nijg wakker waren bij het begin van de match op verdedigend gebied want nijg moeilijk maakten ze het ons niet bij die goals. Maar goed, we gingen door en kregen nog een aantal kansen. Crispyn knalde op de vuisten van de doelman, Van Renterghem schoot op de lat en eens voorlangs. De 0-4 kwam er na een kortgenomen hoekschop. Cousin naar Podevijn, Podevijn met de voorzet en Gbarssin die aan de eerste paal binnenkopt. De thuisploeg kreeg zelf ook twee reuzekansen. Twee keer door het hart van onze verdediging en alleen voor onze keeper. De eerste keer dook Van Den Noortgaete gepast in de voeten en bij de tweede poging ging de bal over.
Na de rust was het allemaal wat minder en zagen we meer slordigheden. We kregen dan ook maar twee kansen denk ik. Cousin die eens voorlangs mikte en Thompson die overhaast over trapte nadat Vervaeke de doelman op zijn weg vond. Gent-Zeehaven kreeg ook enkele kansen om te scoren (waaronder ook een poging op de lat) en dat lukte uiteindelijk in de slotminuten via een penalty nadat Van Den Noortgaete een speler onderuit haalde.
Mijn conclusie is dat het zeker niet wervelend was maar toch al stukken beter dan op Lede. Ik weet nu wel niet in hoeverre de thuisploeg met hun basiself speelde want die spelen zondag alweer voor de beker en misschien kregen sommigen wel rust. Maar kom, de overwinning zal deugd doen op mentaal gebied. Nu bevestigen in de oefenduels tegen Hoek en Terjoden-Welle en het degelijke voetbal van de beginfase op Gent-Zeehaven wat langer doortrekken. En dan hopen dat het volstaat voor de competitiestart he.

Naar t schijnt begonnen ze slechts met 3 basisspelers ;)

06 Aug 2011, 22:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Hopelijk zijn we nu eindelijk vertrokken. Akkoord het was maar tegen een vierdeklasser , maar Lede is dat ook maar. En de wedstrijden tegen Lede , Gent-Zeehaven en SKTW zijn toch wedstrijden om vertrouwen te tanken(met alle respect voor deze clubs.)

07 Aug 2011, 13:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 843 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 57