|
|
| Pagina 151 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 149 150 151 152 153 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Rode Duivels
Stijn schreef: Anderzijds is Leekens zelf de oorzaak van de hele hetze en polemiek rond Hazard. Als je ziet hoe hij presteerde in Frankrijk moest Hazard al veel matchen eerder een volwaardige kans gekregen hebben. Toch bleef Leekens hem vaak op de bank houden, vaak wisselen, ... zo creëer je natuurlijk spanning bij de pers en bij de speler, en dan kan het makkelijk in de foute richting omslaan... wat ook gebeurd is. Ik hoop dat hij Hazard gewoon volgende keren gewoon weer oproept en eindelijk wat geloof toont in die gast zijn capaciteiten. Laat hem eens een match of 3 - 4 volledig spelen en in zijn ritme komen. Zijn vertrouwen zal stijgen en het resultaat zal er naar zijn ook. Er zijn er anderen die veel meer krediet krijgen. (ik denk spontaan aan onze 'Duitse' vriend) Zoals hij Hazard nu behandelt (maximaal beperkte speltijd) denkt die dat hij zich bij ieder balbezit geweldig hard moet gaan bewijzen. 100% mee eens. Als ge eerst die jongen in de tribune zet of vijf minuutjes laat invallen, dan krijgt die wel immens veel druk op zijn schouders als hij wel mag spelen in de match van de waarheid. En dan kan die al eens willen forceren. En als hij er dan doorkomt, pakt ge er hem af, terwijl er aan den overkant ene nog tien keer slechter staat te spelen. Met een trainer die echt in Hazard gelooft, zou hij wel renderen, zeker van. Als ik moet kiezen tussen Leekens en Hazard, zie ik liever Leekens vertrekken alleszins. Hij roept daar trouwens met Fellaini ne speler op die de laatste 6 oefenmatchen bij Everton gemist heeft door blessure (en quasi de ganse terugronde vorig seizoen ook). Gaat hij die dan wel riskeren in een oefenmatch? |
| 04 Aug 2011, 18:41 |
|
|
forumlegende
Leekens is echt een typisch belgische trainer : jongens die enorm veel kwaliteit hebben worden voor onnozelheden in de tribune en uit de ploeg gezet. De 'harde' werkers zoals Ciman (en laat ons niet vergeten dat deze een oude bekende is van Leekens, net zoals indertijd met Vidovic, die geen snelheid had, geen goeie pass en zo stram als een strijkijzer was maar die wel international werd onder Leekens
) genieten zijn voorkeur. We gaan er ver mee komen...ik moet die Leekens niet. Iedereen blaast de loftrompet over Hazard, behalve...Leekens, die vindt hem blijkbaar niet goed genoeg. Toch vreemd. |
| 05 Aug 2011, 10:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Georges Georges Georges, gij domme kloot!
Hazard een van de grootste, zoniet het grootste talent van Europa en meneer laat hem thuis ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 05 Aug 2011, 10:35 |
|
|
Freak
wat hazard daar deed moogt ge nog niet in cafévoetbal doen ,dus zeker niet bij de nationale ploeg.
|
| 05 Aug 2011, 10:41 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
josken1 schreef: Georges Georges Georges, gij domme kloot! Hazard een van de grootste, zoniet het grootste talent van Europa en meneer laat hem thuis ![]() Met of zonder Hazard, hun kwalificeren doen ze toch niet... Dus geen probleem in mijn ogen ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 05 Aug 2011, 10:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Los van het feit of Leekens nu pro of niet pro Hazard is, vind ik nu ook wel dat hij een sanctie verdiende voor die alombekende hamburgeraffaire.
_________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 05 Aug 2011, 10:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gio schreef: josken1 schreef: Georges Georges Georges, gij domme kloot! Hazard een van de grootste, zoniet het grootste talent van Europa en meneer laat hem thuis ![]() Met of zonder Hazard, hun kwalificeren doen ze toch niet... Dus geen probleem in mijn ogen ![]() De Georges heeft nochtans elken hoek van Polen en Oekraïne al verkend om ginder een goed hotel te vinden . Hij is misschien van plan om daar op congé te gaan volgend jaar in de zomer . |
| 05 Aug 2011, 10:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Een buitenlandse trainer moeten we hebben, een Leo Beenhakker ofzo. Die Hollanders mogen misschien wel blaaskoppen zien maar die bekijken alles langs de zakelijke kant zonder vriendjespolitiek.
|
| 05 Aug 2011, 20:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Zienaa schreef: Een buitenlandse trainer moeten we hebben, een Leo Beenhakker ofzo. Die Hollanders mogen misschien wel blaaskoppen zien maar die bekijken alles langs de zakelijke kant zonder vriendjespolitiek. Zoals Dick Advocaat ![]() _________________ MCMXIX |
| 06 Aug 2011, 1:23 |
|
|
forumlegende
Advocaat koos eieren voor zijn geld toen hij zag wat een zootje onze KBVB was...het is niet alleen de trainer die buitenlander moet zijn, maar de gehele omkadering misschien ook.
Leekens kon ook gewoon een boete gegeven hebben aan Hazard, maar nee hij laat hem 3 matchen aan de kant. Och ja, we hebben zulke talenten niet nodig eh Georges... ![]() |
| 09 Aug 2011, 10:33 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Moet toch nog azltijd de eerste goei match zien van dienen Hazard in den Belgique.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 09 Aug 2011, 13:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Johan Boskamp had gisteren overschot van gelijk, hij zei wat ik hier al opperde enige dagen geleden, Georges "de ene mag meer dan de andere"-Leekens werkt met twee maten en twee gewichten...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Aug 2011, 13:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: Johan Boskamp had gisteren overschot van gelijk, hij zei wat ik hier al opperde enige dagen geleden, Georges "de ene mag meer dan de andere"-Leekens werkt met twee maten en twee gewichten... Hazard eit veil kak oan zè gat. Mè de voetjes op de grond mènneken.... P.S. Ik ben belange giejne fan va Leekens.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 09 Aug 2011, 13:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Schepper schreef: DavidSeal schreef: Johan Boskamp had gisteren overschot van gelijk, hij zei wat ik hier al opperde enige dagen geleden, Georges "de ene mag meer dan de andere"-Leekens werkt met twee maten en twee gewichten... Hazard eit veil kak oan zè gat. Mè de voetjes op de grond mènneken.... P.S. Ik ben belange giejne fan va Leekens.... ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Aug 2011, 14:52 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: Schepper schreef: DavidSeal schreef: Johan Boskamp had gisteren overschot van gelijk, hij zei wat ik hier al opperde enige dagen geleden, Georges "de ene mag meer dan de andere"-Leekens werkt met twee maten en twee gewichten... Hazard eit veil kak oan zè gat. Mè de voetjes op de grond mènneken.... P.S. Ik ben belange giejne fan va Leekens.... ![]() Inderdaad en Hazard zou ook heel mooi in de ploeg van Chelsea passen! |
| 09 Aug 2011, 15:14 |
|
| Pagina 151 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 149 150 151 152 153 … 242 Volgende |