|
|
| Pagina 355 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 353 354 355 356 357 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Eerste klasse
Bomber schreef: hansken schreef: ik ben nu al the star of the team! lol, me achter uwe gsm te zoeken zeker ![]() ni alleen daarin ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Aug 2011, 22:15 |
|
|
forumlegende |
hansken schreef: De Jean schreef: Ik vind dat toch ook straf. Zelf een transferstop inlassen en dan het zelf afbollen Hij zal waarschijnlijk een mooi aantal dollars kunnen verdienen, en daar zegt men deze dagen geen neen meer tegen. euhm, moeste ze mij ooit laten tekenen bij den iendracht, ik ging alleen weg voor een monsterbod van chelsea of manchester city... En dan zou ik er daar mijn voeten aan vegen, da ze mij voor een prijske weer wegdoen aan den iendracht ![]() blij om te merken da er mensen zijn me hetzelfde plan als ikzelf... enig probleemke is da ik voor manchester united zou kiezen dan... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Aug 2011, 22:15 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gruunwit schreef: Ik dacht alles over de transfer van Romelu al in de gazet te hebben gelezen. Niet dus, want ergens zit er nog iemand, om het oep ze plat Mechels te zeggen, die duidelijk in zen gat gebeten is. Effe het volgende lezen ... http://www.radioreflex.be/artikel.php?id=15400 eerst en vooral; wat een vreselijke manier van schrijven. Ik hoop dat dat geen vaste columnschrijver is. ten tweede; kakkers blijven toch kakkers ze ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Aug 2011, 23:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Moest Vercauteren bij Genk nu geen rotte euro verdienen dan zou ik verstaan dat hij dat doet é. Maar ik denk dat die gast daar ook al een loon opstreek waar niemand hier kan aan tippen. Voor die mannen is het precies nooit genoeg, of ge nu € 50.000 of € 100.000 per maand verdient FFS wat maakt het uit? Daar komt ge toch ruimschoots mee rond zeker.... Gewoon hebberige gieren zijn het.
|
| 09 Aug 2011, 7:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Zienaa schreef: Moest Vercauteren bij Genk nu geen rotte euro verdienen dan zou ik verstaan dat hij dat doet é. Maar ik denk dat die gast daar ook al een loon opstreek waar niemand hier kan aan tippen. Voor die mannen is het precies nooit genoeg, of ge nu € 50.000 of € 100.000 per maand verdient FFS wat maakt het uit? Daar komt ge toch ruimschoots mee rond zeker.... Gewoon hebberige gieren zijn het. Het verschil is nog 2 jaar bij Genk en hij moet nog werken. Nu 2 jaar in het zand gaan spelen en hij moet niet meer werken voor de rest van zijn leven... kan hij nog altijd een ploeg coachen die hij graag coached of voor de uitdaging... maar het moet dan niet meer. ik vind dat allemaal makkelijk gezegd dat het geldwolven zijn enz... maar ik denk dat ik in zijn positie ook niet zou twijfelen hoor ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 09 Aug 2011, 8:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gruunwit schreef: Ik dacht alles over de transfer van Romelu al in de gazet te hebben gelezen. Niet dus, want ergens zit er nog iemand, om het oep ze plat Mechels te zeggen, die duidelijk in zen gat gebeten is. Effe het volgende lezen ... http://www.radioreflex.be/artikel.php?id=15400 Dat slaat toch werkelijk nergens op? Al was die transfer anderhalve maand geleden al rond, als de clubs overeenkomen dat het contract ingaat vanaf dag X, dan is dat toch zo? |
| 09 Aug 2011, 8:36 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gaskonijn schreef: Zienaa schreef: Moest Vercauteren bij Genk nu geen rotte euro verdienen dan zou ik verstaan dat hij dat doet é. Maar ik denk dat die gast daar ook al een loon opstreek waar niemand hier kan aan tippen. Voor die mannen is het precies nooit genoeg, of ge nu € 50.000 of € 100.000 per maand verdient FFS wat maakt het uit? Daar komt ge toch ruimschoots mee rond zeker.... Gewoon hebberige gieren zijn het. Het verschil is nog 2 jaar bij Genk en hij moet nog werken. Nu 2 jaar in het zand gaan spelen en hij moet niet meer werken voor de rest van zijn leven... kan hij nog altijd een ploeg coachen die hij graag coached of voor de uitdaging... maar het moet dan niet meer. ik vind dat allemaal makkelijk gezegd dat het geldwolven zijn enz... maar ik denk dat ik in zijn positie ook niet zou twijfelen hoor ![]() Het is niet zoals bij topvoetballers die vertrekken om op jaarbasis dan 195 ipv 180 miljoen euro te gaan verdienen.... zoiets zou ik ook niet direkt begrijpen. Waar het mij om gaat is dat al die coaches wel op de eerste rij stonden om spelers aan de schandpaal te nagelen wanneer ze met een transfer bezig waren. Vercauteren stond ver op ontploffen tijdens de voorbereiding. En ochiere ochot ze hadden dan 1 speler zien vertrekken.... dan nog wel voor 9 miljoen euro ? Als ge dan nog geen maand later zelf intrekt bij de eerste den beste arabier die u wat oliedollars aanbiedt ja dan moet ge niet verwachten dat er iemand nog respect voor u kan hebben._________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Aug 2011, 8:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zienaa schreef: Moest Vercauteren bij Genk nu geen rotte euro verdienen dan zou ik verstaan dat hij dat doet é. Maar ik denk dat die gast daar ook al een loon opstreek waar niemand hier kan aan tippen. Voor die mannen is het precies nooit genoeg, of ge nu € 50.000 of € 100.000 per maand verdient FFS wat maakt het uit? Daar komt ge toch ruimschoots mee rond zeker.... Gewoon hebberige gieren zijn het. Euhm, in principe is 2.000,00 EUR netto ook meer dan genoeg om van te leven, maar als ze u ergens het dubbele gaan geven gaat ge toch ook niet twijfelen zeker? Allemaal gemakkelijk gezegd... Vercauteren kan bij Genk blijven, ze kunnen De Bruyne nog verkopen en geen vervanger binnenhalen, en na wat verliesmatchen kan hij op't straat staan. |
| 09 Aug 2011, 11:01 |
|
|
Bovendien heeft hij in België wat hij wou hebben hé: zijn wraak op Anderlecht en Ariel Jacobs. Met Genk veel meer gehaald dan er eigenlijk in zat op het moment dat hij toe kwam etc.
Ik zeg het, ik kan hem meer dan genoeg begrijpen maar sommige van zijn uitspraken komen nu toch wel geweldig belachelijk over (ik meen mij te herinneren dat hij ook zo zijn mening over Advocaat had ? ). _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Aug 2011, 12:11 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Stijnen naar Beerschot,kon die nu echt niet naar het buitenland
tis te hopen dat hij op de bank zit |
| 09 Aug 2011, 13:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
acrid schreef: Stijnen naar Beerschot,kon die nu echt niet naar het buitenland tis te hopen dat hij op de bank zit Ne frigo op de bank es toch altoid praktisch.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 09 Aug 2011, 13:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kaminski zal dan wel naar RSCA / Genk gaan zeker?
|
| 09 Aug 2011, 14:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Schepper schreef: acrid schreef: Stijnen naar Beerschot,kon die nu echt niet naar het buitenland tis te hopen dat hij op de bank zit Ne frigo op de bank es toch altoid praktisch.. ![]() Stijnen is inderdaad dè vleesgeworden arrogantie, maar het blijft een hele goede keeper. Allez dat vind ik toch _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Aug 2011, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: Schepper schreef: acrid schreef: Stijnen naar Beerschot,kon die nu echt niet naar het buitenland tis te hopen dat hij op de bank zit Ne frigo op de bank es toch altoid praktisch.. ![]() Stijnen is inderdaad dè vleesgeworden arrogantie, maar het blijft een hele goede keeper. Allez dat vind ik toch Ik ben in alle geval krejeis nor de onderlinge confrontoasjes mé bruhhe. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 09 Aug 2011, 15:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Mbokani, "het is als thuiskomen" na zijn terugkeer naar het Astridpark
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Aug 2011, 15:34 |
|
| Pagina 355 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 353 354 355 356 357 … 500 Volgende |