Rode Duivels - Pagina 152 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 150 151 152 153 154 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Rode Duivels
Al die talentvolle voetballers kunnen plots op geen bal meer sjotten bij de nationale ploeg...aan wie zou dat dan liggen??

09 Aug 2011, 15:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bram schreef:
Schepper schreef:
DavidSeal schreef:
Johan Boskamp had gisteren overschot van gelijk, hij zei wat ik hier al opperde enige dagen geleden, Georges "de ene mag meer dan de andere"-Leekens werkt met twee maten en twee gewichten...

Hazard eit veil kak oan zè gat.
Mè de voetjes op de grond mènneken....
P.S. Ik ben belange giejne fan va Leekens....
Jaja, en Kompany ging nooit mee kunnen bij Hamburg, Fellaine ging na één jaar terug in Luik staan. Vermaelen zou de C-kern van Arsenal helpen met hun schoenen te knopen en Chelsea zou nooit een krabber zoals Lukaku kopen....

;)

Ik em ni gezeid dat giejne goeien es ein. Klassespeler zelfs!!
Mor gelèk as dat er vroeger al insj iejnen gezeid eit: Ordnung und Disziplin muss sein. ;)
Lille speltj wel CL mor es bè moi weiten (nog altoid) giejn weireldploeg.
Vandoar dak zeg: Mè de voetjes op de grond. Miejr moeie doar ni achter zoeken. :kiss:

09 Aug 2011, 15:32
Ancien

Leeftijd: 47
tympanum2 schreef:
Al die talentvolle voetballers kunnen plots op geen bal meer sjotten bij de nationale ploeg...aan wie zou dat dan liggen??

Ik zal het anders formuleren, als ge 10 goei rond u et is 't nie moeilijk he. Zijn pas goei als ze met 10 gewone shotters de ploeg kunnen doen draaien. Niet dus voor hazard.

09 Aug 2011, 16:09
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witzwet schreef:
tympanum2 schreef:

Ik zal het anders formuleren, als ge 10 goei rond u et is 't nie moeilijk he. Zijn pas goei als ze met 10 gewone shotters de ploeg kunnen doen draaien. Niet dus voor hazard.

Nen trainer die in u gelooft en u als basisspeler beschouwt, kan ook wel helpen natuurlijk.

09 Aug 2011, 16:14
forumlegende

tympanum2 schreef:

Aan die spelers zelf tiens !

09 Aug 2011, 17:05
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Dani schreef:
tympanum2 schreef:

Ja, want die bewijzen niks bij hun clubs...

09 Aug 2011, 18:33
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:
tympanum2 schreef:

Die spelers die nochtans dikwijls in sterke competities de pannen van het dak spelen. Ge moet natuurlijk ook met spelers kunnen omgaan en tis al langer geweten dat Leekens liever ne speler ziet die genen bal kan controleren dan iemand die een actie kan maken. Als ge trouwens spelers hebt die boven de middelmaat uitsteken, kunt ge u de vraag stellen of zo een speler zich volledig ten dienste van de ploeg moet stellen of ge misschien de ploeg - tot in zekere mate - in dienst van die speler kunt laten spelen.
En nu kunt ge gelijk welke mening hebben, maar der is toch niemand die kan ontkennen dat Leekens met twee maten en twee gewichten werkt, afhankelijk of het zijn protégés betreft of niet.

09 Aug 2011, 19:27
forumlegende

Bartos schreef:
Dani schreef:
tympanum2 schreef:

Die spelers die nochtans dikwijls in sterke competities de pannen van het dak spelen. Ge moet natuurlijk ook met spelers kunnen omgaan en tis al langer geweten dat Leekens liever ne speler ziet die genen bal kan controleren dan iemand die een actie kan maken. Als ge trouwens spelers hebt die boven de middelmaat uitsteken, kunt ge u de vraag stellen of zo een speler zich volledig ten dienste van de ploeg moet stellen of ge misschien de ploeg - tot in zekere mate - in dienst van die speler kunt laten spelen.
En nu kunt ge gelijk welke mening hebben, maar der is toch niemand die kan ontkennen dat Leekens met twee maten en twee gewichten werkt, afhankelijk of het zijn protégés betreft of niet.

Ik vind dat Leekens toch erg fel bekritiseerd wordt.
Bij Leekens is de ploeg erg belangrijk. En daarbij spelen niet altijd de 11 beste maar de beste 11 ...
Let wel, ook ik ben niet altijd akkoord met de politiek die Leekens voert maar werken met twee maten en twee gewichten ? Je moet toch al een insider zijn vooraleer ge u daar kunt over uitspreken.

Om het dan even over Hazard te hebben : die jongen wordt alom geprezen maar heeft nog alles te bewijzen bij de nationale ploeg. Het feit dat én Leekens én Wilmots hem openlijk bekritiseren, dat zegt volgens mij wel genoeg over het ware karakter van een speler.

Sinds Leekens de boel heeft overgenomen heerst er toch een nieuwe, positieve sfeer. In mijn ogen is hij dan ook de perfecte coach ..

Wie zou het beter doen dan Leekens ?

09 Aug 2011, 22:30
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:
Sinds Leekens de boel heeft overgenomen heerst er toch een nieuwe, positieve sfeer. In mijn ogen is hij dan ook de perfecte coach ..

Die positieve sfeer is volgens mij eerder de combinatie van enkele talenten die doorgroeien naar echte toppers (zoals Kompany) en van het feit dat ge door een heel zwakke groep eens niet na enkele matchen al uitgeschakeld zijt. Maar desondanks moet ge toch toegeven dat de resultaten onder Leekens toch ook verre van schitterend zijn hé. Soit, ver gekomen als dat de perfecte coach is. In plaats van spelers die zich boven het ploegbelang zetten, hebben wij bij de Rode Duivels een trainer die zich boven het ploegbelang zet, ik weet niet of dat dan zoveel beter is.

10 Aug 2011, 9:12
Nationale Ploeg

En wat lees ik in de standaard: Leekens over Mertens:

"'Dries heeft in zijn vorige twee invalbeurten bewezen wat hij de groep kan bijbrengen', zei Leekens. 'Hij is een jongen die zijn carrière stap per stap heeft uitgebouwd. Eerst door Gent uitgeleend aan Aalst. Daar was ik nog voor verantwoordelijk. Daarna via de Nederlandse tweede klasse naar Utrecht en nu naar PSV. Dat is een goede club voor hem. Dries is gegroeid, figuurlijk dan."

Hij zegt er wel ni bij dat hij hem gewoon ni moest hebben toen.

10 Aug 2011, 10:39
Iendracht.be - beheer

De Jean schreef:
En wat lees ik in de standaard: Leekens over Mertens:

"'Dries heeft in zijn vorige twee invalbeurten bewezen wat hij de groep kan bijbrengen', zei Leekens. 'Hij is een jongen die zijn carrière stap per stap heeft uitgebouwd. Eerst door Gent uitgeleend aan Aalst. Daar was ik nog voor verantwoordelijk. Daarna via de Nederlandse tweede klasse naar Utrecht en nu naar PSV. Dat is een goede club voor hem. Dries is gegroeid, figuurlijk dan."

Hij zegt er wel ni bij dat hij hem gewoon ni moest hebben toen.

Inderdaad :crazy: . Nu doet hij precies alsof hij de carrière van Mertens gelanceerd heeft, terwijl hij toen inderdaad gewoon niet van Mertens moest weten. Hij vergeet te zeggen dat hij er ook verantwoordelijk voor is dat ploegen als AGOVV en Utrecht, en niet AA Gent, later mooie transfersommen konden vangen voor Mertens.

10 Aug 2011, 10:44
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Bondscoach Georges Leekens was tevreden met de 0-0 tegen Slovenië. 'In het begin hadden het moeilijk. Te veel spelers stonden diep, waardoor Timmy van links naar rechts moest lopen. Slovenië voetbalde goed en staat niet voor niets zo hoog op de FIFA-ranking.'

In de tweede helft verging het de Duivels merkbaar beter, al werd er niet gescoord. 'Dat was ons enige gebrek. Maar de concurrentie is alleen maar groter geworden. Je kunt moeilijk naast de prestatie van Mertens kijken. En wat Vleminckx en De Camargo bij hun invalbeurt hebben getoond, is evenzeer hoopgevend. We hebben weinig weggegeven, maar Mignolet zat wel bij die ene moeilijke bal. Ik heb hem nog gezegd dat hij die bal eigenlijk moest klemmen, maar dat was een joke. Het is een bewijs van grote klasse dat hij die ene bal pakt.'

Marouane Fellaini miste duidelijk nog matchritme. 'Maar zaterdag zal hij spelen bij Everton', zie Leekens. 'Hoe ik dat weet? Omdat ik telefoon heb gekregen van ginds. Dus voor Azerbeidzjan zal hij misschien al wat meer speelminuten in de benen hebben. Het was de afspraak dat hij na een uur zou worden gewisseld. Idem voor Witsel. Dat hebben we dan ook gedaan.'

11 Aug 2011, 9:24
forumlegende

Zoals ik al zei : Mertens vangt het gemis van Hazard prima op.

Gisteren een degelijke tweede helft gezien met een sterke verdediging. Uitblinkers voor mij : Mertens, Alderweireld, Van Buyten en ondanks zijn gemiste kans ook De Camargo.

11 Aug 2011, 9:54
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
De Camargo vind ik ook sterke speler, gisteren was Kompany toch weer subliem. Wat nen klasbak.
We hebben echt een goei ploeg als ge ziet wie er nog ontbrak (Vertonghen, Chadli, Hazard, Vermaelen...) en dan worden spelers gelijk Miralles zelf nog nie geselecteerd.

11 Aug 2011, 10:07
Miniem

Fanatix schreef:
De Camargo vind ik ook sterke speler, gisteren was Kompany toch weer subliem. Wat nen klasbak.
We hebben echt een goei ploeg als ge ziet wie er nog ontbrak (Vertonghen, Chadli, Hazard, Vermaelen...) en dan worden spelers gelijk Miralles zelf nog nie geselecteerd.

en Defour

11 Aug 2011, 11:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 150 151 152 153 154 242