|
|
| Pagina 663 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 661 662 663 664 665 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Nooit Off-topic
Bartos schreef: tympanum2 schreef: Och, hier zijn we dat gewoon eh, in Molenbeek en omstreken bekogelen ze zelfs de brandweer met stenen... ![]() Ik vraag me toch ook af wat die gasten daarmee denken te bereiken . Tis simpel hé, steek iedereen die den brandweer probeert tegen te werken 10 jaar in den bak voor poging tot moord (want dat is het toch hé), het zal rap gedaan zijn dan.Ik vind trouwens dat er soms toch heel laks opgetreden wordt. Als ge ziet wat die mannen in Londen allemaal mogen zeg. Nen hoop krapuul pakt daar gewoon de stad over. Zet daar het leger op in en laat ze er met scherp op schieten. Na een week zijn de straten opgekuist en is de wereld een betere plaats. amen |
| 09 Aug 2011, 15:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Dat ze uw ruiten uitgooien tijdens een betoging en hier en daar een auto in brand steken, zijn we al gewend om zien.
Maar dat ze huizen en ganse huizenblokken in brand steken en daarbij nog eens de toegesnelde brandweerlui bekogelen en hen het blussen te beletten, dat is ronduit crimineel en eigenlijk medeplichtigheid aan moord. Ik ga hier geen standpunt innemen maar als je de beelden ziet zijn het toch grotendeels, zoals DavidSeal hier zegt, "nieuwe Britten". _________________ oilsjt, goi alien... |
| 09 Aug 2011, 17:18 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
jammen schreef: Dat ze uw ruiten uitgooien tijdens een betoging en hier en daar een auto in brand steken, zijn we al gewend om zien. Maar dat ze huizen en ganse huizenblokken in brand steken en daarbij nog eens de toegesnelde brandweerlui bekogelen en hen het blussen te beletten, dat is ronduit crimineel en eigenlijk medeplichtigheid aan moord. Ik ga hier geen standpunt innemen maar als je de beelden ziet zijn het toch grotendeels, zoals DavidSeal hier zegt, "nieuwe Britten". tzal aan de Ramadam,de periode van vergiffenis liggen ![]() |
| 09 Aug 2011, 18:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Het ergste is dat de overheden hier gewoonweg weigeren geweld in te zetten. Snappen ze na al die jaren nu nog niet dat harde taal de enige taal is die dat gespuis verstaat? Het is sinds WO II precies verboden om vanuit overheidskant gestructureerd geweld te gebruiken...
Een mens zou al heimwee krijgen naar stormtroepen die de straten schoonvegen... |
| 09 Aug 2011, 19:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Gino Verano is hier een jaarljkse hit op de kermis in Erondegem. Hij brengt met geweldig veel zwier en genre de grootste vlaamse hits, en ook enkel eigen 'creaties'. Er is ook altijd een knap standje met fan-artikelen zoals een kussen met foto van hem, een notitieboekje, balpennen, ... Die kerel is gewoon een garantie op een fantastische avond. Je lacht je een kriek. Deze zouden ze eigenlijk op den Eendracht vragen voor na de match Kortom, volgens mij gaat dit om een grootse vlaamse hitsensatie, en moet hij enkel nog ontdekt worden. Zaterdagnamiddag was 't maar rustig in Erondegem, maar ik begrijp nu dat iedereen zich nog inhield tot dat de Gino Verano kwam optreden. 'k Ben daar dus te rap vertrokken. De volgende keer zeg je dat wel op voorhand en niet achteraf. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 09 Aug 2011, 20:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Gruunwit schreef: Stijn schreef: Gino Verano is hier een jaarljkse hit op de kermis in Erondegem. Hij brengt met geweldig veel zwier en genre de grootste vlaamse hits, en ook enkel eigen 'creaties'. Er is ook altijd een knap standje met fan-artikelen zoals een kussen met foto van hem, een notitieboekje, balpennen, ... Die kerel is gewoon een garantie op een fantastische avond. Je lacht je een kriek. Deze zouden ze eigenlijk op den Eendracht vragen voor na de match Kortom, volgens mij gaat dit om een grootse vlaamse hitsensatie, en moet hij enkel nog ontdekt worden. Zaterdagnamiddag was 't maar rustig in Erondegem, maar ik begrijp nu dat iedereen zich nog inhield tot dat de Gino Verano kwam optreden. 'k Ben daar dus te rap vertrokken. De volgende keer zeg je dat wel op voorhand en niet achteraf. http://www.youtube.com/watch?v=P1ZOPsDE ... re=related |
| 09 Aug 2011, 21:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Pony doodgefolterd in Herstal
In een weiland in Herstal, in de provincie Luik, is gisterenochtend een dode pony aangetroffen. Het dier werd door onbekenden de keel overgesneden. Er werd ook met een stomp voorwerp een stuk huid weggesneden. Dat melden de kranten van Sudpresse. Onderzoek van het kadaver moet meer duidelijkheid scheppen omtrent de feiten. De pony liep in een wei in de buurt van Anim'Anerie, een vzw die zich inzet voor het welzijn van ezels. De laatste tijd werden op diverse plaatsen in het land - onder meer in Limburg en in de buurt van Hannuit en Dinant - paarden het slachtoffer van wreedaardigheden. Een verband tussen die verschillende feiten werd nog niet aangetoond. Wa laffe smeerlappen seg ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Aug 2011, 21:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gruunwit schreef: Stijn schreef: Gino Verano is hier een jaarljkse hit op de kermis in Erondegem. Hij brengt met geweldig veel zwier en genre de grootste vlaamse hits, en ook enkel eigen 'creaties'. Er is ook altijd een knap standje met fan-artikelen zoals een kussen met foto van hem, een notitieboekje, balpennen, ... Die kerel is gewoon een garantie op een fantastische avond. Je lacht je een kriek. Deze zouden ze eigenlijk op den Eendracht vragen voor na de match Kortom, volgens mij gaat dit om een grootse vlaamse hitsensatie, en moet hij enkel nog ontdekt worden. Zaterdagnamiddag was 't maar rustig in Erondegem, maar ik begrijp nu dat iedereen zich nog inhield tot dat de Gino Verano kwam optreden. 'k Ben daar dus te rap vertrokken. De volgende keer zeg je dat wel op voorhand en niet achteraf. Het spektakel in Erondegem was vrijdagavond hé, toen ik en Stijn meeliepen in de stratenloop . |
| 09 Aug 2011, 21:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gruunwit schreef: Stijn schreef: Gino Verano is hier een jaarljkse hit op de kermis in Erondegem. Hij brengt met geweldig veel zwier en genre de grootste vlaamse hits, en ook enkel eigen 'creaties'. Er is ook altijd een knap standje met fan-artikelen zoals een kussen met foto van hem, een notitieboekje, balpennen, ... Die kerel is gewoon een garantie op een fantastische avond. Je lacht je een kriek. Deze zouden ze eigenlijk op den Eendracht vragen voor na de match Kortom, volgens mij gaat dit om een grootse vlaamse hitsensatie, en moet hij enkel nog ontdekt worden. Zaterdagnamiddag was 't maar rustig in Erondegem, maar ik begrijp nu dat iedereen zich nog inhield tot dat de Gino Verano kwam optreden. 'k Ben daar dus te rap vertrokken. De volgende keer zeg je dat wel op voorhand en niet achteraf. Aangezien de koers hier voor mijn deur passeerde ben ik ook eens gaan kijken. Wat me bijzonder irriteerde was die speaker. Als dat altijd zo is, versta ik niet hoe je dat uithoudt van daar geregeld te gaan naar kijken. In het begin kreeg de man constant de info van de koers door maar communiceerde deze gewoon niet. Op de duur viel zijn frank en hield hij dan de gsm tegen de microfoon, waar je natuurlijk helemaal niks van verstond. Met de ronden die vorderden werd hij nog slimmer. Hij luisterde naar wat in de gsm gezegd werd, en sprak dit dan in de micro. Spijtig genoeg meer fout dan juist. 'peloton on one minute fifty five' werd 'het peloton op 1 minuut 15', hoewel ze al ronden lang op meer dan 2 minuten hingen. Enzovoort. Bovendien lispelde de man redelijk hard, sprak hij de G uit als H en omgekeerd, ...Toen hij de samenstelling van de kopgroep opsomde, man man, wat een geratel. De man doet zijn best, en met veel passie, en het zal wel allemaal deel uitmaken van het spektakel en de folklore, maar ik vond het verschrikkelijk. De koers zelf was wel tof om te zien, al is +/- 25 minuten per ronde wel lang om als toeschouwer te staan wachten. Spijtig dat Eveline Arijs, Belgisch kampioene en afkomstig uit Erondegem, geen rol van betekenis kon spelen. |
| 09 Aug 2011, 22:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Gruunwit schreef: Stijn schreef: Gino Verano is hier een jaarljkse hit op de kermis in Erondegem. Hij brengt met geweldig veel zwier en genre de grootste vlaamse hits, en ook enkel eigen 'creaties'. Er is ook altijd een knap standje met fan-artikelen zoals een kussen met foto van hem, een notitieboekje, balpennen, ... Die kerel is gewoon een garantie op een fantastische avond. Je lacht je een kriek. Deze zouden ze eigenlijk op den Eendracht vragen voor na de match Kortom, volgens mij gaat dit om een grootse vlaamse hitsensatie, en moet hij enkel nog ontdekt worden. Zaterdagnamiddag was 't maar rustig in Erondegem, maar ik begrijp nu dat iedereen zich nog inhield tot dat de Gino Verano kwam optreden. 'k Ben daar dus te rap vertrokken. De volgende keer zeg je dat wel op voorhand en niet achteraf. Het spektakel in Erondegem was vrijdagavond hé, toen ik en Stijn meeliepen in de stratenloop .Ah dat was over jullie dat den toogpraat ging bij café De Klok. Der liepen hier gisteren zo'n 2 raar charels mee .. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 09 Aug 2011, 22:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Gruunwit schreef: Stijn schreef: Gino Verano is hier een jaarljkse hit op de kermis in Erondegem. Hij brengt met geweldig veel zwier en genre de grootste vlaamse hits, en ook enkel eigen 'creaties'. Er is ook altijd een knap standje met fan-artikelen zoals een kussen met foto van hem, een notitieboekje, balpennen, ... Die kerel is gewoon een garantie op een fantastische avond. Je lacht je een kriek. Deze zouden ze eigenlijk op den Eendracht vragen voor na de match Kortom, volgens mij gaat dit om een grootse vlaamse hitsensatie, en moet hij enkel nog ontdekt worden. Zaterdagnamiddag was 't maar rustig in Erondegem, maar ik begrijp nu dat iedereen zich nog inhield tot dat de Gino Verano kwam optreden. 'k Ben daar dus te rap vertrokken. De volgende keer zeg je dat wel op voorhand en niet achteraf. Aangezien de koers hier voor mijn deur passeerde ben ik ook eens gaan kijken. Wat me bijzonder irriteerde was die speaker. Als dat altijd zo is, versta ik niet hoe je dat uithoudt van daar geregeld te gaan naar kijken. In het begin kreeg de man constant de info van de koers door maar communiceerde deze gewoon niet. Op de duur viel zijn frank en hield hij dan de gsm tegen de microfoon, waar je natuurlijk helemaal niks van verstond. Met de ronden die vorderden werd hij nog slimmer. Hij luisterde naar wat in de gsm gezegd werd, en sprak dit dan in de micro. Spijtig genoeg meer fout dan juist. 'peloton on one minute fifty five' werd 'het peloton op 1 minuut 15', hoewel ze al ronden lang op meer dan 2 minuten hingen. Enzovoort. Bovendien lispelde de man redelijk hard, sprak hij de G uit als H en omgekeerd, ...Toen hij de samenstelling van de kopgroep opsomde, man man, wat een geratel. De man doet zijn best, en met veel passie, en het zal wel allemaal deel uitmaken van het spektakel en de folklore, maar ik vond het verschrikkelijk. De koers zelf was wel tof om te zien, al is +/- 25 minuten per ronde wel lang om als toeschouwer te staan wachten. Spijtig dat Eveline Arijs, Belgisch kampioene en afkomstig uit Erondegem, geen rol van betekenis kon spelen. Ik blijf nooit in de buurt van de speaker hangen, aan de finish heb je enkel de laatste ronde iets te zoeken. Allez ik had het ni beter getroffen, ik stond in 't begin van de koers aan een kruispunt in de buurt van ne polies en het eerste wat die in zijn walkie talkie te horen kreeg, was dat er in Le ne VW Golf gestolen was. Hadden ze nu gezegd dat Lieselot Decroix gevallen was, dan had ik tenminste nog haar SIS-kaart kunnen gaan zoeken. Dat Eveline Arijs niet super presteerde, had misschien te maken met het feit dat ze de week voordien aan haar wijsheidstanden geopereerd was. Nog maar eens het bewijs dat je wel verstand moet hebben om een koers te winnen. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 09 Aug 2011, 23:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Vanmorgen weer even naar het nieuws gekeken. Londen.
![]() |
| 10 Aug 2011, 8:33 |
|
|
Vaste Waarde
|
| 10 Aug 2011, 11:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gilles schreef: Vanmorgen weer even naar het nieuws gekeken. Londen. ![]() Supps voetbal club millwall verdedigd hun terrein tegen die relschoppers http://www.youtube.com/watch?v=p21-zkDl ... re=related _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Aug 2011, 12:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Café van Milwall, hier zullen ze wel wegblijven
![]() http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5980_n.jpg |
| 10 Aug 2011, 12:49 |
|
| Pagina 663 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 661 662 663 664 665 … 885 Volgende |