|
|
| Pagina 49 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
witzwet schreef: Zullen we anders nog eens een vergaderingske leggen O ja, er werd in alle talen gezwegen over de financiën...de zotten die daar nog naar toe trekken seg! als er weeral eens geen geld is kan men maar 1 ding besluiten: wanbeleid. Geen wonder dat er amper nieuwe sponsors gevonden worden. Dender daarentegen zat er slechter voor, maar heeft wel iemand gevonden die bereid is alles te betalen. Zegt ook veel over aalst hé, als je de duimen moet leggen voor een klein 'dorpje' en een 'bescheiden' achterban, waar sponsors blijkbaar meer in geloven. Er is wellicht weer veel meer aan de hand. En het feit dat je stadion oud en bouwvallig is zorgt ook al voor een hevige investering, een stadsbestuur die niet wakker ligt van Eendracht, zijn al twee doorslaggevende factoren voor sponsors. Men kan lachen met de kleurrijke stoeltjes in dender, maar hebt ge da stadion al eens goed bekeken. Wees er maar jaloers op! En dat doet pijn, ook bij mij! Ge kunt teleurgesteld zijn, maar wat gij allemaal uitkraamt zeg .Eerlijk gezegd, als ik naar Dender kijk, dan zie ik niks, maar dan ook werkelijk niks hé, waar ik jaloers op ben. |
| 10 Aug 2011, 12:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bartos schreef: witzwet schreef: Zullen we anders nog eens een vergaderingske leggen O ja, er werd in alle talen gezwegen over de financiën...de zotten die daar nog naar toe trekken seg! als er weeral eens geen geld is kan men maar 1 ding besluiten: wanbeleid. Geen wonder dat er amper nieuwe sponsors gevonden worden. Dender daarentegen zat er slechter voor, maar heeft wel iemand gevonden die bereid is alles te betalen. Zegt ook veel over aalst hé, als je de duimen moet leggen voor een klein 'dorpje' en een 'bescheiden' achterban, waar sponsors blijkbaar meer in geloven. Er is wellicht weer veel meer aan de hand. En het feit dat je stadion oud en bouwvallig is zorgt ook al voor een hevige investering, een stadsbestuur die niet wakker ligt van Eendracht, zijn al twee doorslaggevende factoren voor sponsors. Men kan lachen met de kleurrijke stoeltjes in dender, maar hebt ge da stadion al eens goed bekeken. Wees er maar jaloers op! En dat doet pijn, ook bij mij! Ge kunt teleurgesteld zijn, maar wat gij allemaal uitkraamt zeg .Eerlijk gezegd, als ik naar Dender kijk, dan zie ik niks, maar dan ook werkelijk niks hé, waar ik jaloers op ben. het enige waar ge zou kunnen op jaloers zijn is hun stadion, daar ga ik mee akkoord. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Aug 2011, 12:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bartos schreef: witzwet schreef: Zullen we anders nog eens een vergaderingske leggen O ja, er werd in alle talen gezwegen over de financiën...de zotten die daar nog naar toe trekken seg! als er weeral eens geen geld is kan men maar 1 ding besluiten: wanbeleid. Geen wonder dat er amper nieuwe sponsors gevonden worden. Dender daarentegen zat er slechter voor, maar heeft wel iemand gevonden die bereid is alles te betalen. Zegt ook veel over aalst hé, als je de duimen moet leggen voor een klein 'dorpje' en een 'bescheiden' achterban, waar sponsors blijkbaar meer in geloven. Er is wellicht weer veel meer aan de hand. En het feit dat je stadion oud en bouwvallig is zorgt ook al voor een hevige investering, een stadsbestuur die niet wakker ligt van Eendracht, zijn al twee doorslaggevende factoren voor sponsors. Men kan lachen met de kleurrijke stoeltjes in dender, maar hebt ge da stadion al eens goed bekeken. Wees er maar jaloers op! En dat doet pijn, ook bij mij! Ge kunt teleurgesteld zijn, maar wat gij allemaal uitkraamt zeg .Eerlijk gezegd, als ik naar Dender kijk, dan zie ik niks, maar dan ook werkelijk niks hé, waar ik jaloers op ben. Jaja, jongen, uw populariteit op het forum is bij deze alweer gestegen. bravo! ook niet een beetje jaloers op het feit dat men sponsors vindt die wel schulden en rechtzaken betalen. hmmmm....maar 'I rest my case', nen dorpskloot eh -genoot moet men te vriend houden, hé Bart. De toekomst zal het uitwijzen, voor beide clubs. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Aug 2011, 13:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwetzat schreef: Bartos schreef: witzwet schreef: Zullen we anders nog eens een vergaderingske leggen O ja, er werd in alle talen gezwegen over de financiën...de zotten die daar nog naar toe trekken seg! als er weeral eens geen geld is kan men maar 1 ding besluiten: wanbeleid. Geen wonder dat er amper nieuwe sponsors gevonden worden. Dender daarentegen zat er slechter voor, maar heeft wel iemand gevonden die bereid is alles te betalen. Zegt ook veel over aalst hé, als je de duimen moet leggen voor een klein 'dorpje' en een 'bescheiden' achterban, waar sponsors blijkbaar meer in geloven. Er is wellicht weer veel meer aan de hand. En het feit dat je stadion oud en bouwvallig is zorgt ook al voor een hevige investering, een stadsbestuur die niet wakker ligt van Eendracht, zijn al twee doorslaggevende factoren voor sponsors. Men kan lachen met de kleurrijke stoeltjes in dender, maar hebt ge da stadion al eens goed bekeken. Wees er maar jaloers op! En dat doet pijn, ook bij mij! Ge kunt teleurgesteld zijn, maar wat gij allemaal uitkraamt zeg .Eerlijk gezegd, als ik naar Dender kijk, dan zie ik niks, maar dan ook werkelijk niks hé, waar ik jaloers op ben. het enige waar ge zou kunnen op jaloers zijn is hun stadion, daar ga ik mee akkoord. Ze stonden er anders toch ook mee op de rand van de afgrond. Echt waar, ze mogen het hebben, ik kan het echt niet opbrengen om op ook maar gelijk wat van die club jaloers te zijn. |
| 10 Aug 2011, 13:03 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bartos schreef: zwetzat schreef: Bartos schreef: Ge kunt teleurgesteld zijn, maar wat gij allemaal uitkraamt zeg .Eerlijk gezegd, als ik naar Dender kijk, dan zie ik niks, maar dan ook werkelijk niks hé, waar ik jaloers op ben. het enige waar ge zou kunnen op jaloers zijn is hun stadion, daar ga ik mee akkoord. Ze stonden er anders toch ook mee op de rand van de afgrond. Echt waar, ze mogen het hebben, ik kan het echt niet opbrengen om op ook maar gelijk wat van die club jaloers te zijn. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 10 Aug 2011, 13:07 |
|
|
witzwet schreef: Jaja, jongen, uw populariteit op het forum is bij deze alweer gestegen. bravo! ook niet een beetje jaloers op het feit dat men sponsors vindt die wel schulden en rechtzaken betalen. hmmmm....maar 'I rest my case', nen dorpskloot eh -genoot moet men te vriend houden, hé Bart. De toekomst zal het uitwijzen, voor beide clubs. Waar slaat dat nu op ? Ik zou ook kunnen zeggen dat gij u belachelijk maakt elke keer ge hier een bericht zet of dat gij de man zijt die geen probleem maakte van een eventuele fusie, maar ik doe het toch ook niet.Ik vind gewoon dat ge andermaal wel heel ongenuanceerd zijt als ge het plots allemaal goed vindt bij Dender. Diezelfde club stond amper een goeie maand geleden wel zo goed als op verdwijnen. En alsof ze daar nu plots alle sponsors vinden . Ze hebben daar gewoon ene zot die de rekeningen betaalt. Ne zot wiens grootheidswaanzin ze trouwens in de eerste plaats ook in de miserie gebracht heeft. Het feit is ook gewoon dat ze ginder geen supporters hebben, waardoor hun miserie ook veel minder naar buiten komt. Ik denk nochtans dat ze ginder qua wanbeleid niet moeten onderdoen voor ons hoor. |
| 10 Aug 2011, 13:08 |
|
|
witzwet schreef: Bartos schreef: zwetzat schreef: het enige waar ge zou kunnen op jaloers zijn is hun stadion, daar ga ik mee akkoord. Ze stonden er anders toch ook mee op de rand van de afgrond. Echt waar, ze mogen het hebben, ik kan het echt niet opbrengen om op ook maar gelijk wat van die club jaloers te zijn. Nogmaals, ene zot die de rekeningen betaalt, als die zijne portemonnee morgen leeg is, mogen ze op de begrafenis sandwichen gaan eten. |
| 10 Aug 2011, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: panoleon schreef: gisteren wedstrijd van de beloften gezien tegen Hamme, met Yombo (die scoorde, was uiteindelijk ook het enige wat hij heeft uitgestoken), Balaj (die buiten het feit dat hij een strafschop miste, zich constant te pletter liep) en Ringoot, de enige die een aanvaardbaar niveau haalde van de 3 charels. Verder een goede Senne Machtelinkcx gezien, degelijke Gigli en een paar knappe aanvallen, enkel de afwerking bleef in gebreke. Het kon makkelijk 5-1 zijn geweest, maar het was uiteindelijk maar 1-1. We hebben in onze eigen jeugd wel degelijk talent zitten, de vraag is, wanneer kunnen ze worden gebracht of vooral wanneer worden ze echt opgemerkt. ![]() Zijn er spelers bij die nu al klaar zouden zijn? Kunnen we iemand uit de jeugd halen, mocht er door blessures/schorsingen te weinig volk zijn in de verdediging/middenveld, die snel zou kunnen meedraaien? Volgens mijn bescheiden mening wel: Aster achteraan heeft de flair, het voetballend vermogen en vooral is zeer nuchter, Gigli centraal is een type, zoals Johan Walem was, niet groot, technisch zeer goed, groot loopvermogen en vooral, weet wat hij kan en wat hij niet kan (viel trouwens op Hoogstraten reeds in) Kenzo is een woelwater, dribbelvaardig, lef (wat men blijkbaar Balasj toelicht, alleen is Kenzo voetbaltechnisch beter) en scorend vermogen om te komen vanop den 10 of de buitenkanten. Senne Machtelinckx is een nieuwe naam die opduikt, maar die heeft in de voorbereiding reeds laten zien dat hij centraal zijn mannetje staat. Er was gisteren, buiten ringoot, geen enkele andere van de kern 1ste plg (Yombo, Balasj) die een meerwaarde was. en het mag dan gaan om een wedstrijd van beloften, iemand die afzakt van de 1ste plg zou een meerwaarde moeten zijn ![]() _________________ geer'n bè |
| 10 Aug 2011, 14:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Startopstelling: Kempeneer, Vervaeke, De Schutter, Filipovic, De Castro, Gallucci, Verheyden, Van Renterghem, Cousin, Thompson, Crispyn. Zwakke eerste helft en dus een logische voorsprong van Hoek bij de rust. Zij scoorden nadat een indraaiende vrije trap aan de tweede paal in doel werd verlengd. Bij Hoek trof men ook nog eens de paal in de eerste helft. Van ons kan ik mij geen doelgevaar herinneren. Bij de rust kwam Wouter Moreels in de plaats van Crispyn. Het was opnieuw Hoek die de eerste kans kreeg. Door het centrum van onze defensie alleen op doel af maar de redding van Kempeneer. Meteen daarna toch eens een mogelijkheid voor ons toen Thompson de voorzet van Vervaeke over kopte. Na deze kans hebben we een tiental minuten goed voetbal gespeeld vond ik. Druk naar voor en e versnellingske hoger leverden enkele kansjes op. De beste was voor Wouter Moreels maar hij besloot zwak naast. Desondanks was het Hoek dat opnieuw een dot van een kans kreeg. Filipovic maakte een inschattingsfout en ze verschenen weer alleen voor Kempeneer, die ons een tweede keer recht hield. Het werd dan uiteindelijk toch 1-1 toen Ode Thompson een corner in doel kon verlengen met het hoofd. En dan het moment waar iedereen al lang naar uitkijkt: de terugkeer van Laurent!!! En jawel hoor, hij toonde zich meteen beslissend want hij gaf de assist voor de 1-2 door de bal naar Wouter Moreels te koppen en laatstgenoemde knalde overhoeks binnen. In de competitie zou ik blij zijn met de drie punten na zo een wedstrijd maar nu niet. Ik heb jammer genoeg weinig hoopgevend gezien en de terugkeer van Depoitre was dan ook één van de schaarse lichtpunten. Vanachter rammelt het soms serieus. Zowel vandaag als tegen Gent-Zeehaven liep men er centraal een aantal keer vrij makkelijk door. En aanvallend hangen we vooral af van Wouter Moreels. Als er gevaar komt, heeft hij er over het algmeen wel altijd een voet in. Depoitre kan hem daarbij steunen, hopelijk is hij binnen enkele weken topfit want we gaan hem nodig hebben. Zaterdag Terjoden nog en dan begint het voor echt... Den Onderkroiper zag 2 lichtpunten De fotokes staan on-line voor de liefhebbers http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=233 ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Aug 2011, 21:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Depoitre is toch nogal nen beir ze jongens, onzen Drogba & Torres in één
![]() _________________
|
| 11 Aug 2011, 7:45 |
|
|
Miniem
witzwet schreef: Zullen we anders nog eens een vergaderingske leggen O ja, er werd in alle talen gezwegen over de financiën...de zotten die daar nog naar toe trekken seg! als er weeral eens geen geld is kan men maar 1 ding besluiten: wanbeleid. Geen wonder dat er amper nieuwe sponsors gevonden worden. Dender daarentegen zat er slechter voor, maar heeft wel iemand gevonden die bereid is alles te betalen. Zegt ook veel over aalst hé, als je de duimen moet leggen voor een klein 'dorpje' en een 'bescheiden' achterban, waar sponsors blijkbaar meer in geloven. Er is wellicht weer veel meer aan de hand. En het feit dat je stadion oud en bouwvallig is zorgt ook al voor een hevige investering, een stadsbestuur die niet wakker ligt van Eendracht, zijn al twee doorslaggevende factoren voor sponsors. Men kan lachen met de kleurrijke stoeltjes in dender, maar hebt ge da stadion al eens goed bekeken. Wees er maar jaloers op! En dat doet pijn, ook bij mij! Ik zou daar maar niet jaloers op zijn. Daar zit nu ene Mellaerts als geldschieter. Je weet wel, die zijn speeltje Willebroek-Meerhof met zo'n financiële kater heeft achter gelaten dat ze nu de boeken hebben moeten neerleggen en terug beginnen als Willebroek SV in 4e provinciale !!! |
| 11 Aug 2011, 11:40 |
|
|
forumlegende
Spelen wij morgen op Terjoden_welle?
Zij spelen normaal voor de beker tegen Bree dit weekend of haal ik verschillende data door mekaar? |
| 12 Aug 2011, 20:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Terjoden speelt zondag voor de beker tegen Bree maar ze spelen morgenavond ook tegen ons. Volgens ne speler van Terjoden zal hun basisploeg voor zondag waarschijnlijk wel maar 45 minuten aantreden tegen ons. Aftrap om 19 uur dacht ik.
|
| 12 Aug 2011, 20:39 |
|
|
forumlegende
zwawi schreef: Terjoden speelt zondag voor de beker tegen Bree maar ze spelen morgenavond ook tegen ons. Volgens ne speler van Terjoden zal hun basisploeg voor zondag waarschijnlijk wel maar 45 minuten aantreden tegen ons. Aftrap om 19 uur dacht ik. OK, merçi. Dan weet ik morgen waar naartoe! |
| 12 Aug 2011, 20:46 |
|
|
forumlegende |
Jean schreef: zwawi schreef: Terjoden speelt zondag voor de beker tegen Bree maar ze spelen morgenavond ook tegen ons. Volgens ne speler van Terjoden zal hun basisploeg voor zondag waarschijnlijk wel maar 45 minuten aantreden tegen ons. Aftrap om 19 uur dacht ik. OK, merçi. Dan weet ik morgen waar naartoe! naar het plein van Dender e, niet vergeten ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 12 Aug 2011, 21:04 |
|
| Pagina 49 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 57 Volgende |