|
|
| Pagina 18 van 32 |
[ 467 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Moppen
Je filmrolletje naar een ontwikkelingsland opsturen is nooit grapppig
(Onderkroiper )_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 12 Aug 2011, 15:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Vraag: In welk deel van Somalië zitten de meeste vluchtelingen?
Antwoord: Het is te zien van waar de wind komt. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Aug 2011, 17:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: Je filmrolletje naar een ontwikkelingsland opsturen is nooit grapppig (Onderkroiper )SD-kaart ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Aug 2011, 21:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Je filmrolletje naar een ontwikkelingsland opsturen is nooit grapppig (Onderkroiper )SD-kaart ![]() Kwist daje da ging antwoorde Uw oudere camera's dan ;D waar dat met rollekes te doen is; D _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 13 Aug 2011, 12:36 |
|
|
Freak
Die van mij wilde afvallen , ik zei laat u inschrijven voor Miss Belgie . Voor wat dat zei ze ?
ik zei ge gaat als eerste afvallen ! |
| 28 Aug 2011, 13:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Waarom krijgen orkanen altijd vrouwennamen?
Omdat orkanen net als vrouwen zijn: als ze komen zijn ze wild en onstuimig en als ze gaan nemen ze je auto en je huis mee. _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Aug 2011, 10:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Vicky schreef: Waarom krijgen orkanen altijd vrouwennamen? Omdat orkanen net als vrouwen zijn: als ze komen zijn ze wild en onstuimig en als ze gaan nemen ze je auto en je huis mee. Dezen komt in mijnen top 10 ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 29 Aug 2011, 11:46 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Vicky schreef: Waarom krijgen orkanen altijd vrouwennamen? Omdat orkanen net als vrouwen zijn: als ze komen zijn ze wild en onstuimig en als ze gaan nemen ze je auto en je huis mee. Ook Jiskefet gezien op 8 gisteren? ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 29 Aug 2011, 15:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Gio schreef: Vicky schreef: Waarom krijgen orkanen altijd vrouwennamen? Omdat orkanen net als vrouwen zijn: als ze komen zijn ze wild en onstuimig en als ze gaan nemen ze je auto en je huis mee. Ook Jiskefet gezien op 8 gisteren? ![]() Nope, op de radio gehoord. Ik denk Ann Reymen. _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Aug 2011, 17:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Vicky schreef: Waarom krijgen orkanen altijd vrouwennamen? Omdat orkanen net als vrouwen zijn: als ze komen zijn ze wild en onstuimig en als ze gaan nemen ze je auto en je huis mee. Orkaan Mitch al vergeten? |
| 30 Aug 2011, 13:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Zienaa schreef: Vicky schreef: Waarom krijgen orkanen altijd vrouwennamen? Omdat orkanen net als vrouwen zijn: als ze komen zijn ze wild en onstuimig en als ze gaan nemen ze je auto en je huis mee. Orkaan Mitch al vergeten? Da was een voil jeanet ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Aug 2011, 17:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Ongetwijfeld hebben jullie dit probleem ook al gehad : " Je
start een programma op je computer en om één of andere reden draait je pc “in de knoop”. Je zit met een “loop” ofte “cyclische redundantie” ! Maar wat betekent dat eigenlijk ? Wel, hier is een simpel voorbeeld om u te verklaren wat cyclische redundantie precies inhoudt. De directeur van een maatschappij roept zijn secretaresse bij zich en zegt haar : “Vanessa, ik ga een weekje naar Rome voor een seminarie en ik wil dat je meegaat. ’t Is een buitenkans voor jou om de internationale top van de maatschappij te ontmoeten en onze partners te leren kennen… Gelieve dus de nodige voorbereidingen te treffen.” Vanessa, de secretaresse, belt meteen haar man op en meldt hem : “Filip, schatje, ik moet een weekje met de directeur naar Rome voor een seminarie. We gaan elkaar volgende week moeten missen liefste…” Filip belt meteen naar zijn maîtresse met de boodschap : “Florence, mijn liefste, de toverkol vertrekt een week naar het buitenland ! We gaan de hele volgende week lekker samen kunnen doorbrengen… Ik kijk er al naar uit !” De maîtresse, Florence, belt meteen naar de student waaraan ze bijlessen wiskunde geeft : “Manu, ‘k heb veel te veel werk volgende week, we gaan je bijlessen een week moeten overslaan. Je hebt een weekje vrij !” Manu belt daarop naar zijn grootvader : “Opa, mijn bijlessen van volgende week zijn uitgesteld. Mijn prof, Florence, heeft veel te veel werk. We kunnen eindelijk samen gaan vissen !” De grootvader, die eigenlijk de directeur is in dit verhaal, roept zijn secretaresse Vanessa in zijn bureau en meldt haar : “Vanessa, je mag de voorbereidingen voor dat seminarie afgelasten. Ik heb de kans om met mijn kleinzoon te gaan vissen, en ik zie hem al zo weinig ! We zullen wel voor het volgende seminarie inschrijven. Je mag alle reserveringen voor hotel, vliegtuig enz annuleren.” Vanessa belt dus naar haar man : “Filip, die halve gare directeur heeft weer een wispelturige bui, hij heeft net de Romereis geannuleerd. Ik zal dus toch gezellig thuis zijn !” Dus belt Filip naar zijn maîtresse Florence : “Lieveling, het spijt me, we zullen de volgende week dan toch niet samen kunnen doorbrengen. Die Romereis van mijn tang van een wederhelft is geannuleerd !” Waarna Florence weer naar haar leerling belt : “Manu, luister eens, ik heb mijn agenda kunnen herschikken. Zo kunnen de bijlessen volgende week toch doorgaan als gebruikelijk.” Manu belt dat door aan zijn opa : “Opa, die feeks van een professor komt me net te melden dat de bijlessen toch zullen doorgaan ! Het spijt me, maar onze plannen om te vissen kunnen niet doorgaan.” Waarop opa directeur zijn Vanessa binnenroept : “Mijn kleinzoon Manu meldt me net dat hij de volgende week niet vrij is : hij heeft dan toch bijles. Je kan de voorbereiding van de reis dus hernemen : we kunnen naar Rome !” Dat is nu wat cyclische redundantie is, oftewel een “software loop” !! _________________ geer'n bè |
| 31 Aug 2011, 10:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
panoleon schreef: Ongetwijfeld hebben jullie dit probleem ook al gehad : " Je start een programma op je computer en om één of andere reden draait je pc “in de knoop”. Je zit met een “loop” ofte “cyclische redundantie” ! Maar wat betekent dat eigenlijk ? Wel, hier is een simpel voorbeeld om u te verklaren wat cyclische redundantie precies inhoudt. De directeur van een maatschappij roept zijn secretaresse bij zich en zegt haar : “Vanessa, ik ga een weekje naar Rome voor een seminarie en ik wil dat je meegaat. ’t Is een buitenkans voor jou om de internationale top van de maatschappij te ontmoeten en onze partners te leren kennen… Gelieve dus de nodige voorbereidingen te treffen.” Vanessa, de secretaresse, belt meteen haar man op en meldt hem : “Filip, schatje, ik moet een weekje met de directeur naar Rome voor een seminarie. We gaan elkaar volgende week moeten missen liefste…” Filip belt meteen naar zijn maîtresse met de boodschap : “Florence, mijn liefste, de toverkol vertrekt een week naar het buitenland ! We gaan de hele volgende week lekker samen kunnen doorbrengen… Ik kijk er al naar uit !” De maîtresse, Florence, belt meteen naar de student waaraan ze bijlessen wiskunde geeft : “Manu, ‘k heb veel te veel werk volgende week, we gaan je bijlessen een week moeten overslaan. Je hebt een weekje vrij !” Manu belt daarop naar zijn grootvader : “Opa, mijn bijlessen van volgende week zijn uitgesteld. Mijn prof, Florence, heeft veel te veel werk. We kunnen eindelijk samen gaan vissen !” De grootvader, die eigenlijk de directeur is in dit verhaal, roept zijn secretaresse Vanessa in zijn bureau en meldt haar : “Vanessa, je mag de voorbereidingen voor dat seminarie afgelasten. Ik heb de kans om met mijn kleinzoon te gaan vissen, en ik zie hem al zo weinig ! We zullen wel voor het volgende seminarie inschrijven. Je mag alle reserveringen voor hotel, vliegtuig enz annuleren.” Vanessa belt dus naar haar man : “Filip, die halve gare directeur heeft weer een wispelturige bui, hij heeft net de Romereis geannuleerd. Ik zal dus toch gezellig thuis zijn !” Dus belt Filip naar zijn maîtresse Florence : “Lieveling, het spijt me, we zullen de volgende week dan toch niet samen kunnen doorbrengen. Die Romereis van mijn tang van een wederhelft is geannuleerd !” Waarna Florence weer naar haar leerling belt : “Manu, luister eens, ik heb mijn agenda kunnen herschikken. Zo kunnen de bijlessen volgende week toch doorgaan als gebruikelijk.” Manu belt dat door aan zijn opa : “Opa, die feeks van een professor komt me net te melden dat de bijlessen toch zullen doorgaan ! Het spijt me, maar onze plannen om te vissen kunnen niet doorgaan.” Waarop opa directeur zijn Vanessa binnenroept : “Mijn kleinzoon Manu meldt me net dat hij de volgende week niet vrij is : hij heeft dan toch bijles. Je kan de voorbereiding van de reis dus hernemen : we kunnen naar Rome !” Dat is nu wat cyclische redundantie is, oftewel een “software loop” !! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 31 Aug 2011, 15:02 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
Vicky schreef: Waarom krijgen orkanen altijd vrouwennamen? Omdat orkanen net als vrouwen zijn: als ze komen zijn ze wild en onstuimig en als ze gaan nemen ze je auto en je huis mee. Laten moderne orkanen dan ook de kinderen achter? ![]() |
| 02 Sep 2011, 16:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Toen Sofie terug kwam van een verre vakantie vernam ze, dat tijdens haar verlof,haar grootvader overleden was.
Als goede kleindochter ging ze bij haar 95-jarige grootmoeder langs om haar te condoleren. Aangezien ze wist dat haar opa in blakende gezondheid verkeerde, vroeg ze aan oma waar opa aan overleden was. Mijn kindje, antwoordde oma: opa kreeg een hartaanval. Vorige week zondagochtend toen we de liefde bedreven. Waarop Sofie reageerde met te zeggen dat seks voor mensen van tegen de honderd toch af te raden was..... Maar nee schatje, zei oma: reeds enkele jaren lang en gelet op onze ouderdom hadden we ons voorgenomen dat het beste ogenblik voor ons beiden om seks te hebben was het ogenblik dat op zondagmorgen de kerkklokken begonnen te luiden. Dat was voor ons het juiste ritme, niet te snel en niet te traag, gewoon erin bij de DING, en eruit bij de DONG....!!! Plotseling moest oma een traantje wegpinken, en ze zei: Als die stomme ijsboer met zijn klingelende bel niet langs was gereden had opa nu nog geleefd. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Sep 2011, 12:42 |
|
| Pagina 18 van 32 |
[ 467 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 32 Volgende |