Cofidis Cup 2011-2012 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 262 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18
 Cofidis Cup 2011-2012 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 43
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
krisken schreef:
zwawi schreef:
zwawi schreef:
Lindelhoeven - Neerpelt 1-3
Diest - Beringen 1-2

Neerpelt - Beringen 1-0

Volgende week maken Neerpelt en O. Charleroi onder mekaar uit wie het tegen ons mag opnemen.

Ik ben eventjes gaan kijken naar de site van neerpelt,die hebben gisteren idd. gewonnen en spelen volgend weekend tegen o.charleroi weinig bekenden bij neerpelt of mss enen stijn vreven wie kent die nog.En nadat ze hun doelman verloren hebben in een tragisch ongeval hebben ze de broer van de getransfereerde doelman de winter van westerlo binnen gehaald.

Stijn Vreven is trainer van Neerpelt.
Die doelman die om het leven kwam, is de broer van Bernd Evens van Cercle Brugge.
En een andere bekende naam is die van Harald Pinxten.

07 Aug 2011, 13:29
Junior

Leeftijd: 59
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht neerpelt-o.charleroi voorbeschouwing
VOORBESCHOUWING ESP. NEERPELT - OLYMPIC CHARLEROI

--------------------------------------------------------------------------------

Vanavond staat er de derde ronde van de beker van Belgie op het programma. Esperanza speelt gastheer voor derdeklasser Olympic Charleroi. Van het huidige Olympic is weinig gekend. Van de ploeg die vorig seizoen in derde nationale B, achtste eindigde zijn vooral de sterkhouders vertrokken.

Ondanks alle commotie deze week over het wel of niet spelen van de wedstrijd tegen Olympic Charleroi was trainer Stijn Vreven gisteren blij dat de bekerwedstrijd doorging. " We hadden een alternatief als Charleroi niet zou komen opdagen, we speelden dan ter vervanging een oefenwedstrijd tegen Vlijtingen VV. Maar nu dat Ol. Charleroi toch mag spelen ga ik liever 'sportief' een ronde verder", aldus Stijn Vreven.

Esperanza trainer Stijn Vreven kan op een bijna fitte kern rekenen. Enkel Jan Smolders en Fatih Kantarci doen wedstrijdritme op met de beloften in en tegen Peer SV (Balanscup). Aftrap om 16u (en niet om 18u30 wat u elders kan lezen). Michiel Vrolix (enkelblessure) en Chris Coninx (verrekking) zijn onbeschikbaar. Jente Daniels is geelgeschorst voor deze bekerwedstrijd.

De selectie voor vanavond: Yannick De Winter, Harald Pinxten, Carlo Palmans, Jef Henkens, Geert Jegers, Tom De Vos, Kris Palmans, Thorsten Ubachs, Jasper Daniels, Timmy Bieniek, Christophe Neyens, Serion Et'Hemi, Kobe Leekens, John Vandael en X.

Bij een eventuele winst wacht ons in de vierde ronde tweedeklasser Eendracht Aalst. Esperanza wil deze wedstrijd afwerken in het eigen sportpark De Roosen.

Supporters allen op post op zaterdag 13 augustus, aftrap om 19:30 op Sportpark De Roosen.

13 Aug 2011, 20:00
Freak

Leeftijd: 35
Neerpelt blijkbaar door na strafschoppen,worden dus volgende zaterdag normaal gezien onze tegenstander.

13 Aug 2011, 21:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Iendrachter90 schreef:
Neerpelt blijkbaar door na strafschoppen,worden dus volgende zaterdag normaal gezien onze tegenstander.

Miljaar als dat op zaterdagavond is zal ik moeten kiezen, naar Den Eendracht of naar pensioensfeest van een collega gaan.
Iemand waarmee ik bijna 35 jaar heb samengewerkt ? :stom:

13 Aug 2011, 22:15
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:

Miljaar als dat op zaterdagavond is zal ik moeten kiezen, naar Den Eendracht of naar pensioensfeest van een collega gaan.
Iemand waarmee ik bijna 35 jaar heb samengewerkt ? :stom:

Ga voor de collega. Het is misschien de laatste keer dat je hem kan ontmoeten.... Vier dagen nadien speelt EA opnieuw. :EA:

13 Aug 2011, 22:45
Freak

Leeftijd: 45
•Harelbeke - Koksijde n.p. 2-2 (4-2)
•Witgoor - Verviers n.p. 2-2 (4-5)
•Solrezienne - Beekhoek n.p. 2-2 (6-7)
•Doornik - Hades 1-0
•Veldwezelt - Meux 1-0
•St-Kat-Waver - Torhout n.p. 1-1 (1-3)
•Neerpelt - O.Charleroi n.p. 1-1 (4-2)
•Windeke - Grimbergen 0-1

•RC Mechelen - Ganshoren 1-0
•Ath - Poperinge 2-1
•Oosterzonen - Lambusart 1-6
•St-Lenaarts - Turnhout n.p. 0-0 (4-5)
•Elsautoise - Hoogstraten 1-2
•Hoei - Everbeur 2-0
•Moeskroen - Leopoldsburg 2-0
•Temse - Champlonaise 2-0
•Patro Eisden - Butsel 4-2
•Overijse - RC Waregem n.p. 1-1 (4-3)
•Dessel - Blegnytoise 1-0
•Diegem - Ternat 1-0
•Virton - Mélen-Micheroux 2-4

tabel nog niet volledig...

14 Aug 2011, 19:35

Bambrugge - Maldegem 4-0
Hamme - Berchem 3-0
St-Eloois-Winkel - Union np 1-1 (4-5)
Terjoden-Welle - Bree 3-1
Sp-Mopertingen - Bleid np 1-1 (4-5)
Bornem - Charleroi np 2-2 (3-4)
Ingelmunster - Zaventem 0-1
Cappellen - Sprimont 4-1
Ronse - Evere 4-0
Erpion - Menen stopgezet
Wellen - Hasselt np 4-4 (3-4)
Acrenoise - Rupel Boom 1-3
Eernegem - Bertrix 1-3
Genly-Quevy - Givry np 0-0 (6-5)
La Louviere - Cointe-Luik np 0-0 (0-3)
Wellinoise - Soignies 1-0
Vaux - Walhain 1-6
RC Lebbeke - Bocholt 0-2
Ninove - Kelmis 0-2
Appelterre-Eichem - Brakel 2-0
Profondeville - Oudenaarde 1-4
Hamoir - Wijgmaal 1-3
Ukkel - Izegem 5-4
Ciney - Geel-Meerhout 3-5
Aarlen - Deinze ???

14 Aug 2011, 19:45
Freak

Leeftijd: 35
4de ronde als alle uitslagen kloppen toch:
W.Zaventem-virton
Union-kv oostende
Kelmis-quevy
Hasselt-Antwerp
Wetteren-Wijgmaal
Appelterre-Charleroi
C.Liége-cappellen
Bambrugge-Ws Woluwe
Dessel-Hoei
Uccle-Ronse
Roeselare-Torhout
Neerpelt-Aalst
P.Eisden-Grimbergen
?-Hamme
Bleid-Wezet
Deinze-Overyse
Rc Mechelen-wellinoise
Lambusart-Tienen
Fc Charleroi(couillet)-Walhain
Terjoden.welle-Tubeke(die kunnen woensdag komen scouten) :D
Hoogstraten-Dender
Doornik-Brussels
R.Boom-Boussu Dour
Temse-Oudenaarde
G.Athois-Beekhoek
Harelbeke-Verviers
Veldwezelt-Lommel
W.Beveren-Geel-meerhout
Bocholt-Sint niklaas
Bertrix-Eupen
Turnhout-Diegem
Heist-peruwelz

14 Aug 2011, 20:18
Nationale Ploeg

Onderkroiper schreef:

Ik ben naar deze match gaan kijken vannamiddag. De winnaar ervan, komt volgende week naar Racing op bezoek. Omdat ik pas kort na de middag beslist had, om naar deze match te gegaan, had ik op de website van de kbvb nog snel even het adres van hun A-terrein opgezocht. Het was niet moeilijk te vinden, dus ik rijd er vlot naartoe. Kom ik daar, is er niets te zien aan dat terrein. Alleen reed er net voor mij nog een wagen de parking van het terrein op. Ik ga even, in mijne beste Frans, vragen of hij wist waar de wedstrijd gespeeld werd, maar hij wist niet meer dan ik. Misschien spelen ze in Libramont of Rochefort zei hij. Die man bleek een ex-trainer van Libramont te zijn, hij was er trainer toen ze Antwerp in de beker wipte.
Dan maar een telefoontje naar het thuisfront en na wat gesurf op het internet, bleek de wedstrijd door te gaan op het B-terrein van Wellin! Ik vond het A-terrein al niet veel zaaks, dus wat zal het B-terrein dan voorstellen. Ondertussen waren er al wat meer auto's aan het A-terrein toegekomen en toen we wisten waar we moesten zijn, konnen we als het ware in colonne naartoe rijden.
We waren nog op tijd bij het B-terrein en waar ik voor vreesde, werd ook waarheid. Een infrastructuur, die een beetje te vergelijken was met wat wij ons voorstellen bij een terrein van een caféploeg.
Zelfs een loket voor de inkom te ontvangen was er niet, de inkom werd geïnd via een wandeling rond het terrein met een chacouche. Zelfs een inkomticket gaven ze niet!
Een reclamebord was er rond het veld in de verste verte niet te bespeuren. De kantine was niet voor mensen met claustrofobie, zo klein was het daar.
Het niveau van de wedstrijd was ook niet erg hoog, maar de scheids (een kleurling) had wel een kleurrijke dag en trok geregeld kaarten, zo eindigden de bezoekers van Soignies met zijn negenen na 2 rode kaarten.
Toen de scheids, volgens de bezoekende toeschouwers, één minuut te vroeg affloot, liepen de frustraties nog hoog op.
De thuisspelers lieten dat niet aan hun hart komen en bouwden ondertussen een feestje in hun kleedkamer, dat tot ver buiten hun "stadion" te horen was.

14 Aug 2011, 20:51
forumlegende

Leeftijd: 61
Gruunwit schreef:
Onderkroiper schreef:

Ik ben naar deze match gaan kijken vannamiddag. De winnaar ervan, komt volgende week naar Racing op bezoek. Omdat ik pas kort na de middag beslist had, om naar deze match te gegaan, had ik op de website van de kbvb nog snel even het adres van hun A-terrein opgezocht. Het was niet moeilijk te vinden, dus ik rijd er vlot naartoe. Kom ik daar, is er niets te zien aan dat terrein. Alleen reed er net voor mij nog een wagen de parking van het terrein op. Ik ga even, in mijne beste Frans, vragen of hij wist waar de wedstrijd gespeeld werd, maar hij wist niet meer dan ik. Misschien spelen ze in Libramont of Rochefort zei hij. Die man bleek een ex-trainer van Libramont te zijn, hij was er trainer toen ze Antwerp in de beker wipte.
Dan maar een telefoontje naar het thuisfront en na wat gesurf op het internet, bleek de wedstrijd door te gaan op het B-terrein van Wellin! Ik vond het A-terrein al niet veel zaaks, dus wat zal het B-terrein dan voorstellen. Ondertussen waren er al wat meer auto's aan het A-terrein toegekomen en toen we wisten waar we moesten zijn, konnen we als het ware in colonne naartoe rijden.
We waren nog op tijd bij het B-terrein en waar ik voor vreesde, werd ook waarheid. Een infrastructuur, die een beetje te vergelijken was met wat wij ons voorstellen bij een terrein van een caféploeg.
Zelfs een loket voor de inkom te ontvangen was er niet, de inkom werd geïnd via een wandeling rond het terrein met een chacouche. Zelfs een inkomticket gaven ze niet!
Een reclamebord was er rond het veld in de verste verte niet te bespeuren. De kantine was niet voor mensen met claustrofobie, zo klein was het daar.
Het niveau van de wedstrijd was ook niet erg hoog, maar de scheids (een kleurling) had wel een kleurrijke dag en trok geregeld kaarten, zo eindigden de bezoekers van Soignies met zijn negenen na 2 rode kaarten.
Toen de scheids, volgens de bezoekende toeschouwers, één minuut te vroeg affloot, liepen de frustraties nog hoog op.
De thuisspelers lieten dat niet aan hun hart komen en bouwden ondertussen een feestje in hun kleedkamer, dat tot ver buiten hun "stadion" te horen was.

voetbal een feest :plat:

14 Aug 2011, 20:53

om volledig te maken
Aarlen - Deinze 2 - 6

14 Aug 2011, 20:59
Nationale Ploeg

Een foto van dat geweldig B-terrein van Wellin, waar ik gisteren was, vind je op http://www.lavenir.net/article/detail.a ... 110814_030

Op de achtergrond zie je geen toeschouwers, maar inderdaad ... koeien en die stonden echt wel dicht het veld. Je kon hier het doel missen, maar wel (een koe) raak treffen.

15 Aug 2011, 22:00
Freak

Leeftijd: 42
Er zijn grote problemen bij de organisatie van de match Hasselt - Antwerp. Het is onduidelijk waar en wanneer de match zal doorgaan.

16 Aug 2011, 18:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Iendrachter90 schreef:
4de ronde als alle uitslagen kloppen toch:
W.Zaventem-virton
Union-kv oostende
Kelmis-quevy
Hasselt-Antwerp
Wetteren-Wijgmaal
Appelterre-Charleroi
C.Liége-cappellen
Bambrugge-Ws Woluwe
Dessel-Hoei
Uccle-Ronse
Roeselare-Torhout
Neerpelt-Aalst
P.Eisden-Grimbergen
?-Hamme
Bleid-Wezet
Deinze-Overyse
Rc Mechelen-wellinoise
Lambusart-Tienen
Fc Charleroi(couillet)-Walhain
Terjoden.welle-Tubeke(die kunnen woensdag komen scouten) :D
Hoogstraten-Dender
Doornik-Brussels
R.Boom-Boussu Dour
Temse-Oudenaarde
G.Athois-Beekhoek
Harelbeke-Verviers
Veldwezelt-Lommel
W.Beveren-Geel-meerhout
Bocholt-Sint niklaas
Bertrix-Eupen
Turnhout-Diegem
Heist-peruwelz

Ook een ferme affiche aan de Lindekouter. Bambrugge schakelde zondag trouwens Maldegem uit met 4-0.

16 Aug 2011, 18:20
Nationale Ploeg

Mijn verhaal over Wellin - Soignies krijgt misschien nog een vervolg, want nu blijkt dat Soignies een klacht heeft ingediend bij de KBVB.
Hier lees je er meer van. http://www.tvlux.be/joomla/index.php/co ... e/188/8282

18 Aug 2011, 14:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 262 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 18