|
|
| Pagina 51 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2011-2012
Ik heb een kansarme eerste helft gezien. We konden de keeper van Terjoden voor de rust eigenlijk niet echt aan het werk zetten. De goal van Crispijn, enkele minuten voor de rust, was eigenlijk onze eerste echte kans. De thuisploeg kreeg ook 1 goeie mogelijkheid. Glen Coppens mikte ze voorlangs toen hij alleen voor Van Den Noortgaete kwam.
Na de pauze kregen we wel enkele goeie kansen maar je moet er dan wel bij zeggen dat de beste spelers van Terjoden niet meer meededen met het oog op hun bekermatch van morgen. Crispijn en Depoitre konden echter niet afwerken. Terjoden dreigde ook een paar keer. Zo moest Van Den Noortgaete een afstandsschot uit zijn doel zweven. Twee minuten voor tijd scoorden we dan toch een tweede keer toen Ode Thompson een voorzet in doel knikte. We sluiten de oefencampagne dus af met een zege alvorens aan het echte werk te beginnen. Zijn we er klaar voor? Ik weet het niet... |
| 13 Aug 2011, 22:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De fotokes staan on-line
Mooie broederstrijd ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Aug 2011, 10:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
gweninho schreef: El Corredor schreef: Gbarssin is inderdaad geen slechte voetballer, speelt strak in, probeert bij vlagen het spel te verleggen. alleen, sleurt kilo's teveel mee en is morsdood na een halfuur voetbal. En het lijkt me ook niet direct een goalmaker. Gbarssin is teveel een type Van Damme, Kestens. Ik had geopteerd voor een ander type voetballer, maar soit, slecht is hij niet, maar heeft fysiek nog heel veel werk. Hij speelde wel de volledige wedstrijd en volgens mij zat hij er door na 70minuten. Al bij al goed voor een speler met zijne fysiek denkek. Edit : Kvind Marco ook geen type Van Damme. Van Damme is meer de loper(stofzuiger) , Marco probeert altijd voetballend de oplossing te zoeken en probeert steeds aanspeelbaar te zijn. Idd ik vind Kestens & Vandamme dan meer op elkaar lijken. Gbarssin is iemand die nen uitstekende pas in de voeten heeft en met alle respect voor Vandamme & Kestens dat hebben zij minder. _________________
|
| 16 Aug 2011, 8:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Fanatix schreef: gweninho schreef: El Corredor schreef: Gbarssin is inderdaad geen slechte voetballer, speelt strak in, probeert bij vlagen het spel te verleggen. alleen, sleurt kilo's teveel mee en is morsdood na een halfuur voetbal. En het lijkt me ook niet direct een goalmaker. Gbarssin is teveel een type Van Damme, Kestens. Ik had geopteerd voor een ander type voetballer, maar soit, slecht is hij niet, maar heeft fysiek nog heel veel werk. Hij speelde wel de volledige wedstrijd en volgens mij zat hij er door na 70minuten. Al bij al goed voor een speler met zijne fysiek denkek. Edit : Kvind Marco ook geen type Van Damme. Van Damme is meer de loper(stofzuiger) , Marco probeert altijd voetballend de oplossing te zoeken en probeert steeds aanspeelbaar te zijn. Idd ik vind Kestens & Vandamme dan meer op elkaar lijken. Gbarssin is iemand die nen uitstekende pas in de voeten heeft en met alle respect voor Vandamme & Kestens dat hebben zij minder. Gbarssin heeft inderdaad ne goeie pas en kan er voetballend uitkomen, alleen geeft hij die pas wel altijd vanop een zeventigtal meter van het vijandige doel en eens een beslissende pas geven, wordt zo wel heel moeilijk. Het gat tussen centrale middenveld en aanval was schrijnend vorige zaterdag en in tweede pleegt ge op die manier altijd zelfmoord. Ik had echt wel graag eens een centrale middenvelder zien komen die ook eens voor doel kan opduiken, maar blijkbaar is het de bedoeling om met twee centrale middenvelders te spelen die voor de eigen verdediging kamperen. Trouwens, met daarnaast nog twee flankspelers die geen man meer voorbij geraken (toch als je voor Cousin en Gallucci opteert) en absoluut niets van gestalte in de ploeg, waardoor je ook op corner of zo zelden zal kunnen dreigen, zullen we zowat volledig afhankelijk zijn van flitsen van Wouter Moreels en/of Depoitre en ik vrees dat het voor tweede klasse toch wel heel veel hooi zal zijn dat die op hun vork zullen moeten nemen. |
| 16 Aug 2011, 9:02 |
|
|
Junior
Men kan en mag hier door een kritische benadering de positieve en negatieve punten van
Marco Gbarssin in de verf zetten. Maar dan moet men dezelfde maten en gewichten nemen voor de andere kernspelers. Dan zou het wel eens kunnen dat er een aantal een andere hobby moeten gaan kiezen. (i.p.v. te voetballen). |
| 16 Aug 2011, 9:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
nonkel august schreef: Men kan en mag hier door een kritische benadering de positieve en negatieve punten van Marco Gbarssin in de verf zetten. Maar dan moet men dezelfde maten en gewichten nemen voor de andere kernspelers. Dan zou het wel eens kunnen dat er een aantal een andere hobby moeten gaan kiezen. (i.p.v. te voetballen). zo een statement verdient nader uitleg, en? ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 16 Aug 2011, 12:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
zwetzat schreef: nonkel august schreef: Men kan en mag hier door een kritische benadering de positieve en negatieve punten van Marco Gbarssin in de verf zetten. Maar dan moet men dezelfde maten en gewichten nemen voor de andere kernspelers. Dan zou het wel eens kunnen dat er een aantal een andere hobby moeten gaan kiezen. (i.p.v. te voetballen). zo een statement verdient nader uitleg, en? ... Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig... |
| 16 Aug 2011, 13:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
lolo4ever schreef: zwetzat schreef: nonkel august schreef: Men kan en mag hier door een kritische benadering de positieve en negatieve punten van Marco Gbarssin in de verf zetten. Maar dan moet men dezelfde maten en gewichten nemen voor de andere kernspelers. Dan zou het wel eens kunnen dat er een aantal een andere hobby moeten gaan kiezen. (i.p.v. te voetballen). zo een statement verdient nader uitleg, en? ... Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig... ja, zo kan ik ook kritiek geven zè ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 16 Aug 2011, 13:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
1ste elftal speelt zaterdag een oefenmatchke tegen de eigen beloften op de zandberg.Depoitre(examens)en van damme(verzwikte enkel)zullen hoogstwaarschijnlijk niet aantreden.
|
| 26 Aug 2011, 10:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Iendrachter90 schreef: 1ste elftal speelt zaterdag een oefenmatchke tegen de eigen beloften op de zandberg.Depoitre(examens)en van damme(verzwikte enkel)zullen hoogstwaarschijnlijk niet aantreden. |
| 26 Aug 2011, 16:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
chunga schreef: Iendrachter90 schreef: 1ste elftal speelt zaterdag een oefenmatchke tegen de eigen beloften op de zandberg.Depoitre(examens)en van damme(verzwikte enkel)zullen hoogstwaarschijnlijk niet aantreden. De verleden tijd, de tegenwoordige tijd en de toekomende tijd? ![]() |
| 26 Aug 2011, 17:26 |
|
|
Junior
Kan iemand posten om welk uur deze oefenpartij morgen begint tegen de beloften?
|
| 26 Aug 2011, 18:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
salvador schreef: chunga schreef: Iendrachter90 schreef: 1ste elftal speelt zaterdag een oefenmatchke tegen de eigen beloften op de zandberg.Depoitre(examens)en van damme(verzwikte enkel)zullen hoogstwaarschijnlijk niet aantreden. De verleden tijd, de tegenwoordige tijd en de toekomende tijd? ![]() |
| 26 Aug 2011, 20:54 |
|
|
Nationale Ploeg
nonkel august schreef: Kan iemand posten om welk uur deze oefenpartij morgen begint tegen de beloften? |
| 26 Aug 2011, 20:55 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
salvador schreef: chunga schreef: Iendrachter90 schreef: 1ste elftal speelt zaterdag een oefenmatchke tegen de eigen beloften op de zandberg.Depoitre(examens)en van damme(verzwikte enkel)zullen hoogstwaarschijnlijk niet aantreden. De verleden tijd, de tegenwoordige tijd en de toekomende tijd? ![]() Nu ni, nooit ni en vanzeleve ni ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 26 Aug 2011, 21:53 |
|
| Pagina 51 van 57 |
[ 843 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 57 Volgende |