|
|
| Pagina 9 van 22 |
[ 318 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 22 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Dani schreef: Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Selectie aalst:VDN,Kempeneer,de castro-filipovic,kestens,de schutter,cousin,podevijn,gallucci,van damme,vervaeke,gbarssin,thompson,crispyn,depoitre,W.moreels. 1van de spitsen zal wss wel afvallen. Toch opvallend dat er geen Thomas Van Renterghem bijzit. Allé, wel logisch wat mij betreft, maar in de voorbereiding stond hij toch heel dikwijls in de basisploeg. Wat voor mij nog opvallender is : Ringoot is er voor het tweede jaar op rij niet bij na blijkbaar een degelijke voorbereiding (ik heb slechts 1 wedstrijd gezien)... Als er een spits afvalt, dan zal dat waarschijnlijk Crispijn of Depoitre zijn zeker ? Nochtans heeft Depoitre niets meer van hinder na de gespeelde minuten in de voorbereiding en traint hij voluit...benieuwd naar het uiteindelijk wedstrijdblad. Dat van die spits heb ik nu wel gegokt,er kan evengoed iemand anders afvallen. |
| 17 Aug 2011, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Brengt Tubeke wa volk mee?
|
| 17 Aug 2011, 12:08 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Zienaa schreef: Brengt Tubeke wa volk mee? kpeis dant iet meer zal zijn dan het gemiddelde van vorig jaar dus nog ni veel al ist wel een match van 2 ex-eersteklassers ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 17 Aug 2011, 12:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Die twintig ultra's misschien?
|
| 17 Aug 2011, 12:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Oindelèk vanauved vedrom mé de copaings op 'n oek van onze natten toeig!!
Iet drinken, lachen, zjieveren en oepelèk ne schoeine pot voebaal en de poentjen vér ons. Iendracht, weir zèn geriejd!! Na geir nog!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 17 Aug 2011, 12:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Zienaa schreef: Brengt Tubeke wa volk mee? droi maan en nen beizekoek ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 17 Aug 2011, 12:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
zwetzat schreef: Zienaa schreef: Brengt Tubeke wa volk mee? droi maan en nen beizekoek ![]() Op hun forum en website is het dood, maar ze hebben wel ULTRA'S, stel u even voor dat zij met z'n allen zouden komen (Not...)_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 17 Aug 2011, 12:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Werken tot 19u en dan meteen naar het PC-stadion.
![]() |
| 17 Aug 2011, 13:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Wat voor mij nog opvallender is : Ringoot is er voor het tweede jaar op rij niet bij na blijkbaar een degelijke voorbereiding (ik heb slechts 1 wedstrijd gezien)... Dat Ringoot afvalt, is toch alleszins veel minder verrassend, want die kwam toch maar zelden in actie in de voorbereiding (buiten Depoitre speelden enkel Yombo en Balaj nog minder dan Ringoot in de voorbereiding). |
| 17 Aug 2011, 13:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: Dani schreef: Wat voor mij nog opvallender is : Ringoot is er voor het tweede jaar op rij niet bij na blijkbaar een degelijke voorbereiding (ik heb slechts 1 wedstrijd gezien)... Dat Ringoot afvalt, is toch alleszins veel minder verrassend, want die kwam toch maar zelden in actie in de voorbereiding (buiten Depoitre speelden enkel Yombo en Balaj nog minder dan Ringoot in de voorbereiding). Met Castro-Flippo-Kestens-De Schutter-Podevyn en ev Vervaeke heeft BVR inderdaad wel veel mogelijkheden.Hopelijk is het ook voldoende. Ik begrijp overigens nog altijd niet waarom Depoitre matchritme moet op doen door invalbeurten.Aangezien hij fit is en geen last meer heeft kan hij net zo goed de eerste helft spelen en na tien minuten in de tweede helft naar de kant gehaald worden.Eerlijk gezegd heeft de combinatie Thompson-Moreels mij nog niet kunnen bekoren.Ik vrees een beetje dat Moreels zich voor Ode gaat leeg moeten lopen om dan pas in het laatste halfuur zijn maatje Depoitre terug naast hem te krijgen. Elk zijn gedacht maar ik begin liever met onze sterkste opstelling. En inderdaad een winnende trainer heeft altijd gelijk. |
| 17 Aug 2011, 13:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dani schreef: Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Selectie aalst:VDN,Kempeneer,de castro-filipovic,kestens,de schutter,cousin,podevijn,gallucci,van damme,vervaeke,gbarssin,thompson,crispyn,depoitre,W.moreels. 1van de spitsen zal wss wel afvallen. Toch opvallend dat er geen Thomas Van Renterghem bijzit. Allé, wel logisch wat mij betreft, maar in de voorbereiding stond hij toch heel dikwijls in de basisploeg. Wat voor mij nog opvallender is : Ringoot is er voor het tweede jaar op rij niet bij na blijkbaar een degelijke voorbereiding (ik heb slechts 1 wedstrijd gezien)... Het meest opvallende is hier nog niet vermeld: geen Ewen in de selectie. Misschien wel te verwachten, maar toch wel spijtig voor Ewen. |
| 17 Aug 2011, 14:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Dani schreef: Bartos schreef: Toch opvallend dat er geen Thomas Van Renterghem bijzit. Allé, wel logisch wat mij betreft, maar in de voorbereiding stond hij toch heel dikwijls in de basisploeg. Wat voor mij nog opvallender is : Ringoot is er voor het tweede jaar op rij niet bij na blijkbaar een degelijke voorbereiding (ik heb slechts 1 wedstrijd gezien)... Het meest opvallende is hier nog niet vermeld: geen Ewen in de selectie. Misschien wel te verwachten, maar toch wel spijtig voor Ewen. Dat was me geeneens opgevallen. Misschien inderdaad geen volledige verrassing, maar inderdaad zonde voor Ewen. Als je dan toch niet meer rekent op iemand als Verheyden hadden ze hem misschien van den eerste keer beter laten gaan ook. Maar soit, het seizoen is nog lang, ik veronderstel dat we iedereen wel nog zullen nodig hebben zeker. |
| 17 Aug 2011, 14:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Schepper schreef: Oindelèk vanauved vedrom mé de copaings op 'n oek van onze natten toeig!! Iet drinken, lachen, zjieveren en oepelèk ne schoeine pot voebaal en de poentjen vér ons. Iendracht, weir zèn geriejd!! Na geir nog!! Kzal moeten passen vanoaved, geloeivet of ni mor ik em een bbq-ken te doen. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Aug 2011, 14:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Wat is in godsnaam de bedoeling van Verheyden niet te selecteren??
Nu voldoet hij ineens niet meer ofwat? Hadden ze dan beter zijn contract niet verlengd en een volwaardige vervanger aangetrokken? |
| 17 Aug 2011, 14:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Jeroen schreef: Wat is in godsnaam de bedoeling van Verheyden niet te selecteren?? Nu voldoet hij ineens niet meer ofwat? Hadden ze dan beter zijn contract niet verlengd en een volwaardige vervanger aangetrokken? Misschien is het wel door werkomstandigheden dat hij er niet bij is? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 17 Aug 2011, 14:40 |
|
| Pagina 9 van 22 |
[ 318 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 22 Volgende |