|
|
| Pagina 10 van 22 |
[ 318 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 22 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28 Berichten: 86 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
De_steve schreef: Jeroen schreef: Wat is in godsnaam de bedoeling van Verheyden niet te selecteren?? Nu voldoet hij ineens niet meer ofwat? Hadden ze dan beter zijn contract niet verlengd en een volwaardige vervanger aangetrokken? Misschien is het wel door werkomstandigheden dat hij er niet bij is? Verheyden is wel geselecteerd ze want het staat op de site _________________ We're Back ! |
| 17 Aug 2011, 14:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Files en ellende op N45 richting HaringDe werken aan de N45, toegangsweg naar de rotonde Haring veroorzaakten gisteren een gigantische file tussen Ninove en Aalst. Wie van de expressweg kwam moest tot één uur aanschuiven. Ook het verkeer vanuit Brussel dat de E-40 verliet, reed zich vast in de file. De werken duren tot half september.
Dat de spelemansen van Tubize mor op toid vertrekken _________________ MCMXIX |
| 17 Aug 2011, 14:50 |
|
|
forumlegende
Zijn er vanaf tweede klasse geen extra bankzitters ?
Blijkbaar wel, anders heeft het toch niet veel zin om 18 spelers te selecteren ? |
| 17 Aug 2011, 14:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Om de stress wat aan te wakkeren
heeft OPC een interview gegeven aan TV OostDit is te bekijken vanaf 18.30 tot morgenvroeg ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Aug 2011, 14:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Zijn er vanaf tweede klasse geen extra bankzitters ? Blijkbaar wel, anders heeft het toch niet veel zin om 18 spelers te selecteren ? Neen, in tweede nog altijd 15 spelers in de kern, dus 4 op de bank. Ik tel trouwens toch 16, en geen 18, spelers in de kern. |
| 17 Aug 2011, 15:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bartos schreef: Dani schreef: Zijn er vanaf tweede klasse geen extra bankzitters ? Blijkbaar wel, anders heeft het toch niet veel zin om 18 spelers te selecteren ? Neen, in tweede nog altijd 15 spelers in de kern, dus 4 op de bank. Ik tel trouwens toch 16, en geen 18, spelers in de kern. Ok, ik had dus niet gezien dat er op de site ook een kern staat nu. Daar staan inderdaad Van Renterghem en Verheyden wel bij, maar hij moet er daarvan wel nog 3 laten afvallen dus. |
| 17 Aug 2011, 15:05 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Zijn er vanaf tweede klasse geen extra bankzitters ? Blijkbaar wel, anders heeft het toch niet veel zin om 18 spelers te selecteren ? Neen, in tweede nog altijd 15 spelers in de kern, dus 4 op de bank. Ik tel trouwens toch 16, en geen 18, spelers in de kern. Ok, ik had dus niet gezien dat er op de site ook een kern staat nu. Daar staan inderdaad Van Renterghem en Verheyden wel bij, maar hij moet er daarvan wel nog 3 laten afvallen dus. Toch wel raar als je't mij vraagt ... |
| 17 Aug 2011, 15:08 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28 Berichten: 86 |
Dani schreef: Bartos schreef: Bartos schreef: Neen, in tweede nog altijd 15 spelers in de kern, dus 4 op de bank. Ik tel trouwens toch 16, en geen 18, spelers in de kern. Ok, ik had dus niet gezien dat er op de site ook een kern staat nu. Daar staan inderdaad Van Renterghem en Verheyden wel bij, maar hij moet er daarvan wel nog 3 laten afvallen dus. Toch wel raar als je't mij vraagt ... Ja , ik vind het toch ook maar raar . _________________ We're Back ! |
| 17 Aug 2011, 15:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: Dani schreef: Wat voor mij nog opvallender is : Ringoot is er voor het tweede jaar op rij niet bij na blijkbaar een degelijke voorbereiding (ik heb slechts 1 wedstrijd gezien)... Dat Ringoot afvalt, is toch alleszins veel minder verrassend, want die kwam toch maar zelden in actie in de voorbereiding (buiten Depoitre speelden enkel Yombo en Balaj nog minder dan Ringoot in de voorbereiding). en toch blijf ik het ook jammer vinden. Is kwa opleiding de enige in de kern die eigenlijk deze positie heeft gespeeld. Was trouwens gisteren bij de beloften de enige van de drie die een voldoende achter zijn naam kreeg. De competitie is lang en we zien wel. deze avond gewoon achter de ploeg, gelijk wie er in staat. ![]() _________________ geer'n bè |
| 17 Aug 2011, 15:13 |
|
|
Dani schreef: Bartos schreef: Bartos schreef: Neen, in tweede nog altijd 15 spelers in de kern, dus 4 op de bank. Ik tel trouwens toch 16, en geen 18, spelers in de kern. Ok, ik had dus niet gezien dat er op de site ook een kern staat nu. Daar staan inderdaad Van Renterghem en Verheyden wel bij, maar hij moet er daarvan wel nog 3 laten afvallen dus. Toch wel raar als je't mij vraagt ... Misschien best dat iemand onze trainer er van op de hoogte brengt dat er maar 15 in de kern mogen, kwestie dat we direct gene forfait aan ons broek hebben . |
| 17 Aug 2011, 15:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: Dani schreef: Bartos schreef: Ok, ik had dus niet gezien dat er op de site ook een kern staat nu. Daar staan inderdaad Van Renterghem en Verheyden wel bij, maar hij moet er daarvan wel nog 3 laten afvallen dus. Toch wel raar als je't mij vraagt ... Misschien best dat iemand onze trainer er van op de hoogte brengt dat er maar 15 in de kern mogen, kwestie dat we direct gene forfait aan ons broek hebben .Verheyden zal er volgens mij niet bij zijn, als je kijkt naar de voorbereiding (zeker laatste wedstrijd) verder zal de trainer moeten kiezen tussen Sam en Ode en of Lolo (1 die afvalt) en tussen TVR, Jens, Kest en of Bas (1 die afvalt). Van dit 7-tal moeten er nog 2 afvallen, tenzij BVR nog ergens een konijn uit zijn hoed tovert en ons allemaal met verstomming slaat. ![]() _________________ geer'n bè |
| 17 Aug 2011, 15:27 |
|
|
panoleon schreef: Verheyden zal er volgens mij niet bij zijn, als je kijkt naar de voorbereiding (zeker laatste wedstrijd) verder zal de trainer moeten kiezen tussen Sam en Ode en of Lolo (1 die afvalt) en tussen TVR, Jens, Kest en of Bas (1 die afvalt). Van dit 7-tal moeten er nog 2 afvallen, tenzij BVR nog ergens een konijn uit zijn hoed tovert en ons allemaal met verstomming slaat. ![]() Jens? Moest die afvallen, dat zou nu wel het toppunt zijn. Het zou zelfs een pure schande zijn als Potjes niet in de basis staat, want tis zowat de enige die in de voorbereiding echt een hoog niveau gehaald heeft. Die heeft meer laten zien dat Gallucci en Cousin samen. |
| 17 Aug 2011, 15:30 |
|
|
Bartos schreef: panoleon schreef: Verheyden zal er volgens mij niet bij zijn, als je kijkt naar de voorbereiding (zeker laatste wedstrijd) verder zal de trainer moeten kiezen tussen Sam en Ode en of Lolo (1 die afvalt) en tussen TVR, Jens, Kest en of Bas (1 die afvalt). Van dit 7-tal moeten er nog 2 afvallen, tenzij BVR nog ergens een konijn uit zijn hoed tovert en ons allemaal met verstomming slaat. ![]() Jens? Moest die afvallen, dat zou nu wel het toppunt zijn. Het zou zelfs een pure schande zijn als Potjes niet in de basis staat, want tis zowat de enige die in de voorbereiding echt een hoog niveau gehaald heeft. Die heeft meer laten zien dat Gallucci en Cousin samen. waarom begint hij dan tegen T-W op de bank? zie potjes ook veel liever komen vanop het middenveld. Is de enige winger die echt een actie kan maken. Maar trainers blijven een raar soort mensen, met zeer eigenaardige hersenspinsels. Trouwens Gallu speelt al een klein jaar onder zijn niveau, maar staat er toch altijd in ..... ![]() _________________ geer'n bè |
| 17 Aug 2011, 15:35 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Bartos schreef: Dani schreef: Bartos schreef: Ok, ik had dus niet gezien dat er op de site ook een kern staat nu. Daar staan inderdaad Van Renterghem en Verheyden wel bij, maar hij moet er daarvan wel nog 3 laten afvallen dus. Toch wel raar als je't mij vraagt ... Misschien best dat iemand onze trainer er van op de hoogte brengt dat er maar 15 in de kern mogen, kwestie dat we direct gene forfait aan ons broek hebben .gelek tegen den cerkel in 1968 |
| 17 Aug 2011, 15:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bartos schreef: panoleon schreef: Verheyden zal er volgens mij niet bij zijn, als je kijkt naar de voorbereiding (zeker laatste wedstrijd) verder zal de trainer moeten kiezen tussen Sam en Ode en of Lolo (1 die afvalt) en tussen TVR, Jens, Kest en of Bas (1 die afvalt). Van dit 7-tal moeten er nog 2 afvallen, tenzij BVR nog ergens een konijn uit zijn hoed tovert en ons allemaal met verstomming slaat. ![]() Jens? Moest die afvallen, dat zou nu wel het toppunt zijn. Het zou zelfs een pure schande zijn als Potjes niet in de basis staat, want tis zowat de enige die in de voorbereiding echt een hoog niveau gehaald heeft. Die heeft meer laten zien dat Gallucci en Cousin samen. |
| 17 Aug 2011, 16:31 |
|
| Pagina 10 van 22 |
[ 318 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 22 Volgende |