Eendracht Aalst - Tubeke - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 22
 Eendracht Aalst - Tubeke 
Auteur Bericht
toevallige voorbijganger

Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Aalst begon ijzersterk aan de wedstrijd. Wat een tempo zég :wow: We bleven voetballend de sterkste ploeg maar Tubeke bezweek niet aan de steriele druk. Tubeke loerde vooral op de counter wat resulteerde in enkele pittitge tegenstoten. Tubeke mist daar een kans die eigenlijk niet te missen valt. Voorts in de eerste helft: 2 handsballen in het strafschopgebied van Tubeke (scheids?), en een bal op de lat. De 2de helft gingen we door op ons elan en kregen dan toch een strafschop. Jammer genoeg mist Ode dé kans op de verdiende 1-0 (waarom geeft Ode die trouwens?). We kregen nog enkele reuzekansen maar ook Tubeke kwam dicht bij de openingstreffer na een bijna prachtige owngoal. De ploegen leken door hun beste krachten heen te zitten in het slotkwartier en het bleef dus 0-0.

Er zat meer in dan 1 punt maar we kunnen niets anders dan tevreden zijn met het spelniveau. Er stond een ploeg op het veld. Vechten voor elke bal en voor elkaar. En dat is toch wat elke supporter wenst niet? ;)
+ de kapitein van Tubeke: :fuck: :fuck: :fuck:

Met veel vertrouwen op naar Tienen :EA: :EA: :EA:

17 Aug 2011, 22:30
Freak

Leeftijd: 45
ik vond ons heel goed spelen, maar vergaten te scoren. Jammer van die penalty, maar dat kan nu eenmaal gebeuren.

Ik hoop dat er met Moreels én Depoitre niets voorvalt, daar zal ons seizoen grotendeels van afhangen.

Ze hebben er voor gevochten vandaag, mentaliteit ok, maar je hebt zo van die matchen dat de bal er niet in wil, al had Tubeke ook een aantal 100% kansen.

voor de komende weken had ik graag Galucci eens op de bank gezien, want vond hem toch een beetje uit de toon vallen. Het bankzittersstatuut van De Schutter zal ook pijn gedaan hebben vrees ik.

17 Aug 2011, 22:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Vandaag 2 punten te weinig. Wel 75 minuten lang super gespeeld. Ook een goede sfeer van de supporters die enorm meeleefden. Wel,jammer van die oerwoudgeluiden. Dat past gewoon niet en daar staan fikse boetes op als een scheids daarvoor de match stil legt.
Die kapitein van tubeke: geen woorden voor. Zon irrtitante kerel.

Ok thompson zat niet in de match en een penalty kan iedereen missen ( zie flippo op beerschot) maar ik heb moreels ook al beter zien spelen.

Verder denk ik dat we nog veel ploegen kunnen pijn doen als we zo bkijven spelen.
:EA:

Iendracht nor 2e

17 Aug 2011, 22:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
De 3 punten zaten er in. Kben het vo de rest volledig eens met de reactie van El Corredor (wonder boven wonder :D ). Goeie sfeer en de spelers die hun hebben ingezet, maar een match waarin de bal er niet in wou.

17 Aug 2011, 22:53
Freak

Leeftijd: 35
Jareken schreef:
De_steve schreef:
Jeroen schreef:
Wat is in godsnaam de bedoeling van Verheyden niet te selecteren??

Nu voldoet hij ineens niet meer ofwat? Hadden ze dan beter zijn contract niet verlengd en een volwaardige vervanger aangetrokken?

Misschien is het wel door werkomstandigheden dat hij er niet bij is?

Verheyden is wel geselecteerd ze want het staat op de site

Ja dieje van de officiele site zet gewoon al de spelers die niet met de beloften meemoesten,de selectie die ik gaf was 100procent de enige juiste,kunnen er hier wel een paar bevestigen :D

17 Aug 2011, 22:57
toevallige voorbijganger

Iendrachter90 schreef:
Jareken schreef:
De_steve schreef:

Misschien is het wel door werkomstandigheden dat hij er niet bij is?

Verheyden is wel geselecteerd ze want het staat op de site

Ja dieje van de officiele site zet gewoon al de spelers die niet met de beloften meemoesten,de selectie die ik gaf was 100procent de enige juiste,kunnen er hier wel een paar bevestigen :D

:worship:

17 Aug 2011, 22:59
Nationale Ploeg

de kop is er af !

goed voor het vertrouwen van de spelers (niet dat dat een probleem was) en van (sommige) supps. die centrale verdediger Da Silva bij Tubeke das wel een hele goeie. jammer van die penalty, wel moedig van Ode om hem te nemen. wij verdienden meer dan Tubeke de 3 punten, maar al bij al is een gelijkspel misschien wel billijk.

nu, als dit het niveau van 2de is :love: dat tempo ligt toch wel ne snok hoger dan 3de. hopelijk houden we dit niveau vast, dan volgen er zéker nog voldoende punten om boven de gevarenzone te blijven. we hebben in alle geval een aantal spelers (Depoitre, Gbarssin, Gallu,... ) die nog iets beter kunnen.

toppers: Gbarssin (tot ong de 75ste min), Jenske en voor mij ook Kestens en Castro (kreeg deze keer onterecht geel). en Wouter, that goes without saying. floppers: niemand, ook al vond ik Ode niet sterk. Opvallend dat een Crispyn, Verheyden, Yombo,... zelfs niet op de bank zaten. Maar BVR heeft er weer een sterk blok van kunnen smeden.

nu op thuisploeg bij uitstek Tienen ook iets rapen, en liefst de nul houden.

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 17 Aug 2011, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Aug 2011, 23:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Er verdiende slechts één ploeg te winnen en dat waren wij. Maar voor 't zelfde blijf je met 0 punten over, want het is voor ons doel ook een paar keer serieus gevaarlijk geweest.

Ik heb buiten Brugge & Westerlo geen voorbereidingsmatchen gezien, maar wat ze vandaag hebben laten zien strookt toch niet met de paniek die ik hier op't forum las. Het niveau lag duidelijk een niveau hoger, maar de ploeg bewees dat ze het aankonden.

Gbarssin gaat wel dringen fysiek moeten bijkweken, hij heeft een fantastische techniek maar loopt echt nauwelijks. Heeft wel enkele schitterende passes en hakjes laten zien.

Spelpeil van vandaag doet het beste verhopen. Ongelofelijk spannende match waar beide ploegen enorme kansen hebben gehad. Na 75 minuten was de pijp wel uit bij alletwee.

Werkpunt is de enorme ruimte die men blijft laten op het middenveld, in de tweede helft was er véél te véél ruimte tussen de linies. Tegen sterkere ploegen is dat je doodvonnis tekenen.

17 Aug 2011, 23:03
Iendracht.be - beheer

Ohja, onbegrijpelijk dat BVR Gbarssin liet staan het laatste kwartier. Oké, heeft enkele schitterende dingen laten zien, maar die geraakte echt geen meter meer voorruit. De Schutter zal er ook zijn gedacht van hebben ...

17 Aug 2011, 23:05
Nationale Ploeg

we staan op plaats 14. kunnen we het seizoen afsluiten ? :D

17 Aug 2011, 23:06
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
@Jeroen: het was dan ook een enorm verschil met al de voorbereidingsmatchen wat ze nu lieten zien...
ik geloofde bij momenten mijn ogen niet in vergelijking met de andere matchen dit seizoen(en ik heb enkel gent-zeehaven niet gezien!)

17 Aug 2011, 23:09
toevallige voorbijganger

Still standing ! schreef:
we staan op plaats 14. kunnen we het seizoen afsluiten ? :D

Nog efkes wachten, we staan op teletekst nog net onder Dender dankzij het alfabet... :D

17 Aug 2011, 23:09
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Ohja, onbegrijpelijk dat BVR Gbarssin liet staan het laatste kwartier. Oké, heeft enkele schitterende dingen laten zien, maar die geraakte echt geen meter meer voorruit. De Schutter zal er ook zijn gedacht van hebben ...

tis volgens mij duidelijk dat BVR Gbarssin de 90minuten meestal gaat laten volmaken. dat is nl de beste manier om dat 'ontbrekende' kwartier bij hem er bij te krijgen. en als je ziet wat hij kan, lijkt hij mij het wel waard ook. vind ik he.

maar als Ken effectief onder het mes moet, zal Niels wel spelen.en nog wel op zijn geliefkoosde plaats ook.

17 Aug 2011, 23:11
forumlegende

Veel inzet van onze ploeg met als voortrekker Kestens, gewoon onverzettelijk.
Als Gbarssin en Depoitre in vorm geraken zullen we meekunnen in tweede.

17 Aug 2011, 23:11
Iendracht.be - beheer

Still standing ! schreef:
Jeroen schreef:

tis volgens mij duidelijk dat BVR Gbarssin de 90minuten meestal gaat laten volmaken. dat is nl de beste manier om dat 'ontbrekende' kwartier bij hem er bij te krijgen. en als je ziet wat hij kan, lijkt hij mij het wel waard ook. vind ik he.

maar als Ken effectief onder het mes moet, zal Niels wel spelen.en nog wel op zijn geliefkoosde plaats ook.

De beste manier is hem fysiek te laten opdoen tijdens de training. Liep in balverlies met moeite nog een meter, dat kan je je echt niet permitteren tegen betere ploegen hoor...

Nu ja, liever énen met geen fysiek en een fantastische techniek dan omgekeerd. Fysiek kan je sneller bijbrengen dan techniek ... :D

17 Aug 2011, 23:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 22