Eendracht Aalst - Tubeke - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 22
 Eendracht Aalst - Tubeke 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Prachtige wedstrijd gezien. Had het zo zelfs niet durven dromen! En moet gezegd, Kestens was zeer goed! Ook de castro en ousin verdienen een pluim.

Doe zo voort jongens!

17 Aug 2011, 23:14
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
Genoten van de match en de sfeer, alleen de oerwoud geluiden waren er te veel aan, daarnaast denk ik ook dat Depoitre er nog een extra 'boost' bijgekregen heeft... als een ganse tribune uw naam al scandeert voor ge op het veld staat... zal deugd gedaan hebben :)

Ideaal seizoen voor mij... 3 plaatsen voor Dender eindigen (en dan mogen zij gerust laatste zijn ;) )

17 Aug 2011, 23:27
Reserve

Leeftijd: 37
ik ben zeer tevreden en we mogen gerust stellen dat met deze inzet een plaats in de middenmoot meer dan haalbaar is

17 Aug 2011, 23:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Eerst een licht teleurgesteld gevoel, maar al bij al toch blij met ons puntje!
Ik denk dat er toch velen samen met mij verschoten waren dat De Schutter niet in de basis stond. Maar het moet gezegd : Potjes deed zijn werk goed op linksback. Toch zou ik opteren om Potjes eens rechtsmidden te zetten en Niels terug linksback.
Kdenk dat Depoitre nu nog meer beseft hoe hij op handen wordt gedragen in Aalst. Wat een gejuich en wat een onthaal dat hij kreeg toen hij nog maar klaar stond om het veld te betreden.
Mits weinig blessures en tegenslagen en dezelfde ingesteldheid als vandaag wordt het toch een plezant seizoen volgens mij , en ook naast het veld :D

17 Aug 2011, 23:51
Miniem

Eens thuis gekomen toch ook vrede genomen met het punt. Er zat meer in, dat zeker, maar het deed gewoon deugd om een ploeg te zien op het veld. Tuurlijk is er nog werk aan de winkel, maar wat ik vandaag zag is niet vergelijkbaar met de voorbereiding.

17 Aug 2011, 23:55
forumlegende

Leeftijd: 45
geen oefenmatchen gezien en afgaand op het forum met licht voorbehoud naar de match ;)
vond ons goed spelen,Gbarssin lijkt me toch een aanwinst ook al zat hij op het einde erdoor
de beleving in 2de is toch direct een stuk hoger

we verdienden de 3 punten maar voor hetzelfde geld hebben we er geen(verschil met 3de zeker)
heb vorig jaar betere ploegen gezien dan Tubeke maar wat is hun niveau?
volgens Voetbalmagazine goede middenmoot...

die oerwoudgeluiden snap ik wel niet,hoor je nergens meer,we komen terug in 2de en daar zijn ze...
moet tof zijn voor Gbarssin en Thompson om te horen :stom:

18 Aug 2011, 0:00
toevallige voorbijganger

opvallende aanwezige in het PC-stadion: Gunther Schepens...

18 Aug 2011, 0:22
forumlegende

Leeftijd: 45
Citterken schreef:

tzal nie zijn om een contract af te dwingen :)
scout van Gent,maar eerlijk gezegd zie ik niemand van ons in staat om daar te gaan spelen
misschien voor dienen central van die mannen

18 Aug 2011, 0:49
toevallige voorbijganger

acrid schreef:
Citterken schreef:

scout van Gent,maar eerlijk gezegd zie ik niemand van ons in staat om daar te gaan spelen

Misschien kwam hij voor iemand van Tubeke maar zal hij na deze match zijn pijlen richten op een speler van Aalst...

18 Aug 2011, 1:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Citterken schreef:
acrid schreef:
Citterken schreef:

Misschien kwam hij voor iemand van Tubeke maar zal hij na deze match zijn pijlen richten op een speler van Aalst...

Gaston Van Der Elst was er ook, voor wie kwam die :lol:

De fotokes zullen voor morgen zijn jongens en meiskes :wow:
Mijn flitser iets teveel laten gaan denk ik :love:
Soit, tegen morgen namiddag hoop ik deze on-line te krijgen
Straks werkendag :hmm:

18 Aug 2011, 1:25
Scholier

Leeftijd: 37
Een match gezien waar ik met plezier 12 euro voor neertel.
Secuur spel van Flippo, Kestens overal een voet tussen, Vande Noortgaete een paar uitstekende tussenkomsten verricht, Podevijn goed zijn momenten uitgekozen, Moreels met enkele fluwelen baltoetsen, Gbarssin met een afgemeten verre bal in de voeten en goed in de kleine ruimte...
Mooie dingen.

Ook de supporters met een goede mentaliteit begonnen aan de match... tot er enkele LOSERS weer moesten vervallen in een walgelijke kuddegeest.
Denk toch godverdomme eens na voor uzelf, i.p.v. diegene naast u zonder na te denken beginnen na te apen. Kijk eens goed in de spiegel gasten, we leven in de 21ste eeuw. Maak tegenstanders uit zoveel ge wilt, maar oerwoudgeluiden maken en (belegen) liederen zingen over bananen zijn ten eerste al weinig inventief en infantiel en ten tweede ongelofelijk beschamend voor de rest van de spionkop die daar niet mee wil geassocieerd worden.

18 Aug 2011, 1:56
Nationale Ploeg

Ferme match met een sublieme Kestens, maar ook Potjes en De Castro vond ik sterk. Wouter laat af en toe zijn groot talent zien, maar hij zal in tweede klasse toch iets simpeler moeten leren voetballen. Ons middenveld mocht ook gezien worden met een Gbarssin die duidelijk goed kan voetballen en een Van Damme die zich vastbijt in alles wat passeert. Niels op de bank was voor mij even even slikken maar BVR is nu eenmaal de chef. Nog wat rustiger worden en het komt (sportief) wel goed.

18 Aug 2011, 2:12
Vaste Waarde

Banano schreef:
Secuur spel van Flippo, Kestens overal een voet tussen, Vande Noortgaete een paar uitstekende tussenkomsten verricht, Podevijn goed zijn momenten uitgekozen, Moreels met enkele fluwelen baltoetsen, Gbarssin met een afgemeten verre bal in de voeten en goed in de kleine ruimte...
Mooie dingen.

Ook de supporters met een goede mentaliteit begonnen aan de match... tot er enkele LOSERS weer moesten vervallen in een walgelijke kuddegeest.
Denk toch godverdomme eens na voor uzelf, i.p.v. diegene naast u zonder na te denken beginnen na te apen. Kijk eens goed in de spiegel gasten, we leven in de 21ste eeuw. Maak tegenstanders uit zoveel ge wilt, maar oerwoudgeluiden maken en (belegen) liederen zingen over bananen zijn ten eerste al weinig inventief en infantiel en ten tweede ongelofelijk beschamend voor de rest van de spionkop die daar niet mee wil geassocieerd worden.

Bestekken de oerwoudgeluiden kwamen er na uitdagen van tubizespelers en vooral om te proberen om hun een kaart ( rode?) aan te smeren.
Niet om de interessante uit te hangen of racistisch te zijn.
Bij deze welkom to 2e klasse en dan zijn alle middelen goe om te winne ' ook proberen tegenstander kaarten aan te smeren, niks te maken met racisme, en ja ik was de dwaas die begonnen is.
shoot me :haha: :rolandjen:

18 Aug 2011, 3:13
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Ik moet eerlijk zeggen ik heb niet veel oerwoudgeluiden gehoord, er is een pak meer over dinnen kapitein zijnen kop gevlogen :D.

De match zelf was echt super, ben ik blij dat we terug in 2de zitten. Goal kon langs beide kanten vallen, hoog tempo en constante druk... 't was echt nie goe voor mijnen tikker. Uitblinkers: De Castro, Cousin en Wouter... maar ik denk dat het op alle posities wel snor zit. Raar dat Niels op de bank zat. Waarom staat hij niet op de plaats van Kestens? (met alle respect voor Kestens maar Niels heeft toch meer snelheid). Anderzijds is het wel begrijpbaar want wat Niels in voorbereiding liet zien was toch ook niet het van het, hij zal zijn kansen uiteindelijk wel krijgen. VDN was wel zenuwachtig int begin, hopelijk heeft hij dat niet teveel.

18 Aug 2011, 7:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Neutralboy schreef:
Banano schreef:
Mooie dingen.

Bestekken de oerwoudgeluiden kwamen er na uitdagen van tubizespelers en vooral om te proberen om hun een kaart ( rode?) aan te smeren.
Niet om de interessante uit te hangen of racistisch te zijn.
Bij deze welkom to 2e klasse en dan zijn alle middelen goe om te winne ' ook proberen tegenstander kaarten aan te smeren, niks te maken met racisme, en ja ik was de dwaas die begonnen is.
shoot me :haha: :rolandjen:

Da kan allemaal goe zijn, maar da hoort niet thuis in een voetbalstadion, punt!

18 Aug 2011, 7:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 22