Eendracht Aalst - Tubeke - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 22
 Eendracht Aalst - Tubeke 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Een match gezien die veel beter was dan verhoopt, we zouden op die manier thuis toch redelijk wat punten moeten kunnen pakken die voldoende zijn voor behoud. Wat meegepakt wordt op verplaatsing is enkel een surplus.

Trouwens het feit dat er tijdens de match geen drank meer mag worden geschonken is echt dikke miserie é. Ik vraag me echt af hoeveel inkomsten de club hiermee gaat mislopen, zeker als er elke week een massa volk gaat opdagen.

18 Aug 2011, 7:43
Nationale Ploeg

Het puntenverlies is heel jammer, want we verdienden een overwinning. Alleen al voor de "heropstanding" na de oefenmatchen. Langs de andere kant, Tubize had net zo goed kunnen winnen. Een bal op de paal en een kans gemist waar mijn negenjarige zoon kletsen voor krijgt als hij die er naast trapt. We zullen de volgende weken wel zien hoe sterk Tubize is om te weten hoe we onze prestatie van gisteren mogen inschatten.

Gbarssin is een grote aanwinst. Als die fysisch in orde geraakt, hebben we daarmee één van de beste spelers in huis die we hier de jongste jaren gezien hebben. Ik vond hem er trouwens niet het laatste kwartier of na een uur door zitten. Hij heeft een klein halfuur doorgespeeld en was het laatste kwartier van de eerste helft al aan het wandelen. Jammer. Maar goed, daar kan aan gewerkt worden.

Goeie sfeer ook, maar inderdaad jammer van de oerwoudgeluiden. We affronteren er in eerste instantie ook onze eigen spelers mee. Maar 'n Iendracht kan er een serieuze boete voor krijgen en dat kunnen we missen als kiespijn. Goed nieuws van het communautaire front trouwens: mijn buurman in de tribune sprak me aan in onze taal toen ik hem ook in het Nederlands een belastingsgrapje in het oor fluisterde. 'A bakkes" ... flink van die kerel.

18 Aug 2011, 7:54
Ancien

Leeftijd: 38
Neutralboy schreef:

Bestekken de oerwoudgeluiden kwamen er na uitdagen van tubizespelers en vooral om te proberen om hun een kaart ( rode?) aan te smeren.
Niet om de interessante uit te hangen of racistisch te zijn.
Bij deze welkom to 2e klasse en dan zijn alle middelen goe om te winne ' ook proberen tegenstander kaarten aan te smeren, niks te maken met racisme, en ja ik was de dwaas die begonnen is.
shoot me :haha: :rolandjen:

Ge moet er fier op zijn met 2 zwarte spelers in uw eigen ploeg op dat moment. Moet geweldig zijn voor die jongens om dat te horen. We hebben een fantastische spionkop, hou het zo.

18 Aug 2011, 8:40
Ancien

Leeftijd: 38
Fillou schreef:
Een bal op de paal en een kans gemist waar mijn negenjarige zoon kletsen voor krijgt als hij die er naast trapt.

:D

18 Aug 2011, 8:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Neutralboy schreef:
Banano schreef:
Een match gezien waar ik met plezier 12 euro voor neertel.
Secuur spel van Flippo, Kestens overal een voet tussen, Vande Noortgaete een paar uitstekende tussenkomsten verricht, Podevijn goed zijn momenten uitgekozen, Moreels met enkele fluwelen baltoetsen, Gbarssin met een afgemeten verre bal in de voeten en goed in de kleine ruimte...
Mooie dingen.

Ook de supporters met een goede mentaliteit begonnen aan de match... tot er enkele LOSERS weer moesten vervallen in een walgelijke kuddegeest.
Denk toch godverdomme eens na voor uzelf, i.p.v. diegene naast u zonder na te denken beginnen na te apen. Kijk eens goed in de spiegel gasten, we leven in de 21ste eeuw. Maak tegenstanders uit zoveel ge wilt, maar oerwoudgeluiden maken en (belegen) liederen zingen over bananen zijn ten eerste al weinig inventief en infantiel en ten tweede ongelofelijk beschamend voor de rest van de spionkop die daar niet mee wil geassocieerd worden.

Bestekken de oerwoudgeluiden kwamen er na uitdagen van tubizespelers en vooral om te proberen om hun een kaart ( rode?) aan te smeren.
Bij deze welkom to 2e klasse en dan zijn alle middelen goe om te winne ' ook proberen tegenstander kaarten aan te smeren, niks te maken met racisme, en ja ik was de dwaas die begonnen is.

Tja, dan betaalt gij waarschijnlijk uit clubliefde ook de boete die aan die geluiden vasthangt? Ze zitten al financieel in de miserie, dan denk ik dat we dergelijke boete's kunnen missen.

Los van het feit dat ge dat niet doet, al is't maar uit respect voor andere supporters die daar niet mee geassocieerd willen worden.

18 Aug 2011, 8:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Voor de match had ik getekend voor een punt.
Maar na de match was ik heel ontgoocheld dat we niet gewonnen hadden we waren echt sterker dan Tubeke die er enkel gevaarlijk uitkwamen op de counter.
Gelukkig hebben we het deksel niet op de neus gekregen.
Dit moet vertrouwen geven en ik ben dan ook heel fier op ons ploeg.
Iedereen was goed, behalve Thompson.
Is mss wel gevaarlijk voor de goal maar voor de rest doet die jongen dus bijna niks.
Ik zie veel liever Crispyn bezig, maar ik hoop dat Thompson nog van goudwaarde kan zijn.
De sfeer was top, dat er zo nog veel matchen mogen volgen(dan liefst met winst :p ) :EA: :drank:

18 Aug 2011, 9:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
proficiat aan de ploeg, proficiat aan de supporters, buiten die enigen die het nodig vonden om oerwoudgeluiden te maken (zeer neutraal hoor boy)
Net als El Corredor ben ik ook de mening toegedaan om Gallu eens een plekje op de bank te geven. Schutterken op backlinks (al deed Jens het uitstekend op die positie) en Jens op middenrechts (blijft zijn beste positie) zou, wat mij betreft op dit moment een logischere keuze geweest zijn. Al bij al enorm genoten, een prestatie om op verder te bouwen. :EA:

18 Aug 2011, 9:11
forumlegende

Ik snapte ook niet waarom Thompson die bal meteen nam bij de penalty. Hij zat helemaal niet in de match, had nog geen bal deftig kunnen stoppen (eerste les bij de duvelkes) en kwam in elk kopbalduel te kort (wat een verschil met Laurent die zowat elk duel won). En praat me niet over verantwoordelijkheid nemen. Een speler die zichzelf kent geeft op zulk moment ootmoedig toe dat hij die verantwoordelijkheid liever aan iemand anders geeft. Dan nog wat gesten bij zijn aanloop en de misser was compleet. Spijtig!
Voor de rest een spannende en heel goede wedstrijd gezien. Alleen de doelpunten vielen niet. Maar de toekomst ziet er toch heel wat rooskleuriger uit. :EA:

18 Aug 2011, 9:16
Vaste Waarde

Jeroen schreef:
Neutralboy schreef:
Banano schreef:
Secuur spel van Flippo, Kestens overal een voet tussen, Vande Noortgaete een paar uitstekende tussenkomsten verricht, Podevijn goed zijn momenten uitgekozen, Moreels met enkele fluwelen baltoetsen, Gbarssin met een afgemeten verre bal in de voeten en goed in de kleine ruimte...
Mooie dingen.

Ook de supporters met een goede mentaliteit begonnen aan de match... tot er enkele LOSERS weer moesten vervallen in een walgelijke kuddegeest.
Denk toch godverdomme eens na voor uzelf, i.p.v. diegene naast u zonder na te denken beginnen na te apen. Kijk eens goed in de spiegel gasten, we leven in de 21ste eeuw. Maak tegenstanders uit zoveel ge wilt, maar oerwoudgeluiden maken en (belegen) liederen zingen over bananen zijn ten eerste al weinig inventief en infantiel en ten tweede ongelofelijk beschamend voor de rest van de spionkop die daar niet mee wil geassocieerd worden.

Tja, dan betaalt gij waarschijnlijk uit clubliefde ook de boete die aan die geluiden vasthangt? Ze zitten al financieel in de miserie, dan denk ik dat we dergelijke boete's kunnen missen.

Los van het feit dat ge dat niet doet, al is't maar uit respect voor andere supporters die daar niet mee geassocieerd willen worden.

Mijn bericht was vooral om een statement te maken dat plots een hele tribune oerwuidgeluiden maakt en men zich de dag nadien realiseert op dit forum dat men zondags naar de kerk gaat;
Wa een bekrompen hypocriete reacties ge hier soms leest ni te doen!
Voor alle duidelijkheid ik was niet de aanstoker van oerwuidgeluiden maar wel van streep op a ....
zoals fanatix zei : het ging hem meer om die nr 5 van tubize op dat moment dan om die twee zwarte vrienden hoor.

18 Aug 2011, 9:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Neutralboy schreef:

Wa heeft da te maken met kaarten aannaaien of iets uitlokken. Hoe kunt ge dat nu uitlokken.
Gewoon belachelijk. Punt uit.

18 Aug 2011, 9:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
En dat ze op dienen zijn moeder zingen is ook niet proper maar dat hoort gewoon bij den Eendracht... Geen probleem mee dus, maar die oerwoudgeluiden das dan puur omdat ne zwarten is, en zoals gezegd reclame voor E.Aalst is dat niet.

Soit, genoeg over gezeverd, heeft nauwelijks een minuut geduurd...

18 Aug 2011, 9:22
forumlegende

Tja, het hoort niet natuurlijk maar als 't ne kalen is wordt hij verweten van plasjkop en als hij lang haar heeft of een paardenstaart van jeannet...grote woorden als racisme worden in zulke gevallen veel te vlug gebruikt.
Beste bewijs : we hebben zelf 2 gekleurde medemensen in de ploeg. En een paar plasjkoppen. En geen jeannetten want da bestaat niet in de voetbal. ;)

18 Aug 2011, 9:28
forumlegende

op dit forum heb ik in jaren nooit een speler in - en + bekritiseerd.
'k ga dit nu wel effe doen : dienen Gbarssin is nen ferme goeie speler.
Bewijs dat 3e klasse in Engeland meer waard is dan onze 2e (of 1e
klasse)

18 Aug 2011, 9:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Fillou schreef:
Het puntenverlies is heel jammer, want we verdienden een overwinning. Alleen al voor de "heropstanding" na de oefenmatchen. Langs de andere kant, Tubize had net zo goed kunnen winnen. Een bal op de paal en een kans gemist waar mijn negenjarige zoon kletsen voor krijgt als hij die er naast trapt. We zullen de volgende weken wel zien hoe sterk Tubize is om te weten hoe we onze prestatie van gisteren mogen inschatten.

Gbarssin is een grote aanwinst. Als die fysisch in orde geraakt, hebben we daarmee één van de beste spelers in huis die we hier de jongste jaren gezien hebben. Ik vond hem er trouwens niet het laatste kwartier of na een uur door zitten. Hij heeft een klein halfuur doorgespeeld en was het laatste kwartier van de eerste helft al aan het wandelen. Jammer. Maar goed, daar kan aan gewerkt worden.

Goeie sfeer ook, maar inderdaad jammer van de oerwoudgeluiden. We affronteren er in eerste instantie ook onze eigen spelers mee. Maar 'n Iendracht kan er een serieuze boete voor krijgen en dat kunnen we missen als kiespijn. Goed nieuws van het communautaire front trouwens: mijn buurman in de tribune sprak me aan in onze taal toen ik hem ook in het Nederlands een belastingsgrapje in het oor fluisterde. 'A bakkes" ... flink van die kerel.

ocharme uw zoontje ! :nieje:

18 Aug 2011, 9:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Neutralboy schreef:
Banano schreef:
Mooie dingen.

voor ééns en voor altijd : als de spelers regelmatig voor de wedstrijd verschijnen met t-shirts waarop duidelijk vermeld staat : NO TO RACISM , gaan die paar loosers daar oerwoudgeluiden en bananenliederen gaan produceren, dan zijn jullie totaal verkeerd bezig, om welke redenen dan ook, als die kapitein van Tubize ons uitdaagt, dan is het aan ons om inventiever te zijn en anders te reageren dan wat er gebeurd is.
Je kan voor of tegen iemand zijn, maar alleen gebaseerd op de huidskleur of afkomst is is LARIE. :x

18 Aug 2011, 9:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 22