|
|
| Pagina 15 van 22 |
[ 318 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 22 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Dan kunnen Depoitre en co zich ook storen aan die Vlaamse leeuwen é.
|
| 18 Aug 2011, 9:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
jowwan schreef: op dit forum heb ik in jaren nooit een speler in - en + bekritiseerd. 'k ga dit nu wel effe doen : dienen Gbarssin is nen ferme goeie speler. Bewijs dat 3e klasse in Engeland meer waard is dan onze 2e (of 1e klasse) Akkoord!!! Ik kijk vol ongeduld uit naar het moment dat hij nog nekeer gaat beginnen lopen ook. Je kan natuurlijk niet alles willen. Anders speelde hij waarschijnlijk niet bij ons... |
| 18 Aug 2011, 9:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Deef schreef: jowwan schreef: op dit forum heb ik in jaren nooit een speler in - en + bekritiseerd. 'k ga dit nu wel effe doen : dienen Gbarssin is nen ferme goeie speler. Bewijs dat 3e klasse in Engeland meer waard is dan onze 2e (of 1e klasse) Akkoord!!! Ik kijk vol ongeduld uit naar het moment dat hij nog nekeer gaat beginnen lopen ook. Je kan natuurlijk niet alles willen. Anders speelde hij waarschijnlijk niet bij ons... oeik just ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Aug 2011, 9:53 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Deef schreef: jowwan schreef: op dit forum heb ik in jaren nooit een speler in - en + bekritiseerd. 'k ga dit nu wel effe doen : dienen Gbarssin is nen ferme goeie speler. Bewijs dat 3e klasse in Engeland meer waard is dan onze 2e (of 1e klasse) Akkoord!!! Ik kijk vol ongeduld uit naar het moment dat hij nog nekeer gaat beginnen lopen ook. Je kan natuurlijk niet alles willen. Anders speelde hij waarschijnlijk niet bij ons... ik heb het reeds aangehaald in een vorig bericht,ik heb zelf bewust maar één voorbereidingswedstrijd gezien en had die marco 20min zien spelen wist direct ne goeie was en dat we er nog plezier gingen aan beleven als hij conditioneel top is.Groot was mijn verbazing toen ik de ploegopstelling zag dus BVR liet niet in zijn kaarten kijken he.Maar een trainer die punten pakt heeft altijd gelijk he,ik vond het een goeie spannende wedstrijd mss twee punten teweinig maar volgende week pakken we dan op tienen mss drie punten als we er maar één verdienen haha,na deze wedstrijd zal het vertrouwen er zaterdag wel zijn en kunnen ons plaatsen voor den beker op neerpelt. |
| 18 Aug 2011, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Neutralboy schreef: niks te maken met racisme, en ja ik was de dwaas die begonnen is. shoot me Amai, en ge zijt er nog trots op ook? Proficiat. Oerwoudgeluiden niks te maken met racisme... goe bezig man, goe bezig. |
| 18 Aug 2011, 10:06 |
|
|
forumlegende
Amaai wat een schande die oerwoudgeluiden, puur racisme van de bovenste graad, ze moesten die mannen onmiddellijk verbannen naar Siberië!
En bij de volgende verkiezingen kleurt kiesarrondissement Aalst weer helemaak zwart, maar wij waren dat niet hoor... wat nen hoop muilentrekkers hier! |
| 18 Aug 2011, 10:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jean schreef: Amaai wat een schande die oerwoudgeluiden, puur racisme van de bovenste graad, ze moesten die mannen onmiddellijk verbannen naar Siberië! En bij de volgende verkiezingen kleurt kiesarrondissement Aalst weer helemaak zwart, maar wij waren dat niet hoor... wat nen hoop muilentrekkers hier! MOET dat van u rood,groen of blauw kleuren mischien? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Aug 2011, 10:52 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Jean schreef: Amaai wat een schande die oerwoudgeluiden, puur racisme van de bovenste graad, ze moesten die mannen onmiddellijk verbannen naar Siberië! En bij de volgende verkiezingen kleurt kiesarrondissement Aalst weer helemaak zwart, maar wij waren dat niet hoor... wat nen hoop muilentrekkers hier! MOET dat van u rood,groen of blauw kleuren mischien? Ik dacht dat het deze keer echt wel duidelijk was dat het cynisch bedoeld was! |
| 18 Aug 2011, 10:57 |
|
|
Junior
Wat een verschil met de oefenwedstrijden, hopelijk kunnen we dit niveau aanhouden! Als we dit niveau blijven spelen gedurende het jaar gaan we er nog plezier aan hebben.
Vrij veel volk ook voor een woensdagavond en een goeie ambiance op de tribunes! Gbarssin komt fysiek net zoals de meeste nog te kort maar heeft wel een zeer goede pass in de voeten, had wel vervangen mogen worden in 2de helft want zat er echt wel door. De laatste 20 min was het voor het punt spelen want een middenveld hadden we niet meer, dat gaat tegen fysiek sterkere ploegen toch beter moeten. Toch met een goed gevoel naar huis, ik ben alvast benieuwd naar de volgende matchen ![]() |
| 18 Aug 2011, 10:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jean schreef: DavidSeal schreef: Jean schreef: Amaai wat een schande die oerwoudgeluiden, puur racisme van de bovenste graad, ze moesten die mannen onmiddellijk verbannen naar Siberië! En bij de volgende verkiezingen kleurt kiesarrondissement Aalst weer helemaak zwart, maar wij waren dat niet hoor... wat nen hoop muilentrekkers hier! MOET dat van u rood,groen of blauw kleuren mischien? Ik dacht dat het deze keer echt wel duidelijk was dat het cynisch bedoeld was! Ik kreeg het hier gewoon op mijn heupen, dat er hier weer fel geleuterd werd over die oerwoudgeluiden. Niet vergeten dat die "zwarte" het altijd uitlokt he, remember match op Denjerbrol. Dan wist hij ook van niets... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Aug 2011, 11:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Net zoals dienen Neels vanalles heeft uitgelokt en zoals nog honderden spelers zullen doen. Ge kunt ook iemand gewoon uitfluiten zonder der altijd die belachelijke oerwoudgeluiden bij te halen.
|
| 18 Aug 2011, 11:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jeroen schreef: Net zoals dienen Neels vanalles heeft uitgelokt en zoals nog honderden spelers zullen doen. Ge kunt ook iemand gewoon uitfluiten zonder der altijd die belachelijke oerwoudgeluiden bij te halen. Voila. En daarmee is het gezegd. |
| 18 Aug 2011, 11:15 |
|
|
Ancien
Geen loon naar werken gekregen, maar wat een collectieve prestatie van de ploeg zeg.
Amaai, met zo een inzet en wilskracht moeten we ons zeker kunnen redden, op deze wijze steel je de harten van de supporters, de staande ovatie na de wedstrijd was hiervan het schoonste bewijs. Een minpuntje, de motor op het middenveld viel na een goed uur stil, maar daar kan conditioneel nog aan gewerkt worden, dus ik maak me hierover nog geen zorgen. Mannen, op Tienen gaan we gewoon de drie punten pakken. Bedankt Iendracht voor deze heerlijke voetbalavond. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Aug 2011, 11:19 |
|
|
forumlegende
Iemand die door de meesten onder jullie al werd afgeschreven midden vorig seizoen was vandaag één van de uitblinkers, proficiat Kristof Kestens. Een voorbeeld voor velen.
De inzet, vechtlust en vooral voetballend vermogen was bij wijlen indrukwekkend. Alleen jammer dat de drie punten niet de onze zijn. Met zo'n mentaliteit kan het dit seizoen niet fout aflopen. En Depoitre, amai ... wat een tank !! |
| 18 Aug 2011, 11:24 |
|
|
Knaap
Zienaa schreef: Dan kunnen Depoitre en co zich ook storen aan die Vlaamse leeuwen é. Ik heb anders ook nooit gesnapt wat die in het stadion komen doen... |
| 18 Aug 2011, 11:40 |
|
| Pagina 15 van 22 |
[ 318 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 22 Volgende |