|
|
| Pagina 80 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ex-spelers
Jules Destrooper schreef: Deef schreef: Still standing ! schreef: Union-Temse 3-1, 2 goals van... Pape Gueye dien een beresterke match speelde volgens de site van Temse. Mocht Gbarssin het loopvermogen van Gueye hebben... ![]() We zitten hier met een fan van Thompson en Gueye. Mogen we Bongumba terughalen? ![]() Die snap ik niet... De snelheid van Gueye en de techniek van Gbarssin... Wat heeft dat met Eric Bongumba te maken? |
| 18 Aug 2011, 17:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Deef schreef: Jules Destrooper schreef: Deef schreef: Mocht Gbarssin het loopvermogen van Gueye hebben... ![]() We zitten hier met een fan van Thompson en Gueye. Mogen we Bongumba terughalen? ![]() Die snap ik niet... De snelheid van Gueye en de techniek van Gbarssin... Wat heeft dat met Eric Bongumba te maken? Bongumba had da allebei tiens! |
| 18 Aug 2011, 17:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jules Destrooper schreef: Deef schreef: Jules Destrooper schreef: We zitten hier met een fan van Thompson en Gueye. Mogen we Bongumba terughalen? ![]() Die snap ik niet... De snelheid van Gueye en de techniek van Gbarssin... Wat heeft dat met Eric Bongumba te maken? Bongumba had da allebei tiens! Ik herinner hem mij toch nie zo succesvol, maar allez. Eric Bongumba dus... |
| 18 Aug 2011, 18:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Es da nie dieje ket da tegen Anderlecht mé hiejl veel techniek en graaaaalék rap dienen bal vanop twieje meter oever een lege goal kanjerde ?
_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 18 Aug 2011, 18:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Deef schreef: Jules Destrooper schreef: Deef schreef: Die snap ik niet... De snelheid van Gueye en de techniek van Gbarssin... Wat heeft dat met Eric Bongumba te maken? Bongumba had da allebei tiens! Ik herinner hem mij toch nie zo succesvol, maar allez. Eric Bongumba dus... http://www.eendracht-aalst.be/2.0/index ... =1998-1999 _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Aug 2011, 18:52 |
|
|
zwetzat schreef: Deef schreef: Jules Destrooper schreef: Bongumba had da allebei tiens! Ik herinner hem mij toch nie zo succesvol, maar allez. Eric Bongumba dus... http://www.eendracht-aalst.be/2.0/index ... =1998-1999 Het enige wat ik van Bongumba onthouden heb, is zijn fenomenale misser op het veld van Anderlecht |
| 18 Aug 2011, 19:35 |
|
|
Dirk schreef: Es da nie dieje ket da tegen Anderlecht mé hiejl veel techniek en graaaaalék rap dienen bal vanop twieje meter oever een lege goal kanjerde ? Inderdaad Daarom snap ik zijn opmerking niet al te bien |
| 18 Aug 2011, 19:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Deef schreef: Dirk schreef: Es da nie dieje ket da tegen Anderlecht mé hiejl veel techniek en graaaaalék rap dienen bal vanop twieje meter oever een lege goal kanjerde ? Inderdaad Daarom snap ik zijn opmerking niet al te bien Pakt uwen dictionnaire en zoek het woord "sarcasme" op, dan zuldet très bien snappen ![]() |
| 18 Aug 2011, 22:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Jules Destrooper schreef: Deef schreef: Dirk schreef: Es da nie dieje ket da tegen Anderlecht mé hiejl veel techniek en graaaaalék rap dienen bal vanop twieje meter oever een lege goal kanjerde ? Inderdaad Daarom snap ik zijn opmerking niet al te bien Pakt uwen dictionnaire en zoek het woord "sarcasme" op, dan zuldet très bien snappen ![]() ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Aug 2011, 23:07 |
|
|
Jules Destrooper schreef: Deef schreef: Dirk schreef: Es da nie dieje ket da tegen Anderlecht mé hiejl veel techniek en graaaaalék rap dienen bal vanop twieje meter oever een lege goal kanjerde ? Inderdaad Daarom snap ik zijn opmerking niet al te bien Pakt uwen dictionnaire en zoek het woord "sarcasme" op, dan zuldet très bien snappen ![]() Daarvoor moet ik mijnen dictionnaire nie pakken. Toch vriendelijk bedankt voor de toelichting jongen! ![]() |
| 19 Aug 2011, 8:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Dirk schreef: Es da nie dieje ket da tegen Anderlecht mé hiejl veel techniek en graaaaalék rap dienen bal vanop twieje meter oever een lege goal kanjerde ? Dirk kerel, stop met die nare herinnering op te halen, ik krijg van die gemiste kans om Anderlecht in eigen huis te kloppen elke keer weer maagzuur... ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 19 Aug 2011, 9:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
anathema76 schreef: Dirk schreef: Es da nie dieje ket da tegen Anderlecht mé hiejl veel techniek en graaaaalék rap dienen bal vanop twieje meter oever een lege goal kanjerde ? Dirk kerel, stop met die nare herinnering op te halen, ik krijg van die gemiste kans om Anderlecht in eigen huis te kloppen elke keer weer maagzuur... ![]() getj toch een zwak moagsken zelle goi ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 19 Aug 2011, 9:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
euh ... woensdag slaagde er eentje van Tubize toch ook in om vanop anderhalve meter over de reklamemuur te schoppen of heb ik dat slecht gezien?
|
| 19 Aug 2011, 12:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
the_red_ant69 schreef: euh ... woensdag slaagde er eentje van Tubize toch ook in om vanop anderhalve meter over de reklamemuur te schoppen of heb ik dat slecht gezien? Was Akgül denk ik, nog een geluk, Tubeke is echt zo een ploeg die nog dikwijls op een diefje zal winnen. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 19 Aug 2011, 12:32 |
|
|
the_red_ant69 schreef: euh ... woensdag slaagde er eentje van Tubize toch ook in om vanop anderhalve meter over de reklamemuur te schoppen of heb ik dat slecht gezien? Wriejen techniek hein Kris ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 19 Aug 2011, 13:26 |
|
| Pagina 80 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 215 Volgende |