|
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 208 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Ilse?
ik vind da allemaal nog niet zo erg, 't zijn toch ook mensen van vlees en bloed zeker. En d"r is tenslotte ook geen bloot vlees te zien ook, dus.... Trouwens, al die pedofilie-schandalen, da vind ik veel erger ze, da zijn ziekelijke mensen.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 23 Aug 2011, 20:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als burgemeester van een stad wat gaan liggen vogelen op een toren waar er volk op staat te zien... Tis weeral goeie reclame voor Oilsjt
|
| 23 Aug 2011, 20:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Kijk, ik heb er eens goed om en mee kunnen lachen, maar om haar hiervoor aan de schandpaal te nagelen vind ik er zwaar over !!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Aug 2011, 20:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DavidSeal schreef: Kijk, ik heb er eens goed om en mee kunnen lachen, maar om haar hiervoor aan de schandpaal te nagelen vind ik er zwaar over !! Onze Prins Laurent heeft al ergere dingen gedaan,ze kan het maar gehad hebben ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Aug 2011, 20:59 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: Kijk, ik heb er eens goed om en mee kunnen lachen, maar om haar hiervoor aan de schandpaal te nagelen vind ik er zwaar over !! vogelen op nen toren moet voor mij kunnen, maar als burgemeester vind ik er het toch wat over. Je bent nu eenmaal willens nillens het uithangbord van een ganse stad, hoe kan je ooit nog "serieus genomen worden"? ![]() |
| 23 Aug 2011, 20:59 |
|
|
Miniem
Wij lachen er wel allemaal mee, maar wat er gebeurd en nu aan het gebeuren is, is nu eenmaal niet van de poes. Dit kan nefaste gevolgen hebben voor haar politieke carrière en zo wordt de stad Aalst weer dieper in het gat geboord.
|
| 23 Aug 2011, 21:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Eendracht45 schreef: Wij lachen er wel allemaal mee, maar wat er gebeurd en nu aan het gebeuren is, is nu eenmaal niet van de poes. Dit kan nefaste gevolgen hebben voor haar politieke carrière en zo wordt de stad Aalst weer dieper in het gat geboord. Leuke woordkeuze ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 23 Aug 2011, 21:54 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Eendracht45 schreef: ... niet van de poes, dieper in het gat geboord.... ![]() |
| 23 Aug 2011, 21:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Vroeger ging Iendracht Europa in, maar nu gaat blijkbaar jullie burgemeester Europa in.
De Nederlandse pers heeft het verhaal al opgenomen, benieuwd wanneer Bild en The Sun het verhaal gaat publiceren. Hoelang gaat het nog duren voor er horden Japanse toeristen al die Aalsterse torens komen fotograveren op zoek naar ... _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 23 Aug 2011, 22:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Gva heeft het artikel moeten verwijderen en HLN/ het nieuwsblad (normaal de eersten voor dat soort zaken) hebben er nog met geen woord over gerept. De CD&V-lobby doet blijkbaar goed zijn werk, maar owee als ge me carnaval tegen nen boom durft pissen eh...
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Aug 2011, 22:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Gruunwit schreef: Vroeger ging Iendracht Europa in, maar nu gaat blijkbaar jullie burgemeester Europa in. De Nederlandse pers heeft het verhaal al opgenomen, benieuwd wanneer Bild en The Sun het verhaal gaat publiceren. Hoelang gaat het nog duren voor er horden Japanse toeristen al die Aalsterse torens komen fotograveren op zoek naar ... ni boevendroiven hé_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 23 Aug 2011, 22:20 |
|
|
Miniem
Al die mannen da het proberen goedpraten vind ik nog het ergste. Openbare zedeschennis is toch een strafbaar feit als ik ni mis ben?
Dus stel: morgen word ik opgepakt na een filmke waar ik 5 gram coke door mijn neus jaag, of een filmke waar ik bijvoorbeeld een flik in elkaar schop... Dan moet ik enkel zeggen: Citeer: Wil persoonlijk een korte reactie kwijt over de filmhetze van vandaag: dit behoort tot mijn privé en is meer dan 4 jaar oud. Niet relevant dus... en zeker niet politiek relevant. Aan iedereen die me sms’jes vol steun verstuurde: bedankt! En alles is in orde??? Goed bezig lol |
| 23 Aug 2011, 23:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Op de trein vandaag 1 onderwerp .................. wat heeft Genk gedaan
Morgen zal het anders zijn ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Aug 2011, 23:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Onderkroiper schreef: Op de trein vandaag 1 onderwerp .................. wat heeft Genk gedaan Morgen zal het anders zijn ![]() reactie CD&V op tv oost is gewoon hilarisch belachelijk, schijnheiligheid troef. Moesten wij zoiets gedaan hebben, ze waren ons al lang komen halen. weet ge wat: tes al 4 jaar geleden, tes om haar politiek te schaden, opeens wordt ze daar toevallig gefilmd, en nu wordt dat uitgebracht. Bullshit _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Aug 2011, 0:01 |
|
|
Onderkroiper schreef: Op de trein vandaag 1 onderwerp .................. wat heeft Genk gedaan Morgen zal het anders zijn ![]() reactie CD&V op tv oost is gewoon hilarisch belachelijk, schijnheiligheid troef. Moesten wij zoiets gedaan hebben, ze waren ons al lang komen halen. weet ge wat: tes al 4 jaar geleden, tes om haar politiek te schaden, opeens wordt ze daar toevallig gefilmd, en nu wordt dat uitgebracht. Bullshit _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Aug 2011, 0:01 |
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 208 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |