|
|
| Pagina 6 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef: Selectie dezelfde als vorige week tegen tubeke,enkel van renterghem komt ipv crispyn. Fijn dat jij het zegt want op selectienieuws moeten we ook al niet rekenen op de site blijkbaar. |
| 24 Aug 2011, 10:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Gilles schreef: Iendrachter90 schreef: Selectie dezelfde als vorige week tegen tubeke,enkel van renterghem komt ipv crispyn. Fijn dat jij het zegt want op selectienieuws moeten we ook al niet rekenen op de site blijkbaar. geen selectienieuws, geen verslag van de beloften van gisteren, maar wel over de één of andere quiz in Lee. ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Aug 2011, 11:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwetzat schreef: Gilles schreef: Iendrachter90 schreef: Selectie dezelfde als vorige week tegen tubeke,enkel van renterghem komt ipv crispyn. Fijn dat jij het zegt want op selectienieuws moeten we ook al niet rekenen op de site blijkbaar. geen selectienieuws, geen verslag van de beloften van gisteren, maar wel over de één of andere quiz in Lee. ? ![]() Das ne quiz van een supportersclub dus heeft zeker relevantie |
| 24 Aug 2011, 11:06 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Iendrachter90 schreef: Selectie dezelfde als vorige week tegen tubeke,enkel van renterghem komt ipv crispyn. Khad liever Crispijn zien staan ipv Thompson. Zou Laurent starten? _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 24 Aug 2011, 11:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
zwetzat schreef: Gilles schreef: Iendrachter90 schreef: Selectie dezelfde als vorige week tegen tubeke,enkel van renterghem komt ipv crispyn. Fijn dat jij het zegt want op selectienieuws moeten we ook al niet rekenen op de site blijkbaar. geen selectienieuws, geen verslag van de beloften van gisteren, maar wel over de één of andere quiz in Lee. ? ![]() Fietst gij niet graag zwetzat ? Zoja zou ge eens geen toerke gaan maken ? Frisse buitenlucht (geen probleem dezer dagen) zal eens deugd doen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Aug 2011, 11:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Iendrachter90 schreef: zwetzat schreef: Gilles schreef: Fijn dat jij het zegt want op selectienieuws moeten we ook al niet rekenen op de site blijkbaar. geen selectienieuws, geen verslag van de beloften van gisteren, maar wel over de één of andere quiz in Lee. ? ![]() Das ne quiz van een supportersclub dus heeft zeker relevantie natuurlijk, akkoord, maar de andere items dan? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Aug 2011, 11:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwetzat schreef: Iendrachter90 schreef: zwetzat schreef: geen selectienieuws, geen verslag van de beloften van gisteren, maar wel over de één of andere quiz in Lee. ? ![]() Das ne quiz van een supportersclub dus heeft zeker relevantie natuurlijk, akkoord, maar de andere items dan? Daar maak ik mij al lang niet meer druk in ze ,tis toch verloren moeite ![]() |
| 24 Aug 2011, 11:28 |
|
|
Bram schreef: zwetzat schreef: Gilles schreef: Fijn dat jij het zegt want op selectienieuws moeten we ook al niet rekenen op de site blijkbaar. geen selectienieuws, geen verslag van de beloften van gisteren, maar wel over de één of andere quiz in Lee. ? ![]() Fietst gij niet graag zwetzat ? Zoja zou ge eens geen toerke gaan maken ? Frisse buitenlucht (geen probleem dezer dagen) zal eens deugd doen ![]() uw reaktie slaat nergens op, is totaal irrelevant, en brengt verder geen zoden aan de dijk. Ik zie er het nut niet van in om te doen of alles loopt zoals het zou moeten lopen, en, ja, ik kan e stuksken zagen en 5x hetzelfde zeggen, maar ik begin er hier stiillekes aan aan te twijfelen of de meesten hier op het forum dagdromers zijn ipv realisten die mss iets zouden kunnen teweegbrengen in de gang van zaken. Ipv krijg ik alleen maar nietszeggende persoonlijke aanvallen, dreigementen en gasten die willen interessant zijn omdat ik hun blijkbaar op hun zenuwen werk, wel dat is ook de bedoeling, dus op dat gebied ben ik dus wel al geslaagd. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Aug 2011, 13:49 |
|
|
forumlegende
zwetzat schreef: Bram schreef: zwetzat schreef: geen selectienieuws, geen verslag van de beloften van gisteren, maar wel over de één of andere quiz in Lee. ? ![]() Fietst gij niet graag zwetzat ? Zoja zou ge eens geen toerke gaan maken ? Frisse buitenlucht (geen probleem dezer dagen) zal eens deugd doen ![]() uw reaktie slaat nergens op, is totaal irrelevant, en brengt verder geen zoden aan de dijk. Ik zie er het nut niet van in om te doen of alles loopt zoals het zou moeten lopen, en, ja, ik kan e stuksken zagen en 5x hetzelfde zeggen, maar ik begin er hier stiillekes aan aan te twijfelen of de meesten hier op het forum dagdromers zijn ipv realisten die mss iets zouden kunnen teweegbrengen in de gang van zaken. Ipv krijg ik alleen maar nietszeggende persoonlijke aanvallen, dreigementen en gasten die willen interessant zijn omdat ik hun blijkbaar op hun zenuwen werk, wel dat is ook de bedoeling, dus op dat gebied ben ik dus wel al geslaagd. ![]() Wat is uw uiteindelijke bedoeling? |
| 24 Aug 2011, 13:55 |
|
|
Vaste Waarde
zwetzat schreef: Bram schreef: zwetzat schreef: geen selectienieuws, geen verslag van de beloften van gisteren, maar wel over de één of andere quiz in Lee. ? ![]() Fietst gij niet graag zwetzat ? Zoja zou ge eens geen toerke gaan maken ? Frisse buitenlucht (geen probleem dezer dagen) zal eens deugd doen ![]() uw reaktie slaat nergens op, is totaal irrelevant, en brengt verder geen zoden aan de dijk. Ik zie er het nut niet van in om te doen of alles loopt zoals het zou moeten lopen, en, ja, ik kan e stuksken zagen en 5x hetzelfde zeggen, maar ik begin er hier stiillekes aan aan te twijfelen of de meesten hier op het forum dagdromers zijn ipv realisten die mss iets zouden kunnen teweegbrengen in de gang van zaken. Ipv krijg ik alleen maar nietszeggende persoonlijke aanvallen, dreigementen en gasten die willen interessant zijn omdat ik hun blijkbaar op hun zenuwen werk, wel dat is ook de bedoeling, dus op dat gebied ben ik dus wel al geslaagd. ![]() Zwetzat, laat de nieuwe ploeg ,die nog maar pas gestart is, nu eerst zijn werk doen en tegen nieuwjaar zullen we al veel wijzer zijn. Wees gerust dat we zullen klaar staan dat we zullen ingrijpen " op gepaste wijze" indien nodig . Net zoals we gedaan hebben ten tijde van orlans, garré, ........ Dus laat ons nu EENDRACHTIG toe werken naar ons behoud te beginnen met straks op Tienen. Voor diegenen die ook gaan: TOT STRAKS EN NEEM U BESTE STEM MEE! |
| 24 Aug 2011, 14:14 |
|
|
Jean schreef: zwetzat schreef: Bram schreef: Fietst gij niet graag zwetzat ? Zoja zou ge eens geen toerke gaan maken ? Frisse buitenlucht (geen probleem dezer dagen) zal eens deugd doen ![]() uw reaktie slaat nergens op, is totaal irrelevant, en brengt verder geen zoden aan de dijk. Ik zie er het nut niet van in om te doen of alles loopt zoals het zou moeten lopen, en, ja, ik kan e stuksken zagen en 5x hetzelfde zeggen, maar ik begin er hier stiillekes aan aan te twijfelen of de meesten hier op het forum dagdromers zijn ipv realisten die mss iets zouden kunnen teweegbrengen in de gang van zaken. Ipv krijg ik alleen maar nietszeggende persoonlijke aanvallen, dreigementen en gasten die willen interessant zijn omdat ik hun blijkbaar op hun zenuwen werk, wel dat is ook de bedoeling, dus op dat gebied ben ik dus wel al geslaagd. ![]() Wat is uw uiteindelijke bedoeling? Dat ze ons (= de supporters) niet blijven voorliegen en doen of er niks aan de hand is. Ik weet ook het één en het ander, maar het is niet aan mij om hier het één en het ander op het forum te gooien, zaken die mij enige weken geleden door één van de spelers werden toegesnauwd zeggen mij ook genoeg. Het bestuur behandeld ons momenteel stiefmoederlijk: "vooral niks zeggen want da gaat alleen maar ambras en ongenoegen teweegbrengen, en da kunnen we missen als kiespijn"; Wij zijn allemaal wel volwassenen en kunnen tegen een stootje en vooral realist, wij weten ook wel dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is, maar dat is geen reden om te doen alsof er niks aan de hand is. Communikatie (echte dan, waar het om draait), is 0,0. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Aug 2011, 14:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
@ zwetzat : De club blijven aanmoedigen is het enige wat we kunnen doen. Voor de rest zou ik erover zwijgen en het vertrouwen van die speler niet beschamen.
Aan alle supps: VERTREK ZEKER OP TIJD! Je moet de ring van Brussel en via Leuven, altijd zeer druk en gegarandeerd file in de week! Ik vertrek omstreeks 16.15 uur!. Ik vrees dat wie later dan 16.45 uur vertrekt wel wat zou kunnen missen! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Aug 2011, 14:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witzwet schreef: @ zwetzat : De club blijven aanmoedigen is het enige wat we kunnen doen. Voor de rest zou ik erover zwijgen en het vertrouwen van die speler niet beschamen. Aan alle supps: VERTREK ZEKER OP TIJD! Je moet de ring van Brussel en via Leuven, altijd zeer druk en gegarandeerd file in de week! Ik vertrek omstreeks 16.15 uur!. Ik vrees dat wie later dan 16.45 uur vertrekt wel wat zou kunnen missen! Wij vertrekken om 16.45 uur,veel vroeger kon men moeilijk vertrekken,anders moesten er veel een half dagje verlof nemen,ik heb me 3 dagen genomen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Aug 2011, 14:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: @ zwetzat : De club blijven aanmoedigen is het enige wat we kunnen doen. Voor de rest zou ik erover zwijgen en het vertrouwen van die speler niet beschamen. Aan alle supps: VERTREK ZEKER OP TIJD! Je moet de ring van Brussel en via Leuven, altijd zeer druk en gegarandeerd file in de week! Ik vertrek omstreeks 16.15 uur!. Ik vrees dat wie later dan 16.45 uur vertrekt wel wat zou kunnen missen! Pfff is was ook verrast door het echt late vertrekuur van onze supportersbus De Eendrachters, slechts om 16.30. Hopelijk kan ik de aftrap zien ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Aug 2011, 14:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Aug 2011, 15:03 |
|
| Pagina 6 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 17 Volgende |