|
|
| Pagina 566 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 564 565 566 567 568 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: de Dendertopic
Still standing ! schreef: supersossis schreef: Zienaa schreef: Kheb gisteren op die beelden Koen zijn vlaggen toch weer niet gezien. omdat er geen plaats meer is om ze te hangen of leggen , heb de live beelden gevolgt en merkte op dat ze op de hoofdtribune de twee vakken aan de zijkant afgedekt hebben met grote reclamevlaggen...en daar tussen zat bekan niemand! , achter de goal geen mens (meer) te zien en voor de rest half gevulde tribunes....k vond het voor een match tegen toch een goeie 2de klasseploeg (lommel) vrij beschamend qua opkomst...maar ja,da zijn ze daar wel gewoon zeker....voor t volk en de sfeer moet ge daar echt niet gaan voetballen ze.... ![]() volgens de gazet (hln) zouden er toch 2000 man geweest zijn. heb er sterk mijn twijfels over. wat de sfeer betreft, mijnen buurman is reporter voor een lokaal krantje en gaat in die functie naar beide clubs (is wel voor den Ïendracht) en die zegt da ge daar 3/4de van een match altijd een speld kunt horen vallen. of tis da ge de bezoekers hoort of da de Koen dringend naart toilet moet spurten en iedereen angstig plaats maakt om 'accidentjes' te vermijden. nu, die mannen gaan tenzij rare dingen niet vanonder blijven hangen hoor, daarvoor is hun ploeg te goed. de ouders van de jeugdspelers mochten gisteren gratis binnen, dus ik denk nie dat er daar gisteren veel hun portefeuille hebben moeten bovenhalen. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Aug 2011, 14:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
davy1919 schreef: Still standing ! schreef: supersossis schreef: omdat er geen plaats meer is om ze te hangen of leggen , heb de live beelden gevolgt en merkte op dat ze op de hoofdtribune de twee vakken aan de zijkant afgedekt hebben met grote reclamevlaggen...en daar tussen zat bekan niemand! , achter de goal geen mens (meer) te zien en voor de rest half gevulde tribunes....k vond het voor een match tegen toch een goeie 2de klasseploeg (lommel) vrij beschamend qua opkomst...maar ja,da zijn ze daar wel gewoon zeker....voor t volk en de sfeer moet ge daar echt niet gaan voetballen ze.... ![]() volgens de gazet (hln) zouden er toch 2000 man geweest zijn. heb er sterk mijn twijfels over. wat de sfeer betreft, mijnen buurman is reporter voor een lokaal krantje en gaat in die functie naar beide clubs (is wel voor den Ïendracht) en die zegt da ge daar 3/4de van een match altijd een speld kunt horen vallen. of tis da ge de bezoekers hoort of da de Koen dringend naart toilet moet spurten en iedereen angstig plaats maakt om 'accidentjes' te vermijden. nu, die mannen gaan tenzij rare dingen niet vanonder blijven hangen hoor, daarvoor is hun ploeg te goed. de ouders van de jeugdspelers mochten gisteren gratis binnen, dus ik denk nie dat er daar gisteren veel hun portefeuille hebben moeten bovenhalen. zoals ik hier eerder al poste.... zelfs nen baviaan kan op die manier elke twee weken een stadion vullen....t is nu niet dat ze dat op den eendracht nooit doen maar daar is da toch een steeds terugkerend fenomeen....en zelfs dan komt er nog geen kat op af.... |
| 25 Aug 2011, 15:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Wie zo al geen euro's overheeft om naar die matchen te komen zien zal er gratis ook ni voor uit zijn zetel komen vermoed ik.
|
| 25 Aug 2011, 15:18 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
![]() Ze staan op dezelfde plek as ons... Wij van bovenaan te beginnen, zij van onderaan ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Aug 2011, 15:24 |
|
|
Freak
en nu mogen ze naar eupen.zullen ze een busje vol krijgen?
![]() |
| 25 Aug 2011, 15:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
waly 2 schreef: en nu mogen ze naar eupen.zullen ze een busje vol krijgen? ![]() Busje van 30 man moet lukken... 11 kernspelers, 5 vervangers, 1 trainer, 1 hulptrainer, 1 kine, 1 keepertrainer, 1 afgevaardigde, 2 verzorgers en 7 supporters _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Aug 2011, 15:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachtzot schreef: waly 2 schreef: en nu mogen ze naar eupen.zullen ze een busje vol krijgen? ![]() Busje van 30 man moet lukken... 11 kernspelers, 5 vervangers, 1 trainer, 1 hulptrainer, 1 kine, 1 keepertrainer, 1 afgevaardigde, 2 verzorgers en 7 supporters Misschien willen enkele ouders van de spelers de verplaatsing meemaken(over supporters zeg ik nog niks ) |
| 25 Aug 2011, 15:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachtzot schreef: waly 2 schreef: en nu mogen ze naar eupen.zullen ze een busje vol krijgen? ![]() Busje van 30 man moet lukken... 11 kernspelers, 5 vervangers, 1 trainer, 1 hulptrainer, 1 kine, 1 keepertrainer, 1 afgevaardigde, 2 verzorgers en 7 supporters ... KoenKoen met zijn Engelse vlag in een aanhangwagentje daarachter. broembroem ! _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Aug 2011, 16:15 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 22 Apr 2011, 21:49 Berichten: 14 |
ja dikke proficiat met jullie derde plaats .
eupen zal voor ons ook moeilijk zijn . voor ons zal rechter kolom een feit zijn zeker wat denken jullie ![]() |
| 25 Aug 2011, 19:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
renaldorenaldini schreef: ja dikke proficiat met jullie derde plaats . eupen zal voor ons ook moeilijk zijn . voor ons zal rechter kolom een feit zijn zeker wat denken jullie ![]() Voor mij moogde in de linker kolon eindigen,net achter ons. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Aug 2011, 19:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
renaldorenaldini schreef: ja dikke proficiat met jullie derde plaats . eupen zal voor ons ook moeilijk zijn . voor ons zal rechter kolom een feit zijn zeker wat denken jullie ![]() Who cares wat jullie doen Als wij ons redden zullen we content zijn. Maar het is wel een feit dat de zelf verklaarde titelfavoriet met hun superaankopen al zwaar onder druk staat als ze nog willen mee spelen. ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 25 Aug 2011, 19:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
We zijn twee speeldagen ver...
|
| 26 Aug 2011, 7:32 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
renaldorenaldini schreef: ja dikke proficiat met jullie derde plaats . eupen zal voor ons ook moeilijk zijn . voor ons zal rechter kolom een feit zijn zeker wat denken jullie ![]() wij denken niet, wij zijn realist en wij SUPPORTEREN VOOR ONS PLOEG ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 26 Aug 2011, 19:38 |
|
|
Freak
Re: "Oilsjt"
door FCD_forever » vr 26 aug 2011, 22:24 wij spellen ze terug naar derde klasse dan wij naar derde klasse dan in derde klasse op laaste speeeldag dender - aalst als dender wint zakt aalst naar vierde klasse wij gaan met overwinnen nar tweede klasse zijn wij paar jaartjes vanaf ik weet zeker ik spreek oren zal krijgen over lede ik niet meer binnen FCD_forever Berichten: 28Geregistreerd: vr 13 mei 2011, 12:33 ![]() |
| 27 Aug 2011, 9:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: Re: "Oilsjt" door FCD_forever » vr 26 aug 2011, 22:24 wij spellen ze terug naar derde klasse dan wij naar derde klasse dan in derde klasse op laaste speeeldag dender - aalst als dender wint zakt aalst naar vierde klasse wij gaan met overwinnen nar tweede klasse zijn wij paar jaartjes vanaf ik weet zeker ik spreek oren zal krijgen over lede ik niet meer binnen FCD_forever Berichten: 28Geregistreerd: vr 13 mei 2011, 12:33 ![]() wtjer iemand in waffer tool da leste bericht es gemokt? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Aug 2011, 9:33 |
|
| Pagina 566 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 564 565 566 567 568 … 711 Volgende |