|
|
| Pagina 112 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 110 111 112 113 114 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Sportief en op bestuurlijk vak zitten we op de goede weg.
Nu nog werk maken van ons stadion. Want de zone achter de staantribune ziet er uit als (is) verwaarloosd. Mochten ze nu eens de oude afsluitingen vervangen door iets deftig en het onderste stuk van de acherzijde van de tribune een likje verf geven zou het er al heel wat beter ogen. Niet te duur en zeker te verwezelijken binnen korte tijd. |
| 02 Jul 2011, 23:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Prodialoog schreef: Sportief en op bestuurlijk vak zitten we op de goede weg. Nu nog werk maken van ons stadion. Want de zone achter de staantribune ziet er uit als (is) verwaarloosd. Mochten ze nu eens de oude afsluitingen vervangen door iets deftig en het onderste stuk van de acherzijde van de tribune een likje verf geven zou het er al heel wat beter ogen. Niet te duur en zeker te verwezelijken binnen korte tijd. Ja roept de spelers die nog niet op vakantie vertrokken zijn maar al terug ![]() |
| 02 Jul 2011, 23:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Prodialoog schreef: Sportief en op bestuurlijk vak zitten we op de goede weg. Nu nog werk maken van ons stadion. Want de zone achter de staantribune ziet er uit als (is) verwaarloosd. Mochten ze nu eens de oude afsluitingen vervangen door iets deftig en het onderste stuk van de acherzijde van de tribune een likje verf geven zou het er al heel wat beter ogen. Niet te duur en zeker te verwezelijken binnen korte tijd. Ja roept de spelers die nog niet op vakantie vertrokken zijn maar al terug ![]() Die verven graag naar het schijnt .... Teambuilding _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Jul 2011, 0:07 |
|
|
Ancien
parol schreef: Om elke discussie te vermijden over wat er door de algemene vergadering van EA vandaag is beslist, ziehier het officieel persbericht. "Vandaag, 2 juli 2011, heeft de algemene vergadering van de VZW Eendracht Aalst de volgende belangrijke beslissingen genomen. Dirk De Bruecker trekt zijn ontslag in en wordt opnieuw voorzitter. De raad van bestuur die reeds bestond uit Dirk De Bruecker, Frank De Roose, Marcel Van de Steen en Luc Ledegen, wordt versterkt met 5 leden van de algemene vergadering: Patriek D’Haeseleer, Patrick Van Wesemael, Frans Krauch, Ronny De Smedt en Michel Markey. Gerd Van Eetvelde treedt vanaf vandaag in dienst als voltijds manager. Yannick Van Aken blijft wel in dienst om hem bij te staan. Door een werkgroep van de raad van bestuur en de manager wordt een actieplan voorbereid dat begin augustus ter goedkeuring aan de algemene vergadering zal worden voorgelegd. Dit actieplan zal tot doel hebben om van EA een professionele club te maken die klaar is voor 2e klasse. Het nieuw bestuur zal in de eerste week van augustus zowel een supportersvergadering als een vergadering met alle medewerkers bijeenroepen. “ MVG Michel Markey Nieuwe communicatieverantwoordelijke van de raad van bestuur van EA 0478585485" That's the way i like it. Dat ons bestuur onder de leiding van DDB verder blijft werken kan ik alleen maar toejuichen, als nu iedereen gedreven is om zijn taak binnen de club te volbrengen, dan ziet de toekomst voor den Iendracht er wat rooskleuriger uit. Ik vind Michel ook de juiste persoon om de communicatie te verzorgen naar pers, sponsors en supporters toe. Ik ben er zeker van dat de nodige versterkingen waar onze trainer naar vraagt eerstdaags zullen volgen, ik kijk alvast uit naar de competitiestart van de kersverse tweedeklasser. Langs deze weg bedank ik iedereen die zich ingezet heeft om de verzoening binnen het bestuur tot stand te brengen. Iendracht forever! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Jul 2011, 8:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: parol schreef: Gerd Van Eetvelde stopt als makelaar en neemt onmiddellijk dienst bij Eendracht Aalst. Hij zal maandag al aan het werk zijn op EA. En... tis ene uit Deiremonne ![]() Geboren op 21 april 1971 Onzen berremiester es oeik geboeren in Deiremonne ![]() Dagge in Peeremonne geboeren werd tot doar oan toe mor dagge doar blijft woeinen, da kaannek ni begroipen. Swat, alle neizen woizen vedrom in dezelfste richting en da mokt menne koater al ewa lichter om droagen. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Jul 2011, 9:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Hebben de 5 nieuwkomers dan een specifieke rol binnen het bestuur? Michel is communicatieverantwoordelijke, maar hebben de anderen ook een specifieke taak? En blijven de transfers de exclusieve verantwoordelijkheid van VDS of heeft bvb. de nieuwe manager daar ook een rol (ik hoop in elk geval van wel)? dat zou ik toch ook graag eens weten. |
| 03 Jul 2011, 9:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
jammen schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: En... tis ene uit Deiremonne ![]() Geboren op 21 april 1971 Onzen berremiester es oeik geboeren in Deiremonne ![]() Dagge in Peeremonne geboeren werd tot doar oan toe mor dagge doar blijft woeinen, da kaannek ni begroipen. Swat, alle neizen woizen vedrom in dezelfste richting en da mokt menne koater al ewa lichter om droagen. ![]() ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 03 Jul 2011, 11:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
The Blackwans schreef: Smetje schreef: Gaat die Gerd Van Eetvelde dan stoppen als makelaar? Volgens transfermarkt.co.uk heeft hij oa Christophe Grondin en Jonas Vandermarliere in zijn porteffeuille. Moesten die niet weg bij hun ploeg? Misschien te duur voor ons, maar hij kan misschien een beetje invloed uitoefenen. Kan iemand eens meer informatie geven over die Gerd Van Eetvelde ? Michel misschien ? Alleszins een stap in de goede richting me dunkt. Hopelijk eens een stevig, betrouwbaar bestuur dat jaren kan aanblijven. ![]() Als ik me niet vergis, zat/zit Niels De Schutter ook bij Van Eetvelde. |
| 03 Jul 2011, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Met de beslissingen die de algemene vergadering heeft genomen ben ik blij. Ik ben er van overtuigd dat dit de beste oplossing was die er kan komen. Hopelijk kan Van Eetvelde ons zowel organisatorisch als sportief helpen. Nu iedereen terug op dezelfde lijn staat , kunnen we rustig toewerken naar de competitiestart en er allemaal proberen voor te zorgen dat het een goed seizoen wordt
![]() |
| 03 Jul 2011, 12:32 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Volgens het laatste nieuws zijn er terug bestuursproblemen !
|
| 31 Aug 2011, 7:50 |
|
|
Freak
k geloof dat onze voorzitter eens een gsm moet kopen.
|
| 31 Aug 2011, 9:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
eendrachter'80 schreef: Volgens het laatste nieuws zijn er terug bestuursproblemen ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Aug 2011, 10:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Toch wel straf dat hij omwille van 'een zware werkdag' niet komt opdagen. Zever in pakskes ...
|
| 31 Aug 2011, 10:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
2500 euro voor die match op Neerpelt ? De clown die dat laten liggen heeft mag DRINGEND zijn biezen pakken. 2500 euro, dat haalt ge verdekke bijna op aan drank alleen wanneer ge die match hier thuis speelt. Wetende dat de volgende tegenstanders Lommel en Anderlecht waren....
![]() Mag ik tussen de lijnen lezen dat de rest van het bestuur gerust kan leven met Dirk De Bruecker maar minder met Marcel VDS ? Begrijpelijk misschien als je ziet waarvoor FDR gedegradeerd werd en Marcel mag blijven verder boeren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Aug 2011, 10:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik post hier nog héél weinig maar dit moest me toch van het hart en hierbij mijn visie op de huidige toestand.
-In een wereld waarin er communicatie-mogelijkheden bij de vleet bestaan kun je toch uw afwezigheid efkes melden!!! -Op belangrijke vergaderingen uw kat sturen is onbegrijpelijk en dat in een functie van voorzitter??? -Gaan we hier telkens een bende gangsters als bestuur krijgen waarin wanbeheer,vriendjespolitiek,zakkenvullers en ego's belangrijk zijn. -Stilaan (en dit na 36 jaar trouwe supporter) krijg ik er mijn buik van vol en pijnig ik mijn hersenen op het feit of mijn abonnement vernieuwen wel een goeie investering was? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 31 Aug 2011, 10:41 |
|
| Pagina 112 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 110 111 112 113 114 … 289 Volgende |