|
|
| Pagina 113 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bram schreef: 2500 euro voor die match op Neerpelt ? De clown die dat laten liggen heeft mag DRINGEND zijn biezen pakken. 2500 euro, dat haalt ge verdekke bijna op aan drank alleen wanneer ge die match hier thuis speelt. Wetende dat de volgende tegenstanders Lommel en Anderlecht waren.... ![]() Mag ik tussen de lijnen lezen dat de rest van het bestuur gerust kan leven met Dirk De Bruecker maar minder met Marcel VDS ? Begrijpelijk misschien als je ziet waarvoor FDR gedegradeerd werd en Marcel mag blijven verder boeren. Agree, heel dwaze beslissing en laat die "stewards" maar staken...20€ per match...vroeger was deden ze het voor een paar drankbonnekes en ne pistolet. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 31 Aug 2011, 10:42 |
|
|
Reserve
Inderdaad, sinds 2002 werden de stewards niet meer betaald, maar nu in tweede klasse is dat verplicht van de bond en dan nog, tweede klasse brengt veel meer risicomatchen met zich mee , als de mensen die tappen betaald worden, waarom dan niet de stewards?Laat ze staken en je zal zien wat er dan gebeurd....
|
| 31 Aug 2011, 11:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bram schreef: 2500 euro voor die match op Neerpelt ? De clown die dat laten liggen heeft mag DRINGEND zijn biezen pakken. 2500 euro, dat haalt ge verdekke bijna op aan drank alleen wanneer ge die match hier thuis speelt. Wetende dat de volgende tegenstanders Lommel en Anderlecht waren.... ![]() Enig idee wie dat beslist heeft? En 2500 euro aan drank dat is één helft op de K denk ik. |
| 31 Aug 2011, 11:10 |
|
|
Nationale Ploeg
ik stel me toch meer en meer vragen over de berichtgevingen van Jan Van Lijsebeth. ALS het de waarheid is (dat van Neerpelt heb ik toch wel redelijk wat twijfels bij) mag hij dat berichten, maar dan moet hij wel zeker zjin en hij heeft al ferme kwakkels geleverd ook. zit in elk geval steeds graag -als er al of niet een echt vuurtje is- het nog graag eens goed op te stoken ook.
moest ik van het bestuur zijn en goedbedoelend voor EA, ik zou die niks meer laten weten. dus misschien ook eens nadenken over de persoon/personen die zo graag 'lekken'. zolang EA een duivenkot is, zal er veel ambras zijn. _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Aug 2011, 11:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jan Van Lijsebeth is bij mijn weten een supporter van E.Aalst, dus die zal zeker niks gaan verzinnen om zijn gazet te vullen...
|
| 31 Aug 2011, 11:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Still standing ! schreef: ik stel me toch meer en meer vragen over de berichtgevingen van Jan Van Lijsebeth. ALS het de waarheid is (dat van Neerpelt heb ik toch wel redelijk wat twijfels bij) mag hij dat berichten, maar dan moet hij wel zeker zjin en hij heeft al ferme kwakkels geleverd ook. zit in elk geval steeds graag -als er al of niet een echt vuurtje is- het nog graag eens goed op te stoken ook. moest ik van het bestuur zijn en goedbedoelend voor EA, ik zou die niks meer laten weten. dus misschien ook eens nadenken over de persoon/personen die zo graag 'lekken'. zolang EA een duivenkot is, zal er veel ambras zijn. Dat van neerpelt betwijfelek ook,dat de bruecker niet op de vergadering was klopt. |
| 31 Aug 2011, 11:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Dat hij door een zware werkdag niet aanwezig kon zijn gaat er bij mij moeilijk in maar is natuurlijk steeds mogelijk. Dat dit gebeurt is zonder te verwittigen is echter totaal onaanvaardbaar in een tijd van mail, gsm, twitter en weet ik wat nog allemaal. Kan begrijpen dat de rest van het bestuur niet goed gezind was.
|
| 31 Aug 2011, 11:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
AN schreef: Inderdaad, sinds 2002 werden de stewards niet meer betaald, maar nu in tweede klasse is dat verplicht van de bond en dan nog, tweede klasse brengt veel meer risicomatchen met zich mee , als de mensen die tappen betaald worden, waarom dan niet de stewards?Laat ze staken en je zal zien wat er dan gebeurd.... We zullen wij hun rekening is maken van al het geld dat we door hun zijn misgelopen,als hun eigen zakken maar gevuld zijn (enja er zullen er zijn die hun taak uitvoeren zoals het moet,dat is een feit) |
| 31 Aug 2011, 11:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Jan Van Lijsebeth is bij mijn weten een supporter van E.Aalst, dus die zal zeker niks gaan verzinnen om zijn gazet te vullen... met alle respect, Jeroen, maar heb je sommige supps hier op het forum al tekeer weten gaan ? da uit zich soms op rare manieren. bon, misschien dak het verkeerd zie. _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Aug 2011, 11:32 |
|
|
Reserve
Hadden er bestuursproblemen geweest als de rekening + 500 000 was? Ik denk het niet. Is gewoon een zoveelste keer een vb van falend beleid. Misschien dringend eens iemand aanstellen die zich 100 procent op het financiele en commerciele richt(en ook iemand die het kan). Commercieel staan we nergens...is natuurlijk ook de moeilijkste job.
|
| 31 Aug 2011, 11:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Still standing ! schreef: Jeroen schreef: Jan Van Lijsebeth is bij mijn weten een supporter van E.Aalst, dus die zal zeker niks gaan verzinnen om zijn gazet te vullen... met alle respect, Jeroen, maar heb je sommige supps hier op het forum al tekeer weten gaan ? da uit zich soms op rare manieren. bon, misschien dak het verkeerd zie. Moest Jan effectief alles uit zijn duim zuigen hij zou een veel mooiere toekomst hebben als fictieschrijver denk ik. Tot zolang die tweestrijd er gaat zijn blijft alle vuile was in de pers komen. Zolang ze niet overeen komen gaat er nooit iets intern kunnen blijven. In dat bedje zijn we nu al jaren ziek. Ivm Neerpelt, ik was die uitschakkeling jusit verteerd na de overwinning op Tienen, dan komen ze met zo een verhaal boven. Allé jongens, voor 2500 euro _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Aug 2011, 11:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: [Ik dacht toch dat doordat je zelf die optie al aanhaalde zou beseft hebben dat het toch om een zuiver (en bewust) perslek gaat ? je moet er daarom nog niet aan meewerken he. maar eigenlijk is dit dus allemaal geen discussie waard: als er een sterke kandidaat-voorzitter (met al wat daarbij hoort) zou zijn, zal een DDB gewoon een stap opzij zetten als voorzitter. das gene Kadhafi he. dus die bestuursleden die -al dan niet terecht- met een frustratie zitten omtrent de huidige 'machtshebbers', die weten wat doen he ! _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Aug 2011, 11:59 |
|
|
Freak
we zouden eens mensen in het bestuur moeten krijgen die er geld willen insteken in plaats van er uithalen
. |
| 31 Aug 2011, 12:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Parol, kan jij niet een beetje uitleg geven over wat er daar nu eigenlijk allemaal is gebeurd deze week? En wat was nu de conclusie van die audit... staat alles er echt zo slecht voor?
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 31 Aug 2011, 12:21 |
|
|
Gaskonijn schreef: Parol, kan jij niet een beetje uitleg geven over wat er daar nu eigenlijk allemaal is gebeurd deze week? En wat was nu de conclusie van die audit... staat alles er echt zo slecht voor? ![]() |
| 31 Aug 2011, 12:23 |
|
| Pagina 113 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 289 Volgende |