|
|
| Pagina 114 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Iendrachter90 schreef: Gaskonijn schreef: Parol, kan jij niet een beetje uitleg geven over wat er daar nu eigenlijk allemaal is gebeurd deze week? En wat was nu de conclusie van die audit... staat alles er echt zo slecht voor? ![]() Uit de audit die maandag op de algemene vergadering van de VZW werd besproken, blijkt dat de financiële toestand moeilijk is maar niet hopeloos. De meerderheid van leden ging akkoord om onmiddellijk tot een herstelplan over te gaan. Dit plan zal verder geconcretiseerd worden op de volgende algemene vergadering van 12 september, wanneer de voorzitter zal aanwezig zijn. Ondertussen worden er al nuttige stappen gezet om de financiële toestand van de club gezonder te maken. Tenslotte heeft de strikte toegangscontrole en het efficiënt beheer van de kantines tijdens de eerste competitiematch ook al tot goede resultaten geleid. |
| 31 Aug 2011, 12:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
parol schreef: Iendrachter90 schreef: Gaskonijn schreef: Parol, kan jij niet een beetje uitleg geven over wat er daar nu eigenlijk allemaal is gebeurd deze week? En wat was nu de conclusie van die audit... staat alles er echt zo slecht voor? ![]() Uit de audit die maandag op de algemene vergadering van de VZW werd besproken, blijkt dat de financiële toestand moeilijk is maar niet hopeloos. De meerderheid van leden ging akkoord om onmiddellijk tot een herstelplan over te gaan. Dit plan zal verder geconcretiseerd worden op de volgende algemene vergadering van 12 september, wanneer de voorzitter zal aanwezig zijn. Ondertussen worden er al nuttige stappen gezet om de financiële toestand van de club gezonder te maken. Tenslotte heeft de strikte toegangscontrole en het efficiënt beheer van de kantines tijdens de eerste competitiematch ook al tot goede resultaten geleid. |
| 31 Aug 2011, 13:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Goed, met zen allen naar het stadion gaan dus en daar de nodige dranken naar binnen kappen
![]() _________________
|
| 31 Aug 2011, 14:47 |
|
|
Reserve
Iendrachter90 schreef: parol schreef: Iendrachter90 schreef: Uit de audit die maandag op de algemene vergadering van de VZW werd besproken, blijkt dat de financiële toestand moeilijk is maar niet hopeloos. De meerderheid van leden ging akkoord om onmiddellijk tot een herstelplan over te gaan. Dit plan zal verder geconcretiseerd worden op de volgende algemene vergadering van 12 september, wanneer de voorzitter zal aanwezig zijn. Ondertussen worden er al nuttige stappen gezet om de financiële toestand van de club gezonder te maken. Tenslotte heeft de strikte toegangscontrole en het efficiënt beheer van de kantines tijdens de eerste competitiematch ook al tot goede resultaten geleid. als de club een jaar lang de volledige inkomsten van tickets en drank kan vergaren zal alles er al veel beter uit zien |
| 31 Aug 2011, 14:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Fanatix schreef: Goed, met zen allen naar het stadion gaan dus en daar de nodige dranken naar binnen kappen ![]() Ik doe mee, beginnend nu zondag. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Aug 2011, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg
als de club een jaar lang de volledige inkomsten van tickets en drank kan vergaren zal alles er al veel beter uit zien[/quote] ik heb mijn vrouw verwittigd dat ik mij de zondagavond in het belang van mijn club op de club een serieus stuk in mijne frak ga zuipen. ik stop maar als alle vaten plat zijn ze heeft, pragmatisch zoals steeds, de sofa beneden al uitgetrokken en nen legen emmer gereed gezet. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Aug 2011, 15:08 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Still standing ! schreef: ik heb mijn vrouw verwittigd dat ik mij de zondagavond in het belang van mijn club op de club een serieus stuk in mijne frak ga zuipen. ik stop maar als alle vaten plat zijn ze heeft, pragmatisch zoals steeds, de sofa beneden al uitgetrokken en nen legen emmer gereed gezet. ![]() ![]() |
| 31 Aug 2011, 15:23 |
|
|
Freak
waar is dat geld van verleden seizoen dan?
|
| 31 Aug 2011, 15:47 |
|
|
Freak
het is lang geleden dat er nog eens iemand zijn ontslag heeft gegeven, of toch niet?
de sponsorwerving is weggevallen omdat Van Aken hem daar niet meer mee mag bezighouden. Dat is een goei mop. Maar met wat vult onze FT manager zijnen dag zoal? Kaartje leggen met Steven De Cock? ![]() |
| 31 Aug 2011, 17:45 |
|
|
Freak
parol schreef: Iendrachter90 schreef: Gaskonijn schreef: Parol, kan jij niet een beetje uitleg geven over wat er daar nu eigenlijk allemaal is gebeurd deze week? En wat was nu de conclusie van die audit... staat alles er echt zo slecht voor? ![]() Uit de audit die maandag op de algemene vergadering van de VZW werd besproken, blijkt dat de financiële toestand moeilijk is maar niet hopeloos. De meerderheid van leden ging akkoord om onmiddellijk tot een herstelplan over te gaan. Dit plan zal verder geconcretiseerd worden op de volgende algemene vergadering van 12 september, wanneer de voorzitter zal aanwezig zijn. Ondertussen worden er al nuttige stappen gezet om de financiële toestand van de club gezonder te maken. Tenslotte heeft de strikte toegangscontrole en het efficiënt beheer van de kantines tijdens de eerste competitiematch ook al tot goede resultaten geleid. sorry, ik weet dat ik op de verkeerde schiet: maar altijd die zever van "de toestand is moeilijk en si en la, pfff. Een plan (welk???) zal verder geconcretiseerd worden..., jongens toch da plan had eind juni al op tafel moeten liggen!!! Bende amateurs, zakkenvullers (niet op u Parol). Die DDB ook, kan best zijn dat hij de club gered heeft, maar leiding geven en orde op zaken stellen kan dienen mens niet. Tis altijd iets, ik begin het stilaan kotsbeu te worden. Oh ja, ik heb voor het eerst in 20 jaar geen abonnement genomen. Als we zo verder doen zijn we binnen het jaar failliet!! |
| 31 Aug 2011, 17:53 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: het is lang geleden dat er nog eens iemand zijn ontslag heeft gegeven, of toch niet? de sponsorwerving is weggevallen omdat Van Aken hem daar niet meer mee mag bezighouden. Dat is een goei mop. Maar met wat vult onze FT manager zijnen dag zoal? Kaartje leggen met Steven De Cock? ![]() De sponsorwerving is volop bezig en is zeker niet weggevallen. Van Aken heeft zich nooit met de sponsorwerving bezig gehouden. |
| 31 Aug 2011, 18:24 |
|
|
Freak
parol schreef: El Corredor schreef: het is lang geleden dat er nog eens iemand zijn ontslag heeft gegeven, of toch niet? de sponsorwerving is weggevallen omdat Van Aken hem daar niet meer mee mag bezighouden. Dat is een goei mop. Maar met wat vult onze FT manager zijnen dag zoal? Kaartje leggen met Steven De Cock? ![]() De sponsorwerving is volop bezig en is zeker niet weggevallen. Van Aken heeft zich nooit met de sponsorwerving bezig gehouden. dat wist ik wel, vandaar dat ik schrijf "goei mop". het gerucht gaat dat er weer iemand zijn ontslag heeft aangeboden... ![]() |
| 31 Aug 2011, 18:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
parol schreef: El Corredor schreef: het is lang geleden dat er nog eens iemand zijn ontslag heeft gegeven, of toch niet? de sponsorwerving is weggevallen omdat Van Aken hem daar niet meer mee mag bezighouden. Dat is een goei mop. Maar met wat vult onze FT manager zijnen dag zoal? Kaartje leggen met Steven De Cock? ![]() De sponsorwerving is volop bezig en is zeker niet weggevallen. Van Aken heeft zich nooit met de sponsorwerving bezig gehouden. Was dat PVDB zijn taak niet? |
| 31 Aug 2011, 18:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Zienaa schreef: Was dat PVDB zijn taak niet? Die heeft hier ook nog niet al te veel uitgestoken denk ik. Met grote trom ingehaald maar wat heeft die eigenlijk al verwezenlijkt? ![]() |
| 31 Aug 2011, 19:00 |
|
|
Freak
Gilles schreef: Zienaa schreef: Was dat PVDB zijn taak niet? Die heeft hier ook nog niet al te veel uitgestoken denk ik. Met grote trom ingehaald maar wat heeft die eigenlijk al verwezenlijkt? ![]() ik dacht dat PVDB wel niet meer voor onze club werkt, maar zeker ben ik daar niet van. |
| 31 Aug 2011, 19:01 |
|
| Pagina 114 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 112 113 114 115 116 … 289 Volgende |