|
|
| Pagina 5 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
DT schreef: lolo4ever schreef: Bartos schreef: Ik kan er dan toch echt niet bij waarom ge Verheyden een (waarschijnlijk redelijk duur) nieuw contract geeft om hem dan ronduit volledig te negeren en een toch veel en veel beperktere speler als Thomas Van Renterghem zelfs de voorkeur te geven. Verheyden is wel mogen starten op Neerpelt als regulator op het middenveld naast TVR en het was een ramp.Het is echt geen toeval dat Verheyden zijn laatste seizoen in tweede met Hamme zo veel op de bank zat.In derde kon Verheyden mede door ons overwicht zijn gebreken nog verdoezelen omdat hij nu eenmaal over een goed positiespel beschikt.In tweede komt hij helaas echter tekort om de ploeg een meerwaarde te geven. Het feit dat Van Wambeke daar trainer was en eigenlijk gans die ploeg heeft verziekt, zal er toch ook veel mee te maken hebben gehad... In Ewen's vorige passages in tweede bij RWDM en KV Mechelen bijvoorbeeld stond hij ook altijd vast in de ploeg... Dan lukte het wel... Al die vergelijkingen bij spelers in andere ploegen, zijn ook maar momentopnames hé... Kijk maar eens wat topper Denijs hier bij ons vorig seizoen klaarmaakte... Verheyden staat na dat verloren jaar in tweede toch weeral twee jaar vast in de basis bij een derdeklasser die het ene jaar eindronde speelde en het tweede jaar de titel nam... En BVR is geen Dillen hé in het opstellen van zijn ploeg. Als het bestuur en technische staf dus zijn contract verlengen, moeten ze hem als een volwaardig lid aanzien en moet hij zijn kans krijgen... Dat Ewen dan weer eens de boter heeft gefret bij de zwakke prestatie op Neerpelt was natuurlijk te verwachten... Maar ik dacht dat daar Wouter Moreels, De Schutter, Cousin en Galucci ook in de basis stonden bijvoorbeeld of niet? Het is ten andere ook niet ons centrale middenveld dat de wedstrijd heeft doen kantelen op Tienen hé... Trouwens - we mogen een kat een kat noemen - was Gbarssin daar zo overtuigend misschien??? Buiten die corner in de eerste helft hebben we hem nauwelijks gezien, noch aanvallend, noch verdedigend... Als het 2-0 wordt, is de match gedaan en dan was de stemming na een 1 op 6 waarschijnlijk heel anders geweest... En dan kon het alvast niet op Ewen worden gestoken... En laat positiespel in tweede nu eens van primordiaal belang zijn - bleek duidelijk wie dat heeft en wie niet in het wedstrijdje tegen de beloften van afgelopen zaterdag... Oppassen ook met mensen te vroeg af te schrijven - al eens gezien wat een parcours Kestens heeft afgelegd het laatste kalenderjaar??? Bewijst keer op keer hoe waardevol hij nog is, terwijl hij volgens velen hier ook al lang niet meer meekon... Het is de huidige kern die het moet doen - keuze is gemaakt hé en als je een jongere van een eersteklasser al niet meer kan aantrekken, dan weet je het wel - en we gaan iedereen nodig hebben -> balans qua kaartenlast na 2 matchen: 6 spelers al geboekt... het gebeurd niet vaak dak het met u eens ben maar nen dikken tsal een samen uit samen thuis verhaal zijn van de jaar. _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Aug 2011, 18:08 |
|
|
Nationale Ploeg
KSVR schreef: het schijnt dat jullie bezoekersparking niet meer mag gebruikt worden is dat waar? klopt. daar staat momenteel nog een voetbalstadion op, iets buiten Oilsjt. maar zodra die 4de klasser er uit is, komt da vrij. _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Aug 2011, 18:14 |
|
|
Nationale Ploeg
KSVR schreef: het schijnt dat jullie bezoekersparking niet meer mag gebruikt worden is dat waar? klopt. daar komt een parkeertoren op. onzen burgemeester is daarvoor al gaan prospecteren int boitenland. _________________ may the FORCE be with you. |
| 31 Aug 2011, 18:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Still standing ! schreef: KSVR schreef: het schijnt dat jullie bezoekersparking niet meer mag gebruikt worden is dat waar? klopt. daar komt een parkeertoren op. onzen burgemeester is daarvoor al gaan prospecteren int boitenland. ik peis da ze in Roeseloore der niks van verstoan emmen ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 31 Aug 2011, 19:58 |
|
|
Duivelke
zwetzat schreef: Still standing ! schreef: KSVR schreef: het schijnt dat jullie bezoekersparking niet meer mag gebruikt worden is dat waar? klopt. daar komt een parkeertoren op. onzen burgemeester is daarvoor al gaan prospecteren int boitenland. ik peis da ze in Roeseloore der niks van verstoan emmen ![]() prospecteren begrijp ik niet ![]() |
| 31 Aug 2011, 20:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het feit dat Van Wambeke daar trainer was en eigenlijk gans die ploeg heeft verziekt, zal er toch ook veel mee te maken hebben gehad... In Ewen's vorige passages in tweede bij RWDM en KV Mechelen bijvoorbeeld stond hij ook altijd vast in de ploeg... Dan lukte het wel...
Al die vergelijkingen bij spelers in andere ploegen, zijn ook maar momentopnames hé... Kijk maar eens wat topper Denijs hier bij ons vorig seizoen klaarmaakte... Verheyden staat na dat verloren jaar in tweede toch weeral twee jaar vast in de basis bij een derdeklasser die het ene jaar eindronde speelde en het tweede jaar de titel nam... En BVR is geen Dillen hé in het opstellen van zijn ploeg. Als het bestuur en technische staf dus zijn contract verlengen, moeten ze hem als een volwaardig lid aanzien en moet hij zijn kans krijgen... Dat Ewen dan weer eens de boter heeft gefret bij de zwakke prestatie op Neerpelt was natuurlijk te verwachten... Maar ik dacht dat daar Wouter Moreels, De Schutter, Cousin en Galucci ook in de basis stonden bijvoorbeeld of niet? Het is ten andere ook niet ons centrale middenveld dat de wedstrijd heeft doen kantelen op Tienen hé... Trouwens - we mogen een kat een kat noemen - was Gbarssin daar zo overtuigend misschien??? Buiten die corner in de eerste helft hebben we hem nauwelijks gezien, noch aanvallend, noch verdedigend... Als het 2-0 wordt, is de match gedaan en dan was de stemming na een 1 op 6 waarschijnlijk heel anders geweest... En dan kon het alvast niet op Ewen worden gestoken... En laat positiespel in tweede nu eens van primordiaal belang zijn - bleek duidelijk wie dat heeft en wie niet in het wedstrijdje tegen de beloften van afgelopen zaterdag... Oppassen ook met mensen te vroeg af te schrijven - al eens gezien wat een parcours Kestens heeft afgelegd het laatste kalenderjaar??? Bewijst keer op keer hoe waardevol hij nog is, terwijl hij volgens velen hier ook al lang niet meer meekon... Het is de huidige kern die het moet doen - keuze is gemaakt hé en als je een jongere van een eersteklasser al niet meer kan aantrekken, dan weet je het wel - en we gaan iedereen nodig hebben -> balans qua kaartenlast na 2 matchen: 6 spelers al geboekt...[/quote] Mag ik dan concluderen dat jij vindt dat we met Verheyden moeten starten ipv met De Schutter? Of wil je enkel zeggen dat we Verheyden ook nog wel eens zullen nodig hebben? |
| 01 Sep 2011, 7:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
dwarskijker schreef: Mag ik dan concluderen dat jij vindt dat we met Verheyden moeten starten ipv met De Schutter? Of wil je enkel zeggen dat we Verheyden ook nog wel eens zullen nodig hebben? Dat tweede. Maar afgaande op de wedstrijd tegen Tienen zou het me niet verbazen dat De Schutter weer naast de basis zou vallen... De Schutter en TVR waren beide fit - Ken blesseert zich in de opwarming en TVR krijgt plaats op de bank ten nadele van De Schutter... Ik denk niet dat BVR op dat moment de rode kaart van Niels op Neerpelt meeneemt in zijn keuze eerlijk gezegd want de punten tellen en dan zijn "straffen" niet meteen op hun plaats. Ewen zat sowieso niet in de selectie dus kon hij hem niet gebruiken. Nu is het geweten dat Gbarssin niet speelt, dus kan Ewen eventueel wel de selectie halen... In elk geval, zal er weer iemand van de drie ontgoocheld moeten worden... Anderzijds: als Ewen nu de basis of zelfs de bank niet haalt, is dat ook een signaal dat kan tellen en wil je dat als trainer al op uw geweten bij speeldag 3??? Ik ben in elk geval benieuwd... Wel dit - als je zonder Marco moet spelen, lijken er mij maar twee echt complementaire duo's te zijn uit het viertal Van Damme, TVR, De Schutter en Verheyden namelijk Van Damme - Verheyden en Van Damme - De Schutter. Met het eerste duo boet je aan duelkracht in, maar haal je positiespel (niet onbelangrijk tegen Serrebrenikov-Declerq die telkens serieus wat ruimte in de rug laten) en de occassionele opbouwende flits terwijl je met het tweede duo de boel wel kan dichtmetselen maar je dus aanvallend/opbouwend weinig moet verwachten... Als Laurent start, kan je dus voor Van Damme - De Schutter opteren waardoor de aanvallende druk volledig op het viertal Cousin - Moreels - Depoitre - Galucci komt te liggen waar wel iets kan uitkomen. Speel je echter met Ode in die bezetting, dan ga je moeten gokken dat er niemand een steek laat vallen in verdedigend opzicht want je gaat nauwelijks over de middellijn geraken (zie wedstrijd tegen Westerlo bijvoorbeeld)... Verheyden - De Schutter heb ik nauwelijks getest gezien de afgelopen jaren - buiten de eindeseizoensmatch op Hoogstraten vorig jaar waar weinig conclusies aan vast te knopen waren, dus dat weet ik niet hoe dat zou lopen. |
| 01 Sep 2011, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg
[quote Anderzijds: als Ewen nu de basis of zelfs de bank niet haalt, is dat ook een signaal dat kan tellen en wil je dat als trainer al op uw geweten bij speeldag 3???[/quote]
BVR is een trainer die wedstrijd per wedstrijd zijn beste 'ploeg' opstelt. die zeer weinig tot niets kijkt naar 'politiek' of 'verleden'. Niels, Sammy, Yombo (vind ik persoonlijk heel jammer geval), Ewen,... ze zullen allen op training keihard moeten werken, hun kans afwachten (die zeker zal komen) en er dan meteen staan. ne 'Kestens' placeren kortom. zie ze daar ook allemaal toe in staat, op vrees ik karakterieel Yombo na. _________________ may the FORCE be with you. |
| 01 Sep 2011, 11:06 |
|
|
forumlegende
DT schreef: dwarskijker schreef: Mag ik dan concluderen dat jij vindt dat we met Verheyden moeten starten ipv met De Schutter? Of wil je enkel zeggen dat we Verheyden ook nog wel eens zullen nodig hebben? Dat tweede. Maar afgaande op de wedstrijd tegen Tienen zou het me niet verbazen dat De Schutter weer naast de basis zou vallen... De Schutter en TVR waren beide fit - Ken blesseert zich in de opwarming en TVR krijgt plaats op de bank ten nadele van De Schutter... Ik denk niet dat BVR op dat moment de rode kaart van Niels op Neerpelt meeneemt in zijn keuze eerlijk gezegd want de punten tellen en dan zijn "straffen" niet meteen op hun plaats. Ewen zat sowieso niet in de selectie dus kon hij hem niet gebruiken. Nu is het geweten dat Gbarssin niet speelt, dus kan Ewen eventueel wel de selectie halen... In elk geval, zal er weer iemand van de drie ontgoocheld moeten worden... Anderzijds: als Ewen nu de basis of zelfs de bank niet haalt, is dat ook een signaal dat kan tellen en wil je dat als trainer al op uw geweten bij speeldag 3??? Ik ben in elk geval benieuwd... Wel dit - als je zonder Marco moet spelen, lijken er mij maar twee echt complementaire duo's te zijn uit het viertal Van Damme, TVR, De Schutter en Verheyden namelijk Van Damme - Verheyden en Van Damme - De Schutter. Met het eerste duo boet je aan duelkracht in, maar haal je positiespel (niet onbelangrijk tegen Serrebrenikov-Declerq die telkens serieus wat ruimte in de rug laten) en de occassionele opbouwende flits terwijl je met het tweede duo de boel wel kan dichtmetselen maar je dus aanvallend/opbouwend weinig moet verwachten... Als Laurent start, kan je dus voor Van Damme - De Schutter opteren waardoor de aanvallende druk volledig op het viertal Cousin - Moreels - Depoitre - Galucci komt te liggen waar wel iets kan uitkomen. Speel je echter met Ode in die bezetting, dan ga je moeten gokken dat er niemand een steek laat vallen in verdedigend opzicht want je gaat nauwelijks over de middellijn geraken (zie wedstrijd tegen Westerlo bijvoorbeeld)... Verheyden - De Schutter heb ik nauwelijks getest gezien de afgelopen jaren - buiten de eindeseizoensmatch op Hoogstraten vorig jaar waar weinig conclusies aan vast te knopen waren, dus dat weet ik niet hoe dat zou lopen. Persoonlijk denk ik niet dat onze trainer De Schutter als middenvelder ziet maar op dit moment eerder als invaller voor de backpositie/CV. Zoals je al kon afleiden uit de vorige wedstrijden mogen we ons volgens mij verwachten aan een middenveld Van Renterghem-Van Damme. |
| 01 Sep 2011, 11:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: BVR is een trainer die wedstrijd per wedstrijd zijn beste 'ploeg' opstelt. die zeer weinig tot niets kijkt naar 'politiek' of 'verleden'. Absoluut, vandaar ook mijn verwijzing naar de keuze TVR / De Schutter en het niet laten meespelen van de rode kaart van Niels tegen Neerpelt uit mijn post. Alleen is het wel zo dat buiten Marco er maar twee centrale middenvelders in onze kern zitten die je enigzins opbouwende kwaliteiten kan toedichten en dat zijn Ewen en Yombo. Daarnaast heb je Van Damme, De Schutter en TVR (en eventueel Kestens) die je best voornamelijk als breker gebruikt. Als je van uw drie opbouwende er dus zeker al twee kunt schrappen (Marco weg en Yombo uit de gratie gevallen -op basis van de trainingen en de wedstrijden met de beloften compleet terecht overigens) en je zou Ewen alsnog geen kans geven, dan geef je toch duidelijk aan dat je er niet meer mee verder wil want wanneer ga je hem dan wel nog gebruiken?? Het is zijn positie, is niet polyvalent zoals TVR/De Schutter, kreeg een contractverlenging voor die positie, zijn twee enige concurrenten zijn er niet bij en is fit... Ook al stel je dan als trainer uw beste ploeg op, het zou wel een duidelijk signaal zijn met niet mis te interpreteren gevolgen - zeker in de optiek dat je om ervaring schreeuwde - en ik herhaal mijn vraag - wil je als trainer dat risico lopen op de derde speeldag? Ook al zijn de keuzes te rechtvaardigen, je moet er wel nog een heel seizoen mee door hé... |
| 01 Sep 2011, 11:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Still standing ! schreef: BVR is een trainer die wedstrijd per wedstrijd zijn beste 'ploeg' opstelt. die zeer weinig tot niets kijkt naar 'politiek' of 'verleden'. Absoluut, vandaar ook mijn verwijzing naar de keuze TVR / De Schutter en het niet laten meespelen van de rode kaart van Niels tegen Neerpelt uit mijn post. Alleen is het wel zo dat buiten Marco er maar twee centrale middenvelders in onze kern zitten die je enigzins opbouwende kwaliteiten kan toedichten en dat zijn Ewen en Yombo. Daarnaast heb je Van Damme, De Schutter en TVR (en eventueel Kestens) die je best voornamelijk als breker gebruikt. Als je van uw drie opbouwende er dus zeker al twee kunt schrappen (Marco weg en Yombo uit de gratie gevallen -op basis van de trainingen en de wedstrijden met de beloften compleet terecht overigens) en je zou Ewen alsnog geen kans geven, dan geef je toch duidelijk aan dat je er niet meer mee verder wil want wanneer ga je hem dan wel nog gebruiken?? Het is zijn positie, is niet polyvalent zoals TVR/De Schutter, kreeg een contractverlenging voor die positie, zijn twee enige concurrenten zijn er niet bij en is fit... Ook al stel je dan als trainer uw beste ploeg op, het zou wel een duidelijk signaal zijn met niet mis te interpreteren gevolgen - zeker in de optiek dat je om ervaring schreeuwde - en ik herhaal mijn vraag - wil je als trainer dat risico lopen op de derde speeldag? Ook al zijn de keuzes te rechtvaardigen, je moet er wel nog een heel seizoen mee door hé... Als je De Schutter nu opnieuw passeert geef je die jongen toch ook een duidelijk signaal en met hem moet je nog langer dan een seizoen verder. |
| 01 Sep 2011, 11:59 |
|
|
Ancien
dwarskijker schreef: DT schreef: Still standing ! schreef: BVR is een trainer die wedstrijd per wedstrijd zijn beste 'ploeg' opstelt. die zeer weinig tot niets kijkt naar 'politiek' of 'verleden'. Absoluut, vandaar ook mijn verwijzing naar de keuze TVR / De Schutter en het niet laten meespelen van de rode kaart van Niels tegen Neerpelt uit mijn post. Alleen is het wel zo dat buiten Marco er maar twee centrale middenvelders in onze kern zitten die je enigzins opbouwende kwaliteiten kan toedichten en dat zijn Ewen en Yombo. Daarnaast heb je Van Damme, De Schutter en TVR (en eventueel Kestens) die je best voornamelijk als breker gebruikt. Als je van uw drie opbouwende er dus zeker al twee kunt schrappen (Marco weg en Yombo uit de gratie gevallen -op basis van de trainingen en de wedstrijden met de beloften compleet terecht overigens) en je zou Ewen alsnog geen kans geven, dan geef je toch duidelijk aan dat je er niet meer mee verder wil want wanneer ga je hem dan wel nog gebruiken?? Het is zijn positie, is niet polyvalent zoals TVR/De Schutter, kreeg een contractverlenging voor die positie, zijn twee enige concurrenten zijn er niet bij en is fit... Ook al stel je dan als trainer uw beste ploeg op, het zou wel een duidelijk signaal zijn met niet mis te interpreteren gevolgen - zeker in de optiek dat je om ervaring schreeuwde - en ik herhaal mijn vraag - wil je als trainer dat risico lopen op de derde speeldag? Ook al zijn de keuzes te rechtvaardigen, je moet er wel nog een heel seizoen mee door hé... Als je De Schutter nu opnieuw passeert geef je die jongen toch ook een duidelijk signaal en met hem moet je nog langer dan een seizoen verder. Waarom??? Is toch zijn positie helemaal niet? Zoals hier al werd aangehaald door anderen zoals Dani, denk ik dat BVR Niels niet echt ziet als middenvelder, maar eerder als verdediger... Voorlopig moet hij het daar afleggen tegen Podevijn en Kestens - de enige twee die je in de voorbereiding nauwelijks iets kan verwijten en ook niet ontgoochelden in competitieverband (integendeel)... Daar moet hij de duimen leggen en op basis van die voorbereiding niet onterecht toch? Niels heeft het zelf aangehaald in dat krantenartikel - dacht dat als hij centraal achteraan gepasseerd ging worden, dat hij toch nog minstens op de linksback verzeild ging geraken... En die verwachting was helaas een brug te ver... Dat we Niels nu plots als middenvelder moeten aanzien omdat er daar nu een plaats vrijkomt, zou ik gewoon niet doen... Hoe vaak heeft hij de laatste vier jaar op het middenveld gespeeld? Ik heb niets tegen Niels - integendeel - maar de vergelijking inzake signalen vind ik niet opgaan... Centraal op het midden kan dan wel Niels' favoriete plaats zijn, maar sinds hij bij ons speelt, heeft hij in competitieverband nauwelijks op die positie gespeeld, tenzij onder Limpens... Er moet toch een reden zijn waarom VDH en BVR hem liever als verdediger zagen en zien opdraven... Nogmaals, is niet mijn persoonlijke mening hé maar qua signaalgeving vind ik het toch een serieus verschil met wat indien Ewen er zou naastvallen... En ja, ik zou ook mijn wenkbrauwen fronsen als TVR opnieuw de voorkeur zou krijgen op De Schutter maar ik zou er niet van verschieten... Het discussiepunt is nu de positie van Marco - dat is de enige plaats waar je Ewen kan zetten - als je die niet gebruikt nu, is dat een duidelijk signaal. Voor Niels is centraal op het midden eerder een derde optie qua plaats, dat hij daar dan eventueel zou gepasseerd worden, lijkt me niet zo onoverkomelijk. Niet vergeten dat hij telkens vast in de ploeg stond, hetzij centraal achterin, hetzij op de backs de laatste jaren... als hij zelfs op die posities niet aan spelen toekomt nu, zou het dan gewoon niet kunnen dat BVR voorlopig niet tevreden is? Of meer tevreden over de anderen? |
| 01 Sep 2011, 13:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dani schreef: DT schreef: dwarskijker schreef: Mag ik dan concluderen dat jij vindt dat we met Verheyden moeten starten ipv met De Schutter? Of wil je enkel zeggen dat we Verheyden ook nog wel eens zullen nodig hebben? Dat tweede. Maar afgaande op de wedstrijd tegen Tienen zou het me niet verbazen dat De Schutter weer naast de basis zou vallen... De Schutter en TVR waren beide fit - Ken blesseert zich in de opwarming en TVR krijgt plaats op de bank ten nadele van De Schutter... Ik denk niet dat BVR op dat moment de rode kaart van Niels op Neerpelt meeneemt in zijn keuze eerlijk gezegd want de punten tellen en dan zijn "straffen" niet meteen op hun plaats. Ewen zat sowieso niet in de selectie dus kon hij hem niet gebruiken. Nu is het geweten dat Gbarssin niet speelt, dus kan Ewen eventueel wel de selectie halen... In elk geval, zal er weer iemand van de drie ontgoocheld moeten worden... Anderzijds: als Ewen nu de basis of zelfs de bank niet haalt, is dat ook een signaal dat kan tellen en wil je dat als trainer al op uw geweten bij speeldag 3??? Ik ben in elk geval benieuwd... Wel dit - als je zonder Marco moet spelen, lijken er mij maar twee echt complementaire duo's te zijn uit het viertal Van Damme, TVR, De Schutter en Verheyden namelijk Van Damme - Verheyden en Van Damme - De Schutter. Met het eerste duo boet je aan duelkracht in, maar haal je positiespel (niet onbelangrijk tegen Serrebrenikov-Declerq die telkens serieus wat ruimte in de rug laten) en de occassionele opbouwende flits terwijl je met het tweede duo de boel wel kan dichtmetselen maar je dus aanvallend/opbouwend weinig moet verwachten... Als Laurent start, kan je dus voor Van Damme - De Schutter opteren waardoor de aanvallende druk volledig op het viertal Cousin - Moreels - Depoitre - Galucci komt te liggen waar wel iets kan uitkomen. Speel je echter met Ode in die bezetting, dan ga je moeten gokken dat er niemand een steek laat vallen in verdedigend opzicht want je gaat nauwelijks over de middellijn geraken (zie wedstrijd tegen Westerlo bijvoorbeeld)... Verheyden - De Schutter heb ik nauwelijks getest gezien de afgelopen jaren - buiten de eindeseizoensmatch op Hoogstraten vorig jaar waar weinig conclusies aan vast te knopen waren, dus dat weet ik niet hoe dat zou lopen. Persoonlijk denk ik niet dat onze trainer De Schutter als middenvelder ziet maar op dit moment eerder als invaller voor de backpositie/CV. Zoals je al kon afleiden uit de vorige wedstrijden mogen we ons volgens mij verwachten aan een middenveld Van Renterghem-Van Damme. Van renterghem wordt aanzien als vervanger van van damme(daarom ook dat zoals al aangehaald op tienen van renterghem op de bank zat en niet de schutter),voor gbarssin zijn plaats zal het eerder ewen worden. |
| 01 Sep 2011, 13:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Als je met Verheyden start met Ode zal je zeker in de problemen komen qua balrecuperatie op het middenveld.Met Depoitre is dat nog enigszins op te vangen maar als je De Schutter ipv Verheyden daar nog bijzet is je balrecuperatie veel groter.Je gaat mij toch niet vertellen dat De Schutter niet op zijn positie kan blijven.En het is ook niet zo dat Verheyden voor veel spelverdeling zorgt.
En dat De Schutter vorig seizoen als verdediger aanzien werd tot daar aan toe.Er zijn er andere die eerder als middenvelder werden uitgespeeld die nu in de verdediging spelen.Je moet natuurlijk wel je kans krijgen. |
| 01 Sep 2011, 13:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
KSVR schreef: zwetzat schreef: Still standing ! schreef: klopt. daar komt een parkeertoren op. onzen burgemeester is daarvoor al gaan prospecteren int boitenland. ik peis da ze in Roeseloore der niks van verstoan emmen ![]() prospecteren begrijp ik niet ![]() het gaat hem over de allusie naar die torens, snap je waarover het gaat? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Sep 2011, 14:48 |
|
| Pagina 5 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 17 Volgende |