Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 115 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 113 114 115 116 117 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 45
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
als da op procent is wil ik gerust zelf sponsors beginnen binnenhalen,te beginnen met het bedrijf waar ik werk
wat ze op Standard kunnen moet op Aalst ook mogelijk zijn

31 Aug 2011, 20:24
Ancien

Leeftijd: 65
acrid schreef:
als da op procent is wil ik gerust zelf sponsors beginnen binnenhalen,te beginnen met het bedrijf waar ik werk
wat ze op Standard kunnen moet op Aalst ook mogelijk zijn

Sorry, we hebben hier al eens één gehad die op procent werkte (PO), we weten waar we toen uitgekomen zijn...

31 Aug 2011, 20:29
Vaste Waarde

El Corredor schreef:
Gilles schreef:
Zienaa schreef:
Was dat PVDB zijn taak niet?

Die heeft hier ook nog niet al te veel uitgestoken denk ik. Met grote trom ingehaald maar wat heeft die eigenlijk al verwezenlijkt? :?

ik dacht dat PVDB wel niet meer voor onze club werkt, maar zeker ben ik daar niet van.

Dat is correct! PVDB werkt niet langer voor de club.

31 Aug 2011, 20:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
El Corredor schreef:
parol schreef:
Iendrachter90 schreef:

(y) Ze kunnen beter de waarheid vertellen dan dat we er zelf moeten achterkomen

Uit de audit die maandag op de algemene vergadering van de VZW werd besproken, blijkt dat de financiële toestand moeilijk is maar niet hopeloos. De meerderheid van leden ging akkoord om onmiddellijk tot een herstelplan over te gaan. Dit plan zal verder geconcretiseerd worden op de volgende algemene vergadering van 12 september, wanneer de voorzitter zal aanwezig zijn. Ondertussen worden er al nuttige stappen gezet om de financiële toestand van de club gezonder te maken.
Tenslotte heeft de strikte toegangscontrole en het efficiënt beheer van de kantines tijdens de eerste competitiematch ook al tot goede resultaten geleid.

sorry, ik weet dat ik op de verkeerde schiet:

maar altijd die zever van "de toestand is moeilijk en si en la, pfff. Een plan (welk???) zal verder geconcretiseerd worden..., jongens toch da plan had eind juni al op tafel moeten liggen!!! Bende amateurs, zakkenvullers (niet op u Parol).

Die DDB ook, kan best zijn dat hij de club gered heeft, maar leiding geven en orde op zaken stellen kan dienen mens niet.

Tis altijd iets, ik begin het stilaan kotsbeu te worden.

Oh ja, ik heb voor het eerst in 20 jaar geen abonnement genomen. Als we zo verder doen zijn we binnen het jaar failliet!!

tiens,tiens, nog ienen da wakker schitj ...

31 Aug 2011, 20:39
Freak

Leeftijd: 45
ik had hier toch graag eens CONCREET gelezen hoe we uit deze malaise gaan geraken Parol.

wat gaat dat herstel- en beleidsplan inhouden?

nen tip:

kosten besparen:
- lonen naar beneden van medewerkers, spelers,
- analyse van de diverse kosten, waar kan er gewerkt worden met 10% minder (na een audit moet dit kinderspel zijn)

inkomsten verhogen:
- drankprijzen met 0,20 cent naar omhoog
- toegangsprijzen met nen euro naar omhoog
- werk maken van sponsorinkomsten
- facturen maken voor reclameborden en betaling controleren
- facturen couverts restaurant maken en betaling controleren
- extra financiële inbreng raad van bestuur

op deze manier doet iedereen een inspanning, nl. bestuur, spelers, medewerkers en supporters. Misschien geen populaire maatregelen en sommige waarschijnlijk ook niet haalbaar...

:EA:

31 Aug 2011, 22:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Ik heb al een tijdje geen abonnement meer omdat je hier al langer niet meer zeker bent dat je ook een heel seizoen kan gaan kijken. Zoals El Corredor hier terecht zegt zijn we korter bij het einde dan de meesten hier denken... En dat met zo'n achterban.... niet te geloven! Bende hypocrieten zijn het!

31 Aug 2011, 22:26
Ancien

Leeftijd: 47
Wat ook kan is dure vogels niet laten verlengen/aankopen. Zo kosten Verheyden en Thompson een serieuze duit.

Ten tijde van Garré deed ik het restaurant, niemand ging buiten zonder een dubbel af te tekenen van zijn verbruik die speeldag. Discussie onmogelijk. Plus had de ober ook steeds een dubbel: bv.bij een fles champagne kreeg de klant een nota en ik, die dus aan de kassa zat.

Zal me precies nog eens kandidaat moeten stellen om daar orde op zaken te brengen :D

31 Aug 2011, 23:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
witzwet schreef:
Wat ook kan is dure vogels niet laten verlengen/aankopen. Zo kosten Verheyden en Thompson een serieuze duit.

Ten tijde van Garré deed ik het restaurant, niemand ging buiten zonder een dubbel af te tekenen van zijn verbruik die speeldag. Discussie onmogelijk. Plus had de ober ook steeds een dubbel: bv.bij een fles champagne kreeg de klant een nota en ik, die dus aan de kassa zat.

Zal me precies nog eens kandidaat moeten stellen om daar orde op zaken te brengen :D
Inderdaad, Als bij ons alle mogelijke inkomsten (tickets, drank, sponsering, restaurant..) correct worden ontvangen en ook effectief in de kas terrecht komen zijn we een club die nooit in de problemen kan komen.

01 Sep 2011, 9:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
witzwet schreef:

Wanbeleid van de bovenste plank is het... En sommigen kunnen dan weer zeggen dat hier op't forum een hoop kreften zitten, maar we zullen nog eens klappen als ze EA definitief naar de ******* hebben geholpen, want dat blijft niet duren hoor.

Sportief zie ik ons probleemloos redden dit jaar, maar wees maar zeker dat Depoitre & W.Moreels weg zijn na dit jaar. En met een bejaarde die instaat voor de transfers halen we nooit deftige vervangers.

01 Sep 2011, 9:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Supportersactie opstarten é dan

01 Sep 2011, 11:00
Junior

Dat een bejaarde instaat voor de transfers als hij verstand heeft van voetbal is zelfs een pluspunt !
Maar het begrip "verstand hebben van voetbal" dat zal het probleem zijn.

01 Sep 2011, 11:01
Ancien

Leeftijd: 46
witzwet schreef:

Ik zou het sportieve toch niet mengen met het structurele hoor. Als Verheyden of Thompson het niet hadden geweest, zal het wel iemand anders geweest zijn die met een aardige pre was gaan lopen. Bij een eventuele zware blessure is dat ook weggesmeten geld, maar dat is het spelletje helaas.

Da zijn voor mij dus eerder sportief ingegeven beslissingen en uitlopers van het beleid volgens mij, niet omgekeerd. Als je de fondsen niet hebt, kan je die mannen niet laten verlengen/aankopen... Blijkbaar waren die fondsen er wel, want anders neem je die beslissing tot verlenging/aankoop niet. Het kan niet dat het houden van een speler ervoor zorgt dat uw begroting niet in evenwicht is... Indien wel, zit het probleem al heel ver...

Dat je zekere inkomsten niet binnenrijft zoals uitstaande rekeningen in uw restaurant, dan heb je een probleem. Zowel structureel als sportief... Hoe kun je nu weten wat je kan aanbieden qua contract als je niet weet wat uw kosten zijn en wat uw inkomsten???

En het gaat hier niet over een multinational met 5000 werknemers hé... Onze raad van bestuur bestaat toch voornamelijk uit mensen die zelf een onderneming hebben??? Een mens zou zich afvragen hoe ze die dan managen...

Je kan moeilijk zeggen tegen Ode - sorry man, we hebben u een contract gegeven, maar aangezien we niet meer weten wie er allemaal wel of niet gesponsord heeft en we dus geen facturen kunnen sturen, zul je moeten inleveren... Zeker als er betalingachterstand zou zijn, zoals hier opnieuw een paar keer geopperd...

Structureel zit het fout en vroeg of laat gaat dat sportief een bonk geven, de goed nieuws-show in de pers van het bestuur ten spijt... Als je dan ziet wie er dan weer vaak opduikt uit een vorige bewindsploeg, dan stel ik me daar als supporter toch vragen bij...

01 Sep 2011, 11:21
forumlegende

Ongelofelijk dat dit telkens weer kan gebeuren bij zo een club met zo een achterban...
Amateurisme is blijkbaar een vereiste om een job te krijgen binnen het EA-bestuur.
Als ge de voorzitter bezig hoort over zijn afwezigheid...ik ben beschaamd in zijn plaats!
Maar ik panikeer pas als ik Goethals opnieuw in zijn lange regenfrak zie op de Zandberg, dan wordt het pas echt penibel ;)

01 Sep 2011, 11:55
Nationale Ploeg

Allez, tkot staat weer in brand. :plat:

01 Sep 2011, 12:51
Nationale Ploeg

misschien dat wij als supporters alvast in 4de prov ten preventieven titel een nieuwe club kunnen beginnen, T(he) R(eal) Eendracht Aalst of zoiets. tegen dat EA het zo hard voorspelde faillissement zitten heeft, zit ons TREA hopelijk al ver in nationale en hebben we die heropstartjaren dankzij TREA al gewonnen.Indien het faillissement van EA er door 1 of ander mirakel er niet zou komen, vraagt TREA dan uiteraard een fusie aan met FCV Dender EHSKTW zodat die ook content zijn, want dan kunnen ze hunne naam nog eens uitbreiden naar FCV Dender SKTWTREA. Altijd gewonnen ! Alleen KoenKoen niet, want diejen moet per letter zijn vlaggen en shirts betalen. :EA:

01 Sep 2011, 13:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 113 114 115 116 117 289