Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 117 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 115 116 117 118 119 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
parol schreef:
Iendrachter90 schreef:
Gaskonijn schreef:
Parol, kan jij niet een beetje uitleg geven over wat er daar nu eigenlijk allemaal is gebeurd deze week? En wat was nu de conclusie van die audit... staat alles er echt zo slecht voor? :?

(y) Ze kunnen beter de waarheid vertellen dan dat we er zelf moeten achterkomen

Uit de audit die maandag op de algemene vergadering van de VZW werd besproken, blijkt dat de financiële toestand moeilijk is maar niet hopeloos. De meerderheid van leden ging akkoord om onmiddellijk tot een herstelplan over te gaan. Dit plan zal verder geconcretiseerd worden op de volgende algemene vergadering van 12 september, wanneer de voorzitter zal aanwezig zijn. Ondertussen worden er al nuttige stappen gezet om de financiële toestand van de club gezonder te maken.
Tenslotte heeft de strikte toegangscontrole en het efficiënt beheer van de kantines tijdens de eerste competitiematch ook al tot goede resultaten geleid.

Na een kampioenenjaar zoals afgelopen seizoen, waar ge voor toeschouwersaantallen speelt die vele clubs ons benijden, waar de kantines, clubhouse en restaurant toch een bom geld moeten opgebracht hebben of niet soms?
Dan zijn al die negatieve berichten die we hier lezen, pijnlijk en onverklaarbaar naar de supporters toe, ik dacht dat er een nieuwe wind ging waaien binnen de club, blijkbaar heb ik mij serieus vergist of niet?
Ondanks de schitterende start van onze ploeg voel ik mij niet helemaal happy met de gang van zaken.
Enfin, misschien komt er eerstdaags vanwege bestuurszijde eens positief nieuws , want de stilte van hun kant kan alleen maar de ongerustheid bij onze fans doen toenemen.
Dat geruzie, machtstrijdgedoe of wat je het kan noemen werkt schadelijk voor de ganse club, wij hebben nood aan een sterk en stabiel bestuur.
Het is jullie plicht om van den Iendracht een sterke tweedeklasser met ambitie te maken, de hondstrouwe supporters van wit-zwart verdienen dit.

01 Sep 2011, 21:14
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Inkomsten en uitgaven in kaart brengen is een eerste stap. Maar wat ben je ermee als je geen eensgezindheid hebt hoe je er mee om gaat?

Laat ons maar hopen dat er geen sportieve maleise van komt.....

01 Sep 2011, 21:14
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Prodialoog schreef:
Inkomsten en uitgaven in kaart brengen is een eerste stap. Maar wat ben je ermee als je geen eensgezindheid hebt hoe je er mee om gaat?

Laat ons maar hopen dat er geen sportieve maleise van komt.....

dat is gewoon een kwestie van tijd
als er niets verandert ten goede
en ik zie eerlijk gezegd niet gauw iets ten goede veranderen...
zeeeer slecht gevoel hierbij... al maaaaaanden

01 Sep 2011, 21:40
forumlegende

Leeftijd: 61
Na een kampioenenjaar zoals afgelopen seizoen, waar ge voor toeschouwersaantallen speelt die vele clubs ons benijden, waar de kantines, clubhouse en restaurant toch een bom geld moeten opgebracht hebben of niet soms?
Dan zijn al die negatieve berichten die we hier lezen, pijnlijk en onverklaarbaar naar de supporters toe, ik dacht dat er een nieuwe wind ging waaien binnen de club, blijkbaar heb ik mij serieus vergist of niet?
Ondanks de schitterende start van onze ploeg voel ik mij niet helemaal happy met de gang van zaken.
Enfin, misschien komt er eerstdaags vanwege bestuurszijde eens positief nieuws , want de stilte van hun kant kan alleen maar de ongerustheid bij onze fans doen toenemen.
Dat geruzie, machtstrijdgedoe of wat je het kan noemen werkt schadelijk voor de ganse club, wij hebben nood aan een sterk en stabiel bestuur.
Het is jullie plicht om van den Iendracht een sterke tweedeklasser met ambitie te maken, de hondstrouwe supporters van wit-zwart verdienen dit.[/quote]

(y)

01 Sep 2011, 21:55
Freak

Leeftijd: 45
panoleon schreef:
aangezien er heel wat mensen het mij gevraagd hebben, ga ik, mss tegen beter weten in, kort reageren en dit voor wat betreft mijn afdeling, namelijk de jeugd.
Wij hebben met de jeugd de afgelopen maanden bergen werk verzet om de zandberg terug leefbaar te maken. Tientallen vrijwillers hebben x aantal dagen opgeofferd om te verven, op te kuisen, enz... en dit om één reden, we zijn eendrachters.
Ivm de bestuursperikelen wensen we ons niet in te laten, om de eenvoudige reden dat we de volledige en ware toedracht van de huidige malaise niet kennen (er zijn dan ook heel wat tegenstrijdige berichten die we krijgen, een mens ziet de bomen door het bos op de lange duur niet meer), maar geloof mij, ook wij kunnen op dit moment zo goed als nergens terecht met onze vragen. De reden dat het nog vrij goed draait heeft te maken met de goodwill van heel wat mensen, die de jeugd en den iendracht in hun hart dragen, maar ook dat heeft zijn grenzen.
Wij wachten dus geduldig af tot er duidelijkheid komt en hopen dat dan eindelijk de trein terug vertrokken is. Alleen gaat hij niet te lang op het perron meer mogen blijven staan.
Eendracht till we die :EA: :EA: :EA:

allez de interactie met onzen nieuwe manager is ook in orde precies... :hmm:

01 Sep 2011, 22:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
El Corredor schreef:
Tom_1919 schreef:
Zienaa schreef:
Supportersactie opstarten é dan

Als het echt zo erg gesteld is volgens sommigen, wordt het inderdaad is ni slecht om er al is serieus over na te denken. Reageren nu het nog kan!

ik vind het raar dat er eigenlijk nog geen acties geweest zijn.

2 jaar geleden krioelde het forum hier van nieuwe nicknames (lees: mannen van de jeugd en fans van DDB en FDR), nu staan we eigenlijk er nog slechter voor, maar die mannen hoor je hier nu niet. Tikje hypocriet.

ik vraag mij af hoe die mannen (FDR en DDB) hun firma's leiden? Voor de rest zorgen ze ervoor dat er iemand anders (lees: Parol, Michel Markey) hier de kastanjes uit het vuur mag halen...

twee jaar verder en organisatorisch een ramp, schulden nog steeds niet afgebouwd.

beste bestuur, kust vierkant mijn kloten! bende amateurs!

Misschien iets doen zoals dit :whistle:
http://www.youtube.com/watch?v=uc3j6ThFQR4&feature=player_embedded

02 Sep 2011, 1:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Ik wou eerlijk gezegd ook dat ik het forum niet las, dan wist ik niet hoe slecht het eraan toeging.
Het doet pijn om te weten dat het met je club misschien niet meer goed komt. :(

Ik hoop dat we op korte termijn een bestuur hebben die zich er voor inzet en die hierover geraakt zodat we er sterker uitkomen.

02 Sep 2011, 11:12
Freak

Leeftijd: 35
Fanatix schreef:
Ik wou eerlijk gezegd ook dat ik het forum niet las, dan wist ik niet hoe slecht het eraan toeging.
Het doet pijn om te weten dat het met je club misschien niet meer goed komt. :(

Ik hoop dat we op korte termijn een bestuur hebben die zich er voor inzet en die hierover geraakt zodat we er sterker uitkomen.

Dan gaan al de supporters toch is moeten wakker worden en beseffen dat de situatie alles behalve lachwekkend is zoals sommige er hier mee omgaan en gaan wij is een signaal moeten geven.Want om eerlijk te zijn liever dat wij het signaal geven dan dat onze spelers het op het veld moeten doen.

02 Sep 2011, 15:06
Reserve

Leeftijd: 57
jaren geleden zong het hele stadion eens "woar es ons geldj nortoe?"
herinnert iemand zich de details nog ?

02 Sep 2011, 16:09
forumlegende

Michaël schreef:

Dat heb ik de laatste dertig jaar al veel gehoord op den eendracht!!!

02 Sep 2011, 16:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Jean schreef:
Michaël schreef:

Dat heb ik de laatste dertig jaar al veel gehoord op den eendracht!!!

1988 na de openingsnederlaag tegen Stade Leuven.
Na het mirakeljaar 87-88 met enorme recettes was er geen geld om de ploeg deftig te versterken :hmm:
Vermoedelijk waren de zakken van het toenmalig bestuur wel goed "versterkt"

Anyway, back to 2011... Ik ben blijkbaar niet meer de enige negatieveling hmmm :x
Ik zal de pm's met kritiek op mij van sommigen nog eens terugsturen, want die beginnen nu net hetzelfde te schrijven als ik 2 maand geleden :boks:

Zoals ik toen al zei : sinds 2001 is mijn naiviteit weg. Onze financiele situatie is SHIT :kots:
Alle goed nieuws shows ten spijt.
Ik wacht nog altijd op details van de financiele situatie, incl. herstructureringsplan..... :x
Of zal het weer vijgen na Pasen zijn als we de waarheid te horen krijgen?

Misschien tijd om nog na 23 jaar nog es dezelfde spreekkoren boven te halen...

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

03 Sep 2011, 9:14
Vaste Waarde

Uiteraard zijn onze financiële cijfers niet goed en uiteraard blijft er overal wel wat geld plakken.
Om daar nu dramatisch over te doen...

Ok we moeten niet blind zijn en zeggen er is niets aan de hand maar we moeten ook niet extreem overdrijven. Uiteraard is het erg ALS stewards geen geld krijgen, uiteraard is het erg dat de put gestegen is ipv gedaald. Maar elke thuismatch zal de put een beetje gedicht worden. Door ons huidig bestuur buiten te gooien, lossen we niets op want wie gaat er dan borg staan voor de schulden?

We hebben hier al besturen genoeg zien passeren dus ik maak me daar niet erg zorgen in. Eendracht Aalst heeft altijd problemen gehad in bestuurskring zelfs als het goed ging ten tijde van ons Europees avontuur. Alleen zagen we dan allemaal door een roze bril en kon het niet op met de huidige toestand als gevolg.

Acties naar het bestuur toe? Ik zou zeggen (nog) niet. Laat ons op het sportieve focussen en hopen op het behoud in 2de. Denk als je alle clubs in 2de eens afgaat dat het daar financieel niet beter is (lees slechter). Denk maar aan Antwerp, Charleroi, Dender, Eupen, Wetteren. Ook daar staat het water aan de lippen.

04 Sep 2011, 9:24
Miniem

hij vindt da normaal dat het geld in de zakken verdwijnt ofwa,zeker familie in het bestuur zitten?
en hoe kun je nog vertrouwen hebben in een voorzitter die 2maal zijn kat stuurt naar belangrijke vergaderingen

04 Sep 2011, 10:31
forumlegende

Leeftijd: 69
Ace schreef:
Uiteraard zijn onze financiële cijfers niet goed en uiteraard blijft er overal wel wat geld plakken.
Om daar nu dramatisch over te doen...

Ok we moeten niet blind zijn en zeggen er is niets aan de hand maar we moeten ook niet extreem overdrijven. Uiteraard is het erg ALS stewards geen geld krijgen, uiteraard is het erg dat de put gestegen is ipv gedaald. Maar elke thuismatch zal de put een beetje gedicht worden. Door ons huidig bestuur buiten te gooien, lossen we niets op want wie gaat er dan borg staan voor de schulden?

We hebben hier al besturen genoeg zien passeren dus ik maak me daar niet erg zorgen in. Eendracht Aalst heeft altijd problemen gehad in bestuurskring zelfs als het goed ging ten tijde van ons Europees avontuur. Alleen zagen we dan allemaal door een roze bril en kon het niet op met de huidige toestand als gevolg.

Acties naar het bestuur toe? Ik zou zeggen (nog) niet. Laat ons op het sportieve focussen en hopen op het behoud in 2de. Denk als je alle clubs in 2de eens afgaat dat het daar financieel niet beter is (lees slechter). Denk maar aan Antwerp, Charleroi, Dender, Eupen, Wetteren. Ook daar staat het water aan de lippen.

Ik begrijp uw reactie absoluut niet "overal blijft er wel wat geld hangen" dus met andere woorden jij keurt diefstal goed??????
Er zijn hier op het forum mensen genoeg die weten wie en waar het schoentje wringt.
Ik hoop maar één ding als de stront gaat uitkomen er verschillende mensen hun oogjes gaan opengooien.
Ik en vele andere supporters begrijpen niet hoe het komt dat er met zo een schare supporters (andere clubs benijden ons)niet meer inkomsten zijn.
Ik begin mijn 36ste seizoen als trouwe supporter maar indien er nu opnieuw onoplosbare problemen gaan opduiken is het mijn laatste eurocent die ik aan het voetbal ga spenderen.

04 Sep 2011, 11:07
Freak

Leeftijd: 45
Ace schreef:
Om daar nu dramatisch over te doen
...

ronduit dramatische post moet ik zeggen...

omdat het op een ander ook niet goed is, sorry maar wat bij de andere ploegen aan de hand is, interesseert mij genen bal eerlijk gezegd.

overal blijft geld hangen, er is meer dan 100.000 euro verdwenen vorig jaar, en volgens jou mag men dat niet dramatiseren. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je de humor van je post inziet!

:EA:

04 Sep 2011, 11:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 115 116 117 118 119 289