|
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
El Corredor schreef: Wat mij stoorde aan onze supporters, als men denkt dat je Thompson een plezier doet door op Crispyn te gaan roepen. Een tweede geval Lecomte is zo in de maak Een beetje steun mag toch wel. Waarmee ik niet wil zeggen dat Thompson goed inviel. Het valt mij ook op dat het geroep vaak een averechts effect heeft. Op de 2 matchen die ik hem heb zien spelen is het zeker 3 keer gebeurd dat hij een bal slecht controleert en die bij een tegenstander komt, het publiek er vervolgens op roept, Thompson het wil goed maken door de bal terug af te pakken, maar in een volle charge enkel de speler mee heeft en niets van bal, met een fout als gevolg. Ik ben er wel van overtuigd dat er in Thompson potentieel zit, anders hadden ze hem niet gekocht, en dat heeft hij vorig jaar bij Oudenaarde toch ook wel bewezen. Maar volgens mij voelt hij hem hier nog niet helemaal op zijn gemak en heeft hij dat wel nodig eer hij presteert. Als hij bij een thuismatch een paar goalen maakt en er voor zorgt dat we winnen neem niemand hem waarschijnlijk nog iets kwalijk, maar volgens mij werkt dit zelfs nog beter omgekeerd, als (sommige) supporters er gewoon mee ophouden om bij elk slecht balcontact van hem te fluiten of te roepen zal hij hem direct meer op zijn gemak voelen en minder fouten maken. Blijft hij effectief ondermaats presteren dan zal de trainer wel ingrijpen, daarvoor moet er nog niet constant op hem gefloten worden... de clerus schreef: Idd. Moet niet fijn zijn voor thompson ook al ben ik er ook geen fan van. Leuk invallen als ze je bij dev eerst baltoets gaan uitfluiten. Ik zou ook liever Sam zien maar fluit thompson daarvoor niet uit. Kopte bij een hoekschop trouwens de bal goed weg. Ik vind het ook not done om een speler van je eigen ploeg uit te fluiten. En roepen op Sam zal inderdaad ook niet veel helpen, al vind ik dat toch iets begrijpelijker en aanvaardbaarder. Wat mij ook opviel is dat rond de 30e-35e (?) minuut Jens Podevijn wel heel erg centraal liep en dat daar een paar minuten 3 man van Roeselare rechts vooraan kon postvatten. Daar zou toch wat meer op gelet mogen worden, gelukkig kon Filipovic de kalmte daar dan wat bewaren. Nuja bon, de match is met 3-1 gewonnen, en ik heb een mooie match gezien, dus eigenlijk moet er niet te veel kritiek gegeven worden. |
| 04 Sep 2011, 18:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ace schreef: Onderkroiper schreef: England4ever schreef: Kestens was zeer sterk, ook Ewen speelde goed, Ode terug zeer zwak ingevallen, geen enkel kopbal duel gewonnen, waar Laurent ze allemaal won, aja en Stijn Stijnen nog gespot in de kantine... Yves Vanderhaeghe was ook aanwezig met zijn madam ![]() Foto's??? Uiteraard zeker? ![]() GEDULD ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Sep 2011, 18:46 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
't was weer genieten !
Flippo, Kestens en Depoitre waren echt sterk en Cousin heeft weer zijn meters gelopen, net als een hardwerkende Moreels. Verheyden en Vandamme deden het goed en Podevijn koos perfect zijn momenten om naar voren te gaan. Thompson gaat toch wat meer mogen doen, ma ik geloof er nog altijd in, bij laatste hoekschop van Roeselare zat hij er toch al goed tussen 't was wel frappant dat we na de wissel van Depoitre moeite hadden om de bal in de ploeg te houden, gaan we toch iets moeten op vinden goede seizoenstart was cruciaal, niet beginnen zweven, we staan weer 3 punten verwijdert van degradatie en zes los van Dender ![]() |
| 04 Sep 2011, 18:48 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Nog 11x winnen en we zijn gered
Proficiat EA _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 04 Sep 2011, 18:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bijzonder sterk aan de wedstrijd begonnen. Roeselare werd het eerste kwartier helemaal overrompeld door ons spel. Veel beweging en diepgang (~ Depoitre), enorme balcirculatie en ook in recuperatie steeds een paar tellen sneller op de bal dan Roeselare.
De terechte voorsprong kwam er al na 3 minuten. Het verdere verloop van de eerste helft was aangenaam om volgen. We bleven op ons elan doorgaan, al herstelde Roeselare het evenwicht wat, en zijn we een paar keer serieus ontsnapt. Op slag van rust dan nog de 2-0 na een prachtige combinatie, dat zal hen veel pijn gedaan hebben. In de 2e helft hebben we ze heel goed opgevangen (beter dan in de 1e helft) en kan ik me geen reuzekansen van Roeselare voor de geest halen. Verder dan een paar afstandschoten uit de 2e lijn kwamen ze niet. Dankzij de grensrechter (onbegrijpelijke blunder) kwamen ze terug in de wedstrijd, en vreesde ik nog voor een lastig half uur. Niets was minder waar. We bleven ze goed opvangen, en er af en toe heel goed uitkomen met uiteindelijk de verdiende 3-1. Uitblinkers : Kestens (Enorm veel gerecupereerd, hard in het duel, steeds met overzicht. Top-wedstrijd van hem), Van Damme, Verheyden, Depoitre, De Castro. Van mij mag Verheyden absoluut de voorkeur krijgen op Gbarssin. Er lijkt veel meer evenwicht en systeem in de ploeg te zitten dan met Gbarssin. Thompson andermaal zeer zwak ingevallen. Haalt duidelijk niet het ritme en het niveau van de rest van de ploeg. Dat er dan op Crispyn geroepen wordt... Dat zal inderdaad niet goed zijn voor zijn vertrouwen, maar anderzijds willen de supporters ook enkel de beste ploeg zien spelen. Thompson heeft nu zowel in de voorbereiding als in de competitie al vele kansen gekregen en heeft de verwachtingen niet ingelost. Dat een Crispyn, die vorig jaar toch wel één en ander bewezen heeft, daarvoor nu buiten de kern moet vallen, is toch wel heel zonde. Uiteindelijk wel gestart met 7 op 9, en met vaak heel goed voetbal, en dat is veel meer dan ik had durven verwachten voor het seizoen. Die 7 punten nemen ze ons toch al niet meer af, en we gaan toch iets geruster de komende matchen tegemoet. Laatst gewijzigd door Stijn op 04 Sep 2011, 19:03, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Sep 2011, 19:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
eintracht frankfurt schreef: Nog 11x winnen en we zijn gered Proficiat EA |
| 04 Sep 2011, 19:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 04 Sep 2011, 19:06 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
De_steve schreef: El Corredor schreef: Kalisj schreef: Reactie van iemand op het forum van Roeselare. Weet niet welke wedstrijd die gezien heeft ![]() Jammer. Er zat meer in. Dit Aalst was zeker te kloppen. Laten we het op een gebrek aan ervaring houden dat we niet gewonnen hebben. Qua balbezit en doelkansen mogen we zeker niet klagen. Ik heb mooi en verzorgd voetbal gezien, maar we liepen telkens tegen een muur aan. De afwerking was er ook niet maar we hebben er een paar keer zooooo dichtbij gezeten. Als w die kansen eens afmaken... Ik zie ons met deze ploeg effectief wel een rustig seizoen spelen. Ondanks het feit dat we vandaag verloren hebben. We waren zeker niet de slechtste ploeg vandaag. Thuis slachten we zo'n counterploegje af Counterploeg? Roeselare kwam enkel in de match door een blinde lijnrechter... Ik vond ons goed spelen, met De Castro en Kestens als uitblinkers! Wat mij stoorde aan onze supporters, als men denkt dat je Thompson een plezier doet door op Crispyn te gaan roepen. Een tweede geval Lecomte is zo in de maak Een beetje steun mag toch wel. Waarmee ik niet wil zeggen dat Thompson goed inviel. En een beetje inzet ook! Ligt volgens mij niet aan de inzet alleen, heb soms de indruk dat hij niet waar lopen, jaagt niet enz.. Zal zich de volgende keer zwaar moeten herpakken of hij zal hier rap vergeten zijn. Wie niet wil werken voor de ploeg=weg. _________________ iendracht! |
| 04 Sep 2011, 19:26 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Wat mij stoorde aan onze supporters, als men denkt dat je Thompson een plezier doet door op Crispyn te gaan roepen. Een tweede geval Lecomte is zo in de maak Een beetje steun mag toch wel. Waarmee ik niet wil zeggen dat Thompson goed inviel. Dat een controle niet altijd geslaagd is, daar kan ik mee leven. Maar niet dat hij beetje liep rond te sloffen op dat plein. Misschien had hij geen zin om tegen zijn ex-ploeg te spelen ofzo, maar de Schutter zal nog meer gelopen hebben op die 3 minuten dan hij op 30 minuten. Beetje inzet is wel een absoluut minimum. Hij stond op 30 meter van de goal die Moreels had gescoord. Als diepe spits mocht hij daar ook gerust aanwezig zijn. En dat was niet de enige keer dat hij een verrekijker nodig had om de 16meter te zien van de tegenstander.. Voor de rest, dikke pluim naar de rest van het team. Ik zou niet 1 'mindere' kunnen opnoemen. Zeker niet in het eerste kwartier... |
| 04 Sep 2011, 19:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Doelpunten (maar ook niks meer) op TV Oost.
|
| 04 Sep 2011, 20:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
salvador schreef: Doelpunten (maar ook niks meer) op TV Oost. Spijtig dat ze de volle tribunes eens niet lieten zien. Net ervoor wel ervaren hoe triestig het op Wetteren wel niet is, daar zit echt wel geen kat. Net provenciaal voetbal. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Sep 2011, 20:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
The Blackwans schreef: salvador schreef: Doelpunten (maar ook niks meer) op TV Oost. Spijtig dat ze de volle tribunes eens niet lieten zien.Net ervoor wel ervaren hoe triestig het op Wetteren wel niet is, daar zit echt wel geen kat. Net provenciaal voetbal. Ik heb dat wel in beeld gebracht Veel volk was er zeker in de K, en volgens mij zeker in de omgeving van toegestane limiet ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Sep 2011, 20:16 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 04 Sep 2011, 20:35 |
|
|
Junior
wie waren de beste mannen bij Roeselare?
Hoe deden Lutun en Sene het? |
| 04 Sep 2011, 20:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
de clerus schreef: "Ik vond Aalst al bij al een verdiende overwinning." (hulptrainer van Roeselare) "Het belang van Depoitre moet je niet onderschatten." (hulptrainer Roeselare) |
| 04 Sep 2011, 20:47 |
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 242 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |