|
|
| Pagina 119 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
CALIMERO schreef: De enige van het bestuur die zich kan permitteren om er een smak geld tegen aan te gooien is Frans Krauch,eigenaar van Rendapart en Viano,twee bedrijven gevestigd te Aalst.Bestuurder bij Rendac en nog aandeelhouder in verschillende binnenlandse en buitenlandse ondernemingen.Of hij het zal doen is een andere zaak,is ook niet akkoord met het wanbeleid van de afgelopen jaren.Is de enige in de VZW die er al een tiental jaren inzit(Garre,Schots ,DDB).Is onlangs ook bestuurder geworden ,wou zich de afgelopen jaren nooit moeien met het beleid,maar kon het waarschijnlijk ook niet meer aanzien. Laat het ons hopen ![]() |
| 06 Sep 2011, 9:40 |
|
|
Knaap
Ik denk dat plastiek hofstade ook al meerdere keren een serieuze duit in het zakje heeft gedaan waarvoor onze dank uiteraard.
We hebben een mooie club het moet toch mogelijk zijn een groep van 4-tal mensen samen te brengen en zo iets moois uit te bouwen. Dat moet toch mogelijk zijn. |
| 06 Sep 2011, 11:37 |
|
|
Freak
deze topic zal de komende weken richting pagina 200 gaan.
volgende vergadering (maandag 12 september) gaat vuurwerk opleveren, met alles wat intern aan de gang is. |
| 06 Sep 2011, 17:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
El Corredor schreef: deze topic zal de komende weken richting pagina 200 gaan. volgende vergadering (maandag 12 september) gaat vuurwerk opleveren, met alles wat intern aan de gang is. Das zo een uitspraak om te zeggen van : ik weet dingen, maar wil het nog niet zeggen. Voor mij moejet dan ook gewoon nie zeggen want ge zorgt er hierdoor voor datter nog meer roddels de wereld ingestuurd worden. |
| 06 Sep 2011, 17:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
gweninho schreef: El Corredor schreef: deze topic zal de komende weken richting pagina 200 gaan. volgende vergadering (maandag 12 september) gaat vuurwerk opleveren, met alles wat intern aan de gang is. Das zo een uitspraak om te zeggen van : ik weet dingen, maar wil het nog niet zeggen. Voor mij moejet dan ook gewoon nie zeggen want ge zorgt er hierdoor voor datter nog meer roddels de wereld ingestuurd worden. volledig mee akkoord, waarom gaat dat vuurwerk opleveren? spreek of zwi jg, maar deze verklaringen zijn gratis_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 06 Sep 2011, 19:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
gweninho schreef: El Corredor schreef: deze topic zal de komende weken richting pagina 200 gaan. volgende vergadering (maandag 12 september) gaat vuurwerk opleveren, met alles wat intern aan de gang is. Das zo een uitspraak om te zeggen van : ik weet dingen, maar wil het nog niet zeggen. Voor mij moejet dan ook gewoon nie zeggen want ge zorgt er hierdoor voor datter nog meer roddels de wereld ingestuurd worden. Volledig akkoord met gweninho... Maar allez we zullen het volgende week dan wel horen veronderstel ik. |
| 06 Sep 2011, 20:42 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Neutralboy schreef: heel slim om dit op eeen forum te plaatsen Anders gewoon een uitnodiging sturen naar belastingsinspectie? Waar het geld naartoe is zullen wij nooit weten. We kunnen alleen hopen dat ze eindelijk hun les geleerd hebben. Ook kaai 17 heb ik serieus mijn twijfels bij, naar tschijnty heeft het restaurant geen winst gemaakt vorig jaar? Buiten gooien die handel en zelf doen met eigen personeel zou ik zeggen. een restaurant dat geen winst maakt is eerder regel dan uitzondering de dag van vandaag... El corredor voor alle duidelijkheid bedoelde ik het restaurant van EA. Er is een aanzienlijke som aan omzet gedraaid en geen winst hiertegenover, mede volgens mij omdat kaai 14 vrij spel had en instond voor personeel en bestellingen. Ik kan hier serieus mis in zijn en het is geen betichting aan iemand , het is gewoon mijn persoonlijke mening. |
| 06 Sep 2011, 21:12 |
|
|
Freak
Neutralboy schreef: El Corredor schreef: Neutralboy schreef: heel slim om dit op eeen forum te plaatsen Anders gewoon een uitnodiging sturen naar belastingsinspectie? Waar het geld naartoe is zullen wij nooit weten. We kunnen alleen hopen dat ze eindelijk hun les geleerd hebben. Ook kaai 17 heb ik serieus mijn twijfels bij, naar tschijnty heeft het restaurant geen winst gemaakt vorig jaar? Buiten gooien die handel en zelf doen met eigen personeel zou ik zeggen. een restaurant dat geen winst maakt is eerder regel dan uitzondering de dag van vandaag... El corredor voor alle duidelijkheid bedoelde ik het restaurant van EA. Er is een aanzienlijke som aan omzet gedraaid en geen winst hiertegenover, mede volgens mij omdat kaai 14 vrij spel had en instond voor personeel en bestellingen. Ik kan hier serieus mis in zijn en het is geen betichting aan iemand , het is gewoon mijn persoonlijke mening. ah oei ik dacht da ge kaai 14 bedoelde. Ons restaurant heeft goed gedraaid, alleen heb ik gehoord dat de opmaak en inning van facturen nogal moeilijk verloopt ![]() |
| 06 Sep 2011, 22:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
El Corredor schreef: Neutralboy schreef: El Corredor schreef: een restaurant dat geen winst maakt is eerder regel dan uitzondering de dag van vandaag... El corredor voor alle duidelijkheid bedoelde ik het restaurant van EA. Er is een aanzienlijke som aan omzet gedraaid en geen winst hiertegenover, mede volgens mij omdat kaai 14 vrij spel had en instond voor personeel en bestellingen. Ik kan hier serieus mis in zijn en het is geen betichting aan iemand , het is gewoon mijn persoonlijke mening. ah oei ik dacht da ge kaai 14 bedoelde. Ons restaurant heeft goed gedraaid, alleen heb ik gehoord dat de opmaak en inning van facturen nogal moeilijk verloopt ![]() ja, das moeilijk hè ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 06 Sep 2011, 22:45 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26 Berichten: 167 Leeftijd: 41 |
Niet moeilijk als de helft van de mensen in ons restaurant voor niks (mag) kan eten!
![]() _________________ Oilsjt, goi stad van men droeimen |
| 07 Sep 2011, 1:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
gweninho schreef: El Corredor schreef: deze topic zal de komende weken richting pagina 200 gaan. volgende vergadering (maandag 12 september) gaat vuurwerk opleveren, met alles wat intern aan de gang is. Das zo een uitspraak om te zeggen van : ik weet dingen, maar wil het nog niet zeggen. Voor mij moejet dan ook gewoon nie zeggen want ge zorgt er hierdoor voor datter nog meer roddels de wereld ingestuurd worden. Lezen jullie dan geen kranten? Ik dacht dat in hln stond dat DDB orde op zaken gaat stellen ![]() _________________ geer'n bè |
| 07 Sep 2011, 9:42 |
|
|
panoleon schreef: gweninho schreef: El Corredor schreef: deze topic zal de komende weken richting pagina 200 gaan. volgende vergadering (maandag 12 september) gaat vuurwerk opleveren, met alles wat intern aan de gang is. Das zo een uitspraak om te zeggen van : ik weet dingen, maar wil het nog niet zeggen. Voor mij moejet dan ook gewoon nie zeggen want ge zorgt er hierdoor voor datter nog meer roddels de wereld ingestuurd worden. Lezen jullie dan geen kranten? Ik dacht dat in hln stond dat DDB orde op zaken gaat stellen ![]() das weer zo een goedkope en nietszeggende quote in de krant, achteraf zal dat weer twee keer niks zijn dus. De meesten van ons kopen geen kranten meer, wij beperken ons tot internet ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 07 Sep 2011, 10:50 |
|
|
forumlegende
En alles wat in de krant staat is natuurlijk ook waar...
![]() |
| 07 Sep 2011, 10:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Persoonlijk vind ik dat toch een vrij straffe uitspraak (niet zijn eerste natuurlijk). Komt nogal onrespectvol over tegenover de kersverse nieuwe bestuursleden eigenlijk.
En gezien de situatie vrees ik er voor dat ze absoluut niet uit de duim gezogen werd door de gazet. Ben eens benieuwd... van mij mag het in ieder geval goed stuiven... op voorwaarde dat we nadien EINDELIJK eens kunnen werk maken van stabiliteit. _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Sep 2011, 12:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Persoonlijk vind ik dat toch een vrij straffe uitspraak (niet zijn eerste natuurlijk). Komt nogal onrespectvol over tegenover de kersverse nieuwe bestuursleden eigenlijk. En gezien de situatie vrees ik er voor dat ze absoluut niet uit de duim gezogen werd door de gazet. Ben eens benieuwd... van mij mag het in ieder geval goed stuiven... op voorwaarde dat we nadien EINDELIJK eens kunnen werk maken van stabiliteit. |
| 07 Sep 2011, 12:18 |
|
| Pagina 119 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 289 Volgende |