KV Oostende - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 18
 KV Oostende - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
mja, die truitjes van Oostende zijn zoals onze uittruitjes van dit jaar en lijken ook heel sterk op die van vorig jaar.

Kvraag me af waarom KVO in het rood en wit speelt? En of wij dan niet in onze gewone uitrusting mogen spelen?

ik vraag mij af of we die drie goals snel gaan maken of pas op het einde! ;o)

11 Sep 2011, 15:54
Vaste Waarde

Bomber schreef:
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
mja, die truitjes van Oostende zijn zoals onze uittruitjes van dit jaar en lijken ook heel sterk op die van vorig jaar.

Kvraag me af waarom KVO in het rood en wit speelt? En of wij dan niet in onze gewone uitrusting mogen spelen?

ik vraag mij af of we die drie goals snel gaan maken of pas op het einde! ;o)

Haha, kvrees dat het niet voor vandaag zal zijn, maar zo erg is het niet volgens mij, staan er al beter voor op dit moment dan ik voor het seizoen gehoopt had... Wat natuurlijk niet wegneemt da we der ni elke week vol moeten voor gaan he

Hopelijk morgen wat goed nieuws van die bestuursvergadering...

nog efkes geduld ;o)

11 Sep 2011, 16:32
Knaap

3-2 eindstand

2x rood (Vervaeke en Gbarssin ik me niet vergis)

11 Sep 2011, 16:51
Nationale Ploeg

Bij momenten iets te slordig, maar zeker niet slecht gespeeld!
Niks gebeurd, thuis winnen we alles :EA:

11 Sep 2011, 16:58
Vaste Waarde

De Schutter zal ook niet happy geweest zijn met zijn vervanging !

11 Sep 2011, 17:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Didjeeken schreef:
3-2 eindstand

2x rood (Vervaeke en Gbarssin ik me niet vergis)

Wegens?

Mijn hart is wit en zwart !

11 Sep 2011, 17:04
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Die tweede rode kaart vond ik toch wel heel zwaar, amper geel zelfs. De tackle van Gbarssin vond ik dan weer heel onbezonnen en daar kan je rood voor trekken.

Het was een behoorlijk evenwichtige wedstrijd al vind ik wel dat Oostende de betere kansen kreeg. Een punt was het hoogst haalbare geweest. Het is in elk geval hoopvol dat we tegen een gevestigde tweede klasser als Oostende zeker niet van de mat werden gespeeld!

11 Sep 2011, 19:21
Ancien

Leeftijd: 47
Eerste 20min. Vrij gelijk gaande wedstrijd. Nadien wat gezocht en greep verloren. Twee doelpunten spruiten hieruit voort. Wat me opviel was de gemakkelijkheid waarmee steeds een KVO speler vrij stond. Het gemis van filippovic was dan ook groot. Net bezig in het tweede helft en Aalst sterk. KVo redt bal van de lijn. Na de 3-1 vrij goed bezig, een licht handsbal en penalty, 3-2. Moreels en depoitre op haar na de 3-3. Oostende heeft zeker de laatste 20min afgezien en hun broekje vol gescheten! om na 3-0 nog zo sterk te spelen verdient alle lof! Toch weer proficiat aan onze troepen!

11 Sep 2011, 19:26
Freak

Leeftijd: 45
ik vond ons veel te laks, en te weinig storend. Weinig druk op de bal ook van ons middenveld. Galucci en Gbarssin die over het plein sjokte.

werd na de eerste match bedolven onder de superlatieven. Wat die vandaag op de mat toverde, was niet om duimen en vingers van af te likken. 30 seconden voor zijn rode kaart gaat hij niet in duel, om er vervolgens nadien gelijk ne zot in te vliegen. Lijkt mij ook niet capabel om 90 minuten te spelen.

We gingen eindelijk aan het voetballen toen Verheyden erop kwam, eigenlijk heel vreemd dat BVR zo niet aan de match begon, maar soit dat zijn vijgen na Pasen.

We mochten deze match in geen honderd jaar verloren hebben, er zat minstens een gelijkspel in. Oostende gaf zeker geen onvergetelijke indruk. Maar goed, volgende week beter op Heist waar we toch iets moeten kunnen rapen.

Voorts is het reikhalzend uitkijken naar wat er morgen allemaal staat te gebeuren op die fameuze vergadering. Het zal er vermoedelijk eentje worden waar er misschien (nogmaals) een nieuwe voorzitter uit de bus zal komen...

Voor de rest is het koffiedik kijken...

:EA:

11 Sep 2011, 19:28
Vaste Waarde

Helemaal akkoord met witzwet. Vond trouwens ook dat we in de 2e helft - een aantal geslaagde wissels deden, buiten mijnheer Ode Thompson dan tenminste...die er,à nouveau -in is geslaagd om in 25' geen enkele ( nul :fuck: ) bal goed te raken... BVR mag dan wel zeggen dat hij zich dient aan te passen etc etc... Bon dat kan zijn, maar als je nu al x wedstrijden enkel laat zien dat je er maar wat ongeïnteresseerd bijloopt dan vrees ik het ergste als er de komende maanden iets zou gebeuren met Wouter of Laurent...

11 Sep 2011, 19:36
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Ideaal moment is het niet om in te vallen en eerlijk gezegd vond ik hem niet slecht spelen. Ik denk wel dat thompson nog beter kan.

Iendracht nor 2e

11 Sep 2011, 19:45
Miniem

VDN is 1 van de beste lijnkeepers van Belgie.Maar op corners blijft hij op zijn lijn staan.De tegenstanders zijn hiervan op de hoogte en komen reeds de 2de week op rij bij iedere corner met 3 man naar de 2de paal.Ondanks dat eerste te vermijden doelpunt toch een zeer sterke remonte van de ploeg.Zelfs met 10 man kwam er meer dreiging uit Aalst dan van KVO de laatste 20min.Een gelijkspel was een logische uitslag.
:EA:

11 Sep 2011, 19:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Geo schreef:
VDN is 1 van de beste lijnkeepers van Belgie.Maar op corners blijft hij op zijn lijn staan.De tegenstanders zijn hiervan op de hoogte en komen reeds de 2de week op rij bij iedere corner met 3 man naar de 2de paal.Ondanks dat eerste te vermijden doelpunt toch een zeer sterke remonte van de ploeg.Zelfs met 10 man kwam er meer dreiging uit Aalst dan van KVO de laatste 20min.Een gelijkspel was een logische uitslag. :EA:

Dan ben je die ballen op de paal vergeten zeker.

11 Sep 2011, 19:50
Junior

Traag match begin met onmiddellijk een dot van een kans voor Wouter die het volgens mij te mooi wil doen en weg kans. Nadien weinig tempo en 1-0 op corner. De 2-0 volgt na een snelle uitbraak, eerst verkwanseld door Jamaique maar goed terug voorgezet en de 2-0 binnen gekopt. In de lucht zijn we toch te pakken hoor....We misten Flippo das duidelijk.Tweede helft weinig beters vond ik en 3-0 na weer een vrije trap en twee kopballen...Dan valt plots de 3-1 en de snelle 3-2 op penalty (op aangeven van de lijnrechter, arbiter had niets gezien). Je voelt dan dat er nog iets inzit maar de ref zag dat anders. In een tot dan toe heel faire match langs beide kanten krijgt Marco direct rood (wat ik al zwaar vond) en op het einde dacht hij dat ga ik nog eens overdoen en smeert hij Vervaeke ook een belachelijke rode kaart aan. Ondertussen mist Wouter de kans op 3-3 en kegelt Oostende er 2 tegen de dwarslat/kruising
Oostende wint verdiend op basis van spel en kansen vind ik maar de rode kaarten van diene amateur in het zwart hebben ons op het einde geflurkt. Maar een gelijkspel had er zeker ingezeten! Knap terug gevochten (ook onze spionkop, ik zat in het midden en de onze waren stukken beter te horen dan die van Oostende)
Niets verloren want Oostende is een stevig geheel (depoitre had het heel moeilijk tegen dienen 13 van Oostende) met een paar snelle spitsen (Vooral Dissa). Bij ons waren er ook een paar onder niveau Cousin (onder de indruk??) Wouter (te mooi willen doen) Depoitre (zijn betere gevonden in de CV van Oostende)
Op naar Heist!!

PS Nog een proficiat aan de amateurs van het forum van Oostende. Je moet registreren om te mogen kijken maar geen antwoord gekregen van die prutsers..

11 Sep 2011, 19:52
Freak

Leeftijd: 35
eendrachter'80 schreef:
De Schutter zal ook niet happy geweest zijn met zijn vervanging !

En terecht!

11 Sep 2011, 20:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 18