Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 125 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 123 124 125 126 127 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 61
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bomber schreef:
verdere acties uitwerken?

ik zou er niet op wachten. Ik vind dat wij supporters ons moeten laten horen.

Laatst gewijzigd door kreezie nonkeltje op 12 Sep 2011, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.

12 Sep 2011, 21:44
Ancien

Tijs schreef:
De voorzitter, Van den Steen en De roose zouden ontslag gegeven hebben...

Er is hun schriftelijk gevraagd om ontslag te nemen zo heb ik van een betrouwbare bron vernomen, de rest zal je wel in een officiële mededeling wel te weten komen zeker.
Hopelijk hebben diegene die denken de club te moeten leiden genoeg financiële middelen voorhanden om de zaken over te nemen anders zie ik ons zelfs het einde van de competitie niet halen.
Enfin het is afwachten, misschien toveren ze een tweede Duchâtelet te voorschijn en kunnen we weer dromen van betere tijden.
Rare gang van zaken in ieder geval, ik begin dit alles stilletjes aan kotsbeu te geraken. :x

12 Sep 2011, 21:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Mmmm...weet nie echt of ik dit positief of negatief moet bezien...
Die audit moet toch "iets" aan het licht gebracht hebben, anders komt ge niet tot dergelijke besluiten.

Tijd zal raad brengen zeker :wadde: maar aan vooroordelen ga ik me nie wagen...

12 Sep 2011, 21:45
Ancien

El Corredor schreef:
Pasco (Ronny De Smedt) gaat de nieuwe voorzitter worden.

FDR, DDB en Marcel hebben hun ontslag gegeven.

Steven De Cock komt terug op het voorplan (achter de schermen) en naar alle waarschijnlijkheid zal onze manager, ex voetbalmakelaar, de sportief verantwoordelijke worden...
het einde is nabij...

ik hou mijn hart al vast wat Markey en andere ons nu weer gaan wijsmaken!!

welke goednieuwsshow gaan deze ezels brengen...

:lol: (n)

12 Sep 2011, 21:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bomber schreef:
mja, kvraag mij af waarom die kliek het nu ineens terug afbolt...

Tzijn der altijd met een groot hart voor den eendracht ze, maar steeds opnieuw laten de bestuurders ons in de steek...

Zij hebben de club niet in de steek gelaten, maar zijn blijkbaar aan de deur gezet.... Parol gaat hier toch met een deftige uitleg mogen komen. Ik vraag mij vooral af hoe de club financieel gaat overleven zonder De Roose, DDB en VDS...

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

12 Sep 2011, 21:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Als er blijkt dat al die verloren inkomsten te wijten zijn aan het trio dat opgestapt is dan vind ik het normaal dat ze opstappen. Maar zondag liep De Roose daar wel nog rond in Oostende alsof er niets aan de hand was.

12 Sep 2011, 21:48
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Titus schreef:
Bomber schreef:
mja, kvraag mij af waarom die kliek het nu ineens terug afbolt...

Tzijn der altijd met een groot hart voor den eendracht ze, maar steeds opnieuw laten de bestuurders ons in de steek...

Zij hebben de club niet in de steek gelaten, maar zijn blijkbaar aan de deur gezet.... Parol gaat hier toch met een deftige uitleg mogen komen. Ik vraag mij vooral af hoe de club financieel gaat overleven zonder De Roose, DDB en VDS...

Vraag ik mij ook af, hopelijk hebben die andere tisten dan iets deftigs achter de hand. Of ze maken zich ook grandioos belachelijk. Stabiliteit op den Iendracht, die hoop heb ik al lang opgegeven...

12 Sep 2011, 21:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Zienaa schreef:
Als er blijkt dat al die verloren inkomsten te wijten zijn aan het trio dat opgestapt is dan vind ik het normaal dat ze opstappen. Maar zondag liep De Roose daar wel nog rond in Oostende alsof er niets aan de hand was.

Mensen die met trein waren kunnen bevestigen dat hij nog vanuit zijn apartement (met zicht op zee en dus ook op ons op den dijk) "ajoine" heeft staan roepe/zinge... idd, alsof er geen blauwtje aan de lucht was...

12 Sep 2011, 21:51
Freak

Leeftijd: 45
Zienaa schreef:

hier heb je zeker een punt.

maar als je ziet dat een Markey op de vergadering tegen dit drietal stemt... vind ik dat vreemd, en is mijn eerste indruk: "opgezet spel".

de heer Markey en consoorten mogen hier met een deftige uitleg komen over het hoe en waarom deze drie mensen weg moesten EN deze keer met BEWIJZEN indien deze mensen fraude ten laste gelegd zou worden...

niet enkel met holle woorden of met manoeuvres om telkens de hete patat door te geven, want het hangt mijn kloten uit eerlijk gezegd.

wel slim om Steven De cock geen enkele officiële functie te laten bekleden, maar achter de schermen.

12 Sep 2011, 21:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Ik hoop vooral dat er ook gecommuniceerd wordt door DDB, De Roose, e.d. , want hier klopt iets niet.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

12 Sep 2011, 21:55
Scholier

El Corredor schreef:
Pasco (Ronny De Smedt) gaat de nieuwe voorzitter worden.

FDR, DDB en Marcel hebben hun ontslag gegeven.

Steven De Cock komt terug op het voorplan (achter de schermen) en naar alle waarschijnlijkheid zal onze manager, ex voetbalmakelaar, de sportief verantwoordelijke worden...

het einde is nabij...

ik hou mijn hart al vast wat Markey en andere ons nu weer gaan wijsmaken!!

welke goednieuwsshow gaan deze ezels brengen...

Dienen De Cock toch niet,heeft de put al eens groter gemaakt onder schodts.Hoop dat Krauch met zijn relaties zorgt voor geld en stabiliteit.

12 Sep 2011, 21:57

wa ik wel wet is da ronny de smedt al jarenlang eenracht supporter is en er dus wel degelijk ales aan zal doen om de eendacht goed te leiden. trouwens al ik mij ni vergis blijft de breucker hofdsponser dus nog ni opvorhand panikeren, mor tis idd weer iet louche

Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
El Corredor schreef:
maar als je ziet dat een Markey op de vergadering tegen dit drietal stemt... vind ik dat vreemd, en is mijn eerste indruk: "opgezet spel".

Tenzij Dhr Markey een geldschieter achter de hand heeft snap ik het ook niet.

Duivelke

inderdaad frank zat achter ons op de zitplaatsen
michel komaan hé man gij zijt nog ene van ons laat ons nie in de steek want wij zullen jullie nodig hebben :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

12 Sep 2011, 21:58
Freak

Leeftijd: 45
svens schreef:
wa ik wel wet is da ronny de smedt al jarenlang eenracht supporter is en er dus wel degelijk ales aan zal doen om de eendacht goed te leiden. trouwens al ik mij ni vergis blijft de breucker hofdsponser dus nog ni opvorhand panikeren, mor tis idd weer iet louche

allez, bestuursproblemen en de nieuwe accounts zullen ons hier ook weer rond de oren vliegen van de nieuwe mannen hun fanclub...

pfff, ik word het zo moe :stom:

12 Sep 2011, 21:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 123 124 125 126 127 289