|
|
| Pagina 127 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 125 126 127 128 129 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
als ze een bericht naar Aalst Tv schrijven kunnen ze ons hier toch ook eens inlichten mijn gedacht. Hij weet maar al te goed dat we op nieuws zitten te wachten.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 12 Sep 2011, 22:12 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Zou het nu definitief zijn dat DDB zijn ontslag heeft gegeven
![]() |
| 12 Sep 2011, 22:13 |
|
|
Freak
BVW schreef: Denk dat we vanavond wel eens positief verrast zouden kunnen zijn JAWATTE. |
| 12 Sep 2011, 22:13 |
|
|
kreezie nonkeltje schreef: als ze een bericht naar Aalst Tv schrijven kunnen ze ons hier toch ook eens inlichten mijn gedacht. Hij weet maar al te goed dat we op nieuws zitten te wachten. hij weet misschien ni hoe nen account aan te maken ![]() |
| 12 Sep 2011, 22:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Volgende week is er nog maar eens een supportersvergadering.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Sep 2011, 22:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: BVW schreef: Denk dat we vanavond wel eens positief verrast zouden kunnen zijn JAWATTE. MVDS is buiten, en dat wou het merendeel hier toch? In dit geval aangenaam verrast, over de anderen spreek ik me (nog) niet uit. Die audit zal er alleszins voor iet tussen zitten, da kan bijna nie anders. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 12 Sep 2011, 22:18 |
|
|
Freak
de volgende goed nieuws show?
|
| 12 Sep 2011, 22:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Ik heb kennis genomen van het feit dat 3 van onze belangrijkste sponsers en vooral 4 mensen met een iendracht-hart hun ontslag hebben genomen. Gedurende een hele tijd heb ik weinig tot niets gezegd omdat tussen deze heren de zee zeer diep was. Ondanks een zeer emotionele oproep woensdag op het jeugdbestuur waar deze heren aanwezig waren, hebben ze zich door een meester tacticus om de tuin laten leiden. Je zal het maar tegenkomen, een brief in de bus krijgen waarin wordt gevraagd om X aantal euro's op tafel te leggen of anders ontslag te pakken en dit getekend door 7 mensen van de AV. Eigenlijk hebben ze door onderling gekrakeel zichzelf een beetje de das omgedaan. Aan de andere kant was het zeer slim gespeeld, zoals in de tijd van het oude Rome, verdeel en heers. Waarbij de ene van de andere dacht dat hij er achter zat en vice versa.
Voor mij is in dit geval het verhaal zo goed als over. Bijna 10 jaar werkzaam op den iendracht, bijna elke dag, ook in de moeilijke momenten. Diegenen die mij kennen, weten waarover ik spreek. Ik hoop van niet, want mijn iendracht is mij alles, maar ik vrees het ergste. Er rollen op dit moment bittere tranen langs mijn kaak, een stukje van mijn leven is zo goed als voorbij. _________________ geer'n bè |
| 12 Sep 2011, 22:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Waarschijnlijk hebben deze drie op de één of andere manier hun lot aan elkaar verbonden. En als er één moet verdwijnen zullen de andere twee moeten volgen.
|
| 12 Sep 2011, 22:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
BVW schreef: waly 2 schreef: BVW schreef: Denk dat we vanavond wel eens positief verrast zouden kunnen zijn JAWATTE. MVDS is buiten, en dat wou het merendeel hier toch? In dit geval aangenaam verrast, over de anderen spreek ik me (nog) niet uit. Die audit zal er alleszins voor iet tussen zitten, da kan bijna nie anders. Uw uitspraak liet toch uitschijnen dat je iets anders had verwacht? of was het u enkel om MVDS te doen? ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 12 Sep 2011, 22:22 |
|
|
Gaskonijn schreef: BVW schreef: waly 2 schreef: JAWATTE. MVDS is buiten, en dat wou het merendeel hier toch? In dit geval aangenaam verrast, over de anderen spreek ik me (nog) niet uit. Die audit zal er alleszins voor iet tussen zitten, da kan bijna nie anders. Uw uitspraak liet toch uitschijnen dat je iets anders had verwacht? of was het u enkel om MVDS te doen? ![]() dacht da dieje hier efkes op de proppen ging komen me den 1 of andere oliesjeik da ging investeren ![]() |
| 12 Sep 2011, 22:24 |
|
|
Freak
panoleon schreef: Ik heb kennis genomen van het feit dat 3 van onze belangrijkste sponsers en vooral 4 mensen met een iendracht-hart hun ontslag hebben genomen. Gedurende een hele tijd heb ik weinig tot niets gezegd omdat tussen deze heren de zee zeer diep was. Ondanks een zeer emotionele oproep woensdag op het jeugdbestuur waar deze heren aanwezig waren, hebben ze zich door een meester tacticus om de tuin laten leiden. Je zal het maar tegenkomen, een brief in de bus krijgen waarin wordt gevraagd om X aantal euro's op tafel te leggen of anders ontslag te pakken en dit getekend door 7 mensen van de AV. Eigenlijk hebben ze door onderling gekrakeel zichzelf een beetje de das omgedaan. Aan de andere kant was het zeer slim gespeeld, zoals in de tijd van het oude Rome, verdeel en heers. Waarbij de ene van de andere dacht dat hij er achter zat en vice versa. Voor mij is in dit geval het verhaal zo goed als over. Bijna 10 jaar werkzaam op den iendracht, bijna elke dag, ook in de moeilijke momenten. Diegenen die mij kennen, weten waarover ik spreek. Ik hoop van niet, want mijn iendracht is mij alles, maar ik vrees het ergste. Er rollen op dit moment bittere tranen langs mijn kaak, een stukje van mijn leven is zo goed als voorbij. wie? |
| 12 Sep 2011, 22:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik gon doken doen se,trekt er hier uw plan mee,wat een klucht weer
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Sep 2011, 22:26 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
die nieuwe manager da gaat vrees ik direct de "manager van het jaar" moeten zijn, vrezek.
gezocht: iemand met veel geld, die er ook nog eens op een degelijke manier kan mee omgaan. ik weet het... gezien de sector (in combinatie met de regio) nogal een zeldzaam profiel. alli... 2 jaar achter één praktisch alleen maar pos nieuws t.e.m. juni... 't was allemaal weeral te schoon om waar te zijn. hopelijk komt er rap eens wa duidelijkheid. over de financiën bijvoorbeeld, over waar de toekomst van de club ligt (moet de kern worden uitgedund?). wat er precies allemaal verkeerd is gegaan (geld verdwenen? te hoge loonlast? foute investeringen?), m.a.w: de reden waarom de put nog dieper is. en meteen ook de maatregelen om de put te vullen (nieuwe sponsors, initiatieven om meer geld binnen te krijgen, kosten afbouwen) ... |
| 12 Sep 2011, 22:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: panoleon schreef: Ik heb kennis genomen van het feit dat 3 van onze belangrijkste sponsers en vooral 4 mensen met een iendracht-hart hun ontslag hebben genomen. Gedurende een hele tijd heb ik weinig tot niets gezegd omdat tussen deze heren de zee zeer diep was. Ondanks een zeer emotionele oproep woensdag op het jeugdbestuur waar deze heren aanwezig waren, hebben ze zich door een meester tacticus om de tuin laten leiden. Je zal het maar tegenkomen, een brief in de bus krijgen waarin wordt gevraagd om X aantal euro's op tafel te leggen of anders ontslag te pakken en dit getekend door 7 mensen van de AV. Eigenlijk hebben ze door onderling gekrakeel zichzelf een beetje de das omgedaan. Aan de andere kant was het zeer slim gespeeld, zoals in de tijd van het oude Rome, verdeel en heers. Waarbij de ene van de andere dacht dat hij er achter zat en vice versa. Voor mij is in dit geval het verhaal zo goed als over. Bijna 10 jaar werkzaam op den iendracht, bijna elke dag, ook in de moeilijke momenten. Diegenen die mij kennen, weten waarover ik spreek. Ik hoop van niet, want mijn iendracht is mij alles, maar ik vrees het ergste. Er rollen op dit moment bittere tranen langs mijn kaak, een stukje van mijn leven is zo goed als voorbij. wie? El Corredor dat weet je zelf ook goed genoeg, hij is nooit weggeweest en zit nog steeds in de AV. Ik stop trouwens met nog iets te posten, heb mijn standpunt duidelijk gemaakt, iedereen maakt voor zich maar uit wat het beste is, ik weet in ieder geval wat niet het beste is _________________ geer'n bè |
| 12 Sep 2011, 22:29 |
|
| Pagina 127 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 125 126 127 128 129 … 289 Volgende |