Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 133 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 131 132 133 134 135 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Still standing ! schreef:
Hola pola, als de eeuwige optimist hier op het forum ook al moord en brand schreeuwt, dan heb ik zeker niks meer om me nog aan op te trekken... Is niet sarcastisch bedoeld deze keer Still Standing... helaas :(

MOD door Iendracht.be: onder elkaar geen verwijten beginnen te maken aub, ruzie maken doet het bestuur al genoeg...[/quote]

Was echt geen verwijt hoor Still standing... Maar jij was wel degene die hier steeds heel positief was over alles en nu ook niet, dus dat is toch ook niet zo'n tof teken hé. Dat is wat ik bedoelde...

En @ Jeroen: als jij wil goedpraten wat Michel daar aanhaalt in zijn eerste twee zinnen, no problem, maar ik heb het daar heel moeilijk mee sorry. Bovendien lijkt het precies alsof alles nu fantastisch zal worden en dat het tot nu toe enkel de hel was - als Michel die fabeltjes wil geloven, allemaal goed en wel, maar I'm not buying that crap sorry... Zou zelf ondertussen ook al beter moeten weten... En bovendien: puur als mens post je dergelijke reactie niet - zeker niet als je zelf twee jaar en meer met die mensen hebt samengewerkt en gevierd zelfs...

Ik wacht nog steeds op de antwoorden waarom de AV zelf niet eerder aan de alarmbel heeft getrokken en telkens naar DDB wees om alles op te lossen... Die heeft nu ongelooflijk hard zitten werken en waarom? Met alles wat bovenkomt, heb ik daar maar 1 antwoord op: omdat het ideaal was voor het "nieuwe bestuur" om hun plan achter de schermen te vervolmaken...

Ik zeg dit al - als je als bestuur zo aan de macht komt, kunnen ze maar beter resultaten halen en denken op lange termijn, if not...

13 Sep 2011, 9:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
champagne schreef:
jamie schreef:
amai deze morgen serieus verschoten.
Ik kan enkel vaststellen dat de huidige ploeg iendracht uit het slop heeft gehaald en terug naar tweede heeft gepiloteerd, ook kan ik vaststellen dat de zandberg weer een mooi opledingscentrum is en geen vervallen site met 5x pattatenvelden, ook kan ik vaststellen dat DDB & FDR met hart en ziel met de club bezig waren en u op een redelijk rare manier op kant worden geschoven door idividuen die ik buiten frans krauch niet ken, ook de nieuwe voorzitter... heeft die man de financiele slagkracht om een tweedeklasser recht te houden als het wat moeilijk is, lees eens een paar miljoenetjes bijleggen als het spant... Nee jongen komaan, wat nu is gebeurd dat is een slag in het aangezicht van vele supporters, we hebben vertrouwen in DDB & FDR, ze hebben laten zien een hart te hebben voor deze club op een goede manier en hebben er heel veel geld ingestoken, wie komt er nu in de plaats, weer een bende cowboys?Sorry, maar ik teken zwaar voorbehoud aan bij deze coup, dit trekt op niks.
Beter zouden ze eerst die gasten voor ze aanvangen eens een borg van 250.000 eurokes doen betalen als inleg & dan eens zien we er nog kandidaat zal zijn.
Michel, aan u kan ik zeggen, je bent een prachtkerel maar dit toneel getuigd van weinig respect voor de mensen die zoveel gedaan hebben, zie oa het ITEA .ik ben ontgoocheld want dat verdienen die mensen zeker niet.

Maar jongens toch, de mensen die erbij gekomen zijn daar zijn er zéér kapitaalkrachtige bij !!
En allemaal mannen met een iendracht hart.
Jullie beginnen al commentaar te geven .
Laat de nieuwe bestuurders toch eens doen.
:EA:

Graag enkele cijfers... Of geloof jij na zoveel jaar E.Aalst blind wat ze u wijsmaken?

13 Sep 2011, 9:59
Ancien

champagne schreef:

Maar jongens toch, de mensen die erbij gekomen zijn daar zijn er zéér kapitaalkrachtige bij !!
En allemaal mannen met een iendracht hart.
Jullie beginnen al commentaar te geven .
Laat de nieuwe bestuurders toch eens doen.
:EA:

Die mensen waren er allemaal al en hebben ze iets gedaan om in te grijpen? Soit, ze hebben nu wat ze willen hé, ne keer zien wat er gaat gebeuren met al dat "kapitaal" en dat "Iendracht-hart".

Nieuwe start nummer 8.354 zeker??

13 Sep 2011, 10:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Michel heeft dan ook de meest ondankbare functie, mijn gedacht! Ik zou het niet willen doen!

De situatie zal zeker nie schitterend zijn, maar gelijk er nu met scherp geschoten wordt? Vind het triestig...
Geef die mannen tenminste het voordeel van de twijfel? Kunnen ze het niet, dan kunt ge ze nog met de vinger wijzen. Alles op voorhand afschieten, daarvoor moet ge nog nie oud geworden zijn. Ne averechtsen kleuter kan da zelfs! Zoals sommigen hier de druk opvoeren... mens toch, ik wacht op een verklaring en ik veronderstel dat die er ook wel zal komen.

Misschien werd de rekening gepresenteerd van het verlies en weigert men deze te betalen?

Voor alle duidelijkheid ik wil alleen het beste voor onze club, maar met paniekzaaien bereikt ge niks!

13 Sep 2011, 10:05
Ancien

BVW schreef:
Michel heeft dan ook de meest ondankbare functie, mijn gedacht! Ik zou het niet willen doen!

De situatie zal zeker nie schitterend zijn, maar gelijk er nu met scherp geschoten wordt? Vind het triestig...
Geef die mannen tenminste het voordeel van de twijfel? Kunnen ze het niet, dan kunt ge ze nog met de vinger wijzen. Alles op voorhand afschieten, daarvoor moet ge nog nie oud geworden zijn. Ne averechtsen kleuter kan da zelfs! Zoals sommigen hier de druk opvoeren... mens toch, ik wacht op een verklaring en ik veronderstel dat die er ook wel zal komen.

Misschien werd de rekening gepresenteerd van het verlies en weigert men deze te betalen?

Voor alle duidelijkheid ik wil alleen het beste voor onze club, maar met paniekzaaien bereikt ge niks!

Allez, leuk om lezen dat er mensen zijn die de manier waarop de machtsoverdracht plaatsvindt goedkeuren zonder meer... De enige vraag die ik me stel, is wat deze mecenassen dan de afgelopen twee jaar zitten doen hebben in de AV... Nooit gepiept en nu pakken ze op basis van 1 auditrapport den boel over... Ik dacht dat er zoiets bestaat als schuldig verzuim? En dan het voordeel van de twijfel gunnen??? Tuurlijk, de keizer is dood, leve de keizer hé...

BTW - Michel for president hé! Als je dan toch de functie van communicatieverantwoordelijke aanneemt (het is nu niet dat hij het mes op de keel is gezet omdat te doen hé), zie dan dat je kan nuanceren of hou je mond. Maar blijkbaar is lijkenpikkerij en draaien met de wind redelijk toegestaan hier...

13 Sep 2011, 10:11
Nationale Ploeg

DT schreef:
BVW schreef:

Allez, leuk om lezen dat er mensen zijn die de manier waarop de machtsoverdracht plaatsvindt goedkeuren zonder meer... De enige vraag die ik me stel, is wat deze mecenassen dan de afgelopen twee jaar zitten doen hebben in de AV... Nooit gepiept en nu pakken ze op basis van 1 auditrapport den boel over... En dan het voordeel van de twijfel gunnen??? Tuurlijk, de keizer is dood, leve de keizer hé...

De bakken kritiek zullen er waarschijnlijk veel aan veranderen... Of ge nu op uwe kop staat te dansen of niet, da gaat aan de zaak niks veranderen tenzij ge de grote pot op euromillions wint. Maar die kans lijkt me nie echt groot. Staat iedereen vrij zich in te kopen, niet?

Ik heb nergens de manier waarop goedgekeurd, om de simpele reden dat ik de manier waarop dat gebeurd is, niet ken! Voor de rest wacht ik liever af, dan paniek te zaaien!

*** Com'on you Spurs ***

13 Sep 2011, 10:18
Freak

Leeftijd: 45
@parol: alleen de manier al waarop jullie het 'uitgespeeld' hebben is gewoon basse classe. en zeer cynisch, die uitspraken van jou voor iemand die in zowat alle voorgaande besturen gezeten heeft. misschien ben jij wel een goed stuk van het probleem, zoals hier door een goed man gesteld werd ??? hoeveel 'perslekken' heb jij de laatste maanden aan vlj bezorgd ?

ik begin meer en meer die contante negatieve sfeer die rond de club hing te zien als een bewuste verrottingsstrategie (waarop er door sommige 'kritische geesten' hier op het forum graag ingesprongen werd)... die manager is er gekomen na doordrukken van DDB, die audits ook en er was goed geweten dat het geen rozegeur en maneschijn was, en plots valt alleman op zijn gat van het verschieten en wordt DDB daarvoor met de vinger gewezen ? denk jij dat DDB op Aalst voorzitter is geworden om geld achterover te drukken ? dien kerel heeft dat al genoeg ze. nogmaals: in hoeveel besturen heb jij hier al meegedraaid ? Al lang van voor DDB en co ! dien schuldenberg is geërfd dankzij besturen... waar jij meer van weet dan alle ontslagen bestuursleden tesamen nu. is dat waar van die maffiosi De Cock ? heb daar over laatste nog een verhaal van gehoord van een CEO van P&V uit den tijd dat we nog in 1ste zaten en die sponsor waren maar het verval begonnen was... das gene justen he da weet ge toch ? dien kerel heeft een strafblad. dien CEO heeft in Azie, Duitsland en Griekenland vanalles meegemaakt maar spreekt meer dan 10 jaars later nog over EA dank zij dien nutcase.

ik vraag mij af wat uw bedoeling is, kerel, maar ik denk dat een redelijk grote mate van cynisme u niet echt vreemd is. DDB zal zéker zijn fouten hebben, maar in dit 'nieuwe' bestuur geloof ik 0,0 (nul comma nul) %. DDB is een man voor de lange termijn, met vallen en opstaan. gijlle zijdt... Nieuwjaar.

ik zie het héél zwart in.

over de ganse lijn akkoord met deze post;

Hoe geloofwaardig is iemand die in de drie laatste besturen heeft gezeten nog en telkens maar meedraait met de wind? Van lamme goedzak naar notoir potenzager ja.

surrealisme is op eendracht geen kunstvorm maar eerder een beleidsvisie.

Schaamte staat dat in uwen woordenboek meneer Markey?
@Jeroen: op de heer Markey moet niet geschoten worden? Ga er deze man zijn parcours eens op na van de laatste 6 jaar in onze club. Om het met de woorden van Michel Wuyts te zeggen: olalalalalalaa indrukwekkend... :hmm:

13 Sep 2011, 10:20
Ancien

BVW schreef:

Staat iedereen vrij zich in te kopen, niet?

Yep, en als ge twee jaar wacht, hebt ge het voor het zeggen, zo blijkt.

13 Sep 2011, 10:21
Nationale Ploeg

DT schreef:
BVW schreef:

Wel wat houd er u dan tegen?
Als het allemaal zo simpel is, omring u door kapitaalkrachtige mensen en go for it?

*** Com'on you Spurs ***

13 Sep 2011, 10:22
Vaste Waarde

DT schreef:
Hola pola, als de eeuwige optimist hier op het forum ook al moord en brand schreeuwt, dan heb ik zeker niks meer om me nog aan op te trekken... Is niet sarcastisch bedoeld deze keer Still Standing... helaas :(

MOD door Iendracht.be: onder elkaar geen verwijten beginnen te maken aub, ruzie maken doet het bestuur al genoeg...

Was echt geen verwijt hoor Still standing... Maar jij was wel degene die hier steeds heel positief was over alles en nu ook niet, dus dat is toch ook niet zo'n tof teken hé. Dat is wat ik bedoelde...

En @ Jeroen: als jij wil goedpraten wat Michel daar aanhaalt in zijn eerste twee zinnen, no problem, maar ik heb het daar heel moeilijk mee sorry. Bovendien lijkt het precies alsof alles nu fantastisch zal worden en dat het tot nu toe enkel de hel was - als Michel die fabeltjes wil geloven, allemaal goed en wel, maar I'm not buying that crap sorry... Zou zelf ondertussen ook al beter moeten weten... En bovendien: puur als mens post je dergelijke reactie niet - zeker niet als je zelf twee jaar en meer met die mensen hebt samengewerkt en gevierd zelfs...

Ik wacht nog steeds op de antwoorden waarom de AV zelf niet eerder aan de alarmbel heeft getrokken en telkens naar DDB wees om alles op te lossen... Die heeft nu ongelooflijk hard zitten werken en waarom? Met alles wat bovenkomt, heb ik daar maar 1 antwoord op: omdat het ideaal was voor het "nieuwe bestuur" om hun plan achter de schermen te vervolmaken...

Ik zeg dit al - als je als bestuur zo aan de macht komt, kunnen ze maar beter resultaten halen en denken op lange termijn, if not...[/quote]

De AV heeft nooit aan de alarmbel kunnen bellen, omdat ze nooit de juiste cijfers kreeg van het bestuur. Door de door ons gevraagde audit hebben we kennis gekregen van de echte cijfers. Ik zit maar in het bestuur sedert 2 juli, na een korte bestuursperiode in het begin van 2009.

Laatst gewijzigd door parol op 13 Sep 2011, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

13 Sep 2011, 10:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bij de promotie naar tweede klasse werd in juli 2011 de Raad van Bestuur uitgebreid met vijf nieuwe bestuurders.(Frans Krauch,Patrick d'Haeseleer,Patrick Van Wesemael,Ronny De Smedt,Michel Markey).

De algemene vergadering heeft een doorlichting laten uitvoeren van de situatie van de club. De AV neemt kennis van het verslag van de Interne Audit en het navolgend ontslag op datum van heden van volgende bestuurders (Dirk De Breucker,Frank De Roose,Marcel van den Steen,Luc Ledegen)

Wat Luc Ledegen betreft is de raad van bestuur van oordeel dat hij verder kan functioneren binnen de club.

De vijf nieuwe bestuurders zullen samen met de manager de continuiteit van de club,op sportief en financieel vlak,nastreven.
De Raad van Bestuur heeft de heer Ronny De Smedt aangesteld als nieuwe voorzitter.

De nieuwe bestuurders rekenen op de volledige steun en medewerking van supporters,spelers,medewerkers en sponsors.

In de loop van volgende week zal er een vergadering met de supporters worden vastgelegd om verdere acties uit de werken.

Bron: eendracht-aalst.be

13 Sep 2011, 10:31
Ancien

parol schreef:
DT schreef:

MOD door Iendracht.be: onder elkaar geen verwijten beginnen te maken aub, ruzie maken doet het bestuur al genoeg...

De AV heeft nooit aan de alarmbel kunnen bellen, omdat ze nooit de juiste cijfers kreeg van het bestuur. Door de door ons gevraagde audit hebben we kennis gekregen van de echte cijfers.

Ik zeg dit al - als je als bestuur zo aan de macht komt, kunnen ze maar beter resultaten halen en denken op lange termijn, if not...
[/quote]

Dan zal dit in de officiële mededeling opgenomen worden veronderstel ik want dat is een vingerwijzing/beschuldiging met serieuze (juridische) gevolgen hé... Mensen zijn onschuldig totdat tegendeel bewezen is...

13 Sep 2011, 10:32
Vaste Waarde

Dit is een verklaring van de voorzitter, Ronny De Smedt.

"Het nieuwe bestuur heeft overgenomen omdat het niet anders kon. De club was op bestuursvlak stuurloos geworden, er waren ernstige meningsverschillen onder de mensen die de club bestuurden namelijk Dirk De Bruecker, Frank De Roose en Marcel van de Steen.

Op 2 juli 2010 hebben 5 mensen op vraag van de voorzitter Dirk De Bruecker de RVB komen versterken dit met de bedoeling om mee helpen een oplossing te zoeken en de partijen te verzoenen. Al snel werd duidelijk dat dit niet meer kon.

Om duidelijk te stellen dat het zo niet verder kon hebben 8 leden van de AV op 8 september aan de alarmbel getrokken en een statement opgesteld.

Nog dezelfde dag heeft Dirk ons laten weten dat hij zich volledig aansluit bij dit statement. Het was op tussen de oude bestuurders en de chemie was volledig weg.

Na lang overleg heeft het nieuwe bestuur er voor gekozen om deze ongelooflijk mooie club niet langer stuurloos te laten varen maar onze verantwoordelijkheid op te nemen. We hebben niet gekozen voor de makkelijkste weg en vonden dat we het niet konden maken ten opzichtige van onze fantastische achterban, onze trainers en spelers, het jeudcentrum en alle mensen met een hart voor Eendracht Aalst om ook de handdoek te gooien. Met het clubbelang voor ogen hadden we geen andere keuze. De continuiteit moest verzekerd worden.

Wat we nu gaan doen is een round up maken van de volledige werking, de geledingen sluiten en EENDRACHTIG en hard werken. Er is verschrikkelijk veel werk aan de winkel en het enige wat wij vragen is de steun van iedereen die de club een warm hart toedraagt."

13 Sep 2011, 10:36
Ancien

BVW schreef:
DT schreef:
BVW schreef:

Wel wat houd er u dan tegen?
Als het allemaal zo simpel is, omring u door kapitaalkrachtige mensen en go for it?

Kapitaalkrachtigheid is duidelijk niet genoeg hé anders zaten DDB, FDR en MDVS er nog. Het zijn elementen zoals loyauteit, realisme, beleid, overzicht, management skills, enz. die vooral de doorslag geven en daar sta je helaas niet alleen voor in en moet je kunnen rekenen op de anderen... Ik dacht dat dat de kernboodschap was die ik interpreteerde uit het bericht dat Schepper hier ook al aanhaalde... DDB is er twee maand verder, ver mee gekomen hé...

13 Sep 2011, 10:39
Ancien

Als je kapitaalkrachtige zakenmensen aan kant zet, dan moet je met een nieuwe investeerdersgroep op de proppen komen die veel geld willen investeren in de club.
Indien dit niet het geval zou zijn, dan halen we zefs het einde van de competitie niet en dan hebben jullie een daad gesteld die het einde van Eendracht Aalst zou betekenen.
Vandaar dat ik benieuwd ben over de plannen van deze bende Iendrachtpiraten?
Geen gezever over de schulden van het verleden enz..concrete cijfers, voorstelling van de nieuwe geldschieters en een toelichting van de nieuwe bewindvoerders wat hun inbreng zal zijn bij hun nieuwe functie binnen de club.
Als jullie het lef hebben om ons bestuur te onthoofden, dan hebben de fans ook het recht om te weten hoe wij als club financieel gezonder en sportief beter gaan worden van deze bestuursovername.

13 Sep 2011, 10:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 131 132 133 134 135 289