|
|
| Pagina 139 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 137 138 139 140 141 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
DT schreef: BVW schreef: Negativo's, zeggen jullie dan wat er moet gebeuren hé? Als de "oude" niet meer samen door de deur konden, en de put alleen maar groter geworden is, wat was jullie voorstel dan? Dat van dat niet samen door 1 deur kunnen dat hadden ze al kunnen weten want dat is al bijna een jaar zo peis ik. Als die kerels dat toen niet wilden zien, waarom nu plots wel, op minder dan 2 maanden hebben ze alles door, dat is de vraag die ik mij stel. Twee jaar zitten ze erbij en ze hebben niets door en nu op twee maanden hebben ze alles zogezegd ontdekt. Ik ben geen ezel hé. Zou het niet kunnen omdat ze geen derdeklasser uit de nood wilden helpen dat ze toen zwegen, maar wel een tweedeklasser willen depaneren omdat dat schoner staat - op het sportieve kunnen ze na vier matchen ook niet meer afgerekend worden want als er sportief iets gaat tegenvallen, zal het ook weer niet hun verantwoordelijkheid zijn. Schoon geregeld. Dat de put alleen maar groter is geworden, hebben ze zelf mee schuld aan, hoe je het ook draait of keert. Is niet alleen naïviteit die meespeelt daar - het zijn verdorie toch ook zakenmensen? Of hebben ze geld teveel dat ze niets missen op het einde van de maand? Als ze benoemd zijn om de controle uit te oefenen en ze hebben dat niet gedaan, moeten ze nu niet komen janken dat ze niet wisten dat de put vergroot is. En dat geeft mij alvast geen extra vertrouwen in hun kunnen - sorry. Trouwens: plots is de put nu weer vergroot - gaan wij ook die cijfers te zien krijgen dan? Of zijn het niet de juiste, zijn het de opgekuiste, de niet opgekuiste, enz. Misschien zijn die mannen idd naief geweest en nogal rap van geloof geweest betreft de cijfers, maar aangezien er toch voor een audit gegaan werd, moet het potje toch redelijk beginnen stinken hebben... Wie is er de hoofdschuldige in die zaak? Dienen die de put graaft of dienen die het (mede door onjuiste informatie) niet zien aankomen heeft? Nogmaals, ik hoop dat ze dat zwart op wit kunnen bewijzen wat je daar tussen haakjes zet. Indien niet, moeten ze zelfs niet meer met een reddingsplan naar voor komen want dan hebben ze mede door een heel onvoorzichtige uitspraak het einde van Eendracht Aalst op hun geweten. Of het nu voor de goeie zaak was of niet... Zoals ik eerder al zei hier en zoals bijgetreden door El Corredor, als dat van die cijfers kan worden aangetoond dan zitten er een paar in serieuze nesten, als het niet aangetoond kan worden, zal het "de andere kant" zijn die zal kunnen sjikken Tzijn niet die die nu de touwen in handen hebben die ons zover, lees=diep, in de shit geholpen hebben hé? Ge zijt daar precies heel zeker van? Laat maar horen dan wat hen vrijpleit... Het feit dat ze nu optreden of wa? En wat is het dan precies dat stoute Dirk, Marcel en Frank allemaal alleen hebben gedaan...? Weten we ook niet hé Kijk hé, ik laat langs mijn kant de hele discussie rusten voorlopig, maar ik hoop wel dat ik een uitnodiging krijg voor die supportersvergadering. Ze kunnen me daar proberen te overtuigen, met argumenten, documenten en onderbouwde evoluties vanaf overname vorige bestuur, enz. Niet met gazettepraat, dooddoeners om ons te paaien of het engeltje uit te hangen. Waarom hebben ze sinds hun toetreding tot de Raad Van Bestuur niet gewerkt samen met DDB, FDR, enz om tot een oplossing te komen bijvoorbeeld - was dat niet flashy genoeg? Ze doen begot een poging om ons eruit te halen. De "vorige" hebben dat ook geprobeerd, maar blijkbaar met nie te veel succes me dunkt. eindelijk ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 13 Sep 2011, 16:50 |
|
|
Freak
witteken schreef: waly 2 schreef: ik kan echt niet méér drinken dan ik nu al doe. ![]() je wordt ook een dagje ouder hé , kzal wel eentje meer drinken stoefer ![]() |
| 13 Sep 2011, 16:51 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: Titus schreef: parol schreef: Mijn internet was uitgevallen toen ik wou antwoorden. Ik begrijp de negatieve reacties niet. Eindelijk hebben we een eendrachtig bestuur die krachtdadig de zaken zal aanpakken. We gaan vanaf morgen tot de actie over. De gestegen inkomsten van entrees en kantines van de eerste 2 thuismatchen, bewijzen dat de nieuwe controlemaatregelen van de manager,gesteund door de nieuwe bestuurders resultaat opleveren. We hebben vanavond al samen gezeten met de trainersstaf en volledig hun vertrouwen gekregen. We zijn echte iendrachters die er alles voor over hebben om onze club in goede banen te leiden. Iedereen die me kent als hevige supporter die al veel spaargeld in de club heeft gestoken, weet dit. Dat dit nieuw niet op gejuich zou onthaald worden kon je toch zien aankomen Michel? In het nieuwe bestuur zitten amper mensen met voldoende kapitaal om een tweede klasse club te ondersteunen. Dan is er nog niet gesproken over het gebrek aan "know-how". Met De Roose, DDB (en VDS) zijn er mensen aan kant gezet die toch ook veel voor den iendracht gedaan hebben, die er waarschijnlijk ook veel geld ingepompt hebben. Ik ben eens benieuwd naar de uitleg waarom deze mensen aan kant zijn geschoven. Is het trouwens niet wat respectloos dat mensen die zich nog maar net hebben "ingekocht" zomaar mensen opzijschuiven die er al jaren aan werken om de club er bovenop te helpen? DDB, VDS en De Roose brengen de club naar tweede, er kopen zich wat nieuwe mensen in om dan enkele maanden later deze mensen zomaar opzij te schuiven. Ik ga hier van dit triumviraat, zoals iemand ze hier noemde, geen heilige maken. Er zijn fouten gemaakt waarschijnlijk ook door deze personen en iemand moet ze op de vingers tikken, maar dat nieuwe leden deze mensen zomaar opzijschuiven op basis van een audit is enorm jah arrogant eigenlijk. Waar waren deze mensen enkele jaren terug? Toen er moeilijke beslissingen gemaakt moesten worden, toen er ook veel geld in de club is gepompt. Deze seizoenen worden gewoon overgeslagen en op een ervaring van ocharme drie maand tijd en een audit wordt beslist deze mensen te ontslaan. Zoek naar een oplossing met deze mensen wijs deze -ervaren- bedrijfleiders op hun fouten (als er al personen zijn onder die nieuwe bestuursleden die weten hoe het er in een voetbalclub aan toe gaat). Als je dan ziet wat Herbert hier schrijft (iemand die al bijzonder veel voor EA heeft gedaan), dan vrees ik het ergste. Ik hoop dat u en de nieuwe bestuursleden beseffen dat Herbert en De Greve (en vele anderen) de zandberg overeind houden/hielden. Trouwens klopt het dat Steven De Cock terugkomt? Indien ja, hoe kan je dit rijmen met wat er tijdens zijn vorige passage allemaal gebeurd is?Ik hoop dat u en de nieuwe bestuursleden is goed nadenken over wat jullie net gedaan hebben. Waar jullie al dat geld gaan halen om onze gigantische put weg te werken (alvast niet binnen de nieuwe bestuurskamer denk ik zo). Ik hoop dat jullie in jullie opzet slagen, maar ik persoonlijk zie het zeer somber in. @parol:graag een antwoord hierop? ![]() Steven De Cock zit niet in de nieuwe raad van bestuur. |
| 13 Sep 2011, 16:52 |
|
|
Scholier
De AV beschuldigen is gemakkelijk.Normaal is er slechts een maal per jaar een algemene vergadering waar kwijting wordt gegeven (na inzage in de resultatenrekeningen) en het bestuur wordt herkozen .Dus kan goed zijn dat de schuld op een jaar is verdubbeld,onmogelijk te weten door een AV die toch normaal gezien zijn bestuurders vertrouwen schenken.Als er onregelmatigheden worden vastgesteld kan de AV geen kwijting geven en blijven de oude bestuurders financieel verantwoordelijk voor deze periode.Ik denk dat dit wel zal gebeurd zijn,dus de oude bestuurders blijven verantwoordelijk voor het vorig seizoen.
|
| 13 Sep 2011, 16:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ik weet en waarschijnlijk iedereen, dat onze nu ex-voorzitter en co. nooit van hun eerste leugen gestorven zijn. Eerst en vooral logen ze over de omvang van de schulden, over hun geruzie, over transfers en ja ik weet als je er geen hebt (geld) kan je er geen uitgeven, maar had hij toen gewoon gezegd we kunnen niet méér dan ons in de breedte versterken geen probleem voor mij. Als ze hadden gezegd op hun vergaderingen onze financiele toestand, is verslechterd, maar we gaan eraan werken voor mij weer geen probleem. Als ze ook hadden gezegd, de brokken tussen ons (voorzitter en ondervoorzitter) zijn niet meer te lijmen, spijtig maar, (voor mij) ook geen probleem, want iedereen heeft wel iemand waar hij niet meer tegen praat. Maar altijd dat liegen en bedriegen (van ons, supporters) dat mocht (moest) gaan stoppen, want ze waren zielig aan het worden met hun uitleg altijd... En of het nu beter gaat worden? Dat weet tot op heden niemand, maar als ze het kunnen opbrengen om tegen ons, supporters eerlijk te zijn en ons kunnen aantonen dat ze het over een andere (betere) boeg kunnen gooien, krijgen ze van mij zeker en vast het vertrouwen en zeker het voordeel van de twijfel!!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Sep 2011, 17:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
CALIMERO schreef: De AV beschuldigen is gemakkelijk.Normaal is er slechts een maal per jaar een algemene vergadering waar kwijting wordt gegeven (na inzage in de resultatenrekeningen) en het bestuur wordt herkozen .Dus kan goed zijn dat de schuld op een jaar is verdubbeld,onmogelijk te weten door een AV die toch normaal gezien zijn bestuurders vertrouwen schenken.Als er onregelmatigheden worden vastgesteld kan de AV geen kwijting geven en blijven de oude bestuurders financieel verantwoordelijk voor deze periode.Ik denk dat dit wel zal gebeurd zijn,dus de oude bestuurders blijven verantwoordelijk voor het vorig seizoen. Het omgekeerde is evenzeer gemakkelijk toch?? Lekker schieten op de vorige ploeg en zelf de handjes in onschuld wassen. Wij zijn AV dus schiet niet op ons - wat zaten jullie daar dan te doen??? Uit al wat hier geschreven is, wijst alles in de richting dat de AV-leden zelf boter op het hoofd hebben en het enige wat jullie kan redden, is zwart op witte bewijzen dat jullie verkeerde info hebben gekregen... In dat verband spreken jullie jezelf al tegen trouwens: parol zegt dat het verkeerde cijfers waren die werden ontvangen, jij zegt dat het goed mogelijk is dat de schuld op een jaar verdubbeld is zonder dat jullie dat kunnen weten - m.a.w. niet hetzelfde als wat parol over datzelfde onderwerp zegt. Zitten jullie daar ook al niet op eenzelfde lijn of zo?? Of was dat nog niet afgesproken wat er ging over gezegd worden... Maar toch om vertrouwen bedelen... kom af met een plan en dan zien we wel ipv te proberen verdedigen met niks... |
| 13 Sep 2011, 17:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Kijk eh jongens ik betreur ook wat er gaande is,maar al bij al ben ik nog content dat er nog mensen zijn die WILLEN verder doen,anders had het een brief naar den bond geweest,met als gevolg een schrapping van onzen Iendracht.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Sep 2011, 17:09 |
|
|
Scholier
DT schreef: CALIMERO schreef: De AV beschuldigen is gemakkelijk.Normaal is er slechts een maal per jaar een algemene vergadering waar kwijting wordt gegeven (na inzage in de resultatenrekeningen) en het bestuur wordt herkozen .Dus kan goed zijn dat de schuld op een jaar is verdubbeld,onmogelijk te weten door een AV die toch normaal gezien zijn bestuurders vertrouwen schenken.Als er onregelmatigheden worden vastgesteld kan de AV geen kwijting geven en blijven de oude bestuurders financieel verantwoordelijk voor deze periode.Ik denk dat dit wel zal gebeurd zijn,dus de oude bestuurders blijven verantwoordelijk voor het vorig seizoen. Het omgekeerde is evenzeer gemakkelijk toch?? Lekker schieten op de vorige ploeg en zelf de handjes in onschuld wassen. Wij zijn AV dus schiet niet op ons - wat zaten jullie daar dan te doen??? Uit al wat hier geschreven is, wijst alles in de richting dat de AV-leden zelf boter op het hoofd hebben en het enige wat jullie kan redden, is zwart op witte bewijzen dat jullie verkeerde info hebben gekregen... In dat verband spreken jullie jezelf al tegen trouwens: parol zegt dat het verkeerde cijfers waren die werden ontvangen, jij zegt dat het goed mogelijk is dat de schuld op een jaar verdubbeld is zonder dat jullie dat kunnen weten - m.a.w. niet hetzelfde als wat parol over datzelfde onderwerp zegt. Zitten jullie daar ook al niet op eenzelfde lijn of zo?? Of was dat nog niet afgesproken wat er ging over gezegd worden... Maar toch om vertrouwen bedelen... kom af met een plan en dan zien we wel ipv te proberen verdedigen met niks... IK ZIT NIET IN DE AV VAN EA,ik zit bij een andere ploeg in de AV waar hetzelfde is gebeurd.Twee jaar na datum hebben de oude bestuurders nog geen kwijting gekregen,en we kregen de resultatenrekening ook maar op het einde van het seizoen te zien. |
| 13 Sep 2011, 17:12 |
|
|
Nationale Ploeg
parol schreef: Steven De Cock zit niet in de nieuwe raad van bestuur. Da was wel ni de vraag he grapjas Ik wist ni dat ge de selectieve communicatieverantwoordelijke waart. |
| 13 Sep 2011, 17:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
@parol, je post dat Steven De Cock niet in de nieuwe raad van bestuur zit oke. Maar komt hij dan ja of nee terug werken op den iendracht. Zou ik zeer graag weten want een nieuw bestuur dat zo'n sujet weer binnentrekt kan toch onmogelijk ons vertrouwen vragen en krijgen
|
| 13 Sep 2011, 17:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Still standing ! schreef: @parol: alleen de manier al waarop jullie het 'uitgespeeld' hebben is gewoon basse classe. en zeer cynisch, die uitspraken van jou voor iemand die in zowat alle voorgaande besturen gezeten heeft. misschien ben jij wel een goed stuk van het probleem, zoals hier door een goed man gesteld werd ??? hoeveel 'perslekken' heb jij de laatste maanden aan vlj bezorgd ? ik begin meer en meer die contante negatieve sfeer die rond de club hing te zien als een bewuste verrottingsstrategie (waarop er door sommige 'kritische geesten' hier op het forum graag ingesprongen werd)... die manager is er gekomen na doordrukken van DDB, die audits ook en er was goed geweten dat het geen rozegeur en maneschijn was, en plots valt alleman op zijn gat van het verschieten en wordt DDB daarvoor met de vinger gewezen ? denk jij dat DDB op Aalst voorzitter is geworden om geld achterover te drukken ? dien kerel heeft dat al genoeg ze. nogmaals: in hoeveel besturen heb jij hier al meegedraaid ? Al lang van voor DDB en co ! dien schuldenberg is geërfd dankzij besturen... waar jij meer van weet dan alle ontslagen bestuursleden tesamen nu. is dat waar van die maffiosi De Cock ? heb daar over laatste nog een verhaal van gehoord van een CEO van P&V uit den tijd dat we nog in 1ste zaten en die sponsor waren maar het verval begonnen was... das gene justen he da weet ge toch ? dien kerel heeft een strafblad. dien CEO heeft in Azie, Duitsland en Griekenland vanalles meegemaakt maar spreekt meer dan 10 jaars later nog over EA dank zij dien nutcase. ik vraag mij af wat uw bedoeling is, kerel, maar ik denk dat een redelijk grote mate van cynisme u niet echt vreemd is. DDB zal zéker zijn fouten hebben, maar in dit 'nieuwe' bestuur geloof ik 0,0 (nul comma nul) %. DDB is een man voor de lange termijn, met vallen en opstaan. gijlle zijdt... Nieuwjaar ik zie het héél zwart in. Amai still standing, als jij al zo reageert, moet het inderdaad echt slecht zijn... Triestig zeg... Terug naar af... Ben het beu._________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 13 Sep 2011, 17:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
chunga schreef: @parol, je post dat Steven De Cock niet in de nieuwe raad van bestuur zit oke. Maar komt hij dan ja of nee terug werken op den iendracht. Zou ik zeer graag weten want een nieuw bestuur dat zo'n sujet weer binnentrekt kan toch onmogelijk ons vertrouwen vragen en krijgen Frans Krauch wil Steven de Cock terug in beeld brengen op Aalst heb ik vernomen, wie weet op den duur nog wat men moet geloven??? Duidelijkheid, geld en structuur hebben we nodig, maar waar vinden we die? |
| 13 Sep 2011, 17:28 |
|
|
Freak
dat er iets moest gebeuren dat lijkt me duidelijk. ik ben als één van de enige steeds kritisch blijven vragen stellen als het een supportersvergadering was. (tot vervelens toe volgens hansken, davy 1919, enz...)
soit, als ik de openstaande schuld hoor van pakweg een miljoen euro, dan is mijn vrees waarheid geworden en dan is dat jammer voor ons supporters. de jaarrekeningen liggen hier voor mij van de voorbije jaren, en die ogen allerminst rooskleurig. maar als ik dan lees van parol en den dikken dat ze er zo maar eventjes gaan voor zorgen dat onze club in no time zelfbedruipend is, dan zeg: "die mensen moeten stoppen met dromen". tweedeklassers en bij uitbreiding sommige eersteklassers overleven enkel door één mecenas, en niet door de prijzen van de zoute chips op te slaan... en sorry zo een man zit er niet bij de overnamejongens. Ook competentie, visie, zie ik niet. Profileringsdrang daarentegen is een basiskwaliteit. Sorry, maar de eerste post van parol omtrent het oude bestuur , daar zakt mijn broek van af. Wiens brood men eet diens woord men spreekt is op die mens meer dan van toepassing. Zonder schaamte zoiets posten, terwijl je jaren gewoonweg niets hebt gedaan. Het zijn zogezegd echte iendrachters die nieuwe en die oude (DDB, FDR). als ik aan echte iendrachters denk, dan denk ik aan jongens van OPC, die hun vrije dagen opofferen om talloze acties in elkaar te boksen, niet aan malafide bestuurders die er enkel maar op uit zijn om in de gazet te komen met hun stomme kop. een oproep van sommigen om de nieuwe mannen een kans te geven , zal bij mij geen gehoor (voorlopig) vinden. We zijn als supporters al te veel droog in de kakker gepakt door garre, de ridder, de bruecker... steven de cock is steeds lid gebleven van de AV. een algemene vergadering keurt de jaarrekeningen goed hé. En dat was blijkbaar nooit een probleem... |
| 13 Sep 2011, 17:32 |
|
|
Vaste Waarde
Vanavond is er een interview met onze nieuwe voorzitter op TV.Oost en morgen zijn er interviews in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad.
Ik wil toch nog een aantal zaken verduidelijken. De 5 nieuwe bestuurders zijn er in juli op vraag van DDB bijgekomen om het bestuur te versterken en om te proberen de plooien tussen de twee kampen glad te strijken. Dit is niet gelukt. Besturen bleef moeilijk omdat de oude spanningen bleven bestaan. Het was ooit een goed huwelijk geweest maar de chemie pakte niet meer en dan moet er gescheiden worden. Dirk De Bruecker heeft ons bij zijn ontslag meegedeeld dat we de juiste analyse hadden gemaakt en dat hij akkoord ging dat wij het zouden overnemen. Vandaag heeft hij met de nieuwe voorzitter, Ronny De Smedt, gebeld om zijn volledige steun aan ons toe te zeggen. Hij had voor dit seizoen reeds gesponsord en is bereid om over de sponsoring in de toekomst met ons te praten. Ik wil hier beklemtonen dat wij niet van plan zijn om de vorige bestuurders af te breken. Ze hebben heel wat positieve dingen gerealiseerd. Het is alleen spijtig dat ze na een tijd niet meer door dezelfde deur konden. Daarom hebben we onze verantwoordelijkheid opgenomen ipv het schip stuurloos achter te laten. Vandaag hebben we ook positieve gesprekken gehad met de burgemeester en vanavond gaan we praten met de jeugdverantwoordelijken op de Zandberg. |
| 13 Sep 2011, 17:36 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
El Corredor schreef: dat er iets moest gebeuren dat lijkt me duidelijk. ik ben als één van de enige steeds kritisch blijven vragen stellen als het een supportersvergadering was. (tot vervelens toe volgens hansken, davy 1919, enz...) soit, als ik de openstaande schuld hoor van pakweg een miljoen euro, dan is mijn vrees waarheid geworden en dan is dat jammer voor ons supporters. de jaarrekeningen liggen hier voor mij van de voorbije jaren, en die ogen allerminst rooskleurig. maar als ik dan lees van parol en den dikken dat ze er zo maar eventjes gaan voor zorgen dat onze club in no time zelfbedruipend is, dan zeg: "die mensen moeten stoppen met dromen". tweedeklassers en bij uitbreiding sommige eersteklassers overleven enkel door één mecenas, en niet door de prijzen van de zoute chips op te slaan... en sorry zo een man zit er niet bij de overnamejongens. Ook competentie, visie, zie ik niet. Profileringsdrang daarentegen is een basiskwaliteit. Sorry, maar de eerste post van parol omtrent het oude bestuur , daar zakt mijn broek van af. Wiens brood men eet diens woord men spreekt is op die mens meer dan van toepassing. Zonder schaamte zoiets posten, terwijl je jaren gewoonweg niets hebt gedaan. Het zijn zogezegd echte iendrachters die nieuwe en die oude (DDB, FDR). als ik aan echte iendrachters denk, dan denk ik aan jongens van OPC, die hun vrije dagen opofferen om talloze acties in elkaar te boksen, niet aan malafide bestuurders die er enkel maar op uit zijn om in de gazet te komen met hun stomme kop. een oproep van sommigen om de nieuwe mannen een kans te geven , zal bij mij geen gehoor (voorlopig) vinden. We zijn als supporters al te veel droog in de kakker gepakt door garre, de ridder, de bruecker... Dat vind ik er ook van, er is zoveel volk dat vrijwillig rechtstreeks en of onrechtstreeks dingen doen voor den Eendracht en die voelen hun vandaag weer zo bedrogen. Ik moet hier deze week nog achter drank voor verplaatsing van zondag en moet nog wat dingen financieel regelen enzo voor den bus, maar ik heb hier nu echt geen zin in! Laat ze eerst maar is met een goeie uitleg afkomen want ben diene zever hier meer dan beu! BTW: gene paniek, ik zal wel achter drank gaan, uitleg of genen uitleg ![]() |
| 13 Sep 2011, 17:36 |
|
| Pagina 139 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 137 138 139 140 141 … 289 Volgende |