Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 140 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 138 139 140 141 142 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bakkie schreef:
BVW schreef:
Iedereen vraagt zich af vanwaar het geld nu moet komen... deels terecht.. maar anderzijds, vanwaar moest het vroeger komen? Blijkbaar werd de put ook alleen maar groter, dus zo'n dikke geldschieters zullen het de laatste maanden ook nie meer geweest zijn!

Als de PUT al 7 cijfers telt :hmm: ,het kan natuurlijk ook zijn dat den Iendracht zelf de grote geldschieter was. :whistle:

7 cijfers??? Ik hoop dat er daarvan 2 na de komma zijn....
:x

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

13 Sep 2011, 17:39
Freak

Leeftijd: 45
parol schreef:
Vanavond is er een interview met onze nieuwe voorzitter op TV.Oost en morgen zijn er interviews in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad.

Ik wil toch nog een aantal zaken verduidelijken.
De 5 nieuwe bestuurders zijn er in juli op vraag van DDB bijgekomen om het bestuur te versterken en om te proberen de plooien tussen de twee kampen glad te strijken.
Dit is niet gelukt. Besturen bleef moeilijk omdat de oude spanningen bleven bestaan.
Het was ooit een goed huwelijk geweest maar de chemie pakte niet meer en dan moet er gescheiden worden. Dirk De Bruecker heeft ons bij zijn ontslag meegedeeld dat we de juiste analyse hadden gemaakt en dat hij akkoord ging dat wij het zouden overnemen. Vandaag heeft hij met de nieuwe voorzitter, Ronny De Smedt, gebeld om zijn volledige steun aan ons toe te zeggen. Hij had voor dit seizoen reeds gesponsord en is bereid om over de sponsoring in de toekomst met ons te praten.
Ik wil hier beklemtonen dat wij niet van plan zijn om de vorige bestuurders af te breken. Ze hebben heel wat positieve dingen gerealiseerd. Het is alleen spijtig dat ze na een tijd niet meer door dezelfde deur konden. Daarom hebben we onze verantwoordelijkheid opgenomen ipv het schip stuurloos achter te laten.
Vandaag hebben we ook positieve gesprekken gehad met de burgemeester en vanavond gaan we praten met de jeugdverantwoordelijken op de Zandberg.

dikke zeveraar jongen :fuck: :fuck:

13 Sep 2011, 17:39
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 40
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
parol schreef:
Vanavond is er een interview met onze nieuwe voorzitter op TV.Oost en morgen zijn er interviews in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad.

De 5 nieuwe bestuurders zijn er in juli op vraag van DDB bijgekomen om het bestuur te versterken en om te proberen de plooien tussen de twee kampen glad te strijken.
Dit is niet gelukt. Besturen bleef moeilijk omdat de oude spanningen bleven bestaan.
Het was ooit een goed huwelijk geweest maar de chemie pakte niet meer en dan moet er gescheiden worden. Dirk De Bruecker heeft ons bij zijn ontslag meegedeeld dat we de juiste analyse hadden gemaakt en dat hij akkoord ging dat wij het zouden overnemen. Vandaag heeft hij met de nieuwe voorzitter, Ronny De Smedt, gebeld om zijn volledige steun aan ons toe te zeggen. Hij had voor dit seizoen reeds gesponsord en is bereid om over de sponsoring in de toekomst met ons te praten.
Ik wil hier beklemtonen dat wij niet van plan zijn om de vorige bestuurders af te breken. Ze hebben heel wat positieve dingen gerealiseerd. Het is alleen spijtig dat ze na een tijd niet meer door dezelfde deur konden. Daarom hebben we onze verantwoordelijkheid opgenomen ipv het schip stuurloos achter te laten.
Vandaag hebben we ook positieve gesprekken gehad met de burgemeester en vanavond gaan we praten met de jeugdverantwoordelijken op de Zandberg.

Klopt het dat de put is groter geworden tot meer als 1.000.000 € ?
Waar was het controle-orgaan op onze financiën dan?
Waarom werd weer alles, naar de supporters toe, beter voorgesteld dan het was?
krijgt steven de cock terug een functie binnen EA?

13 Sep 2011, 17:51
Vaste Waarde

Twan schreef:
parol schreef:

Klopt het dat de put is groter geworden tot meer als 1.000.000 € ?
Waar was het controle-orgaan op onze financiën dan?
Waarom werd weer alles, naar de supporters toe, beter voorgesteld dan het was?
krijgt steven de cock terug een functie binnen EA?

Het zijn alleen de 5 bestuurders die een specifieke functie krijgen. Steven De Cock dus niet. We hebben ook vastgesteld dat alles te rooskleurig werd voorgesteld aan de supporters en de leden van de AV en hebben daarom in juli bij ons aantreden een audit gevraagd.

13 Sep 2011, 18:02
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
champagne schreef:

Maar jongens toch, de mensen die erbij gekomen zijn daar zijn er zéér kapitaalkrachtige bij !!
En allemaal mannen met een iendracht hart.
Jullie beginnen al commentaar te geven .
Laat de nieuwe bestuurders toch eens doen.
:EA:

Die mensen waren er allemaal al en hebben ze iets gedaan om in te grijpen? Soit, ze hebben nu wat ze willen hé, ne keer zien wat er gaat gebeuren met al dat "kapitaal" en dat "Iendracht-hart".

Nieuwe start nummer 8.354 zeker??

Het zijn wel deze mensen die de audit gevraagd hebben.

13 Sep 2011, 18:14
Ancien

Leeftijd: 46
champagne schreef:
DT schreef:
champagne schreef:

Maar jongens toch, de mensen die erbij gekomen zijn daar zijn er zéér kapitaalkrachtige bij !!
En allemaal mannen met een iendracht hart.
Jullie beginnen al commentaar te geven .
Laat de nieuwe bestuurders toch eens doen.
:EA:

Die mensen waren er allemaal al en hebben ze iets gedaan om in te grijpen? Soit, ze hebben nu wat ze willen hé, ne keer zien wat er gaat gebeuren met al dat "kapitaal" en dat "Iendracht-hart".

Nieuwe start nummer 8.354 zeker??

Het zijn wel deze mensen die de audit gevraagd hebben.

Proficiat olé

13 Sep 2011, 18:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
[quote="DavidSeal"]Ik weet en waarschijnlijk iedereen, dat onze nu ex-voorzitter en co. nooit van hun eerste leugen gestorven zijn. Eerst en vooral logen ze over de omvang van de schulden, over hun geruzie, over transfers en ja ik weet als je er geen hebt (geld) kan je er geen uitgeven, maar had hij toen gewoon gezegd we kunnen niet méér dan ons in de breedte versterken geen probleem voor mij. Als ze hadden gezegd op hun vergaderingen onze financiele toestand, is verslechterd, maar we gaan eraan werken voor mij weer geen probleem. Als ze ook hadden gezegd, de brokken tussen ons (voorzitter en ondervoorzitter) zijn niet meer te lijmen, spijtig maar, (voor mij) ook geen probleem, want iedereen heeft wel iemand waar hij niet meer tegen praat. Maar altijd dat liegen en bedriegen (van ons, supporters) dat mocht (moest) gaan stoppen, want ze waren zielig aan het worden met hun uitleg altijd... En of het nu beter gaat worden? Dat weet tot op heden niemand, maar als ze het kunnen opbrengen om tegen ons, supporters eerlijk te zijn en ons kunnen aantonen dat ze het over een andere (betere) boeg kunnen gooien, krijgen ze van mij zeker en vast het vertrouwen en zeker het voordeel van de twijfel!![/quote]

Van mij krijgt geen enkel bestuur mijn vertrouwen of het voordeel van de twijfel!!
Eerst de kaarten op tafel gooien zoals ze zijn, goed of slecht....
Over afbetalingsplannen en andere plannen is hier al genoeg geleuterd.
De supporters willen vooral duidelijkheid!!
En ja, die mannen die dít nu nog willen overnemen, ge moet er veel goesting voor hebben....
Ik had liever iemand met véél geld....
Niettegenstaande hoop ik -met vele anderen- op een goeie afloop!!

13 Sep 2011, 18:20
Freak

Leeftijd: 42
Als de schuld effectief 1,3 miljoen is, dan is het meer dan rampzalig.
Welke zinnige mens wil daar dan nog geld insteken :? of gaat ons Ilse nog es ne stunt uithalen? Ze heeft er al e paar op hare CV

13 Sep 2011, 18:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Verbechio schreef:
Welke zinnige mens wil daar dan nog geld insteken :? of gaat ons Ilse nog es ne stunt uithalen? Ze heeft er al e paar op hare CV

Ze gaat haren toren te koop zetten :lol:

13 Sep 2011, 18:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bakkie schreef:
Verbechio schreef:

Ze gaat haren toren te koop zetten :lol:

Misschien geld beginne vragen voor azo een avontuur :D

13 Sep 2011, 18:23
Freak

Leeftijd: 45
Alvast een post van 2 september 2013 :hmm:

"Het nieuwe bestuur heeft overgenomen omdat het niet anders kon. De club was op bestuursvlak stuurloos geworden, er waren ernstige meningsverschillen onder de mensen die de club bestuurden namelijk Ronny De Smedt, Michel Markey, Frans Krauch…

Op 13 mei 2013 hebben 8 mensen op vraag van de voorzitter Ronny De Smedt de RVB komen versterken dit met de bedoeling om mee helpen een oplossing te zoeken en de partijen te verzoenen. Al snel werd duidelijk dat dit niet meer kon.

Om duidelijk te stellen dat het zo niet verder kon hebben 13 leden van de AV op 12 juni 2013 aan de alarmbel getrokken en een statement opgesteld.

Nog dezelfde dag heeft Ronny ons laten weten dat hij zich volledig aansluit bij dit statement. Het was op tussen de oude bestuurders en de chemie was volledig weg.

Na lang overleg heeft het nieuwe bestuur er voor gekozen om deze ongelooflijk mooie club niet langer stuurloos te laten varen maar onze verantwoordelijkheid op te nemen. We hebben niet gekozen voor de makkelijkste weg en vonden dat we het niet konden maken ten opzichtige van onze fantastische achterban, onze trainers en spelers, het jeudcentrum en alle mensen met een hart voor Eendracht Aalst om ook de handdoek te gooien. Met het clubbelang voor ogen hadden we geen andere keuze. De continuiteit moest verzekerd worden.

Wat we nu gaan doen is een round up maken van de volledige werking, de geledingen sluiten en EENDRACHTIG en hard werken. Er is verschrikkelijk veel werk aan de winkel en het enige wat wij vragen is de steun van iedereen die de club een warm hart toedraagt."

13 Sep 2011, 18:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
El Corredor schreef:

"Het nieuwe bestuur heeft overgenomen omdat het niet anders kon. De club was op bestuursvlak stuurloos geworden, er waren ernstige meningsverschillen onder de mensen die de club bestuurden namelijk Ronny De Smedt, Michel Markey, Frans Krauch…

Op 13 mei 2013 hebben 8 mensen op vraag van de voorzitter Ronny De Smedt de RVB komen versterken dit met de bedoeling om mee helpen een oplossing te zoeken en de partijen te verzoenen. Al snel werd duidelijk dat dit niet meer kon.

Om duidelijk te stellen dat het zo niet verder kon hebben 13 leden van de AV op 12 juni 2013 aan de alarmbel getrokken en een statement opgesteld.

Nog dezelfde dag heeft Ronny ons laten weten dat hij zich volledig aansluit bij dit statement. Het was op tussen de oude bestuurders en de chemie was volledig weg.

Na lang overleg heeft het nieuwe bestuur er voor gekozen om deze ongelooflijk mooie club niet langer stuurloos te laten varen maar onze verantwoordelijkheid op te nemen. We hebben niet gekozen voor de makkelijkste weg en vonden dat we het niet konden maken ten opzichtige van onze fantastische achterban, onze trainers en spelers, het jeudcentrum en alle mensen met een hart voor Eendracht Aalst om ook de handdoek te gooien. Met het clubbelang voor ogen hadden we geen andere keuze. De continuiteit moest verzekerd worden.

Wat we nu gaan doen is een round up maken van de volledige werking, de geledingen sluiten en EENDRACHTIG en hard werken. Er is verschrikkelijk veel werk aan de winkel en het enige wat wij vragen is de steun van iedereen die de club een warm hart toedraagt."

Geef eens de lotto nummers van volgende zaterdag.

13 Sep 2011, 18:28
Ancien

Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

Geef eens de lotto nummers van volgende zaterdag.

Nog beter: de juiste nummers van Euromillions voor vanavond en tegen het einde van de week zijn al onze (geld)zorgen van de baan.

13 Sep 2011, 18:31
nieuw in de eerste ploeg

Schepper schreef:
DavidSeal schreef:
Ik weet en waarschijnlijk iedereen, dat onze nu ex-voorzitter en co. nooit van hun eerste leugen gestorven zijn. Eerst en vooral logen ze over de omvang van de schulden, over hun geruzie, over transfers en ja ik weet als je er geen hebt (geld) kan je er geen uitgeven, maar had hij toen gewoon gezegd we kunnen niet méér dan ons in de breedte versterken geen probleem voor mij. Als ze hadden gezegd op hun vergaderingen onze financiele toestand, is verslechterd, maar we gaan eraan werken voor mij weer geen probleem. Als ze ook hadden gezegd, de brokken tussen ons (voorzitter en ondervoorzitter) zijn niet meer te lijmen, spijtig maar, (voor mij) ook geen probleem, want iedereen heeft wel iemand waar hij niet meer tegen praat. Maar altijd dat liegen en bedriegen (van ons, supporters) dat mocht (moest) gaan stoppen, want ze waren zielig aan het worden met hun uitleg altijd... En of het nu beter gaat worden? Dat weet tot op heden niemand, maar als ze het kunnen opbrengen om tegen ons, supporters eerlijk te zijn en ons kunnen aantonen dat ze het over een andere (betere) boeg kunnen gooien, krijgen ze van mij zeker en vast het vertrouwen en zeker het voordeel van de twijfel!![/quote]

(y)

Van mij krijgt geen enkel bestuur mijn vertrouwen of het voordeel van de twijfel!!
Eerst de kaarten op tafel gooien zoals ze zijn, goed of slecht....
Over afbetalingsplannen en andere plannen is hier al genoeg geleuterd.
De supporters willen vooral duidelijkheid!!
En ja, die mannen die dít nu nog willen overnemen, ge moet er veel goesting voor hebben....
Ik had liever iemand met véél geld....
Niettegenstaande hoop ik -met vele anderen- op een goeie afloop!!

13 Sep 2011, 18:34
Miniem

Leeftijd: 114
Onze burgemeester zou zeggen:rustig blijven jongens,nie te hoog van den toren blazen :wave:

13 Sep 2011, 18:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 138 139 140 141 142 289