Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 141 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 139 140 141 142 143 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
champagne schreef:
Schepper schreef:
DavidSeal schreef:
Ik weet en waarschijnlijk iedereen, dat onze nu ex-voorzitter en co. nooit van hun eerste leugen gestorven zijn. Eerst en vooral logen ze over de omvang van de schulden, over hun geruzie, over transfers en ja ik weet als je er geen hebt (geld) kan je er geen uitgeven, maar had hij toen gewoon gezegd we kunnen niet méér dan ons in de breedte versterken geen probleem voor mij. Als ze hadden gezegd op hun vergaderingen onze financiele toestand, is verslechterd, maar we gaan eraan werken voor mij weer geen probleem. Als ze ook hadden gezegd, de brokken tussen ons (voorzitter en ondervoorzitter) zijn niet meer te lijmen, spijtig maar, (voor mij) ook geen probleem, want iedereen heeft wel iemand waar hij niet meer tegen praat. Maar altijd dat liegen en bedriegen (van ons, supporters) dat mocht (moest) gaan stoppen, want ze waren zielig aan het worden met hun uitleg altijd... En of het nu beter gaat worden? Dat weet tot op heden niemand, maar als ze het kunnen opbrengen om tegen ons, supporters eerlijk te zijn en ons kunnen aantonen dat ze het over een andere (betere) boeg kunnen gooien, krijgen ze van mij zeker en vast het vertrouwen en zeker het voordeel van de twijfel!![/quote]

(y)

1.300.000 EURO is de put groot. WAAR IS ONS GELD NAARTOE SMEERLAPPEN, WANT DAT ZIJN JULLIE

Van mij krijgt geen enkel bestuur mijn vertrouwen of het voordeel van de twijfel!!
Eerst de kaarten op tafel gooien zoals ze zijn, goed of slecht....
Over afbetalingsplannen en andere plannen is hier al genoeg geleuterd.
De supporters willen vooral duidelijkheid!!
En ja, die mannen die dít nu nog willen overnemen, ge moet er veel goesting voor hebben....
Ik had liever iemand met véél geld....
Niettegenstaande hoop ik -met vele anderen- op een goeie afloop!!

13 Sep 2011, 18:42
Freak

Leeftijd: 45
post Parol op 12 aug 2011:

"De financiële toestand is nog moeilijk, maar zeker niet slechter dan tijdens het afgelopen seizoen"

:wadde:

13 Sep 2011, 18:43
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
Alvast een post van 2 september 2013 :hmm:

"Het nieuwe bestuur heeft overgenomen omdat het niet anders kon. De club was op bestuursvlak stuurloos geworden, er waren ernstige meningsverschillen onder de mensen die de club bestuurden namelijk Ronny De Smedt, Michel Markey, Frans Krauch…

Op 13 mei 2013 hebben 8 mensen op vraag van de voorzitter Ronny De Smedt de RVB komen versterken dit met de bedoeling om mee helpen een oplossing te zoeken en de partijen te verzoenen. Al snel werd duidelijk dat dit niet meer kon.

Om duidelijk te stellen dat het zo niet verder kon hebben 13 leden van de AV op 12 juni 2013 aan de alarmbel getrokken en een statement opgesteld.

Nog dezelfde dag heeft Ronny ons laten weten dat hij zich volledig aansluit bij dit statement. Het was op tussen de oude bestuurders en de chemie was volledig weg.

Na lang overleg heeft het nieuwe bestuur er voor gekozen om deze ongelooflijk mooie club niet langer stuurloos te laten varen maar onze verantwoordelijkheid op te nemen. We hebben niet gekozen voor de makkelijkste weg en vonden dat we het niet konden maken ten opzichtige van onze fantastische achterban, onze trainers en spelers, het jeudcentrum en alle mensen met een hart voor Eendracht Aalst om ook de handdoek te gooien. Met het clubbelang voor ogen hadden we geen andere keuze. De continuiteit moest verzekerd worden.

Wat we nu gaan doen is een round up maken van de volledige werking, de geledingen sluiten en EENDRACHTIG en hard werken. Er is verschrikkelijk veel werk aan de winkel en het enige wat wij vragen is de steun van iedereen die de club een warm hart toedraagt."

Geef eens de lotto nummers van volgende zaterdag.

Ja veur te lachen ist zeker nie, alé binnen een kwartierken krijgen we nieuwe informatie, ben eens benieuwd :?

13 Sep 2011, 18:46
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
parol schreef:
Twan schreef:
parol schreef:
Vanavond is er een interview met onze nieuwe voorzitter op TV.Oost en morgen zijn er interviews in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad.

Ik wil toch nog een aantal zaken verduidelijken.
De 5 nieuwe bestuurders zijn er in juli op vraag van DDB bijgekomen om het bestuur te versterken en om te proberen de plooien tussen de twee kampen glad te strijken.
Dit is niet gelukt. Besturen bleef moeilijk omdat de oude spanningen bleven bestaan.
Het was ooit een goed huwelijk geweest maar de chemie pakte niet meer en dan moet er gescheiden worden. Dirk De Bruecker heeft ons bij zijn ontslag meegedeeld dat we de juiste analyse hadden gemaakt en dat hij akkoord ging dat wij het zouden overnemen. Vandaag heeft hij met de nieuwe voorzitter, Ronny De Smedt, gebeld om zijn volledige steun aan ons toe te zeggen. Hij had voor dit seizoen reeds gesponsord en is bereid om over de sponsoring in de toekomst met ons te praten.
Ik wil hier beklemtonen dat wij niet van plan zijn om de vorige bestuurders af te breken. Ze hebben heel wat positieve dingen gerealiseerd. Het is alleen spijtig dat ze na een tijd niet meer door dezelfde deur konden. Daarom hebben we onze verantwoordelijkheid opgenomen ipv het schip stuurloos achter te laten.
Vandaag hebben we ook positieve gesprekken gehad met de burgemeester en vanavond gaan we praten met de jeugdverantwoordelijken op de Zandberg.

Klopt het dat de put is groter geworden tot meer als 1.000.000 € ?
Waar was het controle-orgaan op onze financiën dan?
Waarom werd weer alles, naar de supporters toe, beter voorgesteld dan het was?
krijgt steven de cock terug een functie binnen EA?

Het zijn alleen de 5 bestuurders die een specifieke functie krijgen. Steven De Cock dus niet. We hebben ook vastgesteld dat alles te rooskleurig werd voorgesteld aan de supporters en de leden van de AV en hebben daarom in juli bij ons aantreden een audit gevraagd.

Dat van 'te rooskleurig voorgesteld', dat snap ik niet. Men heeft werkelijk de hele zomer lang alle vragen van supporters gewoon genegeerd. er werd GELOGEN over de cijfers, en alle andere problemen werden doodgezwegen. je kan allicht begrijpen dat heel wat supporters zich hierdoor enorm in de zak gezet voelen, en dat mensen die heel veel vrijwilligerswerk doen hier kapot van zijn... Dan begrijp je toch dat er een moment komt dat geen mens nog één woord voor waar wil/kan/durft aannemen?

als gewone sterveling buiten het bestuur, als supporter die braaf zijn ticketje betaalt, met wat maten naar de voetbal gaat, erna nog wat pinten drinkt en voor de rest van de week uitdraagt hoe uniek zijn ploeg is, moet je 't met beperkte info doen. een jaarrekening zegt niet alles, en alle andere info is heel fragmentair en te weinig om een goed beeld over te krijgen, wat helpt het ook... je hebt alssupporter niet de touwtjes in handen...
Is het dan als supporter, zeg maar gerust: 'als klant', en niet zomaar als klant, maar dat soort klant van het meest hondstrouwe type, waarvan je 'r op vandaag zo'n 4 à 5000 van rondlopen hebt, is het dan zo moeilijk om tegenover die mensen eerlijk te blijven? moet dat dan echt tot vandaag 13 september duren om eerlijke cijfers tevoorschijn te toveren als je in juli al vaststelt dat de info naar de supporters toe achterhaald is?

Wil er in de toekomst nog sprake zijn van E Aalst, dan hoop ik ten stelligste dat de nieuwe bewindvoerders openlijk toegeven dat er ook naar ons toe enorme blunders zijn gemaakt, en niet door één persoon of één kamp. want de geloofwaardigheid is volledig weg

Ik kies zelf bewust geen kamp en ga het nooit doen, want ik vertrouw geeneen kamp. nu niet en vroeger niet, laat staan voor de toekomst. Ik hoop alleen zoveel mogelijk relevante antwoorden terug te vinden op vragen die hier al maanden worden gesteld.

dan hebben we 't niet eens over volgende vragen:
- concrete acties over het effectief aflossen van bepaalde schulden op KT
- consequenties van de situatie naar eerste elftal toe
- gevolgen voor jeugdwerking
- wat met waterdichtheid ticketverkoop? resultaten? zijn er nog lekken?
- welke kosten worden geschrapt?
- wat met de inkomprijzen?
met de cijfers die nu voorliggen gaat er i.p.v. gepraat hopelijk eens als team gewerkt worden?

13 Sep 2011, 18:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
England4ever schreef:
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
Alvast een post van 2 september 2013 :hmm:

"Het nieuwe bestuur heeft overgenomen omdat het niet anders kon. De club was op bestuursvlak stuurloos geworden, er waren ernstige meningsverschillen onder de mensen die de club bestuurden namelijk Ronny De Smedt, Michel Markey, Frans Krauch…

Op 13 mei 2013 hebben 8 mensen op vraag van de voorzitter Ronny De Smedt de RVB komen versterken dit met de bedoeling om mee helpen een oplossing te zoeken en de partijen te verzoenen. Al snel werd duidelijk dat dit niet meer kon.

Om duidelijk te stellen dat het zo niet verder kon hebben 13 leden van de AV op 12 juni 2013 aan de alarmbel getrokken en een statement opgesteld.

Nog dezelfde dag heeft Ronny ons laten weten dat hij zich volledig aansluit bij dit statement. Het was op tussen de oude bestuurders en de chemie was volledig weg.

Na lang overleg heeft het nieuwe bestuur er voor gekozen om deze ongelooflijk mooie club niet langer stuurloos te laten varen maar onze verantwoordelijkheid op te nemen. We hebben niet gekozen voor de makkelijkste weg en vonden dat we het niet konden maken ten opzichtige van onze fantastische achterban, onze trainers en spelers, het jeudcentrum en alle mensen met een hart voor Eendracht Aalst om ook de handdoek te gooien. Met het clubbelang voor ogen hadden we geen andere keuze. De continuiteit moest verzekerd worden.

Wat we nu gaan doen is een round up maken van de volledige werking, de geledingen sluiten en EENDRACHTIG en hard werken. Er is verschrikkelijk veel werk aan de winkel en het enige wat wij vragen is de steun van iedereen die de club een warm hart toedraagt."

Geef eens de lotto nummers van volgende zaterdag.

Ja veur te lachen ist zeker nie, alé binnen een kwartierken krijgen we nieuwe informatie, ben eens benieuwd :?

Tv oost bedoel je,da was om 18.30 uur :p

13 Sep 2011, 18:50
Ancien

Ik heb geen enkel vertrouwen in dit bestuur, en zeker niet met een Steven De Cock die achter de schermen de lakens uitdeelt. :boo:

13 Sep 2011, 18:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bomber schreef:
http://www.hivos.nl/Ondertitel-de-tiran/Videos/Khadaffi-est-oeik-beu

(y) :plat:

13 Sep 2011, 18:53
Freak

Bomber schreef:

:plat: :worship:

13 Sep 2011, 18:54
nieuw in de eerste ploeg

Bakkie schreef:
Bomber schreef:

(y) :plat:

Tees ist echt en goei :lol:

13 Sep 2011, 18:54
Ancien

Bomber schreef:

Inderdaad wij zijn het kotsbeu, allez ik kon er toch nog ne keer mee lachen, ondanks al onze miserie. (y)

13 Sep 2011, 18:55
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Momenteel vraag ik mij echt af waarom ik al jaren elke week op den Iendracht sta en er altijd maar weer geld heb aan uitgegeven. Er wordt constant gelogen en bedrogen en gelachen tegen/met de supporters. Awel mannen, ge moogt er geweldig fier op zijn! Gelukkig zijn er nog de kameraden op de voetbal en zetten de spelers zich, ondanks de problemen in de bestuurskamer, nog steeds fantastisch in (y).
Ik hoop dat er nu EINDELIJK eens VOLLEDIG open kaart zal worden gespeeld tegenover de supporters, maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn zeker? :hmm:

't Is erg om te zeggen, maar ondanks het feit dat de mensen die overgenomen hebben nog niet te lang in 't bestuur zetelen en nu nog moeten tonen wat ze waard zijn, kan ik het niet opbrengen om die mensen de volle steun te geven. De beloftes en "goeie" bedoelingen die we de laatste jaren al te horen gekregen hebben, zijn daar niet vreemd aan...

13 Sep 2011, 18:58
nieuw in de eerste ploeg

BVW schreef:
DT schreef:
Zeg positivo's - kunt ge het niet lezen of wilt ge het niet lezen?? Ons nieuw bestuur was als meerderheid van de AV al 2 jaar het controleorgaan van het dagelijkse bestuur - bevestigt door den dikken. Waarom ze geen actie ondernomen hebben, heeft parol al aangegeven, maar dat moet dan op zijn minst wel hard worden gemaakt. Of niet?? Ik weet niet of je weet wat voor straffen daar opstaan indien dat bewezen wordt, dus dat is niet min hé. Anderzijds: als je dat niet kan bewijzen, heb je een zware beschuldiging geuit die een hypotheek legt op het voortbestaan van onze club (schadeclaims, reputatieschade, enz.) - als de mensen gewoon iets verder willen nadenken, zullen ook de positivo's dat moeten toegeven.

Of is het voldoende om te goochelen met een nummerken van 7 cijfers en te zeggen dat ze van niks wisten om de vorige bewindploeg aan de schandpaal te nagelen en nu zelf pas in gang te schieten??? Als iemand met uw geld gaat lopen en je ziet of geen cijfers passeren of steeds dezelfde cijfers passeren gedurende 2 jaar lang, ligt het dan niet een klein beetje aan uzelf ergens???

En daar gaat het ons om - de nieuwe zijn voor mij zeker niet de slechte en de oude zijn ook niet helemaal de goeie... Het gaat erom dat het niet zo zwart wit is, maar de positivo's hier gaan wel helemaal mee in het verhaal blijkbaar... En op basis van wat??? Dat tekstjen dat parol hier heeft gepost van de nieuwe voorzitter? Scroll er het forum eens op na sinds 2005 en ge kunt er nen encyclopedie mee vullen met dergelijke fabels. Witzwet ziet daar zelfs al meteen toekomstperspectief in - jawatte dadde... Een kinderhand is gauw gevuld zenne...

En ja, de rol van de manager is mij niet duidelijk. Zit hier toch ook al twee maand fulltime - in hoeverre heeft hij ongelukken of lijken gezien?

Negativo's, zeggen jullie dan wat er moet gebeuren hé? Als de "oude" niet meer samen door de deur konden, en de put alleen maar groter geworden is, wat was jullie voorstel dan?

Misschien zijn die mannen idd naief geweest en nogal rap van geloof geweest betreft de cijfers, maar aangezien er toch voor een audit gegaan werd, moet het potje toch redelijk beginnen stinken hebben...

Wie is er de hoofdschuldige in die zaak? Dienen die de put graaft of dienen die het (mede door onjuiste informatie) niet zien aankomen heeft?
Tzijn niet die die nu de touwen in handen hebben die ons zover, lees=diep, in de shit geholpen hebben hé?
Ze doen begot een poging om ons eruit te halen. De "vorige" hebben dat ook geprobeerd, maar blijkbaar met nie te veel succes me dunkt.

(y)

13 Sep 2011, 18:59

Wie nuchter én realistisch is weet dat we terminaal zijn. In geen 100 jaar krijgen we die put gedicht tenzij Chelsea Moreels of Ode zou willen:-)

13 Sep 2011, 19:01
Nationale Ploeg

Als die cijfers van de schuld kloppen, snap ik echt niet dat sommigen DDB-VDS-FDR nog blijven verdedigen ook :crazy: Ik heb zo een vermoeden dat de kiekenboer hier een paar gigantische lijken heeft achtergelaten.

13 Sep 2011, 19:09
Freak

AlostanA schreef:
Als die cijfers van de schuld kloppen, snap ik echt niet dat sommigen DDB-VDS-FDR nog blijven verdedigen ook :crazy: Ik heb zo een vermoeden dat de kiekenboer hier een paar gigantische lijken heeft achtergelaten.

ik vrees ook voor een pak lijken. Er zijn er natuurlijk ook een pak die "en passant" hun zakken komen vullen zijn, en in ruil geen kloten verricht hebben :hmm: :cool:

13 Sep 2011, 19:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 139 140 141 142 143 289